HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

2012 Blográdió - 17. adás

2011.10.24. 14:59 dangbird

A 2012 Blográdió tizenhetedik adása jelentkezik!

Vendégek:

Steinerista

Szemrád Nándor asztrológus, misztikus kutató

Játékidő: 84 perc

Méret: 76.7 MB

Letöltés

Ha valaki küld pénzbeni támogatást, azt továbbra is köszönjük...


172 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr236225983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cath 2011.10.29. 16:24:07

spike, a kutat nem halálkomolyan írtam (már a földrengést), csak hogy egyiknél is másiknál is van "rizikófaktor", ennyi. A tanya vs marinénipanel tekintetében meg ha nincs fegyveres őröd meg 20 kutyád, akkor jobb a panel/közösségi stb. egy esetleges csürhehullám ellen, mert az emberek vagy összefognak és az egész ház pl már tud védelmet szervezni, vagy mindenki bezárkózik a lyukába, ami meg szintén nem "éri meg" egy fosztogató bandának, lyukanként kirámolni egy társasházat, azaz a városokban mennek majd a teszkóba meg plázákba mindenfélét összeszedni, falun viszont oda mennek, ahol van valami (mert ugye az látszik), és egy kertet, csirkeólat, stb, tehát azt a területet amin működik egyfajta termelés meg családi gazdaság, azt nehéz megvédeni 3 emberrel...

spike 2011.10.29. 18:07:43

persze, mondtam hogy ez teljesen logikus, de a falvak, tanyák kilométerekre szoktak lenni a városoktól. a csürhék pedig nem az eszükről híresek. feltételezem, hogy a városokban alakulnak majd ki fosztogató csapatok, és nem azzal fogják kezdeni, hogy leülnek és megbeszélik, hogy mi lenne a leghatásosabb célpont. kb olyasmit tudok elképzelni, hogy az egyik felordít, hogy "menjünk és rámoljuk ki a teszkót!!!!!" és lelkesen elindulnak. mire eljutnak odáig, hogy rájönnek, hogy ki kéne menni egy faluba kajáért.... hát az szerintem sok idő. meg alapból kijutni időbe telik egy nagyobb csoportnak.

Szakal 2011.10.29. 19:09:09

spike neked is ajánlom a ferfal naplóját, ott elég jól leírja a város vidék aspektust. ha lusta vagy elolvasni akkor összefoglalom. A város ha működnek a közmüvek többé kevésbé jó. ha van munkád, bevételed, és puskád. Ha megtámadnak a tanyával szemben az az elönyöd, hogy gyorsan kifosztanak, és vagy gyorsan megölnek, vagy nem ott hagynak. A tanya jó addig, amíg oda nem érnek. És itt ne napokban gondolkoz, hanem hetkben. viszont ha oda értek, akkor a kutyákat megmérgezik, az ellenállókat lelövik. És mivel nem kell félniük a szomszédok miatt, a tanya lakóit napokig kínozzák csak szórakozás képen. és csak utána ölik meg őket. Ilyen szempontból tehát jobb a város. A vidék pedig akkor jó, ha akkora közösségnek vagy a tagja, mint a támadók, vagy több. Szóval nem tanya hanem falu, és az pedig lehetőleg összetartó.

zs01 2011.10.30. 04:38:26

http://index.hu/tudomany/2011/10/29/huzzunk_el_innen_amig_nem_keso/

a Fény harcosa 2011.10.30. 10:16:17

Milyen vidám témák :-)

spike 2011.10.30. 11:30:12

nem vidám, de nem árt róla beszélni :) erről az indexes cikkről eszembe jutott a deus ex nevű játék. röviden a történet részben arról szól, hogy az emberekkel megvetették az ilyen olyan robot implantátumokat, de egyúttal ezzel az ember fogságba is esett. (hogy röviden fogalmazzak) de itt a trailere, érdekes: http://www.youtube.com/watch?v=tFFhRiFxINw Szakal: eddig nem hallottam erről az emberről, de megkerestem a blogját, szép mennyiségű anyagot összeírt már. már nem emlékszem hogy kapcsolódott be a tanya, de én falura gondoltam, mivel tanyán nem sokszor voltam, arról nem sokat tudok.

hermes3X 2011.10.30. 14:48:05

A deus ex nekem is meg van, el is keszdtem végigtolni ez egy H+-os játék (human plus) vagyis transhumán! A human plus os projecteket a nemzeti védelmi minisztérium(USA) sok-sok pénzel támogatja. A cikről nekem meg ez jutott az eszembe! Az omega pont elmélet szintén index http://index.hu/tech/cyberia/omegapont/?print véleményeket várok róla.

M.A. 2011.10.31. 17:10:31

Materialista "teológia", de érdemes pl. összevetni a Star Trek Voyager 4x21 epizódjával, ahol a végtelen komplexitású omega-molekula elpusztítása a mindenekfeletti cél...

spike 2011.10.31. 17:59:34

M.A. a szökést láttad? (prison break) a 4. évadban már olyan van benne, hogy a cég (ergo a hatalmi elit) programozott katonákat használ. szó esik a "mátrix"ról is, meg erről arról. rejtett dolgok nem tudom, hogy vannak-e benne, nem akarom belemagyarázni, nem az én asztalom.

M.A. 2011.11.02. 08:47:51

"mivel nem kell félniük a szomszédok miatt, a tanya lakóit napokig kínozzák csak szórakozás képen. és csak utána ölik meg őket. Ilyen szempontból tehát jobb a város. A vidék pedig akkor jó, ha akkora közösségnek vagy a tagja, mint a támadók, vagy több. Szóval nem tanya hanem falu" Magyarországon a tanya jellemzően nem azt jelenti, hogy az erdő közepén áll a házad és a legközelebbi szomszéd 3 km-re van. A nagy népsűrűség miatt ilyet nehéz találni. A tanya nálunk azt jelenti, hogy ritkábban önálló településként, gyakrabban egy falu külső részeként létező egy vagy több utca, ahol nincs lebetonozva az út, nincsenek közművek (áramot kivéve), nem jár ki a helyi busz, nincs bolt, posta, stb. A szomszédok ugyanolyan közel vannak, mint a faluban, és ugyanúgy az összetartáson múlik, hogy egyesével elintéznek mindenkit a fosztogató hordák, vagy nem.

spike 2011.11.02. 14:34:33

Mennyivel egyszerűbb lenne, ha az embernek csak magát kellene védenie, ha eljön ez a helyzet. Akkor talán félelem sem lenne bennem.

spike 2011.11.02. 14:46:19

Egyébként ilyenkor mi a helyzet a karmával? Arra gondolok, hogy ilyenkor egyértelműen két választás van: ölsz, vagy téged ölnek meg. Elég szar.

remete11 2011.11.02. 18:11:58

Valamilyen normális, mp3-ban letölthető formátumban nem tennéd fel az anyagot, M.A.? Régebben simán le tudtam szedni a tárhelyről az adásokat, de ezt a quicktime-os verziót nem csípi a gépem :-/

spike 2011.11.02. 21:31:16

jobb katt, cél mentése/hivatkozás mentése más néven

Vlk 2011.11.02. 21:57:29

spike: amikor kivágsz egy fát, hogy legyen tető a fejed fölött, vagy elégesd, és felmelegedj mellette, akkor is "veszítesz" karmát. A földi létezés során mindenféleképpen szenvedést okozol valakinek/valaminek. A lényeg, hogy minél kevesebbet okozz. Ugyanakkor, az ember gyilkosának számít az is, aki nem tesz semmit egy másik ember meggyilkolása ellen, pedig tehetne. Tehát az igazság nevében embert ölni adott körülmények között szükséges lehet, ha minimalizálni akarod a "karma-vesztésedet". Tényleg szar ügy ez, felismerni a helyzetet, hogy mikor kell harcolnod, mikor kell irgalmasnak lenni, küzdeni az indulataid ellen, vagy mikor kell elfutni a harc elől, hogy életben maradj, hogy később harcolhass tovább.

a Fény harcosa 2011.11.03. 09:39:11

Hát asszem a legjobb már a kezdet kezdetén meghalni. Ha nem sikerül a lezúduló bomba/csészealj/meteorit/mozsárágyú alá beszaladnom, majd összekuporodok magzati pozícióban egy fűzfa alatt és nem fog rajtam a karma :-) Én ide többet VISSZA NEM JÖVÖK!!!

M.A. 2011.11.03. 10:13:51

"jobb katt, cél mentése/hivatkozás mentése más néven" - az úgy nem fog menni, mert a php által generált html-t fogja lementeni, bár ha azt egyből visszateszed a firefoxba, úgy már elvileg letölti. De ha letiltod a quicktime kiegészítőt a firefoxban, akkor egyből a letöltést fogja felajánlani, ahogy rákattintasz.

sayid 2011.11.03. 18:15:56

spike! te a Gyomaendrődi spike vagy?:)

gyuff 2011.11.03. 19:39:09

falun jobban ismerik egymást mint ahogy azt a városi ember gondolja, véleményem szerint a városi lét egyértelműen nehezíti a körülményt aki nem látja annak teljesen mindegy...ezt nyilván az általatok emlegetett apokaliptikus eseményre mondom de hozzá kell tenni magyarországon továbbra sem kell ilyenektől tartani de persze forogjatok rajta ha akartok a karmával kapcsolatban: képtelen vagy kikerülni és nem is kell de érteni nem árt miről szól... "veszíteni" karmát nem könnyű de előfordul miután az elme véletlenszerűen cselekszik és elfelejti miért van hol mi a "karmája" karmát nem kell szerezni és elveszíteni, ha megölsz valakit nem biztos hogy "rosszul jársz", de ha nem ölöd meg ő megöl téged meg 9 másik ártatlant... látni kell a tudás szemével hogy éppen a sors milyen cselekedetet vár el, lehetetlen lenne az összes lehetséges tranzakciótfelvázolni úgy hogy abból kitaláld egy élethelyzetben hogy hogy cselekedj karma ahogy én látom olyan erő ami befolyásolja mindennapjainkat a teljességre törekvés igényével, így szerintem karma akkor "generálódik" amikor az ember a teljesség igénye nélkül cselekszik emiatt cselekedetei az alsóbb régiókban rekednek meg... ha megölsz egy bogarat gyilkosság de ha megeteted egy nagyobb lénnyel az már etetés minősül? nem érdemes feleslegesen megtörni a lelkek életútját de aki hisz a karmában abban is hisz hogy nem történnek felesleges dolgok mindenki önmagáért felelős elsősorban, de valóban a jóravaló restséget bűnnek mondhatnánk (szcientológusok argh) de gondolj bele ha nem teszel meg mindent a környezetedért amit tudsz akkor önmagad hasznára cselekedsz? egyértelmű: ami hasznos mindenkinek az neked is hasznos és ami neked hasznos, mindenkinek hasznos

spike 2011.11.03. 23:48:14

sayid: nem :) jóval arrébb. gyuff: igen, csak úgy tudtam, hogy egy életet elvenni bűn, akármilyen rohadékról is legyen szó. ezért gondoltam arra, hogy ez egy olyan helyzet lehet, amiből nem jössz ki jól, mert fizetned kell érte. egyébként éles helyzetben nyilván nem állnék le ezen gondolkodni, már csak az ösztön miatt sem. lehet, hogy állatias, de automatikusan azt választanám, hogy inkább én ölök, minthogy engem öljenek meg. bár nem akarok mások nevében beszélni, de szerintem ezzel nagyjából mindenki így van.

gyuff 2011.11.04. 00:23:48

háát akkor rossz emberekre hallgattál eddig:) ha ölni bűn és ő megakar ölni téged és hagyod másokat is megölhet azaz te hagyod hogy mások is haljanak meg? a legnagyobb illúzió: helyetted más dönti el mi a bűn és mi nem (szinte minden olyan dolog ami az irányítókhoz köthető ezen alapszik) egyébként kit büntetnél? a testet? a lelkeket? vagy a kettő kapcsolatát a tudatot? ki érdemli meg hogy megbüntessék? ha egy kutya elé húst raksz, oda írod egy lapra, hogy ne egye meg és megvered mert megeszi? nem valószínű a dolgok nem véletlenül történnek ha valaki megakar ölni nem véletlenül akar megölni, ha te megakarod ölni nem véletlenül akarod megölni, ha olyan helyzetbe kerülsz, hogy döntened kell hallgass a szívedre, ha azért kérdezed mert elakarod kerülni a "bűnt" akkor jó, ha azért kérdezed mert alkalmat keresel rá akkor nem jó BG 3. fejezet 33. vers: Mindenki a saját természete szerint cselekszik, még a bölcs is. Mit érünk vele tehát, ha elfojtjuk azt? 18. vers: Az önmegvalósult embernek nincsen személyes szándéka, amit teljesíteni akarna előírt kötelességei végrehajtása közben, de arra sincs semmi oka, hogy ne hajtson végre ilyen munkát; !ő nem függ semmilyen más élőlénytől.! olyan szépen megvan ez fogalmazva

M.A. 2011.11.04. 10:34:43

"ha egy kutya elé húst raksz, oda írod egy lapra, hogy ne egye meg és megvered mert megeszi?" - a "bűnbeesés" sztorija pont erről szól...

bukovinai 2011.11.04. 14:33:16

A"bűnbeesés" "sztoriját" Jézus is alátámasztotta. Mit is mond a híveknek ? "Menj békével és NE vétkezz többé". Ez asszem elég világos beszéd. Egy-két idézet Bordó Székelytől : (Esszénus Evangéliumból) "Mert bizony mondom néktek, számtalan baj és veszedelem leselkedik az Ember Fiára. Belzebub minden ördögök hercege az összes rossznak parancsolója ott leselkedik minden Ember Fiának testében. Ő a halál forrása, ő minden rossznak, nyavajának és betegségnek az ura, folyton csábítgatja, kísérti és csalogatja az Emberek Fiait. Gazdagságot ígér és hatalmat, és ragyogó palotákat, aranyos és ezüstös ruhákat, szolgálók egész hadát, mindent; hírnevet ígér és dicsőséget,vbujálkodást és kéjelgést, zabálást és dorbézolást, kicsapongó életet és tunyaságot, és a semmittevés napjait. Mindenkit éppen azzal csábítgat, amire szíve szerint leginkább hajlana." "De ha az Ember vétkes Fia megbánja bűneit, jóváteszi azokat és visszatér újra Anyjához, és ha megtartja az Ő törvényeit, kiszabadítja magát a sátán karmaiból, ellenállván az ő kísértéseinek, akkor a Föld Anya újra szeretettel fogadja vissza az Ő megtévedt Fiát, és elküldi hozzá angyalait, hogy szolgáljanak neki. Bizony mondom néktek, amint az Ember Fia ellene szegül a benne lakozó sátánnak, és nem teljesíti annak akaratát, ugyanabban az órában ott teremnek a Föld Anya angyalai, hogy szolgálják őt teljes erejükkel, hogy véglegesen kiszabadítsák az Ember Fiát a sátán hatalmából." "Mert ember nem szolgálhat két urat. Vagy Belzebubot és ördögeit szolgálja, vagy a mi Föld Anyánkat és az Ő angyalait. Vagy a halált szolgálja, vagy az Életet. Bizony mondom néktek, boldogok azok, akik az Élet törvényeit követik és nem a halál ösvényein tévelyegnek. Mert bennük az életerők hatalmassá nőnek és elkerülik a halál pestisét." satöbbi satöbbi satöbbi.... Vigyázzunk, mert új-pogány köntösbe sok minden szépnek tűnő és látszó dolgot be lehet csomagolni. Gyülömcséről ismerszik meg a fa. gyuff: nem kell büntetni senkit, ha bűnt követsz el akkor annak a következménye rád száll. ha tele eszed magad a te hasad fog fájni és nem másé... ez ilyen egyszerű. és nem azért fog fájni a hasad, mert hiszel a bűnbe, hanem azért, mert nem tartottad be a mértékletesség elvét. ésígytovább. büszkeség, restség, félelem, harag, stb. mindegyikkel kapcsolatban rád szállnak a következményei. nem azért mnert ezt kijeletette vagy leírta valaki egy könyvbe, hanem mert a dolgok így működnek. Jobb, ha ismered a törvényszerűségeket és nem magad próbálsz meg törvényeket alkotni. ugyanis az élet mit se tud a te törvényeidről. inkább ismerd meg az élet törvényeit és azokhoz igazodj...

sayid 2011.11.04. 14:52:41

azt hiszem a témához kapcsolódik ez is!kb 20 éve olvastam.J Christopher Egyetlen fűszál se… Egy új vírus csap le az emberiségre: a Csung-li, mely minden fűfélét – köztük a gabonaféléket is – elpusztít. A világon mindenütt éhínség pusztít. Az angol kormány a nagyvárosok elpusztítását tervezi. A Custance-család barátaival kitör a Londont körülvevő gyűrűből, hogy Westmorlandbe – ahol John Custance testvére, David él egy hegyekkel körülzárt farmon – meneküljenek. Viszontagságos vándorlásuk után célba érnek, de útjuk végén kellemetlen meglepetés várja őket. nem kell vírussal az embereket irtani. elég a fentebbi is :(. ebben a történetben is menekül mindenki a városokból.(nincs mit enni) a főszereplő társaság sem riad vissza semmilyen eszköztől. kirabolnak 1 tanyát .a házigazdát lelövik a feleségével együtt .nem akartak élelmet adni+ volt fegyverük is. csak azok maradhatnak életben akik csapatokban vándorolnak állig felfegyverkezve .a kis közösségeknek nincs sok esélyük. 1 szál kolbászért is megostromolnak 1 kisebb erőddé alakított házat stb.stb. ajánlom mindenkinek a könyvet nagyon a témába vág. ebook formában le tudjátok tölteni.ha nem találjátok elküldöm email címre akit érdekel.pdf 1mb

gyuff 2011.11.04. 17:48:17

"a "bűnbeesés" sztorija pont erről szól..." akkor kitalálok egy sztorit ami másról szól

teGergő 2011.11.04. 17:53:02

Mostantól az én blogomat is olvashatjátok :): http://kritikaigondolkodas.blogol.hu/read

sayid 2011.11.04. 19:45:02

nem a bünbeesésre írtam hanem a 16-17..blágrádioban elhangzott témához kapcsolódik. ez a bünbeeséses maszlag meg már a könyökömön jön ki.

sayid 2011.11.04. 19:47:02

16-17..blágrádioban :) 16-17. blográdió

M.A. 2011.11.05. 09:59:10

"A"bűnbeesés" "sztoriját" Jézus is alátámasztotta. Mit is mond a híveknek ? "Menj békével és NE vétkezz többé"." - és ezzel alátámasztotta a bűnbeesés sztoriját. Miért van az, hogy a keresztények legnagyobb része vagy egyáltalán nem veszi komolyan a vallását, vagy ha igen, akkor meg amint kinyitja a Bibliát, elfelejt olvasni, és valami egészen mást lát a lapokon, mint ami oda van nyomtatva? "Ez asszem elég világos beszéd." - Hát Jézus éppenséggel elég világosan és egyszerűen tudott beszélni, csak nem kéne annyi mindent belemagyarázni a szavaiba. (Mióta a 14. században összerakták a ma ismert judeokeresztény Bibliát, az egyház folyamatosan próbálja Jézus szavaiban fellelni az ószövetségi tanok érvényességének igazolását. Mivel nem találja, ezért belemagyarázza.) "Vigyázzunk, mert új-pogány köntösbe sok minden szépnek tűnő és látszó dolgot be lehet csomagolni. " - pl az ilyeneket is, mint az "esszénus evangélium"... vagy ez a keresztény köntös?

gyuff 2011.11.05. 10:24:47

"A"bűnbeesés" "sztoriját" Jézus is alátámasztotta. Mit is mond a híveknek ? "Menj békével és NE vétkezz többé"." ezt ugye nem gondoltad komolyan:D

gyuff 2011.11.05. 10:43:03

ne haragudj nem tiszteletlen akartam lenni (nyugodtan kitörölheted), valóban kiderül a beszédéből, hogy vannak helyes és helytelen cselekvések(miért is lennénk itt ha nem lenne) de valahogy a bűnbeesés "hiteles" sztorijának nem látom az alátámasztását... 14. Felele Jézus és monda nékik: Ha magam teszek is bizonyságot magamról, az én bizonyságtételem igaz; mert tudom honnan jöttem és hová megyek; ti pedig nem tudjátok honnan jövök és hová megyek. 15. Ti test szerint ítéltek, én nem ítélek senkit. 16. De ha ítélek is én, az én ítéletem igaz; mert én nem egyedül vagyok, hanem én és az Atya, a ki küldött engem. 17. A ti törvényetekben is meg van pedig írva, hogy két ember bizonyságtétele igaz. 18. Én vagyok a ki bizonyságot teszek magamról, és bizonyságot tesz rólam az Atya, a ki küldött engem. 19. Mondának azért néki: Hol van a te Atyád? Felele Jézus: Sem engem nem ismertek, sem az én Atyámat; ha engem ismernétek, az én Atyámat is ismernétek. aszondja: nem ismeritek az én Atyámat és később arról beszél: 44. Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja.

gyuff 2011.11.05. 11:24:10

ami mindezekből kiforog: 2 Atya van: Igazság Atyja, Hazugság Atyja, bűnbeesés: az igazság megtagadása Jézus azt mondja: nem ismeritek Atyámat -> akkor hogy tudták megtagadni? ha oda megyek egy etióp kisgyerekhez és felajánlok neki 1 levest vagy egy olyan dolgot ami számára értéktelennek tűnik de 200 leves jön ki belőle valószinüleg az elsőt fogja választani de a választás nem igazságos mivel nem tudja miről mond le hogy jobban érthető legyen: kit zavar az, hogyha a teremtménye jónak és rossznak tudója? valószínűleg akinek vaj van a füle mögött->kiről szól a bűnbeesés története: a hazugság atyjáról-> mit mond Jézus a zsidó főpapoknak: Ti a hazugság atyjától valók vagytok.

bukovinai 2011.11.05. 14:18:36

A "bűnbeesés története" nem is olyan fontos, mivel a legtöbb amit mondhatunk róla, hogy "nem tudjuk". Hogy volt ? Nem tudja senki. aki ott volt az már nem fogja elmondani aki meg nem volt ott, az csak hallomásból ismerheti. A lényeg, hogy szerinted van-e bűn. És ha van, akkor próbálod-e magad távol tartani tőle vagy se. Aki szerint nincs is bűn az távol se tudja magát tartani tőle.... A másik csapda, hogy a bűn-t saját magad próbálod meg meghatározni. ami szerinted bűn az a bűn. Ezzel csak az a baj, hogy ... már mondtam, hogy mi. Ennek fényében egy dolog hol bűn, hol meg nem az. attól függően, hogy a szempontok hogy változnak. Egy istentelen szerint pl bűn nem kiélvezni mindent. Szerintük ki kell használni mindent (nem törődve semmivel) mivel csak az anyag van, minden más csak "maszlag". Vannak viszont következmények és folyományok. A megfelelő gondolkozásnak megfelelő következményei vannak. Amik a cselekedetekben és következményeikben nyilvánulnak meg. Mondhatjuk, hogy karma vagy ok-okozat vagy sors vagy bármi, a lényeg, hogy minden cselekedet hatást gyakorol a környezetére és a környezet visszajhat a cselekvőre. Aki pl elkezd hazudozni az elveszti a bizalmat és hazugságai leplezésére egyre nagyobbakat kell hazudjon. Ez egy törvényszerűség. Egyfalyta örvénylésbe kerül. amiből csak az igazság kimondásával tud kiszabadulni. Általában félelemből hazudnak az emberek. (meg hiúságból, irigységből, gyűlöletből,stb) félelem-hazugság-harag-hiúság, stb ezek a dolgok kéz a kézben járnak ha mélyebben belegondolunk és átlátjuk az összefüggéseket. A bűnökről már megemlékezett az összes nagy próféta (Krisna, Buddha, Mohamed, Mózes) meg még rengeteg vallási vezető, szónok, stb. Vagy ők mind egytől egyik tévedtek (vagy szándékosan hazudtak) vagy mégiscsak van bűn és távol kéne tartanunk magunkat tőle.... A választás mindenkire rá van bízva. A következmények törvényszerűen utol fognak érni mindenkit. ÉS a másik amit már nagyon sokan elmondtak : Csak törekedni tudunk egyfajta távolság tartásra. Tökéletesen bűn nélküli életet ember nem képes élni. Talán csak egy újjszülött mentes minden bűntől. A bűnnel pedig együtt jár a bűnbocsánat a kegyelem és ehhez hasonló dolgok. Bűn nélkül ugyanis a megbocsátás is értelmét veszti. ha nincs bűn akkor megbocsátani sincs mit. egyszóval alaposabban gondoljuk át a dolgokat mielőtt véleményt formálunk...

M.A. 2011.11.05. 14:50:34

"Mostantól az én blogomat is olvashatjátok :):" - kép vagy nem kép, az e-mail címedet úgy adtad meg, hogy simán kinyerik a botok az alatta lévő mailto hivatkozásból. Darabokból kell inkább javascripttel összerakni, mint ahogy én is tettem.

Newman 2011.11.05. 17:17:24

Egy új 3 részes dokumentumfilm. http://vimeo.com/30236725

Rics 2011.11.05. 21:40:51

Nem az a kérdés, hogy van-e bűn. Egyértelmű, hogy létezik olyan kategória, mint "bűn." A kérdés inkább az, MI a bűn. És itt szerintem az emberek többsége általánosít. Például: Ne lopj! Persze, egészséges körülmények között ne lopj. De ha az éhhalál fenyeget, és senki sem segít, akkor lophatsz, hiszen különben a saját halálos ítéletedet írnád alá. De mi van, ha olyantól lopsz, akinek szintén ez volt az utolsó falata, azért nem adott? Na most, ezek szerintem inkább csak "ügyek". Amiben el lehet helyesen, vagy helytelenül, tisztességesen, vagy tisztességtelenül járni. Meg lehet bántani valakit, véletlenül, vagy szándékosan is akár, és attól ez még nem szükségszeren bűn. Két ember nem jön ki jól egymással. De a Gonoszság egy másik tészta. Vannak gonosz emberek, vannak gonosz cselekedetek, vannak gonosz erők, amik mozognak, hatnak a világban. Ezek ELLEN nem dönteni, bűn. Ennyi gondolat ébredt benne a korábbi hsz-ek kapcsán. :D

Kang 2011.11.05. 21:56:42

És ha egy "gonosz" meg van róla győződve, hogy ő "jó", akkor bűnös-e?

teGergő 2011.11.05. 21:59:46

M.A.: Javascript-hez nem értek. Szerencsére ki tudtam bogarászni a a blogodból a kódokat, megtaláltam a cimharom, meg ilyenek kódjait is, és átvariáltam úgy, hogy végül az én címem jöjjön ki, de ennek ellenére nem sikerült. Pontosabban nem érzékelte linknek a képet, pedig elvileg az volt, nálad is az, és így. Átrágtam magam az aposztrófokon is, szerintem nem volt hiba sehol. Most nem funkcionál a kép linkként, de később még majd ránézek, és megpróbálom megoldani. Ha esetleg tudsz valamit írni a kódokról, hogy mi kerülhette el a figyelmemet, vagy tanácsot adni, akkor köszi. :)

teGergő 2011.11.05. 22:24:23

Küldtem e-mail-t.

Rics 2011.11.06. 10:57:02

Kang: Feldmár Andrást olvasgatok éppen. Az ő megállapítása az, hogy a gonosz emberek általában nem tudják magukról, hogy gonoszok.

bukovinai 2011.11.06. 12:05:07

A gonosz ember csupán egy megtévesztett. Azt hiszi magáról, hogy helyesen cselekszik. Mert senki nem akar szándékosan ártani magának. Az emberek fejében ideológiák háborúja zajlik. Cselekedeteiket az éppen aktuálisan győztes ideológia határozza meg. Amit bárki megtehet az az, hogy - biztosítja, hogy az ideológiák küzdelme tiszta legyen. (ne legyen benne bunda) - és nem dédelgeti az ideológiáit (az éppen győztest nem dugja el más ideológiák elől kitérve a küzdelem elől, hanem bátran szembeereszti a legerősebbnek tűnőkkel is) - teljes értékű ideológiákat enged a küzdőtérre.(nem egy legyengített verziót) Legtöbb ember hagyja, hogy az ideológiák "bundázhassanak" (némely elképzelések olyan dolgokat állítanak ugyanis kiindulásképp, ami nem bizonyított - ezért helyzeti előnybe hozzák azt az elgondolást más véleményekkel szemben) ilyen esetben ez kb azt jelenti, hogy az egyik ideológia karddal a kezében áll be küzdeni míg a másiknak hátra köti a kezeit... nem kétséges, hogy ki kerül ebből ki győztesen.... A másik, hogy sok ember kerüli a küzdelmet. Győztesnek hitt ideológiájára nagyon vigyáz, bújtatja nehogy egy igazi küzdelemben megméressék - mert még kiderülne róla, hogy az első menetben elvérezne egy sokkal felkészültebb elgondolás ellen.... Ezt félelemből és szorongás miatt teszik ugyanis a változás (főleg egy ideológia csere) nagy változásokkal jár. És a változás felfotragtja az ember életét. A harmadik hiba, hogy sokszor gyengített elgondolásokat engednek a küzdőtérre. És ha az elgondolás elbukik leírják. Nem veszik észre, hogy csak egy demó lebutított verzió volt az amit küzdeni engedtek. Ennek oka, hogy nem törekszenek megismerni teljességükben az elgondolásokat. (bár a gyengített verziónak is van értelme, de csak akkor, ha tudjuk, hogy ez csak a demó és nem az az igazi ) Tehát : 1. meg kell ismerni a lehető legtöbb nézetet és filozófiát a maga teljességében. (sátánizmust, ateizmust is, isten hiteket, buddhizmust, stb) ismerni kell érvrendszerüket (küzdőmodorukat) céljukat, lényegüket. 2. Biztosítani kell a tiszta küzdelmet. Vélt valóságokat ki kell zárni és csak a tényekre szabad szorítkozni. 3. Nem szabad kerülni a küzdelmet. Bátran hagyni kell, hogy győzzön a "legjobb". Ez egy folyamat. Ugyanis az ismeretek mindig bővülnek, finomodnak, tisztulnak. Újra és újra engedni kell a küzdelmet. Aki jól menedzseli a harcokat annak az ideológiája egy idő múlva piszok erős lesz. Azt legyőzni nem nagyon lehet légből kapott elméletekkel. Számtalan harc eredménye lesz az aktuálisan kialakult nézet és emiatt erős lesz és ellenálló a kívülről jövő hatásokkal szemben. Egy ilyen szisztémában a hamis ideológiák hamar kiütést szenvednek és csak a megalapozott és erős gondolatok maradnak talpon.(vallom, hogy ilyen harcmodorban CSAK az igaz tanítások maradnak talpon. Belzebub látszat-megoldásai mind elvéreznek útközben.) (ehhez olykor be kell engedni a küzdőtérre a legsötétebb és leggonoszabb elméleteket is, hogy harc közben bukhassanak el.mert a hamis eszme mindig elbukik.persze óvatosnak kell lenni. nem lehet egyből a leggonoszabb ideológiával kiállni. célszerű előtte egy gyengített verzióval próbálkozni és ahogy a saját elgondolás szép lassan személyes meggyőződéssé válik, úgy kell egyre nagyobb megmérettetés alá venni. egyre komolyabb ellenfelek ellen kiállítani.) Szerintem ennek fényében kell mindig átgondolni a hallottakat.

emjé 2011.11.06. 13:29:58

"A gonosz ember csupán egy megtévesztett. Azt hiszi magáról, hogy helyesen cselekszik. Mert senki nem akar szándékosan ártani magának." A gonosz ember nem hülye - ő (csak) másak kar ártani...:-) Aki pedig ideológiákért küzd, annak meg lóf@szt a valagába. (Természetesen a küzdőféllel osztozva...:-)

Neil A. 2011.11.06. 13:49:48

A gonosz, nemgonosz egyszerűen eldönthető: amit tesz, azzal árt-e valakinek, jobb lesz-e tőle, vagy nem? Ezzel minden eldönthető, pl. érdemes-e 10ezer km-ről idefuvarozni bármilyen árut, (környezet terhelése, hosszútávú hatások) vagy csak a szomszéd országból származó élelmiszert árulni (helyi termelők nem fognak beszállni egy ilyen árversenybe, mert eleve vesztett helyzetből indulnak) bizonyos technológiák háttérbe szorítása, mások előnyére (itt nem fúj a szél, Ausztriában meg igen, de ott a passzívház+napelem állami támogatás is kap, de még a támogatás nélkül is olcsóbb , mint itthon), feleslegesen beruházni bármibe, ami csak keveseknek előny, de mindenki fizeti, pl. autópályák 5szörös áron, látványberuházások a fővárosban állami adóbevételekből, holott a lakosság 80%-a soha életében nem fogja használni azokat, stb.. Röviden, tömören: az életminőség javul, vagy romlik. (az abszolút és a mindenki által elérhető, nem a svájci nem a belvárosi fővárosi, és nem a milliárdosoké)

emjé 2011.11.06. 14:30:07

Ha már fuvar, hát nem kell messzire menni egy kis gonoszságért: kis hazánkban MINDEN ágazat dögrováson van, tehát emeljük meg a gázolajat literenként 420 forintra - a piacgazdaság nagyobb dicsőségére.

teGergő 2011.11.06. 17:57:17

"egyszerűen eldönthető: amit tesz, azzal árt-e valakinek, jobb lesz-e tőle, vagy nem?" Onnantól már egyszerű, ha sikeresen átrágjuk magunkat a kismillió számbevehető tényezőn, ami befolyásol(hat)ja a képlet végeredményét. Ha meg valaki valamelyik tényezőt nem látja, vagy jelentéktelennek tartja, ezért kihagyja a számításból, akkor megg rossz lesz az eredménye. :D De azért próbálkozni kell; ezzel, és az idővel tisztul majd a kép.

steinerista 2011.11.08. 13:18:17

Vörösiszap, ahogyan a Párt látja: http://galeria.index.hu/kult/2011/11/07/tortenelmi_festmenyek_kerenyi_imrenel/?current_image_num=3&image_size=xl Többi kép sem semmi, nem is tudom mit mondjak rájuk. Főleg az alaptörvényesre.

gyuff 2011.11.08. 14:25:16

"Onnantól már egyszerű, ha sikeresen átrágjuk magunkat a kismillió számbevehető tényezőn, ami befolyásol(hat)ja a képlet végeredményét." ennél azért egyszerűbb mivel nem kitalálni kell hogy miért úgy csinálod, hanem kénytelen vagy te is Gergőként megjelenni egy testben (ami már sok lehetőséget leszűkít, hisz mindenképpen meg kell jelennie a kezeidnek gondolatoknak stb) és cselekedni az pedig hogy éppen úgy cselekedsz ahogy azt kismillió tényezőből kiakarnád számolni az már attól függ mennyire uralod az érzékszerveket (valójában a sikeres cselekedetnek nem része a sikerességhez vezető útról való gondolkodás, mivel az egy letisztul tudatos cselekvés - persze azért nem árt gondolkodni is:) amit tudok neked ajánlani: figyeld a természetben megjelenő eseményeket dolgokat (állj meg néha a gondolkodással hallgass szemlélődj, persze ez jelenthet olvasgatást filmezést is de csak hiteles szerzőtől: sajnos manapság a legtöbb történet és mű nem tartalmazza a dolgok igaz természetének irányelveit és a legszörnyűbb hogy ezekre az instabil elemekre gyakran hivatkozunk még mi is) de neked nem kell körbevenned magad ezekkel a hamis utat mutató tornyokkal mert irodalom ebből is abból is van csak nem tolják alád mint a sajátjukat hanem üldözik már elég hosszú ideje

gyuff 2011.11.08. 15:18:47

ezt még ide szúrom: Bhagavad Gíta 3. fejezet 5. vers Minden ember akaratlanul kényszerítve van, hogy az anyagi kötőerőkből születő impulzusok szerint cselekedjen; ezért senki sem maradhat tétlen, még egy pillanatra sem. 6. vers Aki visszatartja érzékeit és cselekvésre szolgáló szerveit, ám elméje továbbra is az érzékek tárgyain csüng, az bizonyára becsapja magát, és az ilyet álszentnek hívják. 7. vers Sokkal jobb az, aki elméjével uralkodik érzékein, cselekvésre szolgáló szerveit pedig ragaszkodás nélkül odaadó munkával foglalja le. 20. vers Előírt kötelességük teljesítésével még a királyok is - mint Janaka és mások - elérték a tökéletes állapotot. Cselekedned kell hát a köznép tanítása érdekében!

zs001 2011.11.09. 08:59:06

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/megsem-lett-ongyilkos-eszes-tamas-2071227

M.A. 2011.11.09. 09:44:31

Eléggé biztos voltam benne eddig is, hogy megölték.

gyuff 2011.11.09. 10:54:46

http://index.hu/belfold/2011/11/09/megsem_ongyilkos_lett_eszes/ ennyit az indexről :D

teGergő 2011.11.09. 15:07:56

Gyuff: ezt nem tudom miért írtad le nekem, fentebb nem ilyenekről beszéltünk, és nem ilyenekre adtam válaszul azt, amit leírtam

gyuff 2011.11.09. 16:26:15

pont azért írtam mert nem tudod hogy nem kismillió tényező kiszámolásával leszel sikeres de ez kiderült a kommentből

gyuff 2011.11.09. 16:29:27

egyébként meg igazad van: ha az egész világ nem tudja neked megmagyarázni hogy mit hogyan kéne csinálj akkor miért pont néhány sortól értenéd meg egyébként már abból látszik hogy nem érted magad, hogy nem érted miért írtam ezt avagy ha értenéd magad engem is értenél

pcx-foto 2011.11.10. 21:05:49

cath szeretem olvasni az írásaid :) ott van a logikád :)

b_alin 2011.11.10. 22:06:35

Ha nincs bűntelen ember, akkor mit kell izgulni rajta? Kb olyan ez mint bűntudatot érezni mert két lábad van. A bűn egyszerűen az emberi butaság folyamánya, ami kikerülhetetlen. Olvasott bárki is olyasmit hogy a bűn elítélendő dolog az isten szemében, miközben az emberi természet erednedően "bűnös"? Van egy negatív csengése a szónak, és rengeteg indulat tapad rá. Nincs ember aki a "bűn" szó hallatán, ne érezné a tockost amit akkor kapott amikor megtanulta a szó jelentését. Rengeteg fizikai és lelki terror emléke kötődik hozzá, ami ugyanúgy az ember butaság folyamánya volt. Ez az indulat generációról generációra adódik tovább, és minden generáció büntetni "kényszerül" a tökéletesség ideájának nem megfelelést. Szóval igen, bűnös vagy, és ez így van jól. Akkor fogod érteni miért, amikor már nem leszel bűnös. Viszont amíg bűnös vagy, ne ítélj el senkit amiért bűnös, függetlenül attól hogy bizonyos (eleve ostobaságból fakadó) mérce szerint relatíve milyen mértékben bűnös hozzád képest. Nincs realtív bűn, csak az emberi ostobaság végtelen sötétje :) És ez így van jól.

cathi 2011.11.11. 11:17:19

B_alin, javaslom átolvasni az érték - mérték - és ideák fogalmát és kialakulását. Az érték és mérték nem egyenlő a "mércével" (a hangzása a szónak jelzi is hogy az utóbbi "nem igazi", avagy komolytalan, csakis kötözködésre, méricskélésre szolgál). Ellenben a mérték és a "tökéletesség" vagy jóság ideája felé való törekvés az ember egyik alap-jellemzője. Bűnös az, aki a m-érték ellenére cselekszik, mások kárára. Nem isten előtt bűnös, hanem egyszerűen az élet "törvénye" szerint az, mivel megszegi az együttélés, együttműködés szabályait. ki mire alapozza azt a kijelentést, hogy az emberi természet "eredendően bűnös"?

st.anger 2011.11.11. 12:51:34

na ja. nem csak kozmikus szempontból létezik bűn. vagy azok csak kihágások? :) esetleg nevezzük szabálysértésnek :D szerintem minden ember érzi, mikor cselekszik helytelenül, az már más kérdés, hogy @ik rá.

bukovinai 2011.11.11. 16:33:53

B_alin : én nem ítélek el senkit. Se azért mert bűnös, se azért mert nem érti a dolgokat. Nem az Isten fog szúrós szemekkel nézni rád, ha elkövetsz valami bűnt. Ez nem így megy. Ha elkövetsz valamit, akkor annak a következménye "rád száll". Téged terhel. Körbevesz a negatív energia, amit magad köré gerjesztesz. (Nem az Isten hagy el, vagy a szerencséd, hanem te okozod magadnak a helyzetet amibe kerülsz) Megpróbálhatsz kibújni alóla úgy, hogy nem veszel tudomást róla, vagy azt mondod : ez nem is bűn. attól még a hatásai elérnek és szembesülnöd kell a tetteid következményeivel. Mikor utolérnek a következmények, akkor rájössz, hogy talán mégse ezt kellett volna csinálni de ilyenkor általában már késő visszacsinálni. Viselni kell a következményeket. (és persze legközelebb megint elköveted ugyanazt a hibát...) A bűn tulajdonképpen csak próbára tesz: könyebb elkövetni, mint ellenállni neki. Lehet, hogy nem tudsz mindig ellenállni, de legalább tegyél rá erőfeszítéseket. Legalább próbáld meg - hátha sikerül. Paradox módon a nehezebb(nek tűnő) út a könnyebb! A könnyű (hazug) út csak igéret. A végén az nehezebb lesz. főleg akkor, mikor rájössz, hogy még át is lettél verve.... Na, ilyenkor szoktak az emberek végső elkeseredésükben ŐSZINTÉN imádkozni. (Aztán persze mikor megint minden rendben jön megfeledkeznek ezekről a dolgokról...) Így megy ez... :)

gyuff 2011.11.11. 16:57:34

a helyzetet amit az irányítók magyarországgal játszanak egy viccben találtam meg: -Hé kislány! Játszunk megerőszakolósat! -De én nem akarok. -Ez a beszéd...

LeonCL 2011.11.13. 12:58:55

Nem tudom, ismeritek-e: http://www.youtube.com/watch?v=yrW3E6BN5Dg Most ez azt jelentené, hogy már ennyi ideje próbálják az emberiséget felébreszteni? Folyamatosan küldik a jeleket, csak el vagyunk tompulva?

M.A. 2011.11.14. 09:41:23

Ki próbálná felébreszteni, és mivel? Az ismétlődésekhez hozzá vagyunk szokva. Hollywood meg eleve egy emberszázlábú, saját produktumát hasznosítja újra vég nélkül.

st.anger 2011.11.14. 15:57:59

m.a. ezt a filmet láttad? Coraline és a titkos ajtó. hasonló mint corpse bride, vagy a karácsonyi lidércnyomás. kissé horrorisztikus mese tele szimbólumokkal.

M.A. 2011.11.15. 09:51:35

nem, én nagyon kevés filmet láttam...

inlakech 2011.11.15. 12:34:38

A félelem mindenképpen rossz tanácsadó és még erősebbé sem tesz. A legkisebb szinten is a jó végkifejlethez pozitív döntésekre van szükség, ezekhez pedig a belső harmónián át vezet az út. Számomra mindenképpen itt az idő hogy magamba nézzek és többé ne másokra mutogassak.

2011.11.15. 13:21:10

A legnagyobb erőt én sem a megszervezett tüntetésekben érzem, hanem sokkal inkább abban amikor valaki belső meggyőződésből tesz vagy nem tesz valamit pl. a hitel témában. Márpedig a bankrendszer működésén keresztül egyenesen vezet az út a háttérben lévő dolgok felé... ami pedig nem az emberiség jólétét szolgálja. Mindenesetre lassan tényleg lejár a kompromisszumok ideje. Látni kell hogy a fogyasztói társadalomban mi magunk is árucikké váltunk ... nem folytatom.

M.A. 2011.11.15. 17:06:21

Grandpierre Atilla: Az élet titka c. előadása: http://www.megaupload.com/?d=LLBUD4UI Holnap felrakom a 2012 Bonanzára is.

Neil A. 2011.11.16. 02:02:17

gyuff, ez a sok szempont figyelembevétele, olyan, mint amikor zuhannak le ketten a 100. emeletről, és moondják, hogy egyelőre még semmi probléma. (a 10emelet körül járnak mondjuk) A folymatokat előre kellene tervezni, és bekalkulálni a teljes hatásukat, mint az atomerőműveknél a teárolást is mondjuk 500évre. Aki azt nem tudja vállalni, az ne építsen atomerőművet, ne akarjon mindenki mindent, amit a XXI.sz. képes szolgáltatni, mert az csak a 99%-1% alapon működik. (1% tart kézben mindent, a maradék 99%-ot is) De ez a 99% nézte tétlenül, hogy a Rotschild család lenyomja az egész világot 300év alatt.

szakal 2011.11.16. 12:13:02

OFF. http://jobbkispestert.freeblog.hu/archives/2011/11/16/A_Kispesti_GYOZ_felhivasa_egy_Kilakoltatas_felfuggesztese_erdekeben/

szakal 2011.11.16. 12:14:40

OFF 2. mert csak egy link lehet :) http://jobbkispestert.freeblog.hu/archives/2011/11/16/A_Jobbkispestert_2011-2012_evi_eloadas_sorozatanak_elso_resze/ és mielőtt megkérdezitek miért nincs a Bálint benne. azért mert a tavaszi időszakra kért időpontot.

szakal 2011.11.16. 12:15:53

ja a kilakoltatás nem véletlen, hátha a Bálint szeretne egy kiszállós riportot csinálni :) Ha minden igaz lesznek orsz.gy. képviselők meg fontos emberek :)

bukovinai 2011.11.17. 12:02:35

Én is ajánlok valamit : http://www.okotaj.hu/szamok/39-40/ot39-12.htm Annak, akit érint....

gyuff 2011.11.17. 16:03:35

dharma csakra nap van http://a-csend-hangja.blogspot.com/2011/01/10-millioszoros-napok-2011-ben.html

st.anger 2011.11.18. 14:50:30

ez hogy van eszperentéül? :)

gyuff 2011.11.19. 11:10:22

egy meg egy reggel eleje mely eme perc kezdete egy meg egyecske este veleje melynek elege - eme percnek egy eleme mely eleget tesz teremtened engem meglehet e percben "erejed" menny, melynek eredete te lehetsz

Newman 2011.11.20. 21:44:59

Érdemes megnézni: http://www.youtube.com/watch?v=dDzexBCOnNU

emjé 2011.11.20. 22:04:11

Vukics riszájkling...

Jagger 2011.11.20. 23:49:11

Így készülnek: http://index.hu/belfold/2011/11/20/feluvoltenek_a_szirenak_a_galaktikus_birodalomban/

spike 2011.11.21. 17:27:08

de miért pont star wars?

st.anger 2011.11.22. 18:20:44

a gyűrűk ura jobban fekszik?

emjé 2011.11.22. 23:04:03

2011. november 22. 18:20:44 st.anger: Akkor már inkább Shrek. De most komolyan, az egész annyira ergya volt... Nekem a szirénáknak a kisgyermekes anyákra való tekintettel történő rövid és diszkrét berregtetése tetszett. Hát ilyenkor ki a zanyám valagának kellene AZONNAL biztos helyre pucolniuk?!

zui 2011.11.22. 23:52:44

"De most komolyan, az egész annyira ergya volt..."- Igen, az volt. Azok akarnak menteni, akiknek a pusztítás az életelemük. Meg egyáltalán, mi az, hogy biztos hely? Az a legbiztosabb, amit belülről súgnak.

Neil A. 2011.11.23. 17:07:14

Mégis ártalmas a higany az oltásokban? (igen, csak eddig nem ismerték el) http://www.prnewswire.com/news-releases/scandal-exposed-in-major-study-of-autism-and-mercury-132519518.html

emjé 2011.11.23. 20:02:37

Ártalmasnemártalmas... Egyáltalán mi a pics.t keres mérgező nehézfém védőoltásban??????????????

Newman 2011.11.23. 22:39:23

Lenne egy kérdésem: Most akarom elkezdeni olvasni Hamvas Béla: Scientia Sacra című könyvét. Valaki olvasta már ezt, megéri az időt rászánni?

cathi 2011.11.23. 23:05:33

nemérimeg..... ha így kérdezed.

M.A. 2011.11.24. 09:15:32

Egyáltalán mit keres védőoltás a vérben?

st.anger 2011.11.24. 20:19:41

a higanyt valamiféle tartósítószer gyanánt rakják bele, ha jól emlékszem a magyarázkodásra. kissé fura, hogy nem ismertetik a lehetséges káros mellékhatásokat... mármint fura lehet azoknak, akik még nem gondolkodtak el kicsit jobban a világunk felől.

Inlakesh 2011.11.24. 21:51:11

Bálint, a múltkori nyirkai jóslatos gondolatmenet folytatásaként beszélhetnénk erről is: http://aranykor.freeblog.hu/archives/2011/11/24/Alois_Irlmaier_latnok_jovendolesei/#comments

st.anger 2011.11.25. 01:28:20

"Ezt követően a pápa visszatér és elénekli az első nagy Te Deum-ot a kölni Dómban. Majd megkoronáz három királyt, a magyart, az osztrákot és a bajort... Akik megérik nagyon boldogok lesznek és szerencsésnek tartják majd magukat. De az embereknek onnan kell elkezdeni, ahonnan nagyapáik elkezdték." kurvajó... feudalizmus megint? nem támogatom. kivéve, ha én leszek a király :)

zs01 2011.11.25. 07:24:49

http://index.hu/tudomany/urkutatas/2011/11/24/rangsoroltak_a_lakhato_vilagokat/

gyuff 2011.11.25. 09:24:33

az a baj, hogy a magyar királyt nem a pápa szokta koronázni egyébként még lehet hogy ez lesz kitudja:P

emjé 2011.11.25. 13:34:53

Anyám borogass, micsoda perspektíva... a pápa magyar királyt koronáz Kölnben...:-)

gyuff 2011.11.25. 16:52:07

borogatnék én is csak nem édesanyádat:)

spike 2011.11.26. 18:28:38

a pápa, aki ugye egy szent és tiszta ember :D miféle világ várna ránk... juj.

sayid 2011.12.24. 07:15:28

Szia Bálint! 18. rádió nem lesz? ha javasolhatnák témát hozzá. Szemrád Nándor új könyve . pálinkát,sört neki! hagy beszéljen. :)

2012 2011.12.24. 10:39:58

De lesz, majd januárra szervezek egyet, viszont Nándi a múltkoriban szerepelt, úgyhogy ebben valószínű nem fog.

teGergő 2012.01.04. 15:57:22

2011. november 09. 16:26:15 gyuff "pont azért írtam mert nem tudod hogy nem kismillió tényező kiszámolásával leszel sikeres" Kicsit sokára, de mostmár reagálok erre: Nem írtam/utaltam rá szerintem) egy szóval sem, hogy a sikerességhez kismillió tényezőn kell átrágni magunkat, mert nem is erről volt szó, hanem arról, hogy eldönthető-e egy emberről, hogy gonosz csak azért, mert ártott-e, vagy sem. Jószándékkal is lehet ártani, csak az persze nem direkt történik, hanem például tudatlanságból, okulatlanságból, stb. Szerintem egy egyébként jó szándékú emberről simán tudjuk feltételezni, hogy valójában gonosz, hogyha az alapján ítéljük meg/mérjük fel, hogy árt-e bárkinek is bármilyen módon. És a nagy számok azért jönnek bele a dologba, mert kismillió dolog tehet(het...) arról, hogy az adott illető miért is csinálja úgy a dolgait, ahogy - még ha látszólag ránáézésre "fel is ismerhető egy séma" nála, attól még háttér nélküli bizonytalanság az egész... Szerintem sem (feltétlenül) akkor lesz sikeres valaki, ha kizárólag kismillió számbavehető dolgon átrágva magát reagál csak mindig mindenkor mindenre, hanem arról volt szó, hogy egy embert azáltal lehet csak helyesen megítélni, hogy a tettei mögött meghúzódó, sokszor teljesen ismeretlen befolyásoltságokat, és a vezérlődő szándékot megpróbáljuk nagyon finoman kifürkészni, csakhát az egy nagyon bonyolult dolog... :) Stb.

2012 2012.02.04. 10:20:03

Tegnap felvettük a következő rádiót. Elvileg hétfőn kerül ki.
süti beállítások módosítása