HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Keresd a jelet! - Megfejtés!

2013.11.10. 09:16 dangbird



A képen látható a jel megfejtése, melyet teGergő küldött be tegnap este. (Rákattintással nagy méretben is megjeleníthető a kép.) A jel a Fehér út 5. szám alatti autószerviz melletti óriásplakát helyén látható, kb. 70 cm-es méretben.
Valamikor majd szervezünk egy blogtalálkozót, itt fog sor kerülni a nyeremények ünnepélyes átadására. Bár a konkrét megfejtést teGergő küldte be, de valójában többen is részt vettek a segítségek megfejtésében, úgyhogy majd döntsétek el, hogyan akartok megosztozni a nyereményeken.

Akkor lássuk a magyarázatokat!

A jel (a bejegyzésben megadott és a kihelyezett is) a 3210 számjegyekből állt. (2013!) A játék határideje volt a titkos segítség, mint arra többen rájöttek: 2013. december 11. 0:00, vagyis '13. 12. 11. 0:00, utalva a 3210 számokra, segítséget adva a jel felépítésének megfejtéséhez.

A segítségek magyarázata:

július 27: A Napba öltözött Anya mászik a jel mellett előre-hátra, hasában sok Fiúisten. - Ezt már megfejtették, aki nem olvasta a hozzászólásokat, azok kedvéért: a Napba öltözött Anya a sárga színű 69-es villamos volt. (69 = Rák = Anya.) A hasában a sok fiúisten természetesen az általa szállított emberek.

július 28: A jel egy asztrológiai szimbólumra hasonlít! - A jelet megnézve ez eléggé nyilvánvaló, egy bolygó jelére emlékeztet. (Leginkább a Merkúrra.)

augusztus 2: A jel a Plutó köntösét viseli. - Vagyis fekete.

augusztus 6: A jelet valami baromállat letépte, ezért újra kellett fújnom.

augusztus 9: A jel kisebb, mint a programozó, és a program helyén lebeg. - A jel kisebb, mint egy ember, és egy reklám helyén "lebeg".

augusztus 25: A jel elmozdult! - Valami baromállat rejtélyes okból ismét letépte, ez után a jel háborítatlanabb felületre való áthelyezése mellett döntöttem, ekkor költözött jelenlegi helyére.

szeptember 6: A jel egy kilométeres körzetében két vörös nap-szem néz egymással szembe - az egyiknek 12 sugara van s egyik szárnya német, a másik római; a másikban egy olyan szimbólum, ami egyes és hatos egyszerre... Az egyik szem száz közül egy... - Az egyik vörös Nap-Szem a Media Markt logója volt az Árkádon, amely valóban 12 sugarú, és egyik szárnya német (Markt), a másik római (Latin - Media), a másik szem pedig az Unicredit logó volt a Sugáron. SUGÁR = ÁRGUS, ezért száz közül egy ez a szem. Egyes, ugyanakkor hatos is, mert a héber Váv betűre hasonlít.

szeptember 29: A jel a Rejtőzködő Nyilas és a Bak Mélységének határán található. - A rejtőzködő Nyilas ZUG-LÓ, a Bak mélysége KŐ-BÁNYA. A jel mellett található egy Üdvözöljük Kőbányán tábla.

szeptember 30: A jel a budapesti metróhálózat egy vagy több megállójának 2 km-es körzetében található. (A 4-es metró nem számít.) A jel forgalmas főútvonalról látható, sőt, szinte "virít", határozott, vastag vonalvezetése van, élesen elüt a környezetétől, 100-200 méterről észrevehető. (Ugye nem gondoltátok, hogy Zugligeten egy zsákutcában rajzolok egy ternyérnyi jelet ceruzával egy villanyoszlopra, aztán várom vigyorogva, hogy valaki rátaláljon?...) - Nyilvánvalóan a kettes metró Örs vezér téri végállomásáról van szó. A Zugliget szó használata szándékos volt, nagy tudatalatti segítség akart lenni a rejtőzködő Nyilas megfejtéséhez.

október 1: Akkor egyszer és mindenkorra elvágván a google alapú spekulációkat: a jelről (tudtommal) NEM található kép az Interneten! - Lásd a korábban már linkelt pozíciót.

október 11: Az anya most a Neptun köpenyét viseli, kezeiben Neptun szigonya kettétörve. - Nem szándékosan tettem újra egy "Anya" mellé a jelet, sőt, csak egy későbbi ellenőrzés alkalmával esett le, hogy ott jár a 169E busz. A 69 az Anya, ezért "két kezében" tartja az egyest és az E betűt. Neptun szigonyának pedig ugye 3 ága van... A köpenye pedig kék.

október 25: Oroszlánpofájú, skorpiófarkú sáskákat patkolnak a jel mellett. -

"1. Az ötödik angyal is trombitált, és látám, hogy egy csillag esett le az égről a földre, és adaték annak a mélység kútjának kulcsa.

2. Megnyitá azért a mélységnek kútját: és füst jöve fel a kútból, mint egy nagy kemenczének füstje; és meghomályosodék a nap és a levegőég a kút füstje miatt.

3. A füstből pedig sáskák jövének ki a földre; és adaték azoknak hatalom, mint hatalmuk van a föld skorpióinak.

4. És megmondaték nékik, hogy a földnek füvét ne bántsák, se semmi zöldelőt, se semmi élőfát, hanem csak azokat az embereket, a kiknek homlokukon nincsen az Istennek pecséte.

5. És adaték azoknak, hogy meg ne öljék őket, hanem hogy kínoztassanak öt hónapig; és azoknak kínzása olyan, mint a skorpió kínzása, mikor megmarja az embert.

6. Annakokáért azokban a napokban keresik az emberek a halált, de nem találják meg azt; és kívánnának meghalni, de a halál elmegy előlük.

7. A sáskáknak formája pedig hasonló vala a viadalhoz felkészített lovakhoz; és a fejökön mintegy aranyhoz hasonló koronák valának, és az orczáik olyanok valának, mint az emberek orczái.

8. És olyan hajuk vala, mint az asszonyok haja; és fogaik olyanok valának, mint az oroszlánoknak.

9. És olyan mellvértjeik valának, mint a vas mellvértek; és az ő szárnyaik zúgása olyan vala, mint a viadalra száguldó sok lovas szekerek zúgása.

10. És skorpiókhoz hasonló farkuk vala és fulánkjuk; és a farkukban vala a hatalmuk, hogy ártsanak az embereknek öt hónapig.

11. Királyukul pedig a mélység angyala vala felettök; annak a neve zsidóul Abaddon, görögül pedig Apollion, azaz Vesztő a neve."

A mélység kútja természetesen az olajkút, aminek megnyitásával füst jött a földre, és a sáskák (végeláthatatlan sorban vonuló autók), akiknek a skorpióhoz hasonlóan a farkukban van a hatalmuk, hogy ártsanak, viadalhoz felkészített (páncélos - fém karosszéria) külsejük van, és oroszlánpofájuk (bár az idézet nem ezt mondja). Természetesen ez csak egy egysíkú értelmezése egy soksíkú szimbólumrendszernek. A lényeg az, hogy az oroszlánpofájú, skorpiófarkú sáskák kocsik, amiket patkolnak a jel mellett (autógumi szervíz). Külön érdekesség, hogy Abaddont a Jel 9:11 említi meg név szerint...

Nem is volt olyan nehéz, ugye?

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr766225941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Senéd 2013.11.10. 09:34:25

de az volt...

elbandi 2013.11.10. 12:35:42

B*zmeg, én ezt láttam, elhaladtam mellette o.O" Nem is egyszer ._.

Lazur 2013.11.10. 15:25:31

Hogy 3,2,1,0 számjegyekből van összerakva, az még mündég erős. Se a kettes, se a hármas szám írásmódja-logikája nem köszön vissza egyik jelen sem, csak hogy megint kötözködjek.

teGergő 2013.11.10. 15:35:41

Én az 1-es és 3-as számokat nem tudtam összeegyeztetni először a jellel, de aztán már a kihelyezett, és a rejtjeles blogképen is látom hogy van... Ehh... De majd később alkotok véleményt, most mennem kell, dolgom van.

elbandi 2013.11.10. 16:08:28

Ezen a legutóbbin már jobban aláírom, h ezek a számjegyek építik fel, tükrözött kettes az alak "haja", a nulla a fej, a hármas szám elforgatva, vízszintesen a "karok és a nyak, mondjuk, az egyes szám meg picit meg van billentve és azok a "lábak". Ja, ez csak nekem hasonlít egy kis figurához?:D

Vándorr 2013.11.10. 16:34:40

Hehe:) Szerintem teljesen jól látható benne a 4 számjegy, nem is értem Lazur problémáját... viszont azon vigyorgok, hogy elképzelem, ahogy Bálint valamelyik éjszaka sutyiban, kapucnival a fején kiszambázik a helyszínre, gyorsan felfújja a jelet, mint a nemtommelyik szubkultúrához tartozó hülyegyerekek, aztán gyorsan szalad is el a zsernyákok elől... :D Ja, és gratulálok teGergőnek, meg minden fejtegetőnek...:)

M.A. 2013.11.10. 18:16:27

Fényes nappal fújtam fel, csak körülnéztem előtte, hogy nem jön-e épp járőrkocsi. Bár pont azért választottam ilyen üres plakátot, hogy ne okozzak kárt.

teGergő 2013.11.10. 18:48:54

Nem kifejezetten pontos "animáció", de most én szerkesztettem meg a láttatás Lazurnak, és nem fordítva. :) http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/JEL_A_0-6.jpg

Lazur 2013.11.10. 19:30:08

Értem én ezt, ám ez kicsit olyan mint amikor a színvak magyarázza hogy az árnyalatokat hogyan kell látni jól. A kettes nem egy hullámvonal. Egy ferdén érkező, kis hurokkal induló "kampó", majd egy őt követő, az előbbitől független vonás vízszintes irányban, jól látható pontbeli iránytöréssel az előbbi vonáshoz képest. Persze hogy "bele lehet látni" egy kettest akár egy hullámvonalba is, de nem ÚGY állt elő a jel, ahogyan a kettest leírod. A hármas úgyszintén: mindkét rajzon a rajz saját belső logikája szerint inkább egy kos jelet ír le; egy pontból szétáradó vonásokat jelölve. Bele lehet látni gond nélkül 3-ast, de ugyanennyi erővel lehetne "E" is, vagy "M" is. Számomra hiányzik az a 200m-ről -vagy akárhonnan- kivehető, határozott vonalvezetésű belső struktúra, ami kiáltaná, hogy márpedig itt számjegyek szerepelnek. "Alakra" persze stimmel... Hiába boncoltam volna még tovább azt a korábbi ábrát, abból -és a dátumból- soha napján nem találtam volna ki hogy arab számjegyeket, valamint azok hasonló mértékben torzult formájú ábráinak egyvelegét kell keresni.

Syzygy 2013.11.10. 21:41:44

Hát, azt hiszem, ha százszor elmasíroztam volna az ábra előtt, akkor sem jövök rá a megfejtésre. Jó, hogy végül kartell-be tömörültünk :-) TeGergőt megkövetem a gyanúsításért, esetleg a találkozón egy flaska saját termésű (természetesen szigorúan zárjeggyel ellátott) háziborral a hónom alatt esedezem bocsánatért. Mentségemre szóljon, hogy a jellel kapcsolatban valami monumentális, háromdimenziós, színes - szagos cuccban gondolkoztam. Annyit még, hogy a sáskákról az egyiptomi tíz, csapás még motoszkált a fejemben, de azt sehogy nem tudtam idekapcsolni. Bálintnak grat az ötlethez meg az egész levezényléséhez! (Bár amikor a "rejtőzködő nyilas" és a "bak mélysége" megfejtését olvastam, egészen füligjimmys ösztönök ébredtek bennem, de nem írom le pontosan, hogy mik, mert a végén nem győzöm háziborral. :-) Mikor indul a következő játék? :-)

teGergő 2013.11.10. 22:48:57

Akkor te még nem tudod, hogy én egy nagyonkivételes bor-, és sörkerülő egyed vagyok. :D De Bálint, meg a többiek biztosan örülnének neki még akár a találkozón helyben is. :)

teGergő 2013.11.10. 23:16:24

Amúgy ez a hozzászólás is te voltál, Bálint? " jobbra (hátra) eső ember fej nélkül, csak az egyik keze, és az egyik lába aránytalanul hosszabb. " --és tényleg!! egyáltalán nem meredek "belelátás". 2013. október 03. 18:44:16 Én biztosra vettem, hogy igen, és ebből azt is, hogy emberszerű alakot kell keresni, és bár a fejnélküliség sokat foglalkoztatott, nem volt elképzelhetetlen, hogy a körön áthúzó vonal lesz a nyak, a kör meg a fej, és pont a megtalálása előtt írta egyikőtök, hogy a Bonanzás számra hivatkozva, hogy "én vagyok a jel", és onnantól már az is megfpordult a fejemben, hogy az egész jel csak egy pálcikaember lesz, és bár elsőre nagyon furcsálltam, hogy tényleg ez lenne a jel ezen a plakáton, de végülis egyre kézenfekvőbbé vált, hogy jó helyen vagyok, és ez nem egy szokványos firka, és valóban emberalakja van, ráadásul hogy nem átlagos pálcikaember, így lehetséges, hogy valóban csak 1 van belőle, csak azt az S alakú hajat nem értettem, hogy ha valóban az lett volna a titkos infó, hogy "én vagyok a jel", azaz Bálint a jel, akkor mit jelöl az S alakú haj. :D Viszont most akkor, látva az eredeti szándékot: ez emberealak, vagy számok halmaza akar lenni inkább? Vagy is-is, mindkettő egy az egyben? Mert levezetni a blogra kitett képből a kettőt nagyon máshogy kell (legalábbis az alapján, ahogy én írtam le - és amit ebben a névtelen kommentben valaki :) nagyon helyeselt).

teGergő 2013.11.10. 23:17:53

A nyereményekkel kapcsolatban majd holnap írom le a véleményemet.

teGergő 2013.11.10. 23:44:15

Szóval a tényleges jelet elnézve, a másik megoldásom, ami SZINTÉN LEVEZETHETŐ belőle, így néz ki: http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/JEL_B.jpg

Lazur 2013.11.11. 00:23:41

Naugye hogy ugye.

cath 2013.11.11. 08:08:18

... hát biztos megalomániában szenvedek, de a leírásokból nem egy ilyen nyomorék pókra gondoltam, hogy ilyet kellene keresni... :) Bár a szubkulturális falfújás elképzelt módján jót nevettem.

Vándorr 2013.11.11. 16:03:13

Lazur: Túl szögletes vagy. :)

Syzygy 2013.11.11. 16:20:53

"Akkor te még nem tudod, hogy én egy nagyonkivételes bor-, és sörkerülő egyed vagyok. :D De Bálint, meg a többiek biztosan örülnének neki még akár a találkozón helyben is. :) 2013. november 10. 22:48:57 teGergő" Jól értem, Te csak pálinkát iszol? :-D

teGergő 2013.11.11. 17:03:01

Nem. :)

szakal006 2013.11.12. 13:02:43

én is gratulálok. :) Mondjuk én ehhez olyan szinten hülye vagyok, hogy..... Szép volt Gergő!

teGergő 2013.11.13. 12:05:51

A nyereményezésről: Azon kívül, hogy helyi időmilliomos létemre egyből odamentem, és fel is ismertem a jelet, azt vallom, hogy a segítségek megfejtésében nektek, leginkább Lazur-nak, és Syzygy-nek volt több érdeme, mint nekem, akik célra vezettek. Bár Gergő92 nem ismerte fel, de már jóelőre mindenkitől függetlenül tudta, hogy hol lesz a jel, ezért szerintem külön dícséretet érdemel (ugyanazon nyeremények egyikét). Senki sem jött rá viszont, hogy a jel "üzenete" valójában a "2013" számsort takarta. :D Részemről Autokrácia DVD-m már van, a Mátrix előadáson élőben is ott voltam, láttam a youtube verziót is, de még saját felvételem is készült róla, ami még megvan, könyveket pedig - mondanivaló ide-vagy-oda - nem nagyon szoktam olvasni, azt hiszem Drábik is csak itt porosodna mögöttem, helyette viszont valameyikőtök nyugodtan kiolvashatná. A bannerelhelyezésben lehet, hogy érdekelt vagyok; bár 10-20 ember a kommentek szintjén már ismeri a blogomat, a 2012 Blog állítólagos többszázas nézettségéből lehet, hogy többen nem találtak még rá, mert mondjuk a kommentek között nem turkálnak. Azonban kész vagyok az alkudozásra, ha valamelyikőtök szintén igényt tartana rá. :)

Syzygy 2013.11.13. 17:15:55

Nekem is van Autokrácia DVD-m és Mátrix DVD-m is. A zsiráf-szeretetotthonom még nem nyílt meg, úgyhogy a bannerrel nem nagyon tudnék mit kezdeni. Könyvet olvasni viszont szoktam, úgyhogy ha a többiek nem pályáznak rá, azt én örömmel elfogadom.

Lazur 2013.11.13. 18:59:23

Én nem pályázom rá, itt csücsül a könyvespolcon egy példánya.

teGergő 2013.11.13. 21:46:20

@Syzygy: "A zsiráf-szeretetotthonom még nem nyílt meg" Ezt most csak úgy írtad, az előző Jeles bejegyzéssel viccelkedve? :D @Lazur: Minden más is smafu?

Lazur 2013.11.13. 22:36:58

Nézőpont kérdése. -Ugyanis van egy félbehagyott zsiráf a garázsban, de hát azon eme "szeretetotthon" reklámozása nem segít :D Szóval lényegileg igen.

Syzygy 2013.11.14. 16:15:24

Mint tudjuk, a zsiráf a legnagyobb szívvel rendelkező szárazföldi állat, ezért nagyon sok szeretetet igényel, és így jó nagy ház kell, hogy a sok szeretet beférjen. Meg persze az sem baj, ha a zsiráfok nyaka is befér. :-) Szóval a házat építjük, még szerencse, hogy a zsiráfból is csak a zsír van meg egyelőre... :-)))

teGergő 2013.12.05. 23:50:29

OFF_jeltalálás: jól látom, hogy itt saddam hussein-t rúgják seggbe, utána meg egy légijármű halad a wtc felé? youtube.com/watch?v=iYwp4SNA9uc Bővebben: youtube.com/watch?v=e5OOHQ2wX0A Arckép és öltözet összehasonlításképp (a háttérben lévő épület nem tudom stimmel-e, bár...): historyguy.com/biofiles/saddam_hussein.jpg
süti beállítások módosítása