HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

A szívkirály 2 (szerk)

2011.08.29. 15:51 dangbird


Épp most olvasom Dr. Wilson Bryan Keytől a The Age of Manipulation című könyvet, amely a médiában, főleg a reklámvilágban használt tudatalatti manipulációs technikákkal foglalkozik. A rejtett szexuális témák igen gyakoriak, képeken szereplő tárgyak vagy képrészletek tudatalatti azonosítása nemi szervekkel, illetve a SEX szó beágyazása a képekbe, egyrészt tárgy-háttér cserékkel (lásd a fenti képet, a virágok közötti tér adja ki a szót), vagy pedig a tudatküszöb alatt maradó halványsággal írva. A könyv 1989-ben jelent meg, ha ezt már akkor megcsinálták, ma, a számítógép adta lehetőségekkel bármit be lehet ágyazni egy képbe. Dr. Key több példát is hozott arra, hogy szavakat, különösen a SEX szót gyakran ágyazzák be politikusok fényképeibe is. Nosza, kíváncsi lettem, és elemezni kezdtem az orbanviktor.hu fejlécében lévő képet. Nem eredménytelenül.

Amint a kontraszt csavargatásával megtaláltam a szót, már szabad szemmel is láthatóvá vált.


(SZERK: Valamiért az olvasók egy része számára még így sem volt látható, ezért kiemeltem a betűket.


A lényeg az az, hogy NEM a valós arcvonásokat kell ilyenkor nézni, hanem olyan vektorokat keresni, amelyek látszólag "véletlenszerűek", vagy éppen nem felelnek meg a valóságnak. Pl. az X jobb felét a halánték hajszálainak töve adja ki, amelyek így viszont őszebbek, mint a folytatásuk. A valóságban ilyen nincs, legfeljebb fordítva.)
Morvai Krisztina képén nem találtam, igaz, a Jobbiknál olyan amatőrök, hogy még a szeme alatti táskákat sem retusálták ki. A Fidesznél viszont nyilván profi reklámszakemberek dolgoznak, a méregdrága médiaiskolákban pedig tanítják ezeket a technikákat.
SZERK2: A könyv felkerült, angolul, scannelve. (Ha valaki átalakítaná szövegre egy OCR programmal, szóljon.)

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr436225988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

st.anger 2011.08.29. 20:55:21

ha nagyon akarom, akkor a bal felső sarok lehetne "X". ha még jobban akarom, akkor jobbra lent tőle lehet "E". de ez lehet csak véletlen. én nem látok semmilyen szót. ez így csak "ex". és ezt is csak azért látom, mert tudom mit kell keresni. úgy elrejtették, hogy nem lehet elolvasni. :)

teGergő 2011.08.29. 22:37:18

@st.anger Amit 2012 mutatni akart, abban nem "bal felső sarok", hanem "jobb felső sarok"-ban van X, és nem tőle "jobbra lent", hanem "balra lent" van E, vagyis a kivilágosított rész közepén. Te mást látsz, vagy csak összekeverted az irányokat? :) A hajában azt a kicsit csonka X alakot a legkönnyebb szerintem észre venni. Előtte van egy viszonylag erőteljes "C", amíg rá nem jövök, hogy alatta is meghúzódik egy hozzá tartozni látszó vonalka, amitől már egészen E formája lesz annak a résznek. A szemöldök pedig elég jól "kacskaringózik" a homlokig S alakban, de még a szemöldöknél maradva is vannak kis árnyékoltabb részek, amelyekből ki lehetne silabizálni egy S-t is. Ezt azonban én sem látom nyilvánvalóan, mindenesetre a felfedezés érdekes. :)

vlk 2011.08.30. 02:27:02

énis csak egy nagy X-et láttam a bal felső sarokban, de ez az eredeti képen is látszik jól. viszont most hogy így nagyon hunyorgok, talán látok valami "negatív" E betűt is, meg egy tényleg erőltetett S betűt, de ilyen alapon a fülén meg ott egy talmud idézet is :P

emjé 2011.08.30. 07:54:50

Látszik-e vagy sem: ki lehet a célközönség?

st.anger 2011.08.30. 11:49:11

nem kevertem össze az irányokat. szerintem ez látszik a leginkább, már ha látni akarok ott valamit. én az "s" felső részét az "E" legfelső vízszintes vonalának látom. a hajában lévő "x"-et eddig észre se vettem :) de 'mosmá látom. X EX ezt látom én.

M.A. 2011.08.30. 11:51:42

A tudatalatti számára mindent szexualizálni próbálnak, a politikusoktól az autókon át a mosószerekig. Ez láthatóan az érdeklődés felkeltésének a leghatékonyabb módja. Hogy szexuálpszichológiailag mit művel az emberrel, az más kérdés.

M.A. 2011.08.30. 11:53:32

Játsszunk egy kicsit! 2012bonanza.uw.hu/subliminalembedding2.jpg Szóljon, aki a képen lát valami mást is a nyilvánvalón kívül. Hogy mit, azt még ne mondja meg.

Vándorr 2011.08.30. 12:43:00

Hát nemtom, ebbe az Orbán képbe én még úgy is nagyon erőltetve (vagy még úgy se) tudom belelátni a szót, hogy tudom mit kell keresni. A linkelt képen pedig nem tudom, mit kell keresni... szót, szimbólumot, vagy mit? Nekem hosszas nézegetés után van rá egy tippem, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy arra gondoltál.

Gavrio Vergo 2011.08.30. 13:14:12

Én is látok valamit valahol...kíváncsi vagyok mire gondolsz.

emjé 2011.08.30. 15:37:52

Ha a dolog a kép megkomponálásában keresendő, akkor határozottan látok. És még mást is belerejtettek... Lesz a végén szabad a gazda, vagy te mondod el?

spike 2011.08.30. 21:57:23

Szexuálpszichológiailag miként hatnak ezek? Szexmániássá teszik az embert? A mai fiatalságon az látszik, hogy érzelmileg felületesek, csak a szexre gondolnak. Jó én is beletartozom a fiatalságba, én sem fogadtam cölibátust, de én nem "szexelek" :D Mármint szerintem a szex az érzelmektől mentes kb állatias cselekvés. Egyébként egyszer vagy álmodtam, vagy kiléptem (kilépésnek indult, de lehet belealudtam :D ) és a város fölött lebegve gondoltam egyet, és feljebb mentem, hogy lássam magát a bolygót és a bolygóból "kinőve" vagy felette lebegve voltak valamiféle tornyok, és rajtuk, vagy körülöttük mint valami fényújság angol szavak keringtek. Az egyetlen szó amire vissza tudtam emlékezni pontosan (a többi homályos maradt, de felírtam nagyjából, hogy mik lehettek) az a "lewdness" szó volt. Nem tudtam mit jelent, lehet alap szó, na mindegy utánanéztem és a jelentése bujaság. Ha az asztrálsíkon jártam, akkor ezek a "tornyok" az ilyen tudatalatti üzenetek miatt "képződtek"? Vagy ezek is ilyen eszközök? Sokat gondolkoztam ezen, gondoltam mivel témába vág beírom, hátha valaki más is látta már ezt.

gyuff 2011.08.30. 22:10:50

teljesen jogos kérdés, miért pont a sex szóhoz kötődnének szexuálisan az emberek? általában a másik nem szokta kiváltani ezt a kötődést nem a szavak

spike 2011.08.30. 22:25:04

Amúgy mikor lesz szabad a gazda a másik képen látható dologgal kapcsolatban? Van egy szembetűnő dolog, mintha kettő is lenne, bár az egyikből csak a megérzés jött, igazából arra nem lehet ráfogni, a másik viszont ugyanaz, csak más szögből és az már nagyon gyanús.

Rics 2011.08.31. 10:24:24

Nekem van ötletem a képpel kapcsolatban, bár kissé belemagyarázásnak tűnik, nem egyértelmű. Mikor lehet tippelni?

st.anger 2011.08.31. 12:43:58

most :)

emjé 2011.08.31. 13:00:47

Hát akkor: a kép közepén a két kerekeskút(?) kereke közé bebiggyesztett, ráadásul hámló kérgű fa egyértelmű fallikus utalás, a tövénél, a sövény végén pedig egy jól kivehető 'SEX' van elrejtve.

kekekeke 2011.08.31. 15:07:00

A kép alsó felében, a középvonaltól jobbra halványan egy fehér felsős férfi látszik mellkastól felfelé

cath 2011.08.31. 15:22:34

jaja, nekem inkább Mátyásnak tűnik, a kép jobb közepén :D Szerintem a fények valószerűtlenségén kívül nincs más zavaró (olyan mintha égne az utcai lámpa, holott jócskán kel fel a nap...?)..) Persze ilyen szexista megközelítéssel rá lehet fogni, hogy fallikus szimbólum az összes fa meg lámpaoszlop, a pihenőasztalkák meg mind A betűk... Hol van ilyen? Pálmafákhoz meleg illik, viszont a házak meg olyan "északi" hangulatot árasztanak.

Rics 2011.08.31. 15:52:55

A virágokba alulra bele lehet nézni a sex szót, ha nagyon akarom. Ami érdekes még, hogy a kép komponálása alapján egyértelműen a fallikus pálma :) a legfotosabb elem. Ha nem is aranymetszésen van, de közelít felé, a két kerék pedig olyan, mintha két hereként fogná közre. De egyet kell értenem az előző hozzászólással. Ez még mindig lehet a mi belemagyarázásunk. Honnan van a kép? Mi ez?

teGergő 2011.08.31. 18:07:08

Nem tudom, hogy tényleg le lehetne-e már írni a gondolatainkat ("hivatalosan" ki jelentette be? :)), de mivel nem lettek törölve a hozzászólások, én is bátorkodom konkretizálni a gondolataimat. Idézek először is a bejegyzésből: "képeken szereplő tárgyak vagy képrészletek tudatalatti azonosítása nemi szervekkel, illetve a SEX szó beágyazása a képekbe" A kép mintegy közepén lévő tárgyak ebből a beállásból, noha nem a teljes fát illetően, de valóban fallikusságot adnak. Tőle balra lent a gyepben hogy-hogynem, de egy szép nagy E-t vélek felfedezni, mintha azt adnák ki a domborulatok. Körülötte viszont semmi mást nem látok egyértelműen. Persze lehet, hogy nem figyelek elég jól. :) És a harmadik észrevételem is már említve volt, hogy valaki halványan látszik középtől jobbra a képen. Ha üveg mögül fényképeztek (tükröződött pár dolog), akkor azért, ha pedig utólag szerkesztettek rá valamit (halványan, elmosva, stb.), akkor azért. Első gondolatom persze, hogy az látszik ott, aki fényképezte, bár ebben nem vagyok biztos, és nem jöttem rá, hogy ki, vagy mi az. Bár a kép többi részén is mintha lennének hasonló "foltok".

2012forum 2011.08.31. 18:19:34

2012bonanza.uw.hu/subliminalembedding_megfejtes.jpg

spike 2011.08.31. 18:56:56

Na erről lecsúsztam :D De amúgy sem talált volna. A bal oldali fa árnyékát nézegettem, mert szerintem az nem olyan lenne, kb egy feszületet láttam ki belőle. Úgy tűnik annyira kerestem valamit, hogy belemagyaráztam a végén :D

gyuff 2011.08.31. 19:15:37

én erre gondoltam vagyis ilyesmire csak nem tudtam milyen alakú lény van ott de azért látszik egy felhő amúgy kontrasztal is megnéztem még amikor nem vágtam de nem látszott jobban

Lazur 2011.09.01. 08:21:13

Ez az írás újra felveti a kérdésemet: lehetséges-e a "sötét oldal" manipulációs technikáját "világosabb" célokra felhasználni, vagy a módszer velejéig "romlott"? "Jó" cél szentesítheti az ilyen eszközöket?

emjé 2011.09.01. 11:46:33

A "világosabb" célok eléréséhez nincs szükség manipulációs technikákra.

prágagyár 2011.09.01. 13:01:54

gondolom Lazur arra gondolt hogy van egy mondás a sárkányt csak belülről lehet legyőzni ahogy a nagy birodalmakat (Ógörög, Róma, Egyiptom, Keresztény) soha sem erőszakkal döntötték le hanem mindig belülről rohasztották el, csendesen, "békés" módszerekkel

steinerista 2011.09.01. 14:04:45

Lazur, nyomjuk tele a Jézuska szakállát a sex szócskával? :D Vagy mire gondolsz? Az eszközt mindenféle cél szentesíti. Állítólag.

prágagyár 2011.09.01. 16:47:46

különben is méregből lesz a gyógyszer

Rics 2011.09.02. 16:59:43

Egy meglehetősen felületes gondolat jutott eszembe, nem néztem a mélyére, de azért megosztom. Az eszközök semlegesek. Maradva a fenti konkrét példánál Jézus szakálla és a szex szó esetében, nem maga reklám ami rossz, (nem is a szex önmagában) hanem, hogy HOVA irányítom a figyelmet. Ilyen módon az eszköz (ti.: bármilyen szexuális tartalmú dolog nagyon hamar megfogja a képzeletünket) ilyen értelemben gyorsan céllá is válik. Itt legfeljebb akkor a "hirdetés" lehet az eszköz.

nemtombaje 2011.09.02. 19:31:04

Itt is érdemes ezekről körülnézni. http://subliminalmanipulation.blogspot.com/

usbf 2011.09.05. 14:08:27

Egy grafikai demonstráció a bejegyzéshez: http://noob.hu/2011/09/05/media_picture.gif

aeidennis 2011.09.05. 14:52:01

Az átlag olvasó az orbanviktor.hu-n 1. Nem menti le a képet 2. Nem nagyít bele 3. Nem tekergeti a kontrasztot fotosoppban. 4. Nem írja rá a fejére, hogy sex. Persze aki ezt a négy lépést megteszi az látni fogja amit a manipulátor akart.

emjé 2011.09.05. 18:22:06

Határozottan érdekelne, hogyan tudnák a tudatalatti számára szexualizálni pl. Lendvai Ildikót, esetleg Golda Meirt...:-)

teGergő 2011.09.05. 19:20:22

Nem is inkább őket, hanem az a lényeg, hogy ezt a témát mindig, és mindenhol elénk akarják vágni, hogy teljesen természetes legyen a nap 24 órájában (beletartozik az álmodás is) sex-re gondolni. És mivel ugye a gondolatok (is) tehetnek a cselekedeteinkről, ígyhát...... Bár azt nem tudom, hogy mindaz, amit a tudatalattink felfog mire, és hogyan képes, milyen értelemben tehet ránk hatást, stb., ez engem is jobban érdekel. Noha a programozásos cikkekből már így is ki lehet indulni, de mégis: ha ez+az bele van szerkesztve egy képbe, amit én nem veszek észre, de a tudatalattim felfogja: tudatosság nélkül miként tesz ez rám később hatást? Azt értem, hogy bizonyos ingerekre a test is automatikusan reagál (anélkül, hogy tudnám, és ezzel aztán bennem kialakulnak különböző érzetek, stb...), de pl. szavakra mi a búbánat kezdhet el történni a testemben? Legalábbis szerintem ehhez már kell valamekkora "tudatosság" is, "személyesen kell előbb dekódolni" - hogy úgymondjam. Akkor viszont biztosan ér valamit, ha nem veszem észre? Mondjuk a dolog másik oldala, hogy manapság már az is "tök természetes", és "helyén való - mi az hogy nem?!", hogy minden sarkon félmeztelen nők pózolnak a reklámplakátokon, ami lehet, hogy a tudatalattira is hat - ugye -, de ezt már sokkal tudatosabban is felfogják az emberek (na nem végiggondolják az előnyöket és hátrányokat, csak akaratosabban tudnak reagálni rá, vagy jobban elmélyülhetnek benne).

cath 2011.09.05. 19:38:22

Hát nem tudom. Orbán szex-re ráncolt homlokától nem tudom hogy tudatosan avagy tudat nélkül, de hogyan lenne belőlem folyton párosodni akaró nősténymajom... szerintem is ez kissé erőltetett. Az izzadásgátlóktól a masszírozó talpbetétekig meg azért használnak NŐKET, mert a Szépség "tárgyai", és a szépség nemcsak a férfiakra, hanem a nőkre is hat, azaz egy szép(nek) látszó nőt a nők és férfiak is megfigyelnek, odafigyelnek rá, és ha odafigyelnek, akkor esetleg megragad az is hogy közben mit próbál a reklámszöveg rádtukmálni. A szép férfiakkal más a helyzet, jelentősen kevesebben "figyelnek" fel rájuk az összpopulációból, kb. csak az éppen singliként de még nem bekeseredett nők meg a férfiak férfiatlan fele ;-). Nem csoda, hogy a reklámférfiak mind inkább valami "sikeres" vagy férfiasnak kikiáltott tulajdonság hangsúlyos megtestesítői, és nem összességében szépek vagy "jópasik".

st.anger 2011.09.10. 19:29:26

Hát nem tudom. Orbán szex-re ráncolt homlokától nem tudom hogy tudatosan avagy tudat nélkül, de hogyan lenne belőlem folyton párosodni akaró nősténymajom..." nem ez a lényeg. a lényeg az, hogy a szex jó dolog és a szex szó ezt idézi fel benned. mikor azt "látod", hogy orbán fején szex felirat van, arra asszociálsz, hogy az egy jó dolog, ergo orbán egy jó dolog. nem kell feltétlenül rá is izgulni. annyira tán még nem vagyunk ösztönlények.

emjé 2011.09.11. 08:51:59

Na, akkor már csak azokkal kellene valamit kezdeni, akik tudják "hogy a szex jó dolog" és azt is tudják, hogy Orbán nem egy jó dolog"...

st.anger 2011.09.13. 12:19:52

azokat át kell programozni :)

spike 2011.09.29. 17:39:40

csak én látok valamit bródy jobb kézfején ezen a képen? http://rockdiszkont.hu/kepek/nagy_kepek/rockdiszkont_kepek/brody_janos_az_illes_szekeren.jpg lehet csak én magyarázom bele, bár nekem ez az utcán sétálva tűnt fel, nem nagyon gondolkoztam rajta, csak szemet szúrt, meg a kép hangulata is furcsa. sajnos nagyobb képet nem találtam, csak az eredetit.

Kadhafi 2011.10.16. 21:57:20

És a topicban szereplő legfelső,növényes képnek mi köze van a bejegyzéshez ? Miért rakta bele a szerző ? Csavargattam a kontrasztot,de nem láttam semmilyen "sex" szót vagy egyebet.

M.A. 2011.10.17. 10:30:49

"egyrészt tárgy-háttér cserékkel (lásd a fenti képet, _a virágok közötti tér adja ki a szót_)"

Alienna 2011.11.25. 16:07:00

Felmerült, hogy ha nem veszem észre, akkor hogyan hat rám? Mivel a tudatalatti mindent rögzít, azért ha nem veszed észre tudatosan, akkor hat. Ha észreveszed, tudatosítod, akkor nem.

teGergő 2011.12.15. 00:24:24

Forduljak orvoshoz :), vagy ezen a könyvboríton is az ominózus három betűs szó van belekarcolódva (sötétebb szürkével) a háttérbe a széf-záron lévő 70-es számtól jobbra? http://static.libri.hu/cover/c6/4/822821_5.jpg Nem érzem rendesen kiolvashatónak, ellenben olyan kis sanda gyanút ad a számomra, hogy a karcolat formái (méghozzá sorrendben) pont erre a szóra emlékeztetnek...

aaaaaNiki 2011.12.15. 08:31:42

teGergő: én nem találom az X-et....

spike 2011.12.15. 11:39:26

én meg pont az x-et találtam meg először. amúgy nem tudom eldönteni, hogy belemagyarázós vagy nem :) Alienna: de ezzel nem a kérdésre válaszolsz. nem az a kérdés, hogy mikor hat, hanem, hogy miképpen

2012 2011.12.15. 12:18:51

Én se látom. Pedig ma formában vagyok: a telefonomon a vodafone logó mellett a 'live' feliraton fejjel lefelé kiszúrtam, hogy visszafele 'evil'. :)

teGergő 2011.12.15. 15:20:05

Ideiglenesen feltöltöttem egy képet erről, valami ilyesmit látok: http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/freitamas_abankar_konyvborito_egyebeszrevetel.PNG Mielőtt bebeszélem, nyugodtan ellentmondhattok, de mintha ott lenne vonalban, sorrendben és ráadásul épp az a három forma. Nem a legkonkréttabbak, de emlékeztetnek. Az X inkább csak mint valami "árny"-nak tűnik, és nem "karcolatnak".

teGergő 2011.12.15. 15:31:00

Ennyi erővel mostmár megmutatom azt is, amit a blogtalálkozón említettem, hogy e bejegyzés elolvasása után véletlenül rájöttem, hogy ilyet is tudok csinálni :P: http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/szivkiraly2_kulcsaimmal_osszehasonlito.PNG

2012 2011.12.15. 16:31:15

Sokkal elmosódottabb dolgot kerestem... (pont ez a trükk :). Az E betű függőleges szára hiányzik, úgyhogy ez is elég határeset... Viszont, minthogy magyar nyelvterületen vagyunk, mintha még egy Z betű is látszana az S után.

st.anger 2011.12.15. 19:26:56

én is láttam a sex szót, de ha jobban megnézem, inkább SEED. egyébként mi ez, hogy most már mindenki nyíltan bankárellenes?! nekem ez kezd gyanús lenni!

aaaaaNiki 2011.12.16. 10:20:39

Hehh. Én teljesen máshol látom. Az S az stimmel. Alatta van egy nagy, az S-nél nagyobb Z ugyanilyen sötétebb vonalakból. Tőle jobbra lejjebb, majdnem a kép szélén meg az E. És ez az a konstelláció, amiben nem látom az X-et. :)

teGergő 2011.12.17. 01:30:45

aaaaaNiki: És azzal hogy állsz, amit én mutattam? Bár nem lehetetlen, hogy - amennyiben mindez szándékolt - több is van benne valamiképpen. 2012: A leginkább úgy "látom láthatónak" :D a Z-t, ha csak feleakkora, mint az S, mert csak ott annak a közvetlen aljában látni egy z-re hajazó, konkrétabb formát. S-sel azonos méretben minden mást belemagyarázásnak ítélnék meg. :)

HunBeton 2013.04.07. 16:28:11

A héten a buszon ülve épp vártam hogy elinduljunk, mikor megpillantottam ezt: http://imageshack.us/photo/my-images/96/p0404131623.jpg/ Majd eszembe jutott ez a bejegyzés. Végül : http://imageshack.us/photo/my-images/41/msolatp0404131623.jpg/ Lehet belemagyarázás,de elég gyanús :) Ráadásként 3 db 9-es is szerepel a képen (igaz egy hatossal kezdve)
süti beállítások módosítása