HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

A 2012 Blog a Facebookon és az iwiwen!

2011.03.13. 10:31 dangbird

Sajnos haladni kell az időkkel, ezért aztán a 2012 Blog mostantól jelen van mind a legnagyobb nemzetközi, mind a legnagyobb hazai közösségi oldalon: a Facebookon és az iwiwen. Kérjük, hogy jelöljön mindenki ismerősnek, aki iwiw-en regisztrálva van, hogy ilyen módon is növekedhessen a 2012 Blog olvasótábora! Egyúttal az iwiwen elindítottuk a "2012-től nem félők klubját" is, csatlakozzon mindenki!

A facebookon a népszerűsítésünkhöz mindösszesen arra van szükség, hogy azt az egyetlen Like gombot megnyomjátok, ami a tartalomjegyzék alatt található!

Akik csak totál anonim módon mernék ajánlani a 2012 Blogot ismerőseiknek, megtehetik >itt<.

Minden olvasónak, aki jelöl minket, köszönjük a támogatást!

46 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr346226001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazur 2011.03.13. 14:10:41

25 "lájkolás" után lehet http://fa.../ikszoldal címen elérni a profilt.

M.A. 2011.03.13. 14:23:56

Az fa..sza, annyi biztos lesz, de gondolom, ezt még külön be is kell majd állítani valahogyan.

bananajoe 2011.03.13. 15:12:37

nekem az egyik legnagyobb hírportál fórumán (sg.hu) évek óta a blog címe az aláírásom, hátha hoz néhány érdeklődőt : )

2012 2011.03.15. 13:43:13

"Az fa..sza, annyi biztos lesz" - ne legyél te abban annyira biztos! :) 1400 emberből nem biztos, hogy 25-nek sikerül megnyomni egy gombot...

elbundaa 2011.03.15. 18:26:48

Most akkor az M.A. meg a 2012 nem ugyanaz a személy?!

2012 2011.03.15. 18:39:04

Dehogynem. :)

spike 2011.03.16. 22:44:54

úgy tűnik megvan a 25 :)

M.A. 2011.03.17. 07:23:03

Az nem azt jelenti, hogy abba lehet hagyni a lájkolást! :) Nem a 25 volt a cél, hanem a minél több! :) (Az egyszerűsített oldalnév mindenesetre már él.)

NS harcos 2011.03.17. 12:37:35

kezd "karcsúsodni" az oldal, végre nem kell ötöt tekerni az egérrel, hogy látsszanak a bejegyzések...

M.A. 2011.03.17. 12:46:41

Igen, mostanában jópárszor láttam az oldalt 1024*768-ban, és kissé "túlméretesnek" tűnt a grafika, meg az elrendezés. HD-s monitorhoz volt tervezve... További helymegtakarítás végett még várható a facebook panel oldalra helyezése a főkockába, a tartalomjegyzék mellé, valamint lehet, hogy az alatta levő rizsa is rámutatástól lenyílós lesz.

NS harcos 2011.03.17. 13:01:54

még a kommentlistát lehetne rövidíteni

M.A. 2011.03.17. 13:15:12

"még a kommentlistát lehetne rövidíteni" - afelett nincs hatalmam, az a blogol.hu modulja.

spike 2011.03.17. 16:13:21

szerintem az jó úgy ahogy van, eléggé hasznos, ha követni akarod a hozzászólásokat. ha jól emlékszem volt olyan gond, hogy nem mindenki kapja meg az új bejegyzéses értesítőket. a facebookkal át lehetne hidalni ezt a problémát, feltéve, hogy az érintettek regisztrálva vannak az oldalon. na jó, mégsem olyan jó megoldás, mert senki nem fog azért regisztrálni, hogy értesüljön az új bejegyzésről, ami érthető is, mivel egyszerűbb megnézni a blogot. az viszont jó lenne, ha a bejegyzéseknél lenne egy megosztás gomb, biztos hozna új olvasókat (szerintem).

hippi_ke 2011.03.18. 04:50:03

A gyakorikerdesek pont hu-n nehany 2012-vel kapcsolatos kerdeshez bemasoltam a blog linkjet :)

2012 2011.03.18. 12:20:27

"jó lenne, ha a bejegyzéseknél lenne egy megosztás gomb" - és olyat hogy lehet? A facebook social plugins között nem találom...

spike 2011.03.18. 13:15:59

tyűha. utána néztem, én sem tudtam, mivel nem üzemeltetek semmilyen weblapot. nos a blog esetében ez érdekesen nézhet ki, ha megcsinálod. a szerkezet miatt. mindegy linkelem a topikot, ahol a megoldást találtam, majd eldöntöd, hogy kell-e. http://forum.developers.facebook.net/viewtopic.php?id=90972

2012 2011.03.18. 13:39:26

Használható ez, csak egyesével kell megadni a cikkekhez, mert nem tudok belenyúlni a PHP-ba és kinyerni a bejegyzés url-jét.

spike 2011.03.18. 13:49:52

nem is arra gondoltam, hanem arra, hogy a cikkek ugye egymás alatt helyezkednek el, és mindegyikhez kerül egy fb komment doboz, ráadásul még írnak is, az szépen meg fogja nyújtani a hosszát a bejegyzésnek. persze ez nem egy katasztrófa, maximum esztétikailag. meg azt sem tudom, hogy a böngészők hogyan bírnák, (mivel egy oldalon több bejegyzés jelenik meg) ha egyszerre x darab kommentdoboz betöltődik egy oldalra. lehet gond nélkül, de lehet kijön valami bug, összeakadnak.

2012 2011.03.18. 14:05:19

De minek akarnék kommentdobozt, mikor a blogol kommentrendszere teljesen jó? Csak share gomb kell, azt már majdnem megoldottam, csak a #logdrb-t nem tudom átadni a facebooknak, mert a köcsög firefox azt hiszi, hogy az a facebookos url része.

spike 2011.03.18. 14:08:34

hm, akkor lehet félreértettem valamit, de mintha azt olvastam volna, hogy a kettő együtt van.

spike 2011.03.18. 14:13:36

ó, belepillantottam mégegyszer abba a topikba, már rájöttem. kicsit kapkodok ma, az elvises kommentem sem ment el, timeout miatt, észre sem vettem.

2012 2011.03.18. 14:17:48

Sajnos bejegyzésenkénti like gombot nem tudok csinálni, mert bejegyzésbe nem lehet se javascriptet se iframe-t tenni, a html-be meg nem tudom hogyan áthozni az egyes bejegyzések url-jét.

spike 2011.03.18. 14:26:22

értem, tehát csak nem tetszett neki az a #logdrb. talán simán belinkelve facebookon azért menni fog. sajnos sok dolog a blogoltól függ. de biztos van valami alternatív megoldás, ha más nem, akkor a sima, egyszerű link megosztása, ha úgy nem zavar be a logdrb

2012 2011.03.18. 14:32:23

href.hu-val megoldottam, mint az elvises bejegyzés alatt látható.

spike 2011.03.18. 14:43:16

ki is próbáltam. és a sima logdrb-s link megosztás is működik rendesen.

2012 2011.03.18. 14:47:56

Hogyan? (Gondolom úgy, hogy nem firefoxot használsz.)

spike 2011.03.18. 15:25:15

de firefoxot :) semmi különlegeset nem csináltam. egyszerűen rákattintottam a darwinos bejegyzésre, a címsorból másoltam a linket, aztán facebookon az üzenőfalra bemásoltam. van ott az a "mi jár a fejedben?" hülyeség, oda illesztettem be a linket, aztán küldés gomb. úgy látom ez teljesen ugyanolyan, mintha a share gombbal osztottam volna meg.

2012 2011.03.18. 15:33:12

Nem. A share gomb generál egy olyan url-t, hogy www.facebook.com/sharer.php?u=http kettőspontperper 2012.blogol.hu/read#logdrb És ez nem működik, mert a ff azt hiszi, hogy a logdrb-t a sharer.php-n belül kell keresnie. Százalék 35-tel sem működik valamiért, azzal mintha a facebooknak lenne gondja.

spike 2011.03.18. 16:01:49

de az eredmény az ugyanaz, kiteszi a bejegyzésre mutató linket, mellé egy képet amit az oldalon talál, és alá egy részletet a szövegből. onnantól, aki ezt látja fb-n az már simán meg tudja osztani. annyi, hogy az első embernek, aki innen akarja megosztani a cikket nem két kattintásába kerül, hanem 3-4 be :)

2012 2011.03.18. 18:29:41

Basszus, a like gomb esetében sem működik a logdrb. "kiteszi a bejegyzésre mutató linket" - igen, amire ha rákattintasz, az oldal tetején találod magad, nem a bejegyzésnél. "mellé egy képet amit az oldalon talál" - igen, egy lefelé mutató nyilat kb, mert az az első kép a főkockában. Vagy esetleg a kataklizma bannerét. "alá egy részletet a szövegből" - igen, azt, hogy "főbb bejegyzések listája", mert azzal kezdődik az oldal.

2012 2011.03.18. 18:44:28

Úgy működik, ha kézzel írom be a sharer.php-nak a linket, de paraméterként képtelenség átadni a #logdrb-t. Illetve ha valakinek van ötlete, szóljon.

spike 2011.03.18. 21:26:27

Úgy látom sikerült megcsinálni :) Egyébként: "igen, amire ha rákattintasz, az oldal tetején találod magad, nem a bejegyzésnél." - nem, direkt azért próbáltam a darwinos cikkel, hogy talán nem mindig a legújabb cikkhez ugrik, és az evolúció cikk tetejére ugrott a linkre kattintva a böngésző, a címe volt legfelül a képernyőn. "igen, egy lefelé mutató nyilat kb, mert az az első kép a főkockában. Vagy esetleg a kataklizma bannerét." - azt, hogy milyen képet tegyen a megosztott link mellé, az választja ki, aki megosztja. Gondolom úgy működik, hogy megkeresi az összes az oldalon található képet, és azok közül választhatsz. "igen, azt, hogy "főbb bejegyzések listája", mert azzal kezdődik az oldal." - a bejegyzés első pár sorát írta ki. Arra gondoltam közben, hogy talán van valami kapcsolat a között, hogy a link megosztása előtt már megnéztem a linkelt oldalt, de szerintem ez kizárható. Úgy látom eltávolítottad a logdrb-t. Gondolom működik, de mindjárt kipróbálom. Egyébként php-ban gyenge vagyok, valamiért nem szívlelem a webprogramozást :D

2012 2011.03.18. 21:32:28

Nem lehet megcsinálni. Ha te kézzel megadtad a logdrb-t, akkor működött. De ezt már írtam. Paraméterként képtelenség átadni, mert a böngésző leszedi az url-ről, de ezt is írtam. Mindennek semmi köze nincs a PHP-hoz, ez sima HTML probléma.

spike 2011.03.18. 21:46:56

Mit ad meg egyébként a logdrb? A PHP-t csak úgy megjegyeztem. A webprog sem erősségem mivel nem szeretem nem foglalkoztam vele túl sokat, de sajnos lassan kelleni fog, beleértve a php-t is. Talán van valami karakter, ami egyértelműsíti a logdrb hovatartozását. Azt, hogy "nem lehet megcsinálni" nem értem, hogy mire mondtad. Az egész share dologra? Vagy ha igen, akkor miért vetted ki a logdrb-t? Végülis már mindegy, mert ezekkel a kérdéseimmel már nem igen segítek a megoldásban. Csak kíváncsiskodok :D

M.A. 2011.03.25. 15:55:18

Egyébként a Facebookon beállítottam, hogy az olvasók is tudnak az üzenőfalra írni, tehát lehet ott megosztani témába vágó cuccokat.

2012 2011.03.25. 16:17:30

Valaki próbálja ki az oldalsó lenyílóban az új, iwiw ismerősnek jelölő gombot, mert én nem tudom jelölni magam!

teGergő 2011.08.24. 19:35:33

http://neoltsal.blog.hu/2011/08/23/facebook_botrany_a_nagy_testver_figyel_teged Én eddig is "önadatoló adatbázisnak" neveztem, és egy az egyben "harmadik személy(!) által üzemeltetett" (=titkosszolgálatilag létrehozott) oldalnak tartottam. Mindenki önként, és dalolva behányhat, és be is hány mindent magáról az internetre (amit bárki meg tud nézni adott esetben), és nem utolsó sorban egy titkosszolgálatilag saját, különbejáratú "kis" adatbázisba is - s itt nem az egyéb polgárokra gondolok inkább. :) A kommentek között mondjuk felvetődik, hogy az egyes adatlekéréseket (pl. IPcím, böngésző, képernyőfelbontás, stb.) elég sok más oldal használja, bár ez azért elsősorban arra lehet jó, hogy adott oldal karbantartója, vagy fejlesztője jó irányba, a felhasználók szerint fejleszthesse az oldalát, miegymás, bár ha az igaz, hogy a facebook egy ilyen primitív módszerrel minden lépésünket képes megfigyelni, az talán egy kicsivel lényegesebb... Szóval továbbra sem fáj, hogy a facebook-on való regisztráció elkerülésével azon keresztül még nem reklámoztam/ajánlottam a blogot. Avagy: nem kell "félni" (visszatartani az információinkat) az Irányítóktól (vagy a titkosszolgálatoktól), mert lehet, hogy ugyan ez őket segíti valamennyire, de végső soron úgyis én dönhetek majd arról, hogy merre szeretném folytatni a saját "utamat" - ha elég tudatos leszek hozzá? Mindegy, vagy nem mindegy? :P

spike 2011.08.24. 23:48:02

Egyrészt amilyen nyomokat pl én hagyok a faszbukon azzal nem sokra mennek. Másrészt a nem regisztrált felhasználós téma elég érdekes. Ok, hogy a süti felmászik a gépre, de attól még nem lehet azonosítani a személyt aki a gépnél ül. Meg a titkosszolgálatok nem fognak minden egyes ember után telefonálgatni a net szolgáltatókhoz, hogy kinek osztották ki ekkor és ekkor ezt az IP címet. Sőt még úgy sem tudnák 100%osan megmondani, hogy ki az a személy aki ezt meg azt csinálta.

cath 2011.08.25. 00:04:09

na azért én a sima Duna televízión láttam valami adást, ahol a gúggli kitalálóiról volt szó, na meg mellékesen megemlítették, hogy az összes adatforgalom, ip cím, stbstb 25 évre visszamenően el van tárolva az okosoknál, tehát ha nagyon akarják, akkor bárkiről lehet találni kompromittálót, hogy mikor mi után kutatott :) - csak gúggliék nem nagyon akarják sose kiadni mert két konkrétan fogyatékos, a nem átverhető fajtából - azaz be kellett vezetni a fészbúkot, hogy önként szolgáltasd ki azt is hogy mikor "lájkolsz" mit... amugy meg a géped előtt te ülsz. ha nem te voltál, akkor is az lesz hogy te voltál ...miért nem vigyáztál jobban a családtagjaidra, szomszédodra, macskádra, hogy ne nyomogasson mittudomén náczizós oldalakat....ugye.

2011.08.25. 01:07:24

A fészbúkról: Chris R. Hughes az egyik alapító is részt vett az idei Biderberg mítingen...:-) Futottak még: Eric Schmidt a guglitól és Craig J. Mundie a

emjé 2011.08.25. 01:09:15

májkroszoft-tól... Az előbb rákönyököltem az enter-re. Bocs...

emjé 2011.08.25. 01:12:41

és helyesen: Bilderberg. Így, kis 'l'-lel. (Ott, ahol az előbb rákönyököltem az enter-re. ) Asszem lefekszem....

teGergő 2011.08.25. 12:46:48

Újra átolvastam az egészet, egy picit tájékozódtam a sütik felől (bár mélyen nem látom át a dolgot, stb.). @spike (és mindenki más) Idézet a neoltsál cikkéből: "mely mostanra már több mint 700 millió embert tart név szerint megfigyelés alatt (és további milliárdokat névtelenül)" Magyarán ő is leírta, hogy nem ellenőriznek mindenkit név szerint, bár nekem van egy olyan érzésem, hogy nem csak betelefonálásokból lehet megtudni ezt-azt, meg aztán szerintem az adatbázisukat olyan programok is elemzik, amelyek bizonyos dolgokat szűrnek, statisztikát készítenek (ez mondjuk eléggé magától értetődő is), de a lényeg: rengeteg adatot leszűrnek, és bizonyos embereknek jeleznek fontosabb kulcsszavakat, melyek itt-ott, ez+az által leíródott, stb. Ennek két oldala is lehet, mert (ezen) a blogon beszélünk az emberek szétválasztásáról is, szóval nem csak azért akarhatnak bizonyos adatokat megszerezni, hogy aztán az okosabbakra, ránkszálljanak, hanem ellenkezőleg: tudhatják kik az igazán hülyék, akiket majd befolyásolni lehet (például, de ez csak egy felvetés). Annak pedig, hogy ki az illető rengeteg módon utána lehet járni. Nem csak személyesen, hanem bele lehet vinni egy rendszerbe(pl. facebook), és a programjaik intéznek mindent(-> olvass tovább)), de ha már a hülyébbekről (alulinformáltabbakról; infókat be-, és elfogadni nem képes emberekről) beszélünk: ők úgy is biztos, hogy már regisztráltak a facebook-on, és... Még egy idézet a neoltsál cikkéből: "egy kémszervezet, melynek használói önként és dalolva teszik nyilvánossá adataikat, tevékenységüket és kapcsolati hálójukat az arra kíváncsi szervezeteknek". Nekik már nyomozniuk sem kell, egyetlen embert nem kell rádállítaniuk! Nem kell lenyomozniuk! Te már mindent behánytál _a saját szervereikre_ magadról, és az egész rokonságodról, haverjaidról (akár kérte, akár nem)... Onnantól viszont bizonyos értelemben az adatok felől ők rendelkeznek, és nincs beleszólásod. @cath (és mindenki más) Szóval lényeg a lényeg: Rengeteg oldal használ, és használt eddig is sütiket a saját felhasználóik, látogatóik azonosítására, stb., azonban a facebook már új szintre lépett a dologgal. Az ő sütijük akkor is felmegy a facebook saját különbejáratú szervereire, ha én nem vagyok regisztrálva, és ha csak nem vagyok hatalmas tévedések áldozata, akkor ha jól látom: nem arról van szó, hogy minden oldal meglátogatását, stb. megszerzi a facebook rólam, hanem arról van szó, hogy ahol ott a Like gomb, vagy egyéb más az az oldal letöltésével (függetlenül attól, hogy Like-oltam-e, vagy sem) elküld mindenféle (névtelen) adatomat a facebook szerverének, és ők ott azt kezdhetnek vele, amit csak akarnak, illetve tudnak. :) A baj nem a Like-olás lehetőségével van, hanem azzal, hogy ez az egész Like-olós rendszer többek között arra is kimehet (a szokásos több legyet egycsapásra módszerrel), hogy annak az a lényege, és többek között arra is ki lehet találva, hogy a világháló LEHETŐ LEGTÖBB/ÖSSZES weboldalára, lapjára felkerüljön, és így képesek minden elérhető adatommal együtt a ténykedéseimről tudomást szerezni. Nem a saját weoblalukhoz ellenőrizhetnek így minden látogatót, hanem világszerete szinte akárkinek az oldalán, aki kiteszi a Like gombot, és egyebeket. Egyébként az, hogy a cookie-juk érvényességi ideje 2 év az lehet, hogy annyira nem nagy dolog, mert a ritkán visszalátogatók ellenőrzéséhez más oldalaknál is elkél az idő: megnéztem a többi sütijeimet, és teljesen általánosak azok a sütik, amelyek 2 évig tárolódnak a gépemen. A 2012 Blog (illetve az "alatta" működő blogol.hu?) is tesz fel a gépemre 2 évig megtartandó sütiket, de van olyan oldal, ami ezt is túlszárnyalja. Találtam sütit, ami 2039-ig szól. :-) Remélem hasznosakat írtam, és nem kardinális félrezagyválásokat! :D

teGergő 2011.08.25. 12:50:53

Bár egy kicsit még ülhettem volna az egyes részek megfogalmazásán...

spike 2011.08.25. 22:43:29

A névtelen és név szerinti tárolás alatt azt érti, hogy regisztráltak és nem regisztráltak. De én azt magyaráztam, hogy az IP címed nem állandó, hanem cserélődik, attól függ, hogy a szolgáltató hány percre állította a lease time-ot. Átlagemberek esetében nem túl jellemző az, hogy "na a 194.112.42.53 a Kovács Pista IP címe" Az interneten bonyolult lehet visszakövetni a dolgokat. Nem lehetetlen, de nem tartom valószínűnek, hogy az irányítók emberei az összes netszolgáltató összes címkiosztását tárolnák, mert minek? Ha valakit figyelnek, akkor egy telefon vagy valami, és akkor megkérdezik, hogy pénteken délelőtt milyen IP címet kapott Józsi bácsi a pékségből, vagy ki kapta azt az IP-t akkor.

teGergő 2011.09.08. 00:52:46

A NE OLTSÁL!-on folytatódott a facebook-os történet: http://neoltsal.blog.hu/2011/09/05/hajitsd_ki_a_kemeket
süti beállítások módosítása