HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

2012 Blográdió – 6. adás

2009.11.30. 13:12 dangbird

A 2012 Blográdió hatodik adása jelentkezik!

Az adás jelszava ezúttal: kevesebb misztika, több aktuális téma! A hangvétel is lazábbra sikerült, kicsit kevésbé "profi", inkább undergroundosabb jellege van, de tudom, hogy sok hallgatónak pont az jön be. Hallgassátok.

Vendégek:

Dreia (Magyar Gárda)

Admiral (Magyar Gárda)

Diodara

A fenti képre kattintva egy letöltőoldalra jutsz, itt az összes adást megtalálod.

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr326226085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szakal 2009.11.30. 14:12:29

sziasztok! Napok óta rágódom egy kérdésen. miért használjátok az "irányítók" szót. Nem tűntök túl new-agesnek. Akkor miért kell egy szó jelentését kifacsarni, vagy voldemortos oka van annak hogy körülírást használtok? (félreértések elkerülése véget nem a zsidózást hiányolom, hanem az évezredek tudása alapján felépített megnevezéseket a sötét testvériség hierarchiájából.)

2012 Blog 2009.11.30. 14:49:36

Mégis hogyan kellene neveznünk őket? Az angol "szakirodalomban" eddig a "The Programmers" elnevezést találtam nekik, ami elég hasonló. Egyébként az "Irányító" szót találónak tartom, hiszen ez az, amit csinálnak, és elég jó kontrasztja van ennek a szónak a "vezető"-vel!

szakal 2009.11.30. 15:38:41

Bocsánat, akkor nem szóltam :) Csak ha őket "atlantisziakat, lemúriaikat" idők kezdetétől ismerjük, sőt régebben ("jártak a kerben") fikailag is megérintettük, akkor nem hiszem, hogy valódi nevük ilyen modern kori volna. :) De hát tévedni emberi dolog. :) mondta a sündisznó és lemászott a cipőkeféről.

Diodara 2009.11.30. 19:16:00

Hát igen, a hangulat kicsit kocsmai volt, és kevésbé informatív, mint kéne lennie, de azért én jól éreztem magam. A hazajutás meg parádés volt. :)

balin 2009.11.30. 19:32:48

A tatárjárást illetőleg Tomketék benézték. Én jobban hiszek Szántai Lajosnak mint nekik. Ezt épp tegnap készítettem: http://www.metacafe.com/watch/3803849/sz_ntai_lajos_a_tat_rj_r_sr_l/ A lényeg az hogy egész európa összefogott Batuékkal, és szépen felosztották a Kárpát-medencét. A tatárok betörtek, II. Frigyes nyomatta a propagandát hogy Ügyek a kunok vezére kém, ezért kidobták őt az ablakon, és a kunok végül ezért fordultak a magyarok ellen. Közben Frigyes elfoglalt három vármegyét. Miután a tatárok kivonultak, pár év múlva IV. Béla kikergette II. Frigyest is, ahogy azt illik. Az egész előadás itt érhető el: http://www.atillanepe.net/magtar.html Szántai Lajos - IV. Béla és a tatárjárás kora: 1. rész, 2. rész,3. rész

balin 2009.11.30. 19:40:58

Elnézést, Kötöny volt a kun vezér neve. Ügyek valaki más volt :-) Nagyon szar a memóriám, még úgy sem emlékszem a részletekre hogy többször meghallgattam amíg kivágtam az anyagot... (remélem másodjára már nem basztam el) Az európai történelem kb úgy néz ki hogy minden adandó alkalommal kést vágtak a magyar király hátába. Mindig így volt, és mindig így lesz. Túl jó hely ez a Kárpát-medence.

Vándor 2009.11.30. 23:16:06

Még nem volt időm meghallgatni a rádiót, úgyhogy ha hülyeséget írok előre elnézést, csak balin előző hozzászólására reflektálnék, miszerint "a tatárjárást illetőleg tomketék benézték". Gondolom, itt arra a bizonyos szimbolikus "tüntetésre" gondolsz az MTA előtt (ha nem, mégegyszer bocs). De annak semmi köze nem volt a tatárjáráshoz, ez egyfajta "jogi kísérlet" volt a részükről, amit a holokauszt-tagadást büntetni kívánó törvényjavaslat ihletett. Kipróbálták, hogy vajon akkor is ilyen habzó szájjal tiltakoznak-e a zsidók, ha nem holokauszt-revízióért tüntetnek, hanem tatárjárás-revízióért, amiben ugyanúgy rengeteg ember halt meg. Az eredményt pedig ismerjük. Lényeg, hogy a tatárjárás-revíziót nem gondolták komolyan, csak egy jogi kísérlet volt.

sergi 2009.12.01. 02:52:41

Ha a szabadkőmüvesek csúnya nagy diktatúrára törekedtek,akkor miért irták bele az alkotmányba a szabad fegyverviselési jogot az USA megalapitásakor?EZ egy nagyon nagy ellentmondás.Nem lehet,hogy az a sötét oldal nem is olyan sötét?Nem lehet,hogy a mindenféle titkos nagyhatalmak közt nagy ellentétek húzódnak és még véletlenül sem olyan szervezettek mint azt a legsötétebb elképzeléseinkben gondoljuk?Én már már tényleg nem tudom mit gondoljak.

2012 Blog 2009.12.01. 10:55:51

Elmondtam a rádióban, hogy miért írták bele. Mert komolyan gondolták a liberalizmust, és le akarták tesztelni a gyakorlatban. Amerika csak egy kísérlet volt eredetileg, egyébként leszarták. A kísérlet hosszú távon sikerült félre: vadnyugat, ekkor kezdték szigorítani a fegyvertartási és -viselési törvényeket, de az igazi szigorítások csak a 60-as években kellettek, mikor az emberek hite elkezdett megdőlni a rendszerben. A fegyvertartás azért is volt jó az Irányítóknak, mert így a fegyveres erők vezetői nem tudnak puccsot csinálni. Persze a tömegek fellázadhatnának az Irányítók ellen, de egyrészt a hatalmuk nem elsősorban a kényszerítő erőn alapul, hanem azon, hogy pszichológiai és egyéb trükkökkel ráveszik az embereket, hogy önként azt csinálják, amit ők akarnak, másrészt nem is tudjuk ugye, hogy hol keressük az Irányítókat, így ha egy kihelyezett elnököt lelőnek, kit érdekel, tesznek a helyére egy másikat. A "szabadság" és a "demokrácia" elvei garantálják azt, hogy az Irányítók "örökké" hatalmon maradjanak. Az a baj, hogy a felső vezetők logikáját nagyon nehéz az átlagember számára megérteni, hiszen atlantiszi lényekről van szó, akik sokkal intelligensebbek az embereknél.

balin 2009.12.01. 11:13:13

Tomketék benézték, mert azt szűrték le, hogy a tatárok jó szándékkal értkeztek, és csak át akartak vonulni, és a kunok azért vonultak ki mert csatlakoztak a tesókhoz... na ez az én szemeben egy történelemhamisítási kísérlet, de nagyobb valószínűség szerint csak benézték, és ennyi. Batu kán volt ejrópa szemében az új Dávid király. Ez talán nincs részleteve abban a részletben amit kivágtam és feltöltöttem, de utalás van rá biztos. Az tény hogy próbálkoztak Attilára hivatkozni, de ez olyan volt, mint amikor a zs*dók kiabálják hogy "mi vagyunk a magyarok". Sima mezei hazugság. Minden egyes tettük a szavaik cáfolatát szolgálták, és szolgálják a mai napig. Annyi a különbség hogy most nem tatárnak hívják magukat, de a mögöttük húzódó szellemiség ugyanaz. Ugyanez áll a törökökre is, ugyanis az se mindegy hogy milyen török az a török. Nem lehet mindet egy kalap alá venni. Ez az elmélet hogy át kellett volna térni az iszlámra hülyeség... ha a magyarság megszűnik kereszténynek lenni (persze ez lehetetlen mert az volt kezdetek kezdetétől fogva - gy.k.: nem István óta) európa elveszik. Már ekkor a pápa is csak névleg keresztény, dehát a tettei ezt igazolják is.

2012 Blog 2009.12.01. 11:22:33

A tatárjárással kapcsolatban ezt az elméletet nem Tomcat találta ki. Annyi tény, hogy a tatárok hivatkoztak egy állítólagos rokonságra, és IV. Béla a Nimród (Orion) csillagkép alakjában állíttatta fel a sereg elejét, hogy megnézze, a tatárok mennyire veszik komolyan ezt a rokonságosdit; ha igen, akkor nem fognak nekimenni "Nimródnak". A többit már tudjuk. Bár még mindig kérdés az, hogy a tatárok vagy a mongolok dúlták fel az országot (vagy mindkettő). Az meg, hogy a magyarok keresztények voltak... a kereszténység egy vallás, nem csak egy morális-filozófiai rendszer. Ha az ősmagyarok keresztények voltak, akkor a buddhisták is keresztények. Ez így hülyeség. A kereszténység, ha a zsidó részét ki is hagyjuk, egy Krisztus köré épített vallás, a hazatérő magyaroknak meg fogalmuk sem volt róla, hogy ki az a Krisztus. A tanításait ismerték, mert azokat nem ő "találta ki", hanem örökérvényű igazságok (pl. a Buddha is elmondta mindet). Egyébként élek a gyanúval, hogy István király anyja zsidó volt. Khm.

balin 2009.12.01. 15:12:39

Tehát azt mondod hogy az egész Turul dinasztiát lehúzhatjuk a wc-n... az összes szent, akit ez a nemzetség adott a világnak, csúnya-gonosz zsidó volt. Ha ez így is van, csak azt bizonyítja hogy nem reménytelen mások felemelése, genetikai alapon gondolkodva meg az hogy a magyar gének erősebben öröklődnek mint a többi. Ami a pogány kereszténységet (népi kereszténység) illeti hamarabb volt mint bármilyen egyházi képződmény. Az államalapítással nem változott semmi, csak beskatulyázták azt ami addig is megvolt. Addig a paraszt volt a történész, a filozófus, a csillagász, stb... de ez nem jeletette azt hogy mélyen benyalt volna a pápának. István a vatikántól való függetlenségét deklarálta, és felajánlotta az országot a Boldogasszonynak, amit egész európa elfogadott. A magyar kereszténység mindig is kilógott a sorból, és máig sokkal közelebb van az eredeti keresztény gondolkodásmódhoz mint bármelyik másik. Na, leírom konkrétan mire gondolok. Ez egy többszörös öngól volt, mert az volt a kiindulópont, hogy a tatárjárás egy fix, biztosan megtörtént esemény. Ha a felszínt nézzük, ez igaz is, viszont az igazság hogy ugyanolyan hamisítvány mint a hollókoszt. Az igazság hogy a hollókoszt tagadás valójában revizionista megnyilvánulás, és ezen a szinten ugyanolyan fontos mint a tatárjárás újragondolása. Tehát a hatalomnak érdeke minkét téma bebetonozása. A könyvekben olvasható tatárjárás ugyanolyan hazug mint a hollókoszt, így az eredeti cél ezzel mehgiúsul. Nagyot néztek volna Tomketék ha az a válasz hogy "Ok, mától a tatárjárás is a tankönyvek szerint volt, aki megkérdőjelezi ezt, megy a böribe." Ugyanakkor a Tomketék revizionista szándéka nem az igazság igényéből fakadt, és így mégjobban elmaszatolták a történelmet. Ők ugyanis nem a hamisítást akarták visszájára fordítani, hanem mégjobban eltorzították az eleve torz képet. Igazságról szó se volt. Ráadásul mindez abból indult ki hogy a tatárjárás története nem hamisított, így a végső üzenet az lett, hogy az bizony igaz, és bolond aki megkérdőjelezi. Én büszke tatárjárás-revizionista vagyok, és most Tomketék miatt nevetség tárgyává válik minden ilyesfajta törekvésem. Ez az elfedés, és a nevetségessé tétel iskolapéldája. Ha abból indulok ki hogy Tomket áruló (ő volt minden nemzeten belüli perlekedés kiindulópontja) nem lepődök meg hogy ilyen irányba tévedett. Ha abból indulok ki hogy egy jószándékú idióta, akkor sem sírok hogy megszűnt a bombagyár. Apropo van egy másik video, ami az István Királyos tízezresről szól. Tökéletesen beleillik a "fekete mágiás" okfejtésbe, amit írtatok az oldalon. Ez is ugyanott van mint amit az előbb linkeltem.

2012 Blog 2009.12.01. 15:39:04

Tök jó lenne, ha nem csak fújná a lufit, hanem megnevezné, hogy ki van a képen. De ha jól emlékszem, a 200-ason is valami juden volt Károly Róbert helyett, pár hónapja kezdtek el róla cikkezni a magyar blogoszférán, ki is vonták a forgalomból hirtelen. "ő volt minden nemzeten belüli perlekedés kiindulópontja" - nem, az a kurucinfó, ők gyakorlatilag már mindenkiről írtak lejárató cikket a nemzeti oldalon, hazugságoktól sem visszariadva, névtelen forrásokra hivatkozva. A másik meg horribli dictu: Budaházy, ő szerette a plecsniket osztani, hogy ki az igazi hazafi és ki nem az.

balin 2009.12.01. 18:14:12

Budaházy a szíve után megy, ő egy igazi idealista. Aki nem áll ki a barikádra és tépi fel az inget a mellkasán miközben azt kiáltja hogy "ide lőjjetek", az nyílván az ő szemében nem lesz olyan értékes. Ő ez alapján ítél, és minden joga megvan hozzá, mert ő már bizonyította hogy nem csak beszélni tud. A kurucék meg úgy tudom csak Tomkettel perlekedtek, de vele már mindenki összerúgta a port. (ha tévedek igazíts ki és magyarázd el hogy volt valójában) Amúgy leírom mit gondoltam régen (és talán még mindig) a kurucról, mert tudom hogy ti csipázzátok az összeesküvéselméletes témát ;) Szóval abban a bizonyos jegyzőkönyvben benne van egy olyan rész, amely arra buzdítja a háttérben állókat, hogy szamizdat hírlapokat hozzanak létre, amely a leg keményebb vonalat képviseli. Ennek a végső célja hogy maguk mögé állítsák a keménymagot, hogy aztán majd apró lépésenként szakadékba tereljék a közösséget. A kuruc tökéletes eszköz lenne erre, hisz nála radikálisabb hírportál nincs, és még nyomozni se tudnánk utána, mert a szerkesztőinek a kiléte meglehetősen homályos. Ráadásul a zs*dómédiában folyamatosan futtatják őket. Harmadrészt már az is látszik hogy milyen komoly hatással van a nemzeti oldalra az ő munkásságuk. Sajnos ők az népszabadság szintű ferdítős újságírást viszik tovább, csak pont az ellenekező irányba megy a propaganda. Egyenesen az emberek szájába rágják a dolgokat, ami nem feltételnül baj amíg igazat írnak. Viszont abban a pillanatban hogy elkezdenek hazudni, ugyanazzal a lendülettel követik az olvasók a hazugságot, amivel az igaz utat követték. Persze ugyanezt akár a bombagyárra is rá lehet húzni, nem tudom mi lehet az igazság. Mindenesetre én is a szívem után megyek, mint Budaházy :-) Éljen a tatárjárás-revizionizmus! :D

hunyad 2009.12.01. 20:35:35

Nah valaki nem tud esetleg valami olyan forrást ahol fennt van a magyar töri rendesen már ha egyáltalán van olyan mert kur....ra nem lehet már eldönteni ebben a rohadt országban h mi igaz és mi nem meg semmi nem történhetett úgy h ne lett volna ott egy ku...wa zsidó a végén kiderül az összes magyar zsidó az egész történelmünk hamis semmi nem igaz öcsémmmmmár van valami ami ebben a büdös életben valós egyáltalán?????

MaciLaci 2009.12.02. 10:36:54

A 4. és 5. adás linkje ugyanaz, mindkettő a 4. adásra mutat. Hol érhetem el az 5. adást? :-)

2012 Blog 2009.12.02. 10:49:44

Javítva.

2012 Blog 2009.12.02. 10:50:50

Egyébként jövőre szerencsére megszűnik már ez az ingyenes tárhely baszakodás, lesz tárhelyünk.

MaciLaci 2009.12.02. 11:01:18

Köszönöm!

cath 2009.12.02. 13:10:20

most mi bajotok a tatárjárással ? az okokat nem tanuljuk csak, a többi igaz.

szakal 2009.12.02. 13:53:20

Újabb bugyuta kérdés :) Ha mint mondjátok, az atlantisziak hierarchiájának legalja képes/tud csak "anyagiasulni", és a dezinformálás a hierarchia része,tehát az "anyagiasulók" sem ismerik-ismerhetik a célokat, miért hiszitek, hogy a terveikből ismerté váltakban akár egy cseppnyi igazság is van? :) (pld lemuriai-atlantiszi szembenállás) ;) nem kötekedés csak kíváncsiság. Ja!!!!!! Az "angol szakirodalmon" kívül léteznek elég "régi" szakirodalmak, amik foglalkoznak ezekkel a témákkal. Csak azért kérdeztem, hogy az archaizálódás miatt kerülitek a régi neveket, vagy más okból. :)

2012 Blog 2009.12.02. 14:15:46

Nagyon egyszerű: azért, mert mi nem a földön inkarnált bárkitől is nyerjük az információkat. Nem tudom, milyen régi (vagy akár újabb) neveik vannak. Azt tudom, hogy a jelen korban önmagukat The Network, ritkán The Neighbourhood vagy The System néven nevezik.

pheki 2009.12.02. 15:58:21

A szavazáshoz egy megjegyzés: Miért nincs "Egyenlő arányú misztika és aktualitás",mert arra szavaznék. :) Esetleg az aktuális vagy közelmúlti események misztikus mivolta,ilyesmi. Akár minden páros számú adás aktuálisabb,páratlanok misztikusabbak lehetnének,a változatosság kedvéért :D Jó ez a társalgós stílus , jó volt hallgatni.:P

2012 Blog 2009.12.02. 16:07:53

Na igen, a társalgó stílus viszont az aktuális napi témák velejárója, a misztikát csak hosszas kifejtésekkel lehet érdemlegesen csinálni. Az talán nem világos (utólag nem módosítható), hogy a jelenlegihez képest több vagy kevesebb misztikát szeretnétek, az a kérdés! Ha a jelenlegi arány (az elmúlt 6 adás összességében) jó, akkor lehet a Bááá-ra is szavazni...

3lvx 2009.12.02. 19:33:10

Balin:Perlekedtek ők a MÖM-mel, Dózsa Istvánnal,GKI-vel Toroczkai(Tóth)val és még sorolhatnám...

dendy 2009.12.02. 20:20:34

Ide tömörült pár BGY-s ahogy látom:) Én is több misztikára szavazok!!! És érdeklődnék,h melyik könyvekből tudnék meg még többet az atlantisziakról és lemuriaiakról?

cath 2009.12.02. 22:35:30

több misztika, amikor meg van valami aktualitásos akció, akkor meg több aktualitást :)

Fátum 2009.12.03. 00:59:56

Fele-fele arányban a témák éppen megfelelőek lehetnek. Engem mind a kettő érdekel...

2012 Blog 2009.12.03. 13:18:43

dendy: Fogalmam sincs, nem tudok egyről sem, ahol pontosan lennének leírva a dolgok. Még Wictor Charon sem megbízható forrás Atlantisz ügyében. 3lvx: Így van, egyszer még a Gárdának is nekimentek, a szokásos zs- módszerrel: ismeretlen forrásra hivatkozva azt állították egy "olvasói levélben", hogy a Gárda mögött Gyurcsányék vannak.

2012 Blog 2009.12.03. 13:29:29

Mellesleg valaki mondja meg, miért van az, hogy egyes rádiókat ilyen siralmasan kevesen hallgatnak meg! Az előzőt is 600-an hallgatták (az se sok), most 250 körül megálltunk? Van így értelme folytatni? (Bár jövőre elvileg megtöbbszöröződik a hallgatók száma.)

balin 2009.12.03. 14:48:02

Hirdessétek a rádiót NŐVEL, és minden megoldódik :D

2012 Blog 2009.12.03. 15:09:23

Nőből itt is hiány van, nem tudok még adni is a hallgatóknak a rádió mellé.

Diodara 2009.12.03. 22:54:59

M1 mellett van nő. 5000 ft-ért még akár blográdióban is doromobol :)

erdeklodo 2009.12.04. 00:43:29

2012: Én pl. csak azokat hallgatom meg, amikben túlnyomórészt a 2012 bloggal szorosan összefüggő dolgokat boncolgatjátok (azaz még több atlantiszivilágösszesküvös stb), a "nemzeti front", hazai politika stb. nem érdekel..ezeket ha akarom megkapom 100 másik helyen. Gyanítom sokan vagyunk még így ezzel. Ne kövesd el a BGY "hibáját" (na most majd jól leszólnak..) és maradj az eredeti ösvényen:) ui: küldtem mailt, de nem válaszoltál, rosszat írtam?:)

erdeklodo 2009.12.04. 00:46:27

chapter 2: Tudom, hogy a hazai színjáték is részese az egésznek, de tudod hogy értem, a globális általánosságok jobban érdekelnek, a -neked- apró morzsák amiket még nem szórtál el, mint a hazai helyzet, mert attól már hányingere van az embernek..meg nem is érdekes, sőt unalmas:)

Vándor 2009.12.04. 02:58:37

Én személy szerint meghallgatok minden adást, viszont erdeklodo kijelentésével egyet tudok érteni, miszerint hazai aktuálpolitikát, komcsizást, zsidózást mindenhonnan kap az ember a mai Magyarországon, szükségtelen beállni a kórusba, amíg csak beszélünk róla, meg szidjuk a rendszert. Fontos kérdések ezek, és valamilyen szinten ezeknek a boncolgatása is hozzájárulhat az emberek szemének felnyitásához (elvégre "szemfelnyitó" blog vagytok), de ezen blog olvasóit valószínűleg jobban érdeklik a "magasabb szintű" dolgok. Akik ezt a blogot olvassák, elsősorban olyan kaliberű kérdésekre keresik a választ, mint hogy kik vagyunk, honnan jövünk, hová tartunk, stb. Ez egy elég súlyos téma, ami iránt sok ember érdeklődni kezd egy idő után, és megpróbál e kapcsán kialakítani magának egy minél teljesebb világképet, apró mozaik darabokból. Az én mozaikomhoz sok fontos darabot tudtam összeszedni erről a blogról. Nem (csak) azért, mert naiv vagyok és mindent elhiszek, hanem mert az itt leírtak nagy része szinte tökéletesen beleillik az én mozaikomba, ezért megelőlegeztem egyfajta bizalmat. Ezzel talán mások is így vannak. Visszatérve tehát a rádióra és témáira: Lehet foglalkozni aktuálpolitikával, talán kell is valamilyen szinten, de mivel ez nem kapcsolódik annyira a blog fő vonalához, ezért lehet rá számítani, hogy az itteni olvasók közül ez kevesebbeket fog érdekelni. A mostani adásban a vendégek sem voltak igazán kompetensek a komolyabb témákban, egyszerűen csak jó beszélgetőpartnerek voltak, az adás pedig inkább hozta egy haveri sörözés hangulatát, mint komoly beszélgetését (itt most az információtartalomra gondolok elsősorban, nem pedig az oldott hangulatra, mert az nem baj). Az ilyen adások is szórakoztatók, meg szívesen hallgatja őket az ember, de lássuk be, kevésbé érdekes az "átlagember" számára, mint egy "misztikus" kérdéseken alapuló beszélgetés, olyan vendégekkel, akik valóban érintettek a témában (vagy legalábbis ezt állítják magukról). Én azt mondom, folytassátok a rádiózást olyan szellemben, ahogy azt Ti jónak látjátok! Egyébként nekem lenne egy javaslatom egy vendégre, akivel szívesen meghallgatnék egy párbeszédet köztetek, bár nem tudom, hogy elfogadná-e egy ilyen jellegű blográdió meghívását. Egy bizonyos Tasi István nevű antropológusról van szó, akinek néhány előadása/videoja megtekinthető itt: http://www.youtube.com/user/kutatokozpont Az intelligens tervezés elméletét terjeszti, és a darwinizmust támadja szinte minden előadásában. Talán páran hallottak már róla. Én a napokban kezdtem tanulmányozni a munkásságát, és nagyon szimpatikus a fickó. Vélemény?

2012 Blog 2009.12.04. 09:38:55

Mindegyik adás olyan, úgyhogy hallgasd meg mindet! Nincs olyan adás, amelyikben nem beszélünk az Irányítókról. A hazai helyzetet is ilyen szemmel nézzük, és mindig az okkult részéhez lyukadunk ki úgy is. Ha már a Bombagyár szóba került: ott is rengeteg atlantiszivilágösszeesküvős cucc volt, a sok zsidózás között rengeteg informatív dolog, főleg TC részéről. (TC egyébként tervezett vendég, ha Rácz Sándort sikerült leszervezni valahogyan, vele akarom összetenni egy adásba.) Vándor: a "komolyabb" témákban kompetensek lettek volna, csak miután 2 adást végigmisztikáztunk, nem akartam megint ilyen irányba elvinni a dolgokat. De már kezd körvonalazódni, hogy nem az adásokat kell tematizálni, hanem az egyes blokkokat, és így gyakorlatilag az aktualitások és a misztika is folyamatosan jelen lesznek mindenhol. Egy kicsit arra kéne rámenni, hogy a mi szemszögünkből, a mi tudásunkkal felvértezve milyennek látszanak a világ napi dolgai. Vendég-ötletekkel kapcsolatban: lehet vele bombázni, de valószínűleg a jelenlegi helyzetben már a meglevő embereket fogom használni (még jönni fog 1), és húzóneveket csak a 2012 Blog jövő évi halála és feltámadása után fogunk hívni.

26 2009.12.05. 08:39:53

Diodara értelmesen beszél, nem lerészegedő a hangja. Még máskor is legyen a rádióban.

2012 Blog 2009.12.05. 10:44:12

Most csak nagyon kevés sört ittunk. Lesz még máskor, jövőre.

zui 2009.12.05. 11:44:28

"2012 Blog jövő évi halála és feltámadása után" Mi fog jövőre meghalni és egy más minőségben feltámadni?

2012 Blog 2009.12.05. 11:46:25

A 2012 blog. Még 1 vagy 2 bejegyzés van hátra karácsonyig, azután jelen formájában megszűnik - de nem tűnünk el, csak kinőttük ezt a formát, nagyobb volumenű keretek között folytatjuk januártól. Bővebben majd a szilveszteri rádió-különkiadásban.

seh 2009.12.05. 12:56:41

de ugye, hogy ezek az irasok megmaradnak az ujjaszuletet weboldalon is?

2012 Blog 2009.12.05. 13:16:50

Ezek itt maradnak a blogolon.

2012 Blog 2009.12.11. 18:30:30

Egy kis előzetes az új rádióhoz: http://matula.hu/index.php?section=article&rel=51&id=618

steinerista 2009.12.11. 23:36:17

Ez aztán a marketing! :D
süti beállítások módosítása