HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

2012 Blográdió - 5. adás

2009.11.11. 13:37 dangbird

A 2012 Blográdió ötödik adása jelentkezik!

Vendégek:

Steinerista

Szemrád Nándor misztikus kutató, asztrológus

A fenti képre kattintva egy letöltőoldalra jutsz, itt az összes adást megtalálod.

Ízelítő:

Szemrád Nándor és a kommunisták :)

A videó, amiről az adásban beszéltem, Bruce Lipton előadása: Első rész , Második rész - kötelező!

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr296226093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aeroperu603 2009.11.11. 15:12:12

Gratula a bolgrádió szerkesztőinek! Nemrég bukkantam rátok, és tetszik a rádió!!! Csak így tovább!!!

tecnic 2009.11.11. 16:09:04

na végre... (azt hittem örökre leálltatok)... egy kis vigasz a BGY rádió elvesztéséért... mostantól akár hasonlíthatnátok hozzájuk is jobban mert egy űrt kéne, betöltenetek

2012 Blog 2009.11.11. 16:21:41

"Elvesztéséért" - mintha a BGY egy családtagod, vagy barátod lett volna... Hihetetlen ez a médiaközpontúság az emberek életében, sokszor egy Lágerrádió, egy Gombagyár fontosabb, mint egy munkahelyi barát - aztán csodálkozunk, hogy könnyen válnak az emberek a tömegkommunikáció kötegelt hülyítésének áldozatává. Nem érzem, hogy a BGY-t helyettesítenünk kéne vagy kiváltanunk, ezen elvileg már egy csoport dolgozik is (amihez esetleg nekem is lesz valami közöm, de a részletek egyelőre nem nyilvánosak), viszont a szerkezeti hasonlóságra, hírolvasás, stb., már gondoltam. Az aktuálpolitikai témákhoz viszont megfelelő állandó szereplők kellenének...

zui 2009.11.11. 18:25:11

Nem valami csodás ez a sendspace ezzel a full capacityvel! Talán majd éjjel!

2012 Blog 2009.11.11. 18:33:43

Akinek nem jól megy a sendspace, próbálja a mirrort, azért van.

zui 2009.11.11. 18:35:09

Próbáltam, de ott fél óra a letöltés. Biztos velem van baj!

2012 Blog 2009.11.11. 18:48:13

Hát 100 megát letölteni egy túlterhelt oldalról beletarthat néhány tíz percbe... De akinek van bérelt tárhelye, amivel ki tudna segíteni bennünket, akár csak 120 mega erejéig, hogy mindig a legújabb adás oda felkerülhessen, az szóljon!

hunyad 2009.11.11. 20:42:39

lágerről jutott eszembe h mindenki oda van h slágar meg danubius megszűnik aztán ma is mi megy benne h a magyarok el vannak maradva mer leszólják azt a fiút aki rózsaszín polóba van há mondom a rózsaszín maradjon meg a lányoknak jah meg a buziknak alap h leszólom akkora divat lett istenem hova jutunk na mind1 sokat ittam:D bár amúgy megértem h sokan hallgatják inkább azokat mint valami politikai szart mer legalább lehet rajtunk néha röhögni......bocs az offért a rádiót mindenképpen meghallgatom!

Diodara 2009.11.11. 20:58:36

Slágeres story vicces. Két szellemet pusztító rádió helyére most bejön két "közéleti", azaz politikai propagandát sugározó adó. Bocskorosék meg máris elkezdtek nyivákolni, hogy jaj szalagozzuk fel magunkat, meg mentsük meg a rádiót, közben szépen átmenti magát az új rádióba. Két rádióért tömegek mozdultak meg az országban, de a saját országukért, jövőjükért egy nem képes kiállni. Jhaj, ezek a gondok... :D Ez az adás pedig szerintem csillagos ötös, baromi jó lett. Informatív.

hunyad 2009.11.11. 21:29:48

Aha ez igy van különben én is pont ezt figyeltem h mennyire odavannak a rádióért miközbe azt se tudják mi folyik az országukban v le se szarják...

Diodara 2009.11.11. 22:51:30

Ami hirtelen eszembe jutott az adással kapcsolatban: volt szó, hogy ugyan miért engedik, hogy terjedjen ilyen szinten a rengeteg szabadkőműves szimbólum, kezdve pl. a "victory" jellel, vagy a mindent látó szem, a piramis, a 666 jelképe itt-ott, akár szabályos háromszögek formájában, 9, 11, 33, 39, 47 stb. Most én erre két alternatívát látok. Egyik: tudvalevő, hogy bizonyos mágikus tanok szerint egy-egy szimbólum, jelkép annál erősebb, minél többen asszociálnak általa a megfelelő erőkre, minél többen használják és alakítanak ki egyfajta "energiacsatornát". Ezért használnak szívesebben "bejáratott" szimbólumokat sokan, aminek a mögöttes tartalmát sokan tudják, használták (esetleg évszázadokon keresztül), és a mögötte lévő erők megszólítása sokkal könnyebb, mintha bajlódnának egy új megteremtésével. És ezek a szimbólumok sem véletlenszerűen jöttek létre, ugye volt szó pl. vörös-Mars képzettársításról. Tulajdonképpen ez a rituális mágia alapja. Na most szerintem a szabadkőművesek nemes egyszerűséggel egyfajta torz játékot játszanak, azaz azt gondolják, hogy itt elterjesztik ezeket a szimbólumokat, közben fertőzik is az emberek agyát, plusz röhöghetnek, hogy lám, ezek az idióta békepártiak szivárványt festenek a zászlójukra (fény megtörése prizmával, szabályos háromszög, 666, soroljam még?), mutatják a "V" jelet (11-es jelképezése, 10-es az Isten, a teljesség, 11-es ennek megtörése, a kettőség és harc jelképe) és a filmek, amikből ezt az egészet szedik tele vannak a mindent látó szemmel. Szóval ez valamiféle masonic humor. :) Másik lehetséges: mondtad valahol, hogy az Irányítók kihátrálnak a titkos rendek, páholyok mögül, és új szervezeteket építenek. Hát kb. annyi, hogy most már minden mindegy alapon, és jó zsidó szokásként odavetnek a feldühödött népnek egy kis gumicsontot. Nah abbahagyom, mert sok lesz. :)

aeroperu603 2009.11.12. 11:00:21

Üdv! Az összes adást feltoltam a tbombára is. Remélem sokan lehúzzák!! üdv aeroperu603

steinerista 2009.11.12. 14:34:28

Akit érdekelnek az elhangzott az elhangzott teozófusok, az itt olvashat Besantot, Blavatskyt, egyebet óvatosan: http://www.globenet.hu/teozofia/olvasni.html Buddhizmus, antropozófia és egyéb elhangzottak után érdeklődők dobjanak egy mailt.

balin 2009.11.12. 14:36:26

Én nem értem ezt az egészet. A szimbólum attól működik, hogy tudják mit jelent. Az átlagember nagy ívben leszarja ezen a szinten. Rengetegen használják úgy hogy nem tudják mi is az valójában. A szimbólum egy rövidítés. Az élére állított svasztika most azt jelenti hogy hollókoszt, ez jut az emberek eszébe. Nekem a keresztről az jut eszembe hogy a papok ingyenélő álságos figurák akik maguk se értik a szentírást. Most már tudom hogy van rosszabb is :D

steinerista 2009.11.12. 14:36:53

Igen, elhangzott csak egyszer :) Jó reggelt.

2012 Blog 2009.11.12. 14:41:33

Van olyan szimbólum, amit ha a küszöbödre rajzolnál, elég hamar leégne a lakásod. Nem kell hozzá tudni, hogy mit jelent. Amelyik erőnek szól, az tudja.

Laci 2009.11.12. 14:54:53

Hogy néz ki az a szimbólum? A szomszédom küszöbére szivesen felrajzolnám... :-)

Gici 2009.11.12. 15:36:27

Nah. Odaadtam az összes adást a barátnőmnek. Vagy lesz még egy ember a "mi oldal"unkon, vagy szakít velem... :)

2012 Blog 2009.11.12. 17:23:35

Ne az összes adást add oda! Ha valaki terjeszteni akarja a rádiót, először csak egy adást adjon oda a célszemélynek, még jobb, ha az ízelítők linkjeit elküldi neki, aztán majd ő letölti magának! 5 db 2 órás adás túl sok egyszerre...

balin 2009.11.13. 15:09:03

Harmadik eset hogy összeroppan a csaj, aztán pelenkázni kell élete végéig :D

PL 2009.11.15. 15:01:14

Sorry, the free service is at full capacity. Ezt az uzenetet dobja letolteskor.

2012 Blog 2009.11.15. 15:07:14

Azért van mirror is. Ha egyik se megy, próbáld később.

PL 2009.11.15. 17:20:08

Most hallgatom a radiot, 1:30:48-nal mi az a furcsa hang?:)

2012 Blog 2009.11.15. 17:28:30

Az, hogy a régebbi verziót hallgatod, amiben benne maradt egy hiba.

hunyad 2009.11.20. 21:02:18

Hitler hh nem fejlesztette ki az atombombát(mer félt a vegyi fegyverektől de ez biztos baromság) szal hha mégis volt neki akkor mért nem használta? Másik dolog amit Szemrád Nándor írt meg most is elhangzott közvetetten h telepatikus úton befolyásolják ugye az embereket, na de ha erre képesek akkor tulajdonképpen semmi esélyed arra h jót cselekedj nem? mert bármikor megtehetik h befolyásolnak és onantól kezdve azt teszed amit ők akarnak v valamit félreértettem?

zui 2009.11.26. 23:02:02

Ez az írás is ahhoz segít, hogy a magunk pszichológusai lehessünk. http://www.scribd.com/doc/6795150/Zen

26 2010.01.20. 22:03:37

Választ remélve teszek fel kérdést (egyébként a legújabb bejegyzésnél az offtopic kérdésem is válasz reményében várakozik ott). Elhangzik ebben a rádióban Bruce Lipton felismerése, "én nem a testem vagyok, én egy adás vagyok, amelyet a testem vesz", amelyet tudományosan alá is támaszt. Ez, hogy a valódi énünk nem egyenlő a testünkkel, elterjedt és tényként elfogadott gondolat a nem-materialista emberek körében. Mondhatni, divatos. Világos, hogy miért mondják, egyetértek vele. De ha felteszem magamnak a kérdést, hogy én egyenlő vagyok-e ezzel a testtel, amely a kommentet írja, akkor egyáltalán nem az ugrik be először, hogy ez csak a hordozóm, én csak használom, hanem az, hogy én írom, én ülök itt, ez a test én vagyok. Nincs olyan meghatározó élményem, ami alapján igazán átérezném, hogy mit is jelent az, hogy nem vagyok egyenlő a testemmel. Kíváncsi lennék rá, hogy a blogon megforduló emberek közül kinek van. Ki az, aki tényleg biztos benne, hogy nem egyenlő a testével? Elméletben lehet valamit tudni, megtapasztalni ér valamit igazán, nem? Ezzel visszautalnék ama másik offtopic kérdésre.

steinerista 2010.01.21. 08:34:51

Az egó minden helyzetben és minden áron a fizikai testtel akar azonosulni, gyakorlatilag egy eszköz arra, hogy maga az entitás képes legyen fizikai testben is megnyilvánulni, evőeszközzel enni és angol wc-be üríteni. Más téma, hogy korunkban az egó lett az Én, vagy az Entitás, teljesen megfertőzték mindenféle ostobasággal. Egy Bruce Lipton előadás meghallgatásánál (meg úgy az olvasgatásnál és GONDOLKODÁSNÁL) azért komolyabb meló a felismerés. Vannak különféle meditációs technikák, nem az asszociációs-, és gondolatfolyam megszüntetésére, hanem azok megfigyelésére anélkül, hogy azt megszakítanánk. Onnan már csak egy lépés felismerni, hogy ki az, aki figyel. Mert az egó (kifejezőbb lenne ma már a fantom-én) nem képes figyelni az általa működtetett gondolatfolyamot megszakítás nélkül, ugye. Nagyon nagy zűrzavar keletkezhet a fejben attól, hogy valaki elutasítja a testét, az egóját, inkább csak a tudatába kellene kerülni, a helyére kellene tenni. Tehát a kommentet magát a test és az egó írja (az a nagy Én azt sem tudja hogyan hajlítsa a hüvelyujjat), de amit ír az könnyen lehet, hogy nem fizikai tapasztalat. Én mindig ezt szajkózom, tudom unalmas, de tapasztalat nélkül minden csak szöveg, főleg a transzcendencia. Tessék meditálni.

2012 Blog 2010.01.21. 09:38:11

Nyilván nekem vannak ilyen tapasztalataim, hiszen a Marson folyó dolgokról nem azért tudok írni, mert űrhajóval odautaztam a fizikai testemmel. A mai materialista és érzékek körül forgó világban a tapasztati dolgokat hajlamosak túlértékelni az emberek. Atomot se látott még soha senki, mégis mindenki elhiszi, hogy léteznek. Egyébként a tibeti lámák beavatási folyamatának végső lépése egy klinikai halál előidézése volt, hogy biztosan tudják, mi történik az emberrel, ha meghal. De egy meditáció is éppen elég. Amúgy az alvás meglehetősen testen kívüli élmény... Érdemes rászokni arra, hogy ébredéskor az ember emlékezetben megy visszafelé néhány percet, így idővel elmosódik a határ az ébrenlét és alvás között, érzékelhetővé válik a tudat folyamatossága.

steinerista 2010.01.21. 10:37:51

Vállalom a szellemi tapasztalat túlértékelését :) Sajnos a transzcendens tudás tapasztalat nélkül nem rakható a helyére, ráadásul a rengeteg idétlen édesvizi önjelölt fényangyal igen megkavarhatja az ember álláspontját, ha nincs mibe kapaszkodni. Ugyanakkor ezen dolgok nélkül is lehet értékelhető és szellemi szempontból hasznos inkarnációt futtatni, ha valami nagyon nem megy, annak más oka is lehet, mint a rendszer, ha meg valaminek mennie kell, akkor oda fognak rugdosni, ha tetszik, ha nem. De el kell kezdeni munkálkodni rajta az embernek, a tudás lényege a gyakorlatban rejlik. Az atomok létezése nekem édesmindegy, sokat nem tudok velük kezdeni, mert nem vagyok fizikus. Ha az lennék, akkor meg valószínüleg vitán felül biztos lennék a létezésükben és a hitnek nem sok köze lenne ehhez.

cath 2010.01.21. 10:43:02

26: talán az egy jó szemléltetés, hogy úgy gondold, nem csak a tested vagy, hogy nézz meg egy hullát. Az is csak a teste, de láthatóan nem tud már csinálni semmit. Úgyhogy a kommentet valszeg a tested és még valamid kombinációja írja :).

zui 2010.01.21. 11:15:50

A tanítás pont erről szól, hogy átadom a tapasztalatomat az IGAZRÓL, amit a tanítvány elhisz. Ma viszont már alig van olyan ember, aki erről tanítani tudna, így az ember maga válik Igazságkeresővé.

zui 2010.01.21. 19:10:19

http://www.youtube.com/watch?v=eUXYcYQNgUY

Vándor 2010.01.21. 20:09:05

26: Kérdésedre válaszolva: Nekem is volt többször olyan élményem, amit nemigazán tudok hova tenni fizikai síkon. Nemrég kértem ennek kapcsán tanácsot itt a blogon, mégpedig Az Univerzum c. bejegyzés alatt, a 2010. január 15. 14:11:37 -i hozzászólásomban. Szóval ha érdekel, azt olvasd el, nem írom le fölöslegesen mégegszer. Kiegészíteném annyival, hogy még (azt hiszem) ezen dolgok előtt vmivel, kb. 16 éves koromban volt egy olyan tapasztalatom délutáni pihenés-alvás közben/után, amit nem tudom, hogy mennyire tudok szavakkal leírni. Egyszerűen megfogalmazva kb. annyi, hogy azt éreztem, hogy egy vagyok az univerzummal, mindennel, és azt, hogy igazából nem tudom, ki vagyok, nem tudom elhatárolni az énemet a nagy egésztől. Őszintén szólva ez akkor egyáltalán nem volt jó érzés, de különösebben rossznak sem mondanám. Inkább olyan teljesen közömbös. Kicsit talán félelmetes. Na, nekem eddig kb. ezekben a dolgokban merülnek ki a transzcendes (vagy annak hitt) tapasztalataim, de igyekszem, hogy gyarapítsam ezen tapasztalatokat, pl. meditációval... csak ebben még teljesen kezdő vagyok.

Szeter 2011.12.31. 01:56:55

Tudatlanként csak egy apróságra reagálnék: Szerintem a kivétel éppen azért erősíti a szabályt, mert létezik. Nem önmagában áll, hanem a szabály 'ellentéteként'. Ha van kivétel, akkor VAN szabály is, tehát a szabály létét erősíti. Ha nincs kivétel, lehet, hogy szabály sincs...

Jatta 2011.12.31. 02:40:02

Valójában csak egy félrefordítás: http://hu.wikipedia.org/wiki/Kivétel_erősíti_a_szabályt
süti beállítások módosítása