HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Újabb töltelék bejegyzés

2009.10.07. 10:13 dangbird

Beszéltem 2 emberrel, akik már voltak lent a farmon, azt mondták, egyelőre borzasztó kezdetleges állapotok vannak ott (mivel még csak idén augusztusban indult az egész), lakni nem nagyon van hol, nem tudom, a lent levők most hogyan csöveznek ott, de meglehetősen bizonytalanná vált, hogy le tudok menni oda. Áram viszont nincs, tehát ha lemegyek, rádió se lesz, semmi se lesz.

Viszont: ígértem póttartalékos BLOGTALÁLKOZÓT, ami lenne terveim szerint október 17-én szombaton, ezúttal a Keleti pu.-nál található Mister Sörözőben, mert ott még tényleg nem emelték a sör árát :), és a múltkori találkozón kiderült, nagy tömegre nem kell számítani, elég lesz ott két kis asztalt összetolni az emeleten. Most hétvége már nem jó (ivászat Nándival és Szőrmével - már megint :), utána hétvégén pedig bizonytalan, hogy éppen szabadlábon leszek-e, tekintettel a közelgő 23-ára... :) Sírjátok, kinek nem jó. Próbáltam idejében szólni.

Addig is gyertek regressziózni, stb. (Nem írom végig újra. :) Viszont: a >ŠÜN! pólók< gyártása befejeződött! Aki akar még venni, addig tegye meg, amíg a készlet kitart.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr346226102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lololok 2009.10.07. 20:16:38

Borzasztó kezdetleges? Mire számítottál? Szerinted a házak úgy nőnek a földből? :)

2012 Blog 2009.10.08. 09:11:02

Gondoltam, hogy ha már ott tartanak, hogy munkaerőt invitálnak oda, akkor be van fejezve az épület, de mint megtudtam, még csak félig. Egyébként meg aki jönne blogtalálkozóra, az jelezze, azt hittem, ez evidens.

zui 2009.10.08. 11:12:09

Nem ide tartozó téma, de már régóta szerettem volna megkérdezni: - A regressziók során volt-e olyan esetetek, ahol az illető az előző életében pl. boszorkány volt? Ami viszont ide tartozik: Gondolom megnézted a horoszkópodat, hogy aktuális-e ez a nagy váltás az életedben? Én mindenesetre nagyon óvatos lennék a helyedben. Ezt már a múltkor is meg akartam írni, de nem akartam "visszahúzó" lenni. A mg-ból megélni nagyon nehéz, és ráadásul tönkre is akarják tenni. Viszont gondolkodtam azon, hogy miképp hálálhatnám meg azt a sok munkát, amit önzetlenül ebbe az oldalba fektettél. ( remélem még sokáig fogsz is !!)Az ember egy ócska újságért is kiad 2-300 Ft-ot, itt pedig minden bejegyzés a maga nemében ÉRTÉK! Úgy tudom, hogy az 5000 Ft-ot meg nem haladó ajándék, adomány adómentes. Szóval én adományozni szeretnék. Szeretnék jelképesen vásárolni 1-2 sün pólót. Adj valami címet, nevet, esetleg szla számot ( a nagyié is jó lesz!)!

2012 Blog 2009.10.08. 12:12:58

Nem tudok róla, hogy lett volna ilyen, nekem nem volt. De miért különlegesebb, ha boszorkány volt valaki, mint ha mondjuk kőműves? Nem nézegetem a horoszkópomat, egyrészt determinál, másrészt nálam nem is igazán működik, legalábbis életesemények, ívdirekciók szintjén. Nekem minden adomány adómentes. :) Blogtalálkozóra nem tudsz jönni? ŠÜN! pólós tranzakciókat ott tudnánk legegyszerűbben bonyolítani.

zui 2009.10.08. 12:42:27

Nem különlegesebb, csak érdekesebb. A találkozóra egyelőre még nem mennék. ( Még "érnem" kell sok tekintetben! ) A pólóra tényleg jelképesen gondoltam. Én csak pénz szeretnék küldeni, nem kell érte póló. ( privátba is jók az adatok !)

2012 Blog 2009.10.08. 12:56:29

Egy sörözéshez nem kell érni... :)

zui 2009.10.08. 13:39:06

Pont ehhez kell "érni". Az élet egy nagyon komoly játék, amiből én egyelőre csak a komolyságot alkalmaztam. Nem engedtem meg magamnak a játékot. ( meg különben is egy söröző nő nekem nem valami kellemetes látvány ) Idővel lehet, hogy összejön egy női szekció is, s akkor már komolyabban el fogok gondolkozni rajta. ( várom az adatokat!!)

2012 Blog 2009.10.08. 13:52:33

"meg különben is egy söröző nő nekem nem valami kellemetes látvány" - akkor vodkát kell inni söröskorsóból! Egyébként az élet egyáltalán nem komoly játék, mint az a Földi rendszer működése című bejegyzésből kiderül, tulajdonképpen ez egy dupla illúzió, álom az álomban, és teljesen mindegy, mit csinálsz, minden egyformán értelmetlen és lényegtelen...

lololok 2009.10.08. 14:20:52

Amen to that.

zui 2009.10.08. 14:28:48

Akkor talán elmegyek juhásznak! ( Különben tök igazad van! A depresszió nem is depresszió, hanem ennek az értelmetlenségnek és lényegtelenségnek a felismerése )

cath 2009.10.08. 14:37:20

up up up. :))) ne hangolódjatok le. és nem mindegy mit hogyan csinálsz azért az életedben... 2012, neked meg azért nem működik a horid, mert nem jól nézitek. Ott van minden a megfelelő helyen, csak valaki szereti máshogy értelmezni. A lehetőségeket kell benne látni és a választható utakat, nem azt hogy te vagy ahoroszkópot magyarázó milyen utat akar azon értelmezni. De egyébként tényleg kár nézegetni, főleg ha amúgy is tudod pár évre előre hogy mi lesz a főbb csapásvonal. zui, a söröző nő nem olyan rossz látvány mint a vodkázó, úgyhogy sörözni mehets igazán :) Majd ha lezajlik bizonyos dolog nálunk, akkor lehet én is elmegyek egyszer valamelyik találkozóra borzolni a kedélyeket :). Addig szoktasd hozzá őket hogy "vannak nők is " :))).

zui 2009.10.08. 14:55:44

Cath! "Majd ha lezajlik bizonyos dolog nálunk," Ez magánügy, vagy valami univerzálisabb, esetleg bennünket is érintő dolog?

cath 2009.10.08. 18:40:03

zui, nem , titeket nem érint :).

steinerista 2009.10.09. 15:07:37

Örülök, megyek, csak szukös lesz az idokeret. Nem sírok, mert az elozo idoben jó volt és majd a következo is az lesz, remélem. Remélem azt is, hogy majd surubb lesz a dolog. Zui, a múltkor is volt lány, hagyjuk ezt a noi szekciót. /// 4. adás pedig király volt, nekem inkább errol szól ez a blog.

2012 Blog 2009.10.09. 15:08:20

Tudtommal a Jud Süss terjesztése, nyilvános reklámozása, stb. bűncselekmény, úgyhogy az ilyeneket privátban intézzük.

steinerista 2009.10.09. 15:18:53

koszi hogy szolsz :)

zui 2009.10.09. 15:44:03

steinerista, Örülök,hogy volt lány, de én már nem az vagyok! Így egy kicsit nehezebb az elindulás, persze nem reménytelen!

steinerista 2009.10.09. 17:29:24

zui, en nemet akartam jelolni, nem kort, ha erre celzol.

Szeter 2009.10.10. 11:28:54

Zui szerintem a családi kapcsolatokra gondolt, de igazából nem tisztem helyette válaszolni. A találkozóról annyit, hogy szívesen elmennék (most is), csak anyagilag nem állunk a csúcson. Azért én nőpárti vagyok (pfujj, a mai világban), úgyhogy ha ők is jelentkeznek, még nagyobb lesz a kísértés (nem félreérteni!).

cath 2009.10.10. 12:53:42

Szeter, ha szülészorvos vagy, vagy lezs ott olyan, akkor megyek :)))

Szeter 2009.10.10. 13:18:04

Hál' Istennek nem vagyok :) (ez a foglalkozásnak szólt, nem annak, hogy le kell mondanunk Rólad). Mindenesetre "eseménytelen" szülést kívánok, egészséget és minden jót Nektek!

lololok 2009.10.10. 23:09:56

Én is hihetlenül akarok menni, de nem megyek. :)
süti beállítások módosítása