HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Az Irányítók 12 legnagyobb hazugsága - beharangozó

2009.03.05. 12:05 dangbird

Az Irányítókról szóló bejegyzésekben szép nagy általánosságokat írtam, egy láthatatlan, ködös hatalomról, akikről nem lehet tudni semmit. Nyilván ez a fajta megközelítés nincs ínyére az embereknek. Nagy sötét bubuc lebeg a fejünk felett, amivel nem tudunk mit kezdeni.

A valós helyzet azonban az, hogy sok mindent tudni lehet az Irányítókról, csak éppen ezek kifejtése nyilván meghaladta egy bejegyzés terjedelmét. Még így is kapom a visszajelzéseket, hogy sokan azért nem gyürkőznek neki a bejegyzéseimnek, mert túl hosszúnak találják őket ebben az alfabetofób világban. Valóban, filmekből is lehet tanulni dolgokat, meg tévésorozatokból, lásd a korábbi, LOST-os bejegyzésemet, de múlt vasárnap pl. a Simpsonsban is elég rendesen megadták a magáét az iskolarendszernek (érdemes letölteni és megnézni!) - de az igazán komoly dolgok sajnos még mindig unalmas, fekete-fehér (illetve az én blogsablonom esetében kék-kék) írott formában terjednek, s ez valószínű mindig is így lesz, technológia ide-vagy oda, legfeljebb a hordozó változik.

Nos, hogy tagoltabbá és áttekinthetőbbé tegyük az Irányítók működésének mikéntjeivel kapcsolatos fejtegetéseket, több darabra osztva fogom leírni egy kis részét (az alapvető részét) annak, amit tudunk működésükről. 12 bejegyzésben fogok foglalkozni a témával. Ezek valószínűleg egyenként is több oldalasak lesznek, de ez ne riasszon el senkit. Napi tíz percet érdemes rászánni arra, hogy képbe jöjjünk azzal kapcsolatban, mi folyik körülöttünk, hogyan és merre vezetnek bennünket egy szép, hosszú pórázon.

Elöljáróban annyit, hogy az Irányítók legfőbb fegyvere a dezinformálás: a hazugság és az elhallgatás, titkosság. Ennek megfelelően pontosan ilyen irányból fogjuk megközelíteni a dolgokat, és a sorozat „Az Irányítók 12 legnagyobb hazugsága" címet fogja kapni.

Az nem biztos, hogy most teljesen csak erre fogok ráállni, és nem szúrok be közé egyéb témákkal foglalkozó bejegyzéseket is - előfordulhat, hogy lazításképpen írok majd valami másról is közben.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr226226153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JamesBond 2009.03.05. 12:18:11

A "Terria és Lerzia meséje" különösen tetszett, mivel nagyrészt tudtam, hogy a bankrendszer és a pénz hogyan működik. Nekem is van egy hasonló "novellám" a pénzről. A címe: esetem a pénzzel. Nem tudom, hogy ismered-e, én egy ismerőstől kaptam, Ő írta. Az "Irányítók"-ra meg különösen kíváncsi vagyok, hogy Neked az "egyenletekben" mi jött ki. :-)))

2012 Blog 2009.03.05. 12:38:13

Miért nem publikáljátok? Különösen akkor van rá esély, hogy valami idővel nagy olvasottságot ér el, ha beleírod, hogy szabadon átvehető, ahogy én tettem. Egyébként jól gondolom, hogy te a Bombagyárról tévedtél ide? :)

JamesBond 2009.03.05. 13:42:22

Jól gondolod. A linket is onnan vettem, Ketemén írta az üzifalra. :-)))

JamesBond 2009.03.05. 13:45:01

Azért nem publikáljuk, mert nincs blogunk. Én speciel nem is akarok vele foglalkozni, mert nincs időm rá, azonkívül az írói vénám sem olyan fényes. :-))) Fórumokon szoktam terjeszteni, ahol jelen vagyok. Pl kb egy éve a hírTV-én másoltam be, az is 12. részes. :-)))

JamesBond 2009.03.05. 13:47:10

Ha gondolod, elküldöm emailen, word formátum. Ez is terjeszthető szabadon.

eszakifeny 2009.03.05. 13:47:18

továbbra is kíváncsian várom a fejleményeket. amit eddig olvastam, azt élvezte az agy :) a lélek kevésbé

2012 Blog 2009.03.05. 14:22:39

Kösz, én már publikáltam egy hitelügyit, és nem az lenne a fő vonulatom... Az eleg.hu-t talán érdekli, ők szinte csak ezzel foglalkoznak.

JamesBond 2009.03.05. 14:24:35

Értem, köszi.

2012 Blog 2009.03.05. 14:38:06

Tudod, mit? Küldd el mégis erre az e-mail címre, megnézném...

JamesBond 2009.03.05. 17:22:55

Email ment. :-)

Sintérkutya 2009.03.05. 19:29:52

Ezaz! Leleplezés mindörökké!! =)http://www.youtube.com/watch?v=ar1_UqaJZm0
süti beállítások módosítása