HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Előadás videó - Múlt és jövő (szerk)

2013.11.30. 17:46 dangbird

Felkerült. Három részletben.

Akik feliratkoztak a 2012 Blog YouTube-csatornájára, azok már láthatták is. :)
Ismételten kérnék mindenkit, hogy ha teheti, legalább 1000 Ft erejéig küldjön támogatást. Egy-egy előadásra sok idő felkészülni, akár 100-120 óra is lehet (mint a Mátrixos esetében), nekem ez alatt is enni kell, fűteni, stb. ami mind pénzbe kerül. Ha csak minden tizedik ember küldene csak 500 forintot, egy szavam se lehetne, utána lehet számolni. Így viszont kénytelen leszek megszüntetni azt, hogy a teljes előadások ingyen megnézhetőek YouTube-on, helyette egy kivonatolt változat fog felkerülni, és DVD-n lehet majd kapni a teljeset. Nekem is és mindenkinek egyszerűbb lenne, ha erre a lépésre nem kerülne sor. Nem a nyerészkedésről szól a dolog, hanem hogy ne veszítsek rajta.

Tóth Bálint
Unicredit Bank

1091 8001 - 0000 0105 - 4711 0009

paypal: blog2012 kukac freemail ponnt hu

(Ha küldött valaki pénzt, írjon e-mailt, hogy ne nyelje le a bank.)

SZERK: Úgy látszik, sirámaimnak mégis volt foganatja, jóval többen küldtek 1000 ft-ot, mint általában szoktak, és voltak, akiktől ennél nagyobb összeget is kaptam. Mindenkinek köszönöm szépen!

Áldott karácsonyt! Jövőre folytatjuk! (Amikor látszólag "nincs mozgás", a háttérben akkor is zajlanak az események. Továbbra is tervben van a programozási témákról szóló bejegyzéssorozat, írom a G E O című retro-futurisztikus paraszt-sci-fit, valamint egy másik nagyobb project is folyamatban van Géczy Gáborral, Tóth Ferivel, Molnár Gézával, Pap Gáborral és másokkal, az Irányítók-wikin és facebook-oldalán pedig zajlik az élet, ezúton is invitálok mindenkit a csatlakozáshoz!)

126 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr76225939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012 2013.12.01. 12:08:27

Facebook likegomb egyszercsak fogta magát és elromlott. A kódon nem változtattam. Ha valaki tudja, hogy mi a baj, írja meg.

Senéd 2013.12.01. 15:25:53

Több dologról is más a véleményem...Két dologban viszont egyáltalán nem értek egyet 1,Szerinted az édenkertben Krisztus kísérti meg Ádámot és Évát, holott igazából a sátán! 2 Ha jól értettem azt mondod nem létezik egy mindent6ó Isten?! Mindkettő elfogadhatatlan számomra...Ha érdekel az ellenérvelésem leírom.

M.A. 2013.12.01. 15:42:12

"Szerinted az édenkertben Krisztus kísérti meg Ádámot és Évát, holott igazából a sátán!" - idézek a tudnivalókból: "Az ellentmondás nem vita." Egyébként meg: 1. Nem szerintem, hanem a manichaeizmus szerint, ami a kereszténység egy korai, még közvetlenül Krisztus tanainak a követésére épülő formája. 2. Nem megkísérti, hanem itt közli velük először az örömhírt. 3. Ez teljesen következetes azzal is, hogy a zsidó vallás (amelyiknek a szent könyvére hivatkozol, mint igazságra - "igazából a sátán") szerint Krisztus az ördögtől való volt és (a Babiloni Talmud szerint) az Antikrisztus lesz majd a valódi, isteni messiás. Nem tudom, hogy te kereszténynek vallod-e magad, én nem vallom magam annak, de az én álláspontom keresztény - a tiéd viszont zsidó. "Ha jól értettem azt mondod nem létezik egy mindent6ó Isten" - ilyet nem mondtam soha. A Világegyetemet is teremtette valaki, de ez nem azonos a földi teremtővel - lásd a 2012 Blog ide vonatkozó bejegyzéseit. (Az emberiség eredete 1-2, Az úr és az Atya, A manichaeizmusról, stb.)

gyufa 2013.12.01. 16:00:53

még csak az elején járok de van egy kérdés: írtál régebben egy bejegyzést ahol azt írtad, hogy láttál reptiliánt, viszont ezt nem említed az előadásban, pedig azért közelebbi kapcsolat mint beszélni valakivel, akinek volt ilyen élménye szóval miért nem említetted, és fogsz róla írni?

M.A. 2013.12.01. 16:04:34

Azért nem említettem, mert nem akarok hoaxot gyártani. Láttam valami furcsát, de fogalmam sincs, igazából mi volt az. Az, hogy a nő reptilián általi megszállott lett volna, csak egy játékos felvetés volt.

Senéd 2013.12.01. 16:52:30

Még valami... Tegyük fel,h veszek egy darab földet és egy kis házikót egy eldugott helyen. Két év alatt elérem,h önellátó vagyok. Örülök mert túl fogom élni a 2019-es világégést. De 2017-ben hoznak egy törvényt arról,h a tevékenység amit folytatok illegális. Egy drón észreveszi a kertemet,felszólítanak,h terrorizmus vádjával letartóztatnak, Kijönnek értem a droidok,kapok egy csippet,bezárnak és rabszolga munkát kell végeznem életem végéig... Szóval ez az irány szerintem zsákutca...

M.A. 2013.12.01. 17:20:30

Akkor jobb ötlet? Az önellátásnak egyébként már most is vannak illegális pontjai, csak még nem mennek utánuk annyira. Valóban számítok én is arra, hogy ahogy egyre több ember fog kimenekülni a "mátrixból", egyre inkább utánuk nyúl majd a hatalom. De ha pl. elolvasod a Bujdosó könyvet, az ad egy jó példát arra, hogy egy terrordiktatúra regnálása esetén a városi ember mennyivel kiszolgáltatottabb, mint a falusi. Háború esetén ugyanez, stb.

Senéd 2013.12.01. 17:30:56

Igen van ötletem, de még dolgozok rajta a projekt neve egy korábbi írásodból, és Jézustól "A szelídek öröklik a földet" szóval a neve: "Örökösök" projekt :) kidolgozás alatt. Később be szeretném majd mutatni és a segítségedet is kérem majd...

gyufa 2013.12.01. 18:54:52

jah és a mosógép nem lehet az ördög találmánya hiszen: http://www.youtube.com/watch?v=s_qhXRK8TAg

turidoo 2013.12.02. 10:08:35

alapvetően egyetértek az adományos dologgal kapcsolatban írottakkal, szóval nem bántásból írom, meg kritikáből, de ha csinálnál egy közvéleménykutatást, akkor én (jelenleg) oda x-elnék, hogy: "ha ingyen van megnézem szívesen, de DVD-t nem vennék soha". (indoklás: 100+ egyéb érdekes ingyenes videó vár talonban, pl a te utolsó 2 előadásod is :) )

M.A. 2013.12.02. 10:17:13

Én ezekkel tisztában vagyok, és nem is számítok rá, hogy túl sok foganatja lesz dörgedelmeimnek, csak gondoltam, kiírom, a legtöbben most héten kapnak fizetést, hátha ezúttal páran olyanok is utalnak, akik egyébként nem szoktak. Mindazonáltal a jövőbeli előadások "megsoványítása" YouTube-on reális lehetőség.

aaaaaNiki 2013.12.02. 10:28:24

Gyufa: ez meg pláne nem: http://zoldorokseg.blogspot.hu/2012/08/labbal-hajthato-mosogep.html Nagoyn jó!!! :)

Milo- 2013.12.02. 11:59:43

Nagyon jó előadás!Köszönjük! Szerintem azért tenni is lehet nem csak beszélni róla hogy így kéne úgy kéne. Pl. akinek van kertje az simán megtermelhetné az élelme nagy részét ,nem pedig a tescobol vásárolni az agyonvegyszerezett zöldségeket,gyümölcsöket.Nem zabálni ipari hús és tejtermékeket.Vissza kellene térni kicsit a régi paraszti étkezéshez,szokásokhoz, és máris sokat tettünk egészségünkért.Persze lehet hoznak később olyan rendeleteket amikkel próbálják "megfogni" az ilyen próbálkozásokat,de azért most még messze vagyunk ahhoz hogy drónokkal lövöldözzenek ránk mégis nagyon kevés az az ember aki hajlandó életmódot váltani.

cath 2013.12.02. 12:32:45

Senéd, kell egy pince is ;-), ahová lehordasz mindent a drónok elől...

Syzygy 2013.12.02. 12:59:19

Köszönjük! Jelen voltam, de így újrahallgatva jöttem rá, hogy mennyi minden hangzott el most is, itt is! (Nyilván el-elméláztam valamin, közben meg jött az info... :-)

gyufa 2013.12.02. 13:44:38

de ha a nomád népeket is Atlantisz hozta létre, akkor ebből az következik, hogy ő akarta, hogy a Római Birodalom ellen forduljanak mi a különbség a két nép között? vagy lemúria alacsonyabb rendűnek tartott némely népet, ezért nem bízott rájuk "királyi jogokat"?

M.A. 2013.12.02. 13:49:24

Atlantisz nem mindenható teremtő volt, nem ismerhette pontosan a tettei következményét, hogy melyik embertípusban végül is mi van, ezért is kísérletezett a létrehozott típusokkal.

gyufa 2013.12.02. 15:13:29

akkor egy nemmindenható gonosz tervének elfuserált változata vagyunk akik harcolnak a gonosz tervhez képest kevésbé elfuseráltabb verziókkal

schmetz 2013.12.02. 16:00:51

Szerintem a DVD-s megoldás jobb ötlet, mert, ha pl én meg még mondjuk vagy 4-5 ember küld adományt, akkor lehet, úgy döntesz, hogy oké, akkor felkerülnek a teljes anyagok is a YouTube-ra. De viszont így meg az is megnézi a vágatlan előadást, aki még mondjuk 500 ft-ot is sajnált rá, kvázi az én pénzemen. Úgyhogy én támogatom a DVD-s megoldást.

M.A. 2013.12.02. 16:05:32

Azért amíg nincs DVD, addig küldj pénzt! :)

gyufa 2013.12.02. 16:41:19

csináljunk egy bölcsek kövét

dimitrij 2013.12.03. 12:24:11

Igen, de ha a videók csak pénzért lesznek elérhetőek, akkor a célját veszti el a dolog (tehát az információ-terjesztést, a kritikus tömeg elérését - nyilván aki nem hisz benne, nem fogja megvenni a DVD-t, hogy jobban megérthesse). Persze Bálint se szellem, akinek nem kell enni, inni. Szóval nehéz helyzet :)

2013.12.03. 12:31:25

Hús... hús... szilveszterkor 4 napig csak húúúús...... :))))))))

cath 2013.12.03. 12:38:06

ja, de ha meg ez a "munkája" és küldetése, hogy ébressze az embereket, akkor azt meg nem pénzért lehet tenni. ez a bolygó már csak ilyen... Élni rajta anyagból kell, de ami fontos rajta és benne, azt nem lehet pénzért se tenni se venni. Gondolom itt is meg kell találni a közepet, az egyensúlyt.

aaaaaNiki 2013.12.03. 14:01:01

Csak kicsit adni és csak kicsit halni éhen?

Syzygy 2013.12.03. 16:08:31

Sziasztok! Én spec. úgy gondolom, hogy Bálint helyettem végzi el ezt a munkát (értsd: kutatás, információk feldolgozása, rendszerezése, kritikája), amihez ráadásul nekem sem elég műveltségem, sem elég szürkeállományom nem volna. Ezért helyesnek érzem, hogy ezt - valamennyire - honoráljam. Aki ezt nem teheti, gondolom, nem is teszi. Ha azok, akik -jelenleg legalábbis- tudjuk valahogy Bálint kutatásait anyagilag támogatni, megtesszük ezt, akkor azok is hozzáférhetnek az előadásokhoz, akik - momentán - anyagilag nem engedhetik meg maguknak az anyagi támogatást. Ha nem lettek volna fenn a Butujj-on a korábbi előadások, én sem találtam volna ide...

Syzygy 2013.12.03. 16:38:05

És mint az előző hsz. utolsó előtti mondatából is kiviláglik, nem túloztam, amikor azt állítottam, hogy nincs elég szürkeállományom... :-) Vagy ez már a Butujj (és a kor) hatása... :-( BOCS!

teGergő 2013.12.03. 17:41:10

Adalék maró történelem az Édentől, szatirikus párhuzamokat vonva napjainkkal... :P http://simpsonreszek.info/tizedik-evad/18-resz/simpson-bibliai-tortenetek

cath 2013.12.03. 17:55:41

csak kicsit dolgozni int the real world, hogy kicsit ne kelljen éhenhalni ;-) A tudás átadása szerintem nem "munka", hanem kötelesség és küldetés. Persze nem kényszer értelemben, hanem magától értetődően. Ahogy a nap fényt meg meleget ad. Ettől függetlenül aki tud valamit támogatni az támogassa. Úgy érzem sötét korunkban már az is óriási siker, ha valaki befogadja, neadjisten az ellenvélemények és hülyének nézések ellenére bizonyos körökben finoman terjeszti és adja tovább a tudást... De én vagyok a különvélemény. :) úgyhogy bármi lehet.

teGergő 2013.12.03. 18:06:53

Kis elemezgetés az előbbi linkkel kapcsolatban (csak pár érdekesség): A szörnyen tikkasztó nap ellenére is kötelesek az emberek végigszenvedni egy misét, és egyvalaki bűne miatt, "büntetésből" sokkal hosszabb prédikációt kell végigülnie mindenkinek, mit számítva bele, hogy mennyire eröltetett és így felesleges mindenkinek ott dekkolnia. A túlbuzgó hívőt ez sem zavarja, még a ventillátorokat is kikapcsoltatja, hogy a misét hallani lehessen, mert az mindennél fontosabb, hagy szenvedjünk értelmetlenül az ő kis hite miatt. Ráadásul "a bűn", amit elkövettek, hogy egy csokinyúl került az adományos tányérba, amit a pap "hamis bálvány"-ként aposztrofált - nem mintha bálványozás szándékával került volna oda -, ami így viszont visszafelé is elsül: tehát akkor a pénz az igazi bálvány? Hmm... Marge álmában az Édenkertben gyakorlatilag napjaink előképét látjuk: Ádám gondolkozás nélkül a végletekig kihasználja Éden-beli helyzetét, kerüli az értelmességet, Éva pedig kénytelen miatta szenvedni, a nem mindenhol ottlevő és nem mindent látó Úr előtt. 4:20-nál tökéletesen ábrázolódik az Apple cég logója, annak eredetére utalva, direkt egyetlen harapással az oldalán, hiszen a főbűnös gyakorlatilag Ádám volt, Éva szinte semmit sem tett, mégis neki kell szenvednie, Ádám a messzemenőkig elhatárolódik az igazság bevallásától. Közben egyébként a természet lakói ellenségeskedés nélkül képesek létezni egymással, a bárány és az oroszlán jóbarátok, nem harcolnak egymással, játszdi könnyedséggel eteti a malac is saját testével az embert, akár a fák gyümölcsöznek, és adnak, mindenféle szükséges rossz nélkül (lemuriai tervezés). Az Úr nagyon jól lelepleződik szerepét illetően, amikor, bár a felelőtlen Ádám gyakorlatilag megölte az egyszarvút, de elvileg nagyon helyesen meglátja, hogy egy jobb helyre került, az Úr ezzel mit sem törődve áll bosszút, a szeretet szóra rákontráz egy kegyetlen pöcköléssel, ahogy Évát is csak addig hallgatja, mielőtt elmondhatná, mit gondol - az Úr nem kíváncsi rá, magasról tesz az egészre, csak az önérdekeltsége foglalkoztatja. Aztán Éva felveti a kérdést, ugyan, meddig tarthat a vezeklés, aztán belecsöppenünk a Marge jelenébe, és látjuk, hogy a világ mit sem változott azóta, a vezeklés is még tart, a pap pedig hozzá is toldja "nagy isteni jóságot sugározva", hogy örökkön örökké, és még azon is túl... Itt emlékezhetünk vissza a rész elején, amikor Bart az iskolában ismétlés mágiájával tanulja, hogy "nem oldozhatom fel magam" - enyhén, mintha utalna a későbbi tartalmakra.

apex11 2013.12.04. 10:04:52

Arról lehet valamit tudni, hogy az atlantiszi lényeknek miért éri meg ilyen piti dolgokkal foglalkozni? A hüllő lényekkel kapcsolatban sok helyen azt írják, hogy nekik azért jó ez az egész, mert valahogy a félelemből és szenvedésből tudnak táplálkozni, de az atlantisziak miért csinálják? A reinkarnáció vonatkozik vajon a hüllőkre is? A betelepült és az őshonos (Lacerta interjú) hüllők is állítólag a föld alatt laknak, de miért? (megtehetnék, hogy pl. Ausztráliát kisajátítják, de nem teszik)

Gergo92 2013.12.04. 16:41:51

Biztos, hogy rájuk is vonatkozik a reinkarnáció. Az előadás alapján a föld alatt szeretnek élni, gondolom azért mert jobban biztonságban érzik magukat.

teGergő 2013.12.04. 16:56:46

Amúgy én is feltöltöttem az előadást, de úgy látszik ezt a fajta "kalózkodást" először és utoljára tehettem meg, ha nem akarom a fizetős megoldást pofátlanul lenyomni. :D Ami érdekessége lehet, hogy a negyedik fél óra is benne van, pontban 1:30:00-kor indul a beszélgetés, hozzászólás az előadáshoz. Bár véleményem szerint nagyjából elbeszélés volt csak az előadás mellett, mindenki kifejtette a saját gondolatvilágát, de semmiféle komolyabb vita, így egyetértés sem alakult ki. :) https://www.youtube.com/watch?v=Hmf2gvpMDIc

teGergő 2013.12.04. 16:59:54

Amúgy lesz ma is előadás a Kispesti Nemzeti Estek jelen előadássorozatának keretében 19 órakor a Bujdosó Székelyben, ami most a különböző szervezkedések előadásából tevődik össze - bár nem hiszem, hogy bárki is eljön, ha ilyenkor szólok csak. :P http://blogol.hu/pikz/kritikaigondolkodas/KNE_meghivo_13okt30-14feb5.jpg Azt is én veszem fel, és majd feltöltöm a Tube-ra.

cath 2013.12.04. 17:44:26

Miért pont ausztráliát?

apex11 2013.12.04. 22:21:11

Mert ott összesen 15millióan laknak, és nekik (hüllőknek) megvan a technológiájuk, hogy akár a sivatagban is megéljenek. Hely van, állítólag szeretik a meleget. Az nem világos, hogy mitől kell óvakodniuk, hogy a föld alá mentek? (a Napból jönne valami káros sugárzás, vagy csak nem engedik meg nekik a felszínen élést?)

teGergő 2013.12.05. 15:08:46

Ez most csak az elméleti része, de nem valami olyasmi hangzott el az előadás szerint, hogy már azért elég régóta itt vannak azok a reptiliánok, és mindig is a föld alatt szerettek létezni? Tehát annó amikor még csak 15 millióan lakták az egész Földet is, már akkor sem akartak előbújni. Tehát minek erölködni, hogy olyan területet találj, ahol kevesen vannak a Földön, ha egyszerűen ez valami alaptermészetük, mintahogy számos élőlény lakik egyébként is a földben, bár azok nyilván nem ebben a minőségükben (és más földben lakni, mint földalatti létesítményben). Mindezt úgy persze, hogy csak elméletben beszélünk róla, tehát most tulajdonképpen nem érvelek olyasmiről amiről fogalmam sincs, csak gondolatébresztenék.

Senéd 2013.12.05. 18:33:16

Erről beszélek! Megszüntethetik a kertészkedést!!! http://index.hu/velemeny/olvir/2013/07/15/harc_a_magokert_aki_etet_az_diktal/ http://www.agraroldal.hu/betilthatjak-a-kerti-vetemenyest.html

gyufa 2013.12.07. 12:36:00

akkor jön a kertmaffia, ahol párszázezer jól megtermett feketéző fog gerillagyomlálni, szőnyegplántálni... remélem az EUnak megéri ^^

Koszoyo 2013.12.08. 08:13:41

Nem tudom miért itt teszem fel a kérdést, de szerintetek normális, ha bal halántékomnál meg fülemmel ilyen zúgó hangot hallok alvás előtt? Meg olykor mintha szúnyogzúgás ugyanonnan. Szúnyog meg nincs. Tipp? És valamiért mindig este akar pattogni hangot adni leszakadni az a lámpa, vagy napközbe fel se tűnik. Ez már csak mellékinformáció.

M.A. 2013.12.08. 11:55:25

A zúgó hang az éteri síkon gyakran hallatszik, ha már kezdesz elaludni, hallhatod. A lámpa pattogása azért van, mert akkor kapcsolod le, és hűl ki. :)

gyufa 2013.12.08. 12:03:11

hangosabbak vagytok már mint egy TV?

cath 2013.12.08. 16:03:51

ki kell húzni arról a falról mindent ami árammal megy. Körülöttem is mindig zúg minden :D, más nem veszi észre, engem meg zavar. de hál istennek azért még nem bírságolnak, ha éjjel kihúzol ezt azt a konnektorból ;-) persze csak tipp, lehet hogy nem emiatt zúg nálad (vagy benned :)) valami

Koszoyo 2013.12.08. 18:02:18

Hát már jó ideje kihúzom a hangfal vezetékét. Ám kipróbáltam, átfordultam a másik oldalamra, akkor is a bal fülemről jött a téma. Olvastam ezt a sok dimenzió izét, és gondoltam hátha nem csak az agyam kezd félreműködni. Ám az ismerősöd megtudja mondani milyen hangja van egy reptiliánnak?

Vándorr 2013.12.08. 20:07:06

Ha mindig ugyanabban a füledben hallod, akkor simán lehet valamilyen halláskárosodás is. Persze lehet áthallás egy másik síkról, de én pl. elalvás előtt sose szoktam "áthallani", csak akkor, amikor már alvásparalízises helyzetben vagyok.

gyufa 2013.12.09. 12:26:35

"Ha mindig ugyanabban a füledben hallod, akkor simán lehet valamilyen halláskárosodás is." igazad van, de kiegészítem, hogy okozhatja átmeneti keringési zavar is, ezt egyszerűen nyújtással/lazítással kilehet szűrni vagy mindennapi fejmasszázzsal: http://www.youtube.com/watch?v=SSctqjzFjJ8&feature=youtu.be&t=4m32s én is kb ezt a technikát csinálom:D

M.A. 2013.12.11. 19:12:27

Tud valaki olyan térképet, amin a *tatár* nevu települések vannak bejelölve (az összes)? Következő előadáshoz kéne.

Kiss Elemér 2013.12.12. 01:13:58

Sziasztok! 1, Tudtok javasolni valamilyen programot amivel leszedhetném a feltöltött youtube videókat, majd olyan formátumba konvertálhatom őket amit a pendrive-os asztali dvd lejátszóm lejátszik? Próbáltam alap youtube videó letöltökkel, le is jött, de hiába konvertáltam át aviba, sehogy sem akarja a készülék lejátszani... 2, Ém régebben a Bombagyár olvasója/hallgatója voltam, és imádtam a Blográdiót, ahogy itt a 2012 blogon is amíg volt. Ismertek hasonló témákkal foglalkozó blográdiókat máshol amelyek még "üzemelnek"?

M.A. 2013.12.12. 09:40:07

Szent Korona rádión vannak hasonló műsorok. (Azt hiszem, Admiralék Főhadiszállása még mindig megy.)

apex11 2013.12.12. 20:35:26

Ha már hüllők: http://aranylaci.freeweb.hu/lacerta/lacerta.htm

gyufa 2013.12.13. 16:27:01

azon merengek, hogy Atlantisz miért különböző lebontó enzimekkel alkotta meg a különböző embertipusokat? tudta, hogy melyiknek milyen földrajzi adottságok passzolnak, vagy csak ezen a "relative egyszerűbb technikai" rendszeren is kísérletezett?

HunBeton 2013.12.13. 18:46:39

" Tudtok javasolni valamilyen programot amivel" próbáld .mp4-be vagy .mpeg-be, ha viszi a lejátszó.Amúgy meg jó lenne tudni hogy pontosan milyen kodekeket tud a lejátszód.Szerintem egy régebbi divx kodekkel kéne kódolni, azt nagy valószínűség szerint ismeri. A firefoxnak van egy youtube downloader beépülője, azt telepítsd fel, és azzal le tudod tölteni .mp4-ben, majd abból csinálhatsz egy .avi-t bármelyik ingyenes konvertáló progival. Az előadáshoz annyit szólnék hozzá, hogy ha ezt az ember teremtésével kapcsolatos elméletedet nem most, hanem mondjuk pár évvel ezelőtt adtad volna elő, akkor szerintem simán elmegyógyintézetbe zártak volna. Amikor olvastam annak idején a blogon, akkor is még meredek volt, de ahogy telik az idő, egyre logikusabbnak tűnik (mint a legelső bejegyzésed, az is évekkel ezelőtt kőkemény összeesküvésnek számított, mostanra meg már közbeszéd tárgya)Szóval van remény :))

cath 2013.12.13. 20:22:17

A manicheizmus féle teremtéstörténet - akit érdekelt- eddig is hozzáférhető volt és lehetett róla olvasni itt-ott. Mani tanításairól bő 10 éve hallottam először egy volt kommunista :) ismerősünktől. Jobbára bolondnak nézték, de nem jobban mint a Krisnásokat. Szóval ezzel azért próbálkoztak mások is :). Az élet él és élni akar-ral kapcsolatban hozzáfűzném, hogy a bolygó tudomásom szerint szintén hordoz egyfajta fénytermészetű valamit, azaz nagyjából imádkozás és gondolatok nélkül IS öngyógyuló - persze mindez lehetséges az emberiség nélkül is- azaz nem biztos hogy részesei és aztán megélői leszünk-lehetünk ennek a gyógyulásnak. Persze aki tehet és úgy érzi tud tenni gondolattal és energiával, az tegyen :) - csak én nem fűznék ehhez nagy reményeket. A lebontó enzimek, gyufa, hogy jöttek ide? :) Érdekel a kérdés mert nekem más a lebontó enzimem feltehetőleg mint neked :D A sejtes növekedést meg nagyjából lehetetlenné tették -teszik, hiszen minden szinten az egész alapját, a családot próbálják ellehetetleníteni és szétszedni (angolszász országokban sikerült is, magyarországon királyunk mintha egy réteg megmentéséért beáldozná a többit, de ez is több mint a semmi..).

gyufa 2013.12.13. 20:57:43

"Érdekel a kérdés mert nekem más a lebontó enzimem feltehetőleg mint neked :D" a különböző embertipusok más lebontó enzimekkel rendelkeznek, ezért ha mondjuk indián esetleg kínai őseid lennének akkor különböző lenne ja egyébként elsősorban az őseinkre értettem, akik az elmélet szerint közvetlenül Atlantisz befolyása révén jöttek létre azaz, hogy mi miatt változtatgatta a különböző típusokban ezt a nem annyira lényeges összetevőt érthető?:D

szeter 2013.12.14. 14:27:34

Üdv. Egy kérdés már többször felötlött bennem, most felteszem. Induljunk ki a manicheista felfogásból, tehát, hogy Jézus hozta el a tudást az embereknek. Ezek szerint a fényhozó, Lucifer név is őt illeti. Na most, az irányítók feltehetően sokkal többet tudnak ezekről a dolgokról, mint az emberek elsöprő többsége. Ha ez így van, ezt nekik is tudniuk kell. És ők ugyebár - vagy egy csoportjuk - Lucifert imádja. A mai helyzet alapján az irányítók a "gonoszok". Most akkor 1. mégsem gonoszok, hiszen a jót imádják (ez nem tűnik reálisnak), 2. gonoszok, és nem tudják, hogy Lucifer valójában Jézus = jó (ennél többet néznék ki belőlük), 3. akkor viszont hogy is van ez? Volt a rossz ("Úr"), tulajdonképpen ők maguk, leegyszerűsítve. Jött a jó ("Jézus") és beleköpött a levesükbe. Ezért ők írtak egy bibliát, amiben természetesen Jézust állították be rossznak, egyértelmű céllal ("Sátán"). Akkor most miért a Sátánt imádják? (Tudom, hogy egyszerűsítve írtam le, szerintem a kérdés a lényeg. Ha nem muszáj, ebbe ne kössetek bele...)

gyufa 2013.12.15. 13:07:51

akkor írok egy egyszerűsített választ, de ne kötözködj:) szerintem a sötét okkult és okkult világnézet (és művek) ugyanarról szól(nak) és ugyanazt nézi, mégis teljesen más nézőpontból (ezét más amit látnak) egyszerű példa: a sötét okkultizmus szerint 'Krisztus' egy veszély forrás akit ők regresszív erőnek látják, és likvidálni kell, míg Atlantisz a "messiás" aki megpróbálja felnyitni egy magasabb szintű 'diktatúra' szemét... tehát számukra egész más a fény és annak hozója, mint Prométheusz mögül(Alien experiment) mondhatnánk: propaganda jellege van az utóbbi pár ezer évnek

cath 2013.12.15. 15:29:24

Gyufa- igen, tudom, pont ezért írtam hogy valszeg különböző a lebontó enzimünk. Az érdekesség ezekben az enzimekben, hogy miért olyan hasonló a rézbőrűeké a japánokéhoz... és miért van egy olyan magyarság-emberiség verzió is, hogy az északi sarkon rekedt űrhajóból :) elindult a fejlett erkölcsiségű embercsapat egy része japán felé, egy része a kínaiak fölötti részre, egy része meg az amerikai kontinens felé... Ha megnézel egy ma is létező ujgurt, egy indiánt és egy még japán hőskorából való harcos férfit, a díszítő elemeket és külsőségeket levéve nagyon is hasonló embertipus áll előtted. És ez az embertípus merőben más mint az európai vagy az arab vagy az izraeli vagy a kínai vagy a néger. ja mihozzánk csak annyiból jön ez a mesetéma, hogy a kína fölötti boly vált ketté nyugatra vándorlóvá és ottmaradottakká- azaz a magyarság azok az ujgur és jogur leszármazottak, akik anno útra keltek.

cath 2013.12.15. 18:01:32

ja és hogy a lényegre is írjak valamit :) - a lebontó enzim -saját tapasztalataim szerint jelentősen befolyásolja, hogy az adott ember mivel és milyen mértékben befolyásolható - pl. kémiailag bizonyos szerekkel. ha az atlantiszi teremtésnek egy - céljaikra jól használható embertípus kellett- akkor nyilván az "istenfélelmen" vagy isten parancsán kívül más eszközökben is elkezdtek gondolkodni az írányíthatóság vagy befolyásolás témakörben.

cath 2013.12.15. 18:18:38

szeter, ez játék a nevekkel, pont azért hogy mindenki jól összezavarodjon. Először is a fényhozó nem Jézus, hanem Krisztus, a kettő valahogy szerintem nem teljesen ugyanazt jelenti. A mani féle elméletben ugye ő a fényhozó- azaz felvilágosítja az embereket fénytermészetükről. vagyis ő lucifer - a fényhozó - lucifer a "bukott angyal", lucifer- az úrnak ellenszegülő. Eddig stim. Bibliába - ószövetség - bekerül mint csúnya gonosz megrontó. A gonoszon és a megrontón van a lényeg. A sátánisták ezért imádják, mert "megrontó", és nem a neve miatt. Azaz a sátánisták az emberiséget és bármiféle szépet jót teremtést "megrontontót" imádnak. Azaz a valódi -ki jó- ki rossz szerint a rosszakat ;-), az irányítókat, és az embert mai formájában teremtőket. Eddig is stim. De akkor kit imádnak a keresztények és az úrban hívők?... Hát -félrevezetésük folyományaként :), ők is a rosszat, azaz az embert teremtőt. Meg lehet nézni, hogy ha valahol valami olyan kerszténység uti fel a fejét, ahol tényleg a jézusi tanokat- tehát az újszövetséget hirdetik és nem a teljes összemosott bibliát, ott azonnal kezdetét is veszi valami eretnekséggyilkolászás. Lásd magyarság "eredeti" hozzáállása pl. pont a jézusi tanokhoz. aztán persze még jobban bekavar, hogy Jézus mint Jézus jön a földre tanítani, és Jézusként meghal értünk. De vissza már majd "krisztusként" jön a végítéletkor. Ez azért megint elgondolkodtató, hogy mit jelenthet, és hogy akkor mégis ki kinek az oldalán áll :) Gyanítom itt is össze van kicsit mosva ez a krisztus név valami mással is...

szeter 2013.12.15. 19:07:46

Köszönöm a válaszokat, azt hiszem, rájöttem. Erről a kifordítom-befordítom játékról mindig megfeledkezem. Viszont annyira nem vagyok benne a nevezéktanban (sem), hogy kitaláljam, mire gondolsz Krisztus és Jézus vonatkozásában :( Ha van kedved, kifejtenéd?

Milo- 2013.12.15. 22:15:26

A lebontó enzimek szerintem arra is jók ,hogy egy bizonyos embertípust a saját földrészén tartson.Ne legyen túl nagy vándorlás a különböző embertípusok között.Szerintem ezt (is) akarhatták ezzel elérni.

HunBeton 2013.12.15. 23:24:43

Ide írom, mert itt aktívak vagytok. Szükségem lenne egy sejtelmes, szép kiejtéssel rendelkező női szinkronhangra egy afféle reklámfilmhez, ami az Irányítók-wikihez kapcsolódik.

aaaaaNiki 2013.12.16. 14:18:14

És mit kell mondani? "Szóma ha mondom, segít a gondon?" xD

apex11 2013.12.16. 21:55:47

Nem kell az (szóma) már ide, anélkül is menni fog. Pár részlet a nyilvánvalóan mindenki által ismert Lacerta interjúból. (0 reagálás) Kérdés: Hogyan szabályozzátok a testhőmérsékleteteket? Korábban azt mondtad, hogy élvezitek a napozást. Milyen hatással van a fény a szervezetetekre? Válasz: Nem vagyunk emlősök, és mint hüllők, testhőmérsékletünk a környezet hőmérsékletétől függ. Ha megfogod a kezem, érezheted, hogy hidegebb a tiednél, mivel az átlagos testhőmérsékletünk 30-33 fok. Ha napozunk (főleg, amikor meztelenek vagyunk és a hátlemezeinket is felé fordítjuk), testhőmérsékletünk percek alatt 8-9 fokot emelkedhet. Ez sok enzim és hormon termelését okozza, amitől szívünk és agyunk, és összes többi szervünk aktívabbá válik, és nagyon jól érezzük magunkat. Bár ti emberek is élvezitek a napfényt, számunkra ez az elképzelhető legnagyobb öröm (talán a ti orgazmusotokhoz hasonlíthatnám). A meleg folyadékokban való úszást is nagyon élvezzük, amely megemeli a testhőmérsékletünket. Ha néhány órát árnyékban töltünk, a testhőmérsékletünk hamar visszaesik 30-33 fokra. Bár ez nem rossz számukra, sokkal jobban szeretjük a fényt. Mesterséges föld alatti nap-termeink vannak, de a valódi Nap fényével nem lehet őket összehasonlítani. Ezek után feltenném még1X a kérdést: miért is élnek a föld alatt, ha ennyire szeretnek napozni?

apex11 2013.12.16. 22:56:06

A végső megoldás lehet médiumok használata, de egyre több azok száma is, akik a távérzékelésben látják a megoldást. Fontos itt elmagyarázni, hogy ez a felvetés miért nem egészen kivitelezhető. A médium egyfajta transzállapotba jut, és ilyen állapotban telepatikus úton kommunikál idegen entitásokkal. Igen gyakran megtörténik, hogy a megidézett entitás átveszi az uralmat a médium tudata és teste felett azért, hogy további kommunikációt biztosítson önmaga számára. Tapasztalatom szerint, néhány kivételtől eltekintve, a médiumok által közvetített információ legnagyobbrészt megbízhatatlan, ha összehasonlítást végzünk a távérzékelési adatokkal. Tipikusan: a médiumok az idegeneket testvéreknek éreztetik, akik elmondják magukról, hogy ők milyen „jófiúk”, és figyelmeztetik az embereket hogy vigyázzanak a „rosszfiúkkal”. A médiumok által kapcsolatba került lények különböző információkat közölnek múltról, jelentől és jövőről, különböző figyelmeztetésekkel és biztatásokkal együtt. A médiumok által közvetített információ nem cseng egybe a távérzékeléssel szerzettel, sőt, igen gyakran ellentmond annak. Távérzékelés közben a kutatók ellenőrizhetik a kutatás tárgyát, és azokat a feltételeket is, melyek mellett az adatgyűjtés folyik. A pontatlan adat elszigetelhető, és kiszűrhető alapos ellenőrző eljárások során. A médiumok használata mindezt nem teszi lehetővé. Az ember vagy hisz a médiumnak vagy nem, ez a fajta viszony nem tekinthető tudományosnak, és nem ad lehetőséget konkrét kutatásra melyek igazságtartalmát független források is képesek megerősíteni.

teGergő 2013.12.17. 06:56:12

A felét elolvastam annak az interjú-szövegnek, és azért megemlékezett arról is, hogy bár a Napot nem tudja helyettesíteni, és azt vaóban nagyon szeretik, de a sütkérezésre a felszínen csak ritkán van alkalmuk, földalatti létesítményeikben egyfajta napoztató-rendszert működtetnek technológiával, és azzal töltődnek fel. Persze nyitott a kérdés, ha a Nap fénye az igazi, akkor mi _tartja_ őket lenn, ugyanakkor a Nap fénye még szerintem nem mindenre válasz. Nem tudom, hogy csak "szeretik" vagy a "létszükségletük"-e inkább.

teGergő 2013.12.17. 07:06:26

De ezt is csak úgy, hogy feltételesen beszélünk a dologról. Ami az interjút illeti, zavar, hogy állandóan ki van benne nyilatkoztatva, hogy "ez a színtiszta igazság", mert arról még megértem, ha a szerző tanúbizonyságot kíván tenni, hogy ott volt, találkoztak, beszéltek, ezek hangzottak el, és erről személy szerint meggyőzödhetett, hogy ezen dolgok megtörténte tény, tehát a színtiszta igazság részét képezik, de az információk hitelességéről ugyan mit tudhat teljes bizonyossággal? Ráadásul, bár az is oké, hogy az olvasható szöveg állítólag csak kivonata az eredeti interjúnak, így fontos dolgokról lemaradhattunk, ám nem is biztos, hogy akkor és ott minden lényeges információ elhangozhatott, mert túl korai, és túl sok lett volna egyszerre, de pl. az sem tetszik (legalábbis, ha a 2012 blogon foglaltakban is tudunk hinni), hogy nagy hangsúlyt fektet az evolúció hangsúlyozására, néha talán oléyan fogalmakkal is élve, amit a mi társadalmunkban találtak ki, és nem feltétlenül a valóság részét képezik, valamint, hogy a harcot kizárólag fizikai síkon, különböző fajokkal kapcsolatban írja körül, a minket irányító-teremtő-megrontó illojim is csak egy idegen faj, nincs semmi mélyebb-átfogóbb vonatkozása a cselekedeteiknek, stb.

teGergő 2013.12.17. 07:09:45

De ne érezd úgy apex11, hogy mindig ellent akarok mondani, én is kíváncsi vagyok, hogy mi a búbánatot keresnek odalent ilyen kényszeresen, ha ez igaz, és egyáltalán léteznek (semmi nincs kizárva!), csak az én fejemben még ezekkel kapcsolatban is konfrontáció van, és más kérdések vetődnek fel. :D

Milo- 2013.12.17. 10:42:30

Valószínűleg van egy belső nap ,ami szinte ugyanolyan fényt és hőmérsékletet biztosít a föld alatt mint ha a "felszínen" lennének.Ezt a föld alatt dolgot nem úgy kell elképzelni mintha sötét barlangokban laknának.Ugyanolyan ökoszisztéma létezhet a föld belsejében is ha igaz a belső föld elmélet, melyet már sokan sok helyen feszegettek.

aaaaaNiki 2013.12.17. 12:56:43

A belső Nap kérdést meglehetősen hangerővel kacagta ki a gyík.... Ugyanis elhangzott a kérdés. Engem inkább a végtelen pökkhendisége, felsőbbrendűsége és "leszarlak te kis bolhafing" hozzáállása zavar. Egyáltalán nem nevezném jóindulatúnak, ne adj Isten jóságosnak. Egyébként meg le is szarja a felebaráti szeretetet, ahogy olvasom. Semmiféle morális tartást nem vélek felfedezni benne. A saját szarát bezzeg elkeni, akkor visszavesz a "nakiafaszagyerek - éngyíkvagyokafaszagyerek" stílusból: "(...) túlélés sarkallja a legkülönbözőbb dolgokra. Ez alól saját fajtám sem kivétel, sajnos a múltban történtek olyan dolgok, amelyekre nem gondolok szívesen, de ne vesztegegssünk erre most több szót". Itt sincs megbánás, inkább olyan: hát, sajnos előfordulnak ilyen dolgok. (Ezek sose hallottak Jézusról vagy mi?) :)))) De lehet, hogy csak annyi van, hogy ez alátámasztja Bálint előadását, miszerint vannak az észlények (gyík) meg vannak a szívlények (ember). Inkább vagyok szívlény. Pedig ez is szívás.

szakal006 2013.12.17. 13:46:03

engem meg nem érdekel :) Mi gyik, mi nem gyik. A kérdés inkább az, mit tudsz szájba verni. Amit nem azzal nem kéne foglalkozni, mert csak viszi az energiát. Sok a duma kevés a cselekvés. Hujj Hujj Hajrá!!!!!!!!! :P

gyufa 2013.12.17. 14:20:33

"Jelen esetben, ezek az idegenek megérkeztek a Földre, miközben a kiinduló bolygójukon sokkal erősebb mágneses tér volt, melyhez kifejlesztették és igazították a meghajtó mezőt. A földi mágneses tér közel sem ilyen stabil; ciklikus változások mennek rajta végbe, örvények keletkeznek benne, meglehetősen barátságtalan körülmények között. " nem ismerték a földi mágneses mezőjének tulajdonságait és ezért zuhantak le az űrhajók?

apex11 2013.12.17. 21:11:15

Ezt a mágneses problémát más élienek is megemlítik, sőt, állítólag az elején páran le is zuhantak a radarok miatt, mert belezavart a csészealj navigációs rendszerébe. Most akkor van belső NAP vagy nincs? A föld alatt-tengerek mélyén, hegyekben állítólag legalább 3 különböző élien csapat él itt, őket is irányítja a helyi irányítáa, vagy felettük nincs hatalmuk? Lehet-e hozzájuk disszidálni? Ha igen, hogyan?

teGergő 2013.12.17. 21:44:07

Csak érdekesség: a Pókember egyik(?) rajzfilmesített változatának első évad első részének címe: A gyík éjszakája, és egy emberből gyíkká váló lényről van szó, aki a föld alatt bujkál, és mindenkit gyíkká akar változtatni, szinte lélektelen logikával. http://indavideo.hu/video/Pokember_-_A_Gyik_Ejszakaja__1_Evad_1_Resz_MAGYARUL

aaaaaNiki 2013.12.18. 08:27:32

Szakál: Ezzel most kábé azt mondod, hogy hiába van ez a blog is. Mert rettenetesen sokféle dologról beszélt itt Bálint is... Szájbaverni bárkit tudsz. Kérdés, hogy megéri-e.

gyufa 2013.12.18. 11:04:07

"Ezt a mágneses problémát más élienek is megemlítik, sőt, állítólag az elején páran le is zuhantak a radarok miatt, mert belezavart a csészealj navigációs rendszerébe. " végső fegyverünk legyen akkor a radar:D

M.A. 2013.12.18. 11:10:21

Úgy kell a technokrata hülyéknek, akik nem tudnak kézi vezérléssel letenni egy hajót.

HunBeton 2013.12.18. 18:56:48

Megint eltűnt a kommentem. Na mind1, leírom megint. "És mit kell mondani? Szóma ha mondom, segít a gondon?" Nem :) Még alakul a koncepció, eddig csak pár kérdőmondat az egész.Ha érdekel, akkor elküldöm privátban.

apex11 2013.12.18. 19:30:22

Késő, már korrigálták a rendszert, és azóta nem zuhannak le. Érdekes lenne megtudni, hogy az összes többi élien hogy jutott ehhez az információhoz, mert azóta (50-es évek) senki nem zuhant le radar miatt. Van valami galaktikus internet is?

szakal006 2013.12.19. 09:28:42

aaaaaNiki :) féreértesz, félre értesz :) én nem azt mondom, hogy felesleges a ............. blog. Csak azt, hogy van tudás vagy van a tudás akarásának olyan foka ami már akadályoz a cselekvésben. A gyíkokon való merengést már ilyennek éreztem, ezért írtam amit írtam. tök mindegy hogy hol vannak, miért nem a felszínen napoznak, a farkukat be tudják e dugni a fülülkbe. Ha nem tudom szájba verni őket, akkor a rájuk fordított idő, pont annyit ér mintha barbi babáznék. :P

cath 2013.12.19. 14:52:27

biztos a gyíkoknak épülnek a geotermikus energiát fűtésre használó ökoházak. :)

Koszoyo 2013.12.19. 20:35:01

elolvastam a lacerta interjút, a bnnem szunyó reptit aki Romániában él. Ez a gyerek azt mondja, hogy Románia nagyon fontos, meg titkolják a múltuk. Most sokan mondják zet is magyarok, meg külföldiek is( Michalangelo Nadeo) ,hogy titkolják a múltunk, meg stb. Románokról monjduk ő is azt modnta több népből jött össze, nyilván volt köztük lényeges nép, meg a Vitéz Mihály aki megtámadta volna Lengyel barátaink országát valami beavatási szertartást hajtott végre egy nőnek, mert ő jó, és román király, és atlantiszi, és jó. A gyerek az atlantisziakat erkölcsösnek, jónak állítja be. Bár a kettő nézet materialistább módon mutatja be, tehát nem az ,hogy fogták a testet, így meg úgy kísérleteztek, ketten azt mondják ufók avatkoztak vele az emberi evulucióba. Bár elvétve mégis megjegyzi egyik, vagy talán másik is, hogy az atlantisziak megtestesültek egyfajta entitásként istenképben. Szóval a 3 verzió nagyjából lefedi egymást. Legalább annyiban ,hogy vannak ilyenek. Lacerta azt modnja atlantisz az embertípusú ufók emberbe programozták az őshonos gyíkok megtagadását, ellenségképe tekintenek rájuk. Bár mindketten mondják sok idegen faj van itt. Laerta programozós érve különben logikus, mint egy lehetőség, DE, ha tényleg intelektuálisak, lelkiismeret nélküliek, ez a reklámszöveg könnyen lehet egy ámító eszköz, megtévesztés. Ugye első hallásra innen hallottam ,hogy márpedig gonoszak, ez maradt meg bennem a legjobban. Személy szerint előnyét látnám az őshonos gyíkokkal való szövetkezésben, mert belsőleg kételkedni akarnék, de az valahogy nem illik bele a képbe. Szóval ilyen formán nem élvezhetnek feltétlen bizalmat. Pláne, hogy ez a másik, aki elvileg kapja az infót egy entitástól közvetlen elvileg, mondja azt, hogy az összes anuki ilyen energiavámpír, asszongya el fognak kényszerülni menni, és ezért csinálnak dolgokat. Bálint,laci,dávid rossz,semleges(maguk,de jó szemmel néznének),rossz reptik/illetve laci modnja ,hogy van olyan gyíkfaj aki csinálja ezeket a feszkókat, meg kormányminipulátorást rossz,rossz,jó atlantisz lesz,lesz,lesz valami szellemes,"materailista",szellemes+"materista" ember keltezés története (bár Lacerta is említést tesz lélekkel kapcsolatban valami hasonlót) Magyar,passz,Románia kulcsország( Most szeritnem ne feltételezzük ,hogy Románok átírták az ország nevét :D, ugye hallani hasonló dolgokról, hogyő szempontjukból ez meg az, mindegy) Mégis bár Dávid hitelesnek tűnik, ha figylembe vesszü k,hoy létezik ez a 7 éves gyerek, és nem hazudnak az egzisztenciájáról. Érdemes volna fontólóra venni atlantisz erkölcsét, aki késöbb elegósodott az anukik által. Ám, a kristály az konkrét, hogy kristályoztak, és csináltak vlee dolgoakt. Olvastam iylen reinkarnációs utaztatásnak utána, személyes beszámolója szerint atlantiszi volt előző életében, és egyedül képes volt a kristályt irányítani, meg akarta változtatni a jöőt, lebukott, lelkét befolyásoltál, megbüntették, megölték, meg embereket áldoztak ők. Pedig Dávid szerint ők nem öltek senkit. Nos, ilyenkor mi a halál van? Két képi látomás ellentmond egymásnak. Ebből az egyik személyes. Bálint, szeretném ha véleményt fűznél ehhez az összegzéshez. Most akkor ki kivel van?

Koszoyo 2013.12.19. 20:42:10

Illetve Dávid, és Laci is megerősiti, hogy több idegen faj is tanyázik a bolygón. Mindketten melítést tesznek az ember vakságáról, ami gátolja őket a látásukban. Egyik technikai szempontból elmodnja, a Laci(nőnemű amúgy :D), Dávid meg mondja hogyan lehet elvileg ezt kiküszöbölni, illetve a másik is ad sejtést, részben ébernek kell lenni. Laci azt mondja 14 fajból 3 ellenséges. És rezet akarnak, mert az technológiához fontos anyag. Dávid is modnja a réz lényegességét, de más formában. Egy rézkarkötő, körbeérő kerek réztéma az elvileg nagyon jó energetikai védelmet nyújt. Utánalestem, és sokan valóban írják, hogy a rézkarkötő viselése egészséges a szervezetnek. De érdekes módon többnyire félkörívűeket képeket láttam, ami elvileg nem olyan jó.

aaaaaNiki 2013.12.20. 08:45:23

Cath: Igen, eredetileg a szoláriumokat is nekik tervezték, de helyettük a szőkenők tévedtek be. Mostanra már egész gyíkszerűek: pikkelyes, barnás bőr... stb... :)

cath 2013.12.20. 09:45:21

réz- hja ezért szedték össze az összes rézkilincset ;-) Persze hogy egészséges, hisz leprás után is nyugodtan megfoghatod a rézből készült kilincset, totál fertőtlenít. Románia vagy Erdély a fontos? Nem mindegy ;-)

teGergő 2013.12.20. 13:11:39

S a cigányok se tudják, hogy amit tetemes bűncselekmények elkövetésével szaré'-hugyé' összelopkodnak rezet a MÉHbe, az is mind az idegen fajoknak megy beszámításra. :P

Koszoyo 2013.12.20. 14:00:24

Én is gondoltam, hogy Erdélyt veszi figyelembe javarészt, csak nem akarta sérteni a román lakosságot. Illetve arra ki se tért, csak így magát országot mondta számba. Románok mondjuk úgy is ős román földnek gondolják. Sok más ember, külföldiek is mást mondanak, de mindegy, most nem ez a lényeg. Elvileg meghatározta hol vannak a csakrapontok, nem vagyok biztos, hogy románból 4 talán Erdélybe vagy 3, mert összesen 7 van neki, és ez elvileg a legsokabb ami egy országnak van. Persze most nem kell különvenni az embertípusokat, mert az elvileg ilyen negatív gondolati töltéssel bír. Így is van a közvéleményben elég magyargyűlölő román. Meg elvileg van ennek az ellenkezője is, hogy valójában csak a média gerjeszti a gyűlöletet, és felhasználja azokat a keveseket, akik buták és vevők rá, és felnagyítják. Mindegy, nem kell bizonygatnunk magunkat, tudjuk ,hogy a magyarok királyak bármitől függetlenül. Inkább a már említett többi ellentét érdekel.

Koszoyo 2013.12.20. 14:05:39

Ám ez a színesfémes gondolat elég okos húzás lenne tőlük. Ellopatják, olcsón megveszik. Ám azóta fokozódott a zajnak a hallása. Becsukott füllel is hallom. Már nem csak lefekvéskor. Kicsit olyan, mint mikor a hangyák háborúja megy a tévében és a csatazaj. Az a vékony. Meg valaki abból profitál, hogy kikezelje ezt a sípoló hangot, valami tinnatu hallásteszttémával.

gyufa 2013.12.20. 19:34:56

"A hullámokat az számlálja, aki sötétben hallgatja a hullámverést, és nem az, aki látja a tengert." (W.S. Teljesség felé)

Koszoyo 2013.12.21. 16:23:54

http://www.strangerdimensions.com/2013/07/22/google-maps-anomalies-the-creepy-tiki-troll-of-nancy-france/ No, mit gondoltok? Lacerta azt mondja, hogy a fényképen meglátszódnak, ezért kerülik a nyilvánosságot, meg a kamerás helyeket. Lehet van a kettőnek köze egymáshoz.

teGergő 2013.12.21. 16:56:11

Szerintem ez direkt olyan csúnya, hogy félelmetes hatása legyen. Egy lény önmagában még nem félelmetes, tehát ahogy egy kígyó sem éppen a szépségverseny győztese, de nem úgy néz ki, mint ami direktben kiijeszti belőlünk a kakát is, tehát egy kicsit megkérdőjelezem ezt a képet alapból. Amúgy megint tipikusan az a baj, hoigy lehet teljesen igaz is, de ebben a már lassan 4K-val, de már általában is HD-ban dolgozó világban olyan a minősége, hogy ne lehessen eldönteni, mit látunk. Lehet akár valakinek a házi marhasága is, ugyanakkor az is kitűnik a képen, hogy ez le néz a kamerába - akár photoshop, akár idegen lény. :) Végső soron semmit nem tudok, és kész.

teGergő 2013.12.21. 17:04:19

Mondjuk úgy kicsit megint más, hogy felfogtam, tehát a Google-n már ki van homályosítva, de eredetileg nem volt, tehát nem a Google fake-je, mert akkor úgyhagyták volna, bár az is lehet, hogy bennehagynák az ilyet, amiről talán ők sem tudják mi, csak ijesztően néz ki, és akkor inkább nem. Majd mások is véleményt mondanak. Házi marhaság alatt amúgy bábut értettem, még ha ez éppen elég szokatlan kinézetű lenne is, aminek célja nagy kérdés lenne. Mindenesetre egy emberi szemmel beszarató-, és nem pedig egy idegen-lény-nek tűnik elsőre.

Koszoyo 2013.12.21. 17:04:20

https://maps.google.com/maps?q=8+Rue+Docteur+Grandjean,+54000+Nancy,+France&hl=en&ll=48.699798,6.190753&spn=0.010466,0.018926&sll=48.700651,6.189475&sspn=0.010466,0.018926&oq=8+Rue+Docteur+Grandjean+5400Nancy,+France&t=h&hnear=8+Rue+Docteur+Grandjean,+54000+Nancy,+Meurthe-et-Moselle,+Lorraine,+France&z=16&layer=c&cbll=48.700632,6.189422&panoid=MqIXLZ4Vz8nVyvdpisXM9g&cbp=12,175.11,,2,-3.06 Itt azonban nincs ott se bringa, de már valami ruhafogas. Előtte utána levő kép más időben készült. Az idő naposabb, látszólag szembefordulva a humanoid alakkal balra irányban haladt a zöld kocsi mozgása alapján a háttérben. Ahol a lény ott van, ott nincsenek ott azok. Kérdés, hogy most miért hagyták ott azt az egyet, de elmosódva? Talán azért, mert így is úgy is le kellett már váltani, mert jött egy újabb fotózás, de akkor meg azt mondanák az emberek, hogy direkt cserélték le, hogy ne látszódjon. És kevésbé háborognak, ha egy elfedett pacát hagynak, mert az még botránykeltő lenne, és olyan emberekhez is eljut, aki egyébként nem foglalkozna vele. Azon alapon, hogy vajon miért tüntették el? De mégis ki akarták takarni, elmosták. Így választva a kevésbé rosszat? Szerintetek miért hagyták bent az elmosott furát? És miért nem közelebbi zoomban van a kép a "tisztán" kivehető típusban a webböngészőn? Feltételezhetjük, hogy egy ilyen idegen lény háttal állt, jött mögötte a kocsi, hátratudja tekerni a nyakát és rádöbbent, hogy fotózzák? Úgy néz ki, mint aki háttal áll. Feltételezhetjük, végülis, hogy valaki előre tudta, jön a goggle wiev és gyorsan felállítoták neki ezt, ami a kamerába néz. Kíváncsi lennék az eredetire azon a ponton amit linkelek. Lehet az lenne a kulcs.

Koszoyo 2013.12.21. 17:13:30

ahogy Lacerta interjúban a leírásban leírta magát. A hülye fejmorma adott. A többi meg nem nagyon hasonlít rá. Asszondta van 14 idegen faj. De mindegy, spekuláció, gondolkodni lehet, meg feltételezni. Kár lenne rögtön fakeakármivel vádolni. Nem igazán 100% A bőre színe mondjuk legalább olyan "csúnya?"(ha feltételezük, hogy ufo, lehet nekik ez a szép :D) mint az elpusztíthatatlanok c. filmben.

teGergő 2013.12.21. 17:14:51

Aha, értem, hogy mit mondasz, csak nem a legérthetőbben írtad le. Tehát hogy a nézőkében a Google kocsijával készített képek az utcán végig egy másik időpontban készültek, amikor naposabb volt az idő, és a kocsik is máshgogy parkolnak, mint ezen az egy képen, ahol sötétebb az idő is. A bal asló sarokban olvasható is, hogy a lény-es kép 2008 augusztusában készült, az utcánb a többi kép meg 2013 júliusi. Tehát nem cserélték le a képet, pedig már frissítették az egész környék képet azóta - valószínűsítésed szerint azért, mert askkor meg akik ezt nem vennék figyelembe, felhördülnének, hogy biztosan csak kitörölték a lényt, mert összeesküvés van a háttérben... Hát igen, kérdés, minek hagyták meg.

aaaaaNiki 2013.12.22. 17:58:45

Nem tudom. Nekem teljesen hülye az egész. Ott egy csak úgy oda támasztottnak tűnő ajtó. Aztán ott egy lehúzott redőnyű erkélyajtó. Aztán ott a "troll" mögött az a fehér izé, ami nem ajtó. Mi ez és EGYÉBKÉNT mit csinál ott és hogy került oda? Tanulmányozza a kerékpár működését? És miért tűnik úgy, mintha a csípőjénél el lenne tolódva a felső teste? És bocs; miért tűnik úgy, mintha a kamerába nézne? És miért tartja úgy a kezét, mintha konkrétan cigizne? Nincs több kérdésem.

Vándorr 2013.12.22. 21:06:48

Szerintem ez simán lehet valami bábu. Miért ne lehetne az, és miért ne lehetne ott?:)

aaaaaNiki 2013.12.23. 11:42:53

Igen. Erre próbáltam finoman utalni, hogy élőlénynek teljesen logikátlan. :)

Koszoyo 2013.12.23. 21:05:47

Ha tényleg egy élienről van szó, nem bánnád meg, hogy kapásból ellent mondtál a felvetésnek?

Vándorr 2013.12.24. 12:57:53

Ha nekem szólt a kérdés: 1.) Ez valószínűleg sose fog kiderülni 2.) Ha mégis, akkor sem bánnám, mert egyrészt nem "ellent mondtam", csak felvetettem azt a lehetőséget, ami minden körülményt figyelembe véve logikusabbnak tűnik, másrészt pedig ezek a dolgok úgy gondolom, nem hitkérdések. Sokan hitkérdést csinálnak belőlük, aminek semmi értelme. Én nyitott vagyok minden új információra, de egy ilyen fotó az égvilágon semmiről sem fog meggyőzni. Az egész helyzet tök valószínűtlen.

steinerista 2013.12.24. 19:30:28

Azért jó tudni, hogy a google street view-os arcok imádnak viccelni és külön tájékoztatják is a népet, hogy mikor merre járnak. Magyarországon is elég sok poén született, sokan futottak össze velük. A zinternet tele van a vicces street view dolgokkal, keressetek rá. Aztán van még az is, hogy ha egy ilyen forma bicajt szerel az erkélyen fényes nappal, akkor miket szokott még csinálni a nyilvánosság előtt? Leviszi a szemetet? Haverkodik a járókelőkkel a kapualjban? Vajon ki látta még ott az erkélyen? Na mindegy, én csak boldog karácsonyt szeretnék kívánni :) vagyis boldog karácsonyt!

teGergő 2013.12.25. 11:32:56

Mindenek előtt emlékeztetnék, hogy fentebb én is vetettem fel kétkedési alapokat, és hogy számomra sem fog soha bizonyossággá tenni a kép, de az érvekre válaszolva: @aaaaaNiki: "mit csinál ott és hogy került oda? Tanulmányozza a kerékpár működését? És miért tűnik úgy, mintha a csípőjénél el lenne tolódva a felső teste? És bocs; miért tűnik úgy, mintha a kamerába nézne?" Ha a Lacerta-interjúból indulok ki: ott él, vagy legalábbis megfordul abban a lakásban és környezetben bizonyos ügyeinek intézése végett. Miért ne mehetne ki az erkélyre, ha az emberek elméjét tudja úgy manipulálni, hogy ne azt lássák, ami? Csak a kamerákat kell kerülnie, az embereket nem. Ott állt éppen (akármiért - ő is csak élőlény), és nem számított kamerára, az erkély egy alig látható kis lyukba lóg ki. Ha pont akkor ment ott el a Google autója, így járt. Azért nézett bele, mert mondjuk még köpni nyelni nem bírt, mindössze észrevenni, meglepődni, és közben nézni. Érted, most ha neked is ez lenne, hogy mászkálhatsz a városban, és ilyen kis zugokban sem kell tartanod a dolgoktól, miért ne mehetnél oda? Aztán egyszer csak jön egy autó - és? Aztán ledöbbensz, hogy húú, ez a Google-nek az a zöld auótja, rámered a szemed, mielőtt eszmélnél, hogy el kell fordulni. Megvizsgálod, hogy valóban baj van-e, mert nem a jól ismert fényképezőgép-kamera kombót látod egy ember kezéből, hanem valamit, amire nem tudod zsigerből, hogy mitkellene reagálnod. És ezek teljesen ésszreű lehetőségek akkor is, ha az ott csak egy bábu a képen. Nekem sokkal kevésbé tetszik, hogy direkt olyan beszarató-látványa van, világító nagy szeme van, stb. A csúnya lények, és a beszarató formák között azért nagy szakadék van szerintem. :) Hogy miért van a felénél "elvégva", nem tudom, de most a képet nem néztem meg. Majd.

Milo- 2013.12.26. 13:35:43

Ebben az interjúban nekem olyan érzésem van, hogy ez a gyíklény egy "tipikus" intellektuel.mint az embereknél a tanárok,orvosok.A náluk tanított és elfogadott dolgokat meséli el ,mint ahogy azt tenné fordított esetben egy ember is vagy ilyesmi.Persze nem volt ideje részletek belemenni,de vannak sötét foltok az elmondottakban és hát csakis annyit mondott amit mondjuk az ő közösségükben elfogadható.Szépet ,jókat,természetes evolúciót részükről stb...

Milo- 2013.12.26. 13:38:10

A történelmüket a tudósaik által felfedezett leletekből ismerik,csak úgy mint a kifejlődésüket,amivel persze alapjából nincs baj. De ha megnézzük hogy a nálunk is tanított és elfogadott nézetek messze állnak a valóságtól ,így náluk is esetleg előfordulhat ilyen.

apex11 2014.01.03. 21:21:35

Az autokrácia filmhez hasonló, csak nagyobb költségvetéssel: http://www.sorozatbarat.tv/ugras-a-videohoz/414817/Fekete_tukor_online_sorozat_01_evad_02_resz

MN 2014.01.05. 22:18:37

Miből gondolod hogy a Vandálok mi voltunk, mire alapozod ezt?

Koszoyo 2014.01.06. 01:26:31

Ám, emlékszem itt az oldlaonegyszer volt írva, hogy a magyar nyelv hogyna nem tanítják,hogy vannak a keméyn másal hangzó, meg a köhögő, coszogó, még 2 iylen hangzású szavak. Erről hol lehet olvasni? Meg megtaláltam egy bejegyzést, ahol Bálint táltost keres. Találtál azóta? Emlékszem, egyszer láttam egy ilyen riportféleséget, ahol egy öregembert mutatnak, asszem Orosházánál volt. Valami olyasmi volt, hogy kapta fentről az igét, hogy neki el kell mennie valahova, odament, és kiderült ott helyben ,hgoy mirét kelett odamennie. Egy szent helyet akartak lerombolni, és azt megakadályozta. Ha jól emlékszem. Valamint mondta, hogy mikor felmegy, L betűket lát, és ez az L betű jel, az alap építőköve az életnek. a maják meg akárkik jeleiben is ezek az L betűk láthatók. Meg szóva került aszem Orosháza, hogy ha beteg vagy, akkro a keresztre rárakod a ruhádat, és Jézus átveszi a betegségedet. Vagy hasonló.

Koszoyo 2014.01.06. 01:28:03

Illetve az öregember nem biztos ,hogy Orosházi volt, de ez a kereszti ruhalevételes gyógyítás asszem ott volt. És elvileg midnen tanítás nélkül, magától kiskorától tapasztalta ezeket.

M.A. 2014.01.06. 12:28:38

Maga a névhasonlóság adott, Vandál-Vengel... bár az, hogy "mi voltunk", kicsit pongyola megfogalmazás. Egy nép önazonosságát nagy időtávokból mindig nehéz egyértelműen megállapítani. De a vandálok kinézetre, művészetre sokkal inkább tűnnek hun-féléknek, mint germánoknak.

M.A. 2014.01.06. 12:29:32

A táltos már nem aktuális közvetlenül, de ha tudsz egyet, azért szólj, bármikor jól jöhet. :D

Koszoyo 2014.01.06. 18:01:50

Akkor most jön a lengyel Wenger(így ejtik) az 'l' átlépett 'r'-be. Nekünk meg a lengyel elvileg az óorosz pusztalakó lengyzvy valami hasonlóból jött.

gyufa 2014.01.07. 13:39:06

Tánc-hangya? :D http://en.wikipedia.org/wiki/Tanchangya_language

gyufa 2014.01.08. 12:05:37

itt pont összevan gyűjtve hogy nevezik a magyarokat európában: http://ujszo.com/online/kulfold/2014/01/06/magyarorszag-mindenfele-nyelven

aaaaaNiki 2014.01.08. 14:46:30

Hüngarmürin Orn? Miért? Hogy?

Koszoyo 2014.01.10. 17:43:13

http://hunoneme.wordpress.com/2014/01/10/magyarba-kodolt-bibliai-esemeny/ Olvassátok el, mert érdekes.

Zsul 2014.04.05. 03:51:21

A múlt és jövő mint előadás cím apropóján itt egy ellenpropaganda videó.:) Apropó, hogy nemsokára választások: http://www.youtube.com/watch?v=1bMkN5eiJOQ Én is bekönyörögtem volna magam ebbe a videóba, mint szereplő! De természetesen nem felolvasott szöveget mondtam volna, hanem valahogy így: "Ne szavazzatok a jobbikra, mert a jobbik, nem a jobbik! Bármilyen párt ahhoz, hogy elérje a parlamentbekerülési 5%-ot, rengeteg pénzt kell költenie kampányra, és egyébre! Ennyi pénz nincs a közembereknél! Ha összeadnák külön-külön, akkor se lenne, de olyat soha nem tesznek! Így egy párt valójában azokat szolgálja, akik a pénzt beleadták! A jobbik jelenlétével újra téma a magyar közélet kapcsán az antiszemitizmus, rasszizmus, noha a bankrendszer és a demokrácia birodalmi felépítéséről, abszurditásairól, élősködő természetéről, bűneiről kéne már beszélni, és arról, hogy a világ demokratái a "szent demokrácia" terjesztése közben milyen háborús bűnöket követnek el. Tehát, ha azt szeretnéd, hogy a világot dominánsan meghatározó erőhatásokról, az ember által felépített valóságunkról legyen szó, akkor kérlek NE szavazz a jobbikra! Köszönöm!" :)

gyufa 2014.04.05. 10:37:39

azt is mondd már légy szíves, hogy kire szavazzak! köszönöm!

M.A. 2014.04.06. 13:51:24

NE szavazz. Ennyi. Ne legitimáld, ne támogasd azt a rendszert, amit ellened hoztak létre.

gyufa 2014.04.06. 14:43:52

háborúban nem számítanak legitimációs kérdések vagy szerinted Welsz tét nélkül halt meg?

Zsul 2014.04.13. 15:57:07

Tudom kicsit későn reagálnék, de látom, hogy nem is kell reagálnom, mert M.A. helyettem tette meg... én sem írhattam volna szebben! :)

Zsul 2014.04.17. 22:23:14

Hogy az előadással kapcsolatban is írjak: a magyaroknak tényleg sokkal könnyebb lesz az élhetőbb életvitelhez való átállás. Miért? Mert már most ki lehet nyomozni, utána lehet járni, hogy hogyan működött a Magyar Apostol Királyság Szent Istvántól Mátyásig. Lehet tudni, hogy társadalom-szerkezetében, állam szerkezetében milyen eltérések vannak! Amit Bálint elmondott erről az is tudható! Természetesen ez csak lehetőség, garancia az nincs, de igen jó lehetőség! Más népeknek közösségeknek kicsit nehezebb lesz eljutni a természetes létszervezési elvekhez... Persze lehetnek még kivételek a világban (pl. India és a régi társadalmi elrendezés hagyománya), de Európa szerte talán mi vagyunk az egyetlen, akik még előbányászhatjuk a "régi kottát". Mindehhez persze megfelelő, tömeges belső, minőségi átalakulás kell. (Ez egyébként az egész emberiségre igaz.... ha az emberiség nem alakul át lelki értelemben, akkor ha összeomlik a civilizáció, ugyanolyan rosszat fog csinálni helyette! Csak legfeljebb más méretekben, technikai fejlettséggel, de ugyanazt az állandó növekedésre ítélt parazita, élősködő - Bogár László szavaival élve - globalómát hozza létre, mint amilyen most is van! A kérdés az, hogy amikor eljön a nagy pillanat és lehetősége lesz változnia az emberiségnek, valóban kész e új útra lépni... Bálintnak még annyit: nyitott kapukat dönget elképzelésed. Én is ezt tartom reálisnak... egyfajta falusi is városias is létformát. Azért mondom a nyitott kapuk döngetését, mert egyszer ilyen már volt a magyar történelemben.... A falusi életnek volt olyan időszaka, amikor a falusi behúzódhatott a városba egy időre, majd vissza a faluba. Továbbá égen a városok és a falvak nem egymás ellen, hanem egymásért voltak. Csak így, ilyen elképzelés mellett lehetne a jövőben is megvalósítani a dolgot. Ha az emberiség újra magára talál, akkor majd szabadon választhat h két pólusú civilizációt akar, avagy inkább spirituálisat, vagy inkább technikait... bár szerintem az "inkább technikaiból" már kezd elege lenni... Mindegyik út megvalósítható életet támogató módon is, és persze életellenes, életpusztító módon is. Majd meglátjuk mit fog hozni a jövő...

emberneve.gyufa 2014.09.21. 23:56:48

egy kérdés Tóth Bálinthoz az előadás 3. része kapcsán, ha szabad:

előkerül az előadásban, hogy az általad elgondolt jövő szerint, hogy ha az irányítók elhagyják a bolygót a holdudvarukkal (amire már most van utalás lásd 'Mars valóságshow'), akkor utánuk megy egy 'galaktikus elhárítórendszer'

a kérdés: ezeknek az embereknek fiziológiailag nem probléma az űrben utazni?
(az irányítós bagázs nem érdekel úgyis megoldják, ha más nem borg üzemmódban, magyarul ha kell ők lemondanak emberi létükről)

dangbird 2014.09.22. 08:45:49

Nyilván fiziológiailag probléma az űrben utazni: nincs levegő, eléggé hideg van... :) De ezeket a problémákat ugye meg lehet oldani technológiával. Ha a Naprendszer elhagyása további problémákat vet fel (mágneses mező vagy asztrális gabalyodás), nyilván ezt is meg lehet oldani valahogyan.
Hogy mint emberekre hogyan hat ránk a Földtől és a Naptól (Anya és Apa valahol a nagyon mélytudati rétegekben) való elszakadás, azzal fogok foglalkozni a könyvben. >-)
(Ami a 2080-as évelben játszódik - és körülbelül akkora is fog elkészülni... :))

emberneve.gyufa 2014.09.22. 10:44:36

hehe :)

egyébként a gyökércsakrára, mágneses mezőre, "F"öldelésre gondoltam, bár így végig gondolva jól felépített válasz ez

kíváncsian várom azt a kozmikus Nagy Sándort, aki majd elvágja az asztrális gabalyodás csomóját ;)

a könyvhöz hajrá! :D

Gergő92 2014.09.22. 21:16:53

Érdekes lehet, hogy, ha az ember a Naprendszeren túlra kerül, akkor halála után melyik asztrális világba kerül. Így már talán az atlantiszi átverő gépezet nem működik.

kekekekeke 2015.01.05. 12:00:19

Kedves Bálint!

Ebben a földi létezésben, ahol egy bizonyos nézőpontból nézve éberen létezünk, tudjuk, hogy még ha valamit többen is állítanak, nem biztos, hogy az a valóság. Honnan lehet tudni, hogy amit a médiumok transzban, vagy akárhogy nevezzék is állapotban látnak, olyan síkokon járva, amit éberen maguktól nem, vagy tudatosan nem képesek megközelíteni, a valóságot tapasztalják meg és adják tovább, még ha többen ugyanazt mondják is? Volt-e már olyan, hogy egy többféleképpen értelmezhető adatot az ember úgy értelmezett, ahogy akart? Vannak-e próbálkozások arra nézve, hogy az emlékezés és látás képességét éberen, a teljes tudatosságot fokozva fejleszék ki és használják?
A körülmények sokhelyütt sokfélék, de vajon nem erősebb tényező-e a tudat éberségi foka abban a tekintetben, hogy hogyan fogjuk fel és éljük meg az életet? Ha az állandó hiány miatt boldogtalan szegény ember lottó ötöst nyer és megváltoznak a körülményei, vajon pár hét után a benne tomboló hiányt eddig a pénztelenséggel okoló nem fogja-e lecserélni egy másik változóra?
Vajon Te nem eredsz-e egy másik életben az irányítók után, hogy folytathasd az ellenállást a céljaiknak, és rá jössz-e vajon, hogy a Földi tanítások és az űrhajó parancsnokának szavai csupán dezinformációk, amiről ők nem is tudnak, és az Atlantisziak és a Földiek szembenállása, mégha egy részről önkéntesnek is van beállítva, valójában az évmilliárdokban gondolkodó Sargeliek manipulációja, hogy elérjék céljukat, és erről nem fogsz-e egy viszonylag jó motorral rendelkező galaktikus szolgáltatónál blogot indítani?
Vajon ha a körülmények megváltoznak itt a Földön, egyesek nem fogják-e felépíteni és folytatni ugyanazt ami előtte volt? Másokat pedig nem fogja-e érni az a felismerés, hogy eltűnt az ellenség, bennem pedig nem változott semmi, úgy megváltoztatni, hogy rájöjjenek, akármelyik pillanat alkalmas az életre, vagy a tiszta tudat kivirágzására?
Ha az ember ennyire hajlamos azonosítani magát bizonyos gondolatokkal, hogy azok elvesztése egyfajta halálos fenyegetés, nem fog-e ez a gondolati energia egyeseket arra a felismerésre juttatni, hogy ezen komment írójának célja a zűrzavarkeltés, márpedig ezt a gondolat-identitást meg kell védeni, akkor is, ha tudni hisszük, hogy a tudásunk 99%-a csak hit?
süti beállítások módosítása