HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Helyzetjelentés

2012.09.26. 09:43 dangbird

Nem, nem tűntem el teljesen, nem hagytam el a blogot. Bár az írnivalóból a blog tekintetében tulajdonképpen kifogytam, és közeleg 2012 vége, attól a mondani- és tennivaló nem fogyott el. A blog "helyett" lesz valami más, illetve hasonló, de mégsem - hogy miről van szó, az valószínűleg egy héten belül ki fog derülni. Egy olyan új projeket indítottam el a nyáron, amihez mindannyiotok segítsége elkél majd.

Aki nem követte figyelemmel a fórumot, annak jelzem, hogy az Autokrácia című film utómunka fázisban van, és terv szerint még az idén ki fog jönni, sőt, remélem, két hét múlva a trailer napvilágot lát, amit természetesen ide, a blogra is ki fogok tenni.

Valamint két előadást is kértek tőlem, egyet Szakál, egyet  Bolyapó, és bár tele vagyok gondolatokkal, nem tudom, milyen alapvető téma fonalára tudnám felfűzni őket. Úgyhogy körkédést intézek a (még megmaradt) olvasókhoz: miről tartsak előadást? Van-e valami konkrét kívánság, például valami nagyobb fehér folt az elmúlt három és fél évben elmondottakban és leírottakban? Vagy csak egyáltalán, ki miről szeretne hallani. Javaslatokat lehet írni kommentben és e-mailben is.

E-mailről jut eszembe, aki az eddigiekben szeretett volna előadás, rádió kapcsán vagy csak úgy egy szerény összeget küldeni támogatásként, de a banki átutalással valamiért nem volt kibékülve (pl. mert külföldön él vagy határon túli), már regisztráltam a PayPal-on is, tehát ez a lehetőség is nyitva áll. A cím a blog e-mail címe:

 


 

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr406225960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borge 2012.09.26. 15:24:50

Én nagyon szívesen hallanék a bizonyos "mágiáról", miért "működnek" az okkult szimbólumok? Honnan származnak ezek stbstb. Mindenről lehet olvasni itt ott. De ezekről, működésükről, származásukról mélységesebben nem nagyon olvasni. Vagy én vagyok vak.

spike 2012.09.26. 16:33:58

Egy 2009-es komment: "Hogy fényrendszerek miért akarják Atlantisz "vérét", arról majd 2012 után fogok tudni bővebbet írni." Erre kiváncsi lennék. Vagy már megtörtént?

M.A. 2012.09.26. 16:35:57

Ja, azt nem mondtam, hogy ez 2013. január 1-jén lesz. :)

vodros 2012.09.26. 18:39:08

A Szent Koronás videóban sok olyan rész volt, amit sajnos időhiányban nem tudtál elmondani. Nekem ez volt eddig a legérdekesebb videó. Tehát Szent Korona, Pilis stb, ebben a témakörben.

19682willem 2012.09.28. 11:15:43

a relativitás elmélet hibáiról, cáfolatáról nagyon szívesen olvasnék/hallgatnék valamit.

2012 2012.09.28. 11:19:17

Pont ma este 18:00-kor a Két Hollósban Murguly György tart előadást, ő a téma talán első számú szakértője Magyarországon. Valószínűleg a neten is lehet tőle találni ezt-azt.

gyufa 2012.09.28. 11:39:08

"bár tele vagyok gondolatokkal, nem tudom, milyen alapvető téma fonalára tudnám felfűzni őket" véletlenül nincs köze ezeknek a gondolatoknak a testelhagyáshoz?:) szerintem ez sok embert érdekelne, így beszélhetnél az emberi lényről mint önmaga, a test a lélek és a tudat szerepéről, az érzékszerv rendszerről (amíg nem értjük a saját valóságunkban a fizikai síkot hogyan akarnánk megtanitani nekik hogy azzal nem fog lelki eredményt elérni), érzékkielégítésről/materializmusról, a materializmus hátrányairól ilyesmi

spike 2012.09.28. 11:49:40

Azt én is díjaznám, de az ilyen témák sajnos elijesztik az embereket. Jobban, mint az egyszerű, mezei összeesküvés-elméletek.

gyufa 2012.09.28. 11:52:37

a magyar nyelvről általában is meghallgatnám a véleményed (a vandékhár ea arról szólt, hogy miért nem az ősnyelv a magyar) a "materializmus hátrányai"-t pedig úgy értettem, hogy miért nem éri meg ezt az ideológiát követni még akkor sem ha valaki anyagelvű ha már feljött az anyagelvűség, arról is beszélhetnél, hogy mennyire fontos a test(pl testtartás)

dimitrij 2012.09.28. 11:54:11

Engem a modszereid, eletmodod, mit eszel (etelaldozat), napirended, stb. erdekelne. Az ilyen reszletes irasokbol sokat lehet tanulni ill. neha megnyugtatoan hatnak: "nem vagyok egyedul, mas is igy csinalja".

gyufa 2012.09.28. 12:00:52

"Engem a modszereid, eletmodod, mit eszel (etelaldozat), napirended, stb. erdekelne." ezt beakartam írni én is csak gondoltam ez túl személyes, bár Bálint ikrek tehát személytelen jellem nem akartam eröltetni a dolgot, persze szép ha a saját életével mutat példát valaki de ez így lehet még korai nyilván engem is érdekel(ne) de túl személyesnek tartom:)

dimitrij 2012.09.28. 12:52:01

En nem tartom ezt annyira szemelyesnek. Rengetek blog letezik, ami ezzel a temaval foglalkozik. En kivancsi lennek Balint velemenyere, hogy o mit gondol errol ill. hogyan valositja meg ezeket a dolgokat...

Z.Lajos 2012.09.28. 13:42:04

Túlvilági létről hallanák szívesen többet, síkokról, a főldet irányító hatalmakról. Vagy a közeledő összeomlásról például.

spike 2012.09.28. 13:54:31

"ikrek tehát személytelen jellem" És ilyeneket honnan tudsz?:D Jó lenne többet tudni az asztrológiáról, de sehol nem találok értelmes forrást. Ezúttal hozzátenném, hogy még egy asztrológiai témájú előadás is érdekes lenne.

Hodiel 2012.09.28. 16:58:39

Pálosok - erőforrások kerestetnek (szerk) 2010-11-24 15:24 szerda van róla valami info? Akiről szívesen hallgatnék, mert előadás még nem volt, és igazi kivesézős cikk sem, csak többször meg lett említve, és nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre: Jézus. Pártus volt-e, nős volt-e, volt/van-e "Sang Real"esetleg valami érdekes "San Greal", amiről tudsz, apokrifek, stbstb. Sokan sok mindent beszélnek erről, nagyjából mindenki mást mond, de te olyan jó megmondótípus vagy, mint a 4. dimenziós koronánál, jó lenne valamit erről hallani :) Aztán erről rá lehet térni egy-két jó fordulattal bármilyen témára. Arra is kíváncsi lennék, hogy a közeljövőben (úgy 2013 nyaráig) várható valami nagyobb volumenű esemény (bármi), ami megváltoztathat néhány alapvető dolgot?

gyufa 2012.09.28. 23:54:37

"Ezúttal hozzátenném, hogy még egy asztrológiai témájú előadás is érdekes lenne." oh teljesen kiment a fejemből ez engem is érdekelne, de asztrológia topic még mindig nincs a fórumon:)

gyufa 2012.09.28. 23:59:22

to spike: baktay ervin: asztrológia prognózis ncoráon pl fent van de ha az egyes jegyek analógiája érdekel zsozirisz-t tudom ajánlani mivel szerintem te vízöntő vagy(február körüli) ezért azt linkelem be http://josda.zsozirisz.hu/horoszkop/europai/vizonto.html

gyufa 2012.09.29. 00:03:00

kicsit pongyolán fogalmaztam amikor azt mondtam hogy Thot úr ikrek, csak azt tudom hogy a nap "járt" az ikrekben amikor született, ezt pedig az asztrológusok soksok év alatt empirikus visszaigazolással kikövetkeztették milyen hatása lehet(az asztrológia eredetére is kiváncsi lennék ha már itt járunk)

2012.09.29. 01:29:07

C7-et ír ki, pedig már 2.-jára írtam meg egy csomó feldobott ötletet, meguntam

M.A. 2012.09.29. 09:34:21

Mi az a C7? Ilyen üzenetet még sose láttam a blogolon... "asztrológia topic még mindig nincs a fórumon" - akkor mehetne az egyébbe. De ezt már írtam.

teGergő 2012.09.29. 10:59:28

Mellesleg nem az "I, Pet Goat II"-ben láttuk az iskola kockás padlójára festve azt, hogy 'C7', amit nem értettünk (a chaten volt róla szó)? :)

spike 2012.09.29. 16:04:47

gyufa: köszönöm! egyébként majdnem talált, elolvastam a vízöntőről írtakat, amúgy ikrek vagyok. M.A.: azért gondolom nem ez lesz az utolsó előadásod. vagy tévedek?

buckalakó12 2012.10.03. 15:00:26

Örülnék, ha Jézusról, esetleg mágiáról, okkult szimbólumokról tartanál előadást.

gyufa 2012.10.16. 17:44:09

beszélhetnél arról amikor találkoztál a reptiliánnal

19682willem 2012.10.28. 00:30:18

Még a metafizikáról (i tradíció) illetve a szcientológiáról is szívesen olvasnék valamikor.

newman 2012.10.30. 10:58:03

-Ha lehet beszélhetnél a sumérokról és az annunaki isteneikről. Kik ezek az annunakik honnan és minek jöttek pontosan? (Stichin 12. bolygó; Az istenek városai hiteles ebből a szempontból?) -A reptilián jelenségről. A youtube tele van állítólagosan reptilián politikusakt valamit bemondókat leleplező videókkal. (a szemük fura) - a Világegyetem holografikus voltát bizonyító elméletekkel fejtegetésekkel - az állítólagos hiperdimenzionális lényekkel és kontroll-rendszerükkel amelyek a mi transzformált Forrás energiánakat élik fel.

klaymen1984 2013.07.15. 23:35:28

"Hogy fényrendszerek miért akarják Atlantisz "vérét", arról majd 2012 után fogok tudni bővebbet írni." "Ja, azt nem mondtam, hogy ez 2013. január 1-jén lesz. :)" Ezt nem találtam, erről van már valami? :)
süti beállítások módosítása