HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

2012 Blográdió - 14. adás

2010.10.15. 21:13 dangbird

A 2012 Blográdió tizennegyedik adása jelentkezik!

Vendégek:

Szakál

Borisz

Szemrád Nándor

Játékidő: 110 perc

Méret: 94.8 MB

Letöltés

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr736226024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012 Blog 2010.10.15. 21:16:40

A Megaupload gyakori túlterheltsége miatt ideiglenesen innen is letölthető: http://2012bonanza.uw.hu/radio.php

loveb 2010.10.15. 21:25:05

Nándi visszajött:-)

emjé 2010.10.16. 21:00:22

És visszazökkent - hiába no, a Jégermatyi...:-) Szakál (pösze dögevő, vagy csak lemaradt egy lö?) gárdásjobbikos túltengése kissé zavart, de még így is jóra kerekedett ki a dolog.

loveb 2010.10.16. 22:24:23

14. Blográdió adásról kérdéseim, hozzáfűzéseim. Kinek van ilyen eszméletlen orrhangja? M.A. neked? Nincs egy jó füll-orr-gégész ismerősöd? Szerintem orrsövényferdülésed van. Nekem is volt, és a mai napig megvan, hiába műtötték meg Hiába na, igazi aprópénzt adtam, és sajnos nem hamisítottat. Hanem igazit. Ami a jaeger-pálinka párharcot illeti: nemtom a jaeger előállításához szükséges alapanyagokat honnan szedik össze, de Géczy Gábor tanár úr szerint annak van értelme, hogy azt együk és igyuk, ami a környezetünkben terem.  MszP: Nándi, nézd, levitézlett kommunisták azért nem lehettek ők, mert a kommunizmus soha nem valósult meg Mo-on, de ha tudsz, cáfolj meg. Ez a büdös kommunistázós duma nagyon uncsi, hidd el. Főleg olyantól, aki állítólag lát „valamit”. Levitézlett szövegelés ez, olyan, mint 70es évekbeli Thin Lizzy bakelit, amely mindig megakad. Ilyenkor vagy szarsz az egészre, vagy megnézed a lejátszót tűjét és kicseréled. Esetleg kibxod a bakelitet… ??? Hol a szeretet a megnyilvánulásodban? Azt mondjátok: most a Fidesz jön. Nem, barátom, a Fidesz itt van. Azt kérdezed, demokráciában élünk-e. Neked, nektek mi a demokrácia? Nándi, a királyság kellene? Okés, és ezt a népet hogyan veszed rá arra, hogy elfogadják, és nem beszélve az irányítókról? Nem beszélve arról, hogy ki az a személy? Van ilyen? Ki választja őt ki ? Deák bölcsessége? Ez vicc. folyt. köv.

M.A. 2010.10.17. 10:38:10

"kérdéseim, hozzáfűzéseim" - ez mind csak kötözködés volt. Csak egy dolog példaként: "levitézlett kommunisták azért nem lehettek ők, mert a kommunizmus soha nem valósult meg Mo-on" - anarchia sem volt, akkor anarchisták sincsenek?

NS harcos 2010.10.17. 10:48:58

ez komoly, hogy lesz újra Bombagyár???

M.A. 2010.10.17. 12:35:13

Állítólag; csak rádió; nem valószínű, hogy Bombagyár néven.

loveb 2010.10.17. 12:57:09

kedves M.A., nem, nem kötözködés, csak a tiszta megfogalmazások hiánya... és mennyire kiült az egész beszélgetés arculatára, hogy min. kettő ( Szakál és Nándi) nagyon eltérően adtak hangot véleményüknek, pl. a lelkek szétszakadásától kezdve a választás-kiválasztás témájáig bezázólag. Szakál értelmes partner volt, sok "magyarság"ismerettel felvértezve. bár lehet, hogy így akarjátok, de tényleg nincs határozott koncepció, meder egy-egy beszélgetés esetében? ( csak pár kérdéskör?) azért kérdezem, mert A-tól néha az ABC távoli betűjéig jutottatok...

M.A. 2010.10.17. 13:01:43

Ez az első rádió, amit hallottál? Az összes így zajlik...

M.A. 2010.10.17. 13:02:32

Ja, egyébként Szakál tényleg használható ember, de Nándival nem fogom máskor összeültetni, mert valahogy tényleg nem passzolnak.

b_alin 2010.10.17. 15:19:58

A kommunizmus beetetés volt, de attól még lehet hogy van aki tényleg meg akarta valósítani, sőt még mindig akarja. Ebben nem lenne semmi rossz, feltéve hogy nem országos szinten csinálják, pont úgy ahogy régen volt ez így a falvakban. Viszont akkor a kereskedők,a bankárok, meg az összes élősködő hoppon marad, ahhoz túl nagy a hatalmuk hogy kiengedjék a pénzt a markukból. Nem kell országos vezető, csak hagyni kell hogy mindent megoldjanak helyi szinten. Ha helyi szinten működik, minden szinten működik. Ugyanígy nem kell se pap, se püspök, se pápa. Ezek mind csak élősködnek. Azt hazudják hogy jobban tudják, de közben mindent csak elrontani képesek. Ha helyi szinten nem javítanák ki a rendszer hibáit a kiskapukkal, már rég összedőlt volna az egész. Az egyszerű ember tartja életben az egészet, nem az a sok milliárdos maffiózó. Nem kell központi rend, elég a helyi. Ha a rendőr képes helyretenni a tolvajt, ha a polgármester képes megvonni a juttatásokat a problémás emberektől, minden helyi probléma kezelhető. Az összes többi probléma mind abból fakad hogy kiskirályokra szavazunk, akiket senki sem ismer, de van elég pénzük rá hogy plakátokat ragasztassank fel mindenhova, és tv-reklámokat csináljanak maguknak. Amíg pénzközpontú az ország és nem emberközpontú, lesz útja a korrupciónak. Helyi szinten mindenki tud eleget ahhoz hogy kipenderítsék a vezetői pozíciókból az élősködőket, csak az korlátozza ezt hogy a btk bünteti az önbíráskodást. Amúgy nekem nagyon tetszett a rádió, egyre letisztultabb gondolataitok vannak, csak ez a lélek nélküliség dolog... egyáltalán hogy fogyhat el az aminek nincs menyisége? Hogy lehet az hogy nem jut valakinek ha egyszer mind azon az egyen osztozunk eleve? Ez olyan mintha azt mondanátok hogy a pecsét pecsétnyomó nélkül jött létre. Ha nincs lélek, nincs forrás. Ha nincs forrás, nincs élet. Szerintem igazatok lehet, de egy másik szinten. Ha mást neveztek léleknek mint én, akkor lehet hogy egyet értünk, csak más szavakkal.

loveb 2010.10.17. 19:34:57

nem, nem ez volt az első adás, M.A., ez az 5. volt. és hogy kicsit kenegessem a fontosságotokat, kijegyzeteltem mindegyik eddig hallott adásról a véleményem:-) Nándi, és Szakál tényleg két éles jellem, karakter. de tudod, nem is ez a fontos. mert szeretem, ahogy a különböző aspektusok, elátrő vélemének megnyilvánulnak. B-alinhoz hasonlóan, én is észrevettem, hogy tisztulnak a mondandivalók. és ez jó. amúgy: SZERETETet küldve, tisztelet mindannyiotoknak.

spike 2010.10.17. 20:42:44

hm, nekem az ennyire politika központú adások annyira nem jönnek be. de nyilván erről is kell beszélni. M.A. valamelyik bejegyzésben írtad, hogy elvesznek 10et és visszaadnak 1et. most jön az az idő amikor visszakapunk 1et?

Szakál 2010.10.18. 10:52:21

emjé --> Szakál azért egy L mert csak. Ha akarod megideologizálom, de a csak a legjobb. jaeger --> bocsi az én hibám volt, de mivel nem szoktam/nem szeretek észt osztani így egy kis gátlásoldónak vittem. Lehet hogy túl lőttem a célon :) Az alapanyagai európaiak, gyógynövény koktél, tehát rezgéstanilag megfelel a felhasználói körnek. Viszont csicsókát ne egyetek. Én arra vagyok mérges. gárdás,jobbikos,politika --> de ha ez a hobbim. :) legközelebb ígérem a postagalambokról beszélek. Loveb --> az igazság az, hogy meglepet, hogy Nándi milyen sokszor adott igazat nekem. :) Sokkal keményebb csörtéket vártam lélekben :D Egyébként az eltérések alapja, mindig az alapok tisztázatlansága. Tehát a lelkeknél én lélek alatt az "isteni szikrát" értem ami nem osztható, míg Nándi valószínűleg az emberi lelket, ami viszont több darabból áll. Hitektől függően 3-27 részből is állhat, vagy ki tudja menyiből. Így vannak eltérések. Ez kb olyan, mintha egyikünk kézi sebváltót használna, a másikunk automatát. Mind a ketten autót vezetünk, ráadásul akár azonos típust is, viszont én azt mondom hogy van kuplung, meg kuplungozás, ő meg azt hogy nincs. A végeredményen nem változtat egyébként. Ugyan arra ugyan olyan gyorsan tudunk menni. (viszont megmarad, hogy nem fogjuk egymást feltétel nélkül megérteni. :D ) meder --> minden mindennel összefügg. Örülj neki, hogy nem filozofikus kedvemben fogtatok ki. Na akkor aztán semmit se értenétek. A jehovisták sikítozva menekültek előlem, anno amikor még szóba áltak(m) velük. :D b_alin --> ajánlom neked az MSZ-t. A mostani választással talán sikerül pont erre felé indulni. www.magyarokszovetsege.hu M.A. --> köszi, és köszi a lehetőséget. :D

seregély 2010.10.18. 16:39:07

Posta Imre? Ez már biztos?

M.A. 2010.10.18. 17:07:44

Elvileg igen.

loveb 2010.10.18. 20:54:06

Szakál beírt. :-) és érted a szavaim mögötti rezgéseket. nagyon hatalmas. olyan jó, hogy nemcsak én vagyok ezzel megfertőzve:-) Szakál, a szellem-lélek megfogalmazások nagyon el tudnak vinni...de teljesen igaz.: az alapok közötti diefferenciák azok, amelyek elviszik az embereket... én szellemnek azt az isteni részt nevezem, amely istentől származtatott. lélek: huh, nehéz eset mefogalmazni mi is a lélek. ebbe most nem megyek bele, mert úgysem tudom én a tutit. azaz ez nekem is hiányos. Szakál, abban van az igazság, hogy a vezetőket nem választani kellene, hanem: a vezető az egy természetes módon, kiválasztódik, és Ő elfogadja. mert tudatában van s zerepével...ide passzol tökéletesen egy hatalmas ívű kanyarban ( órákig lehetne írni) a királyok "kiválasztódása", a Szent Korona mint a kiválasztást jóváhagyó, és a beavatás, mint folyamat. ezek így egybefüggenek. remélem hallak még.

emjé 2010.10.18. 21:35:45

"nehéz eset megfogalmazni mi is a lélek" (Én se sokat molyolnék vele:-) Valószínűleg nem más, mint egy jó darab az Atyából: na eriggy fiam szerencsét próbálni... A Roncsburg Jenő helyett olvassatok sok-sok magyar népmesét...:-)

Kang the Conqueror 2010.10.19. 11:18:57

Boldog névnapot Nándinak!

Alienexperiment 2010.10.19. 12:48:17

Ez qurvajó! Előttem van a kép. Szinte látom… Ül a Schiffer gyerek valamelyik Dob, vagy Király utcai lakásban, s mellette pár humanista. Percek óta nagy a csend. – Mit gondoltok, beszopják? – Mondja épp egy Gödör-klub töltelék, s hízott szemeit a többire emeli. - Á, szerintem kizárt. Ennyire még ők sem hülyék! -legyint fásultan egy másik, s megigazítja Free Tibet kitűzőjét. - De meg kell próbálni, nincs más választásunk. Ha már az öregek így megutáltatták magukat. Végül is nem lehetetlen. „Ezek” annyira balekok. S lőn! A magyar már megint balek volt, ismét és újra. Az írófajta így nem tehet mást, mint próbálja felnyitogatni a szemeket. Megint, újra, és századszor. Van egy – zömmel budapesti – dac és érdekszövetség, mely nagyjából a kiegyezés óta mérgezi a magyarság életét. Nevezte már önmagát ezerféleképp. Volt szabadelvű, mint Jászi, haladó és felvilágosult, és volt szocdem. Járt a Galilei-körbe, támogatta Károlyit, majd később Kun Bélát. Megfordult köztük hadseregszállító, népbiztos és filozófus. Lelkesedett a szovjet bevonulásért, majd lett hithű kommunista, s az eszméért rajongott. Olykor még kevesellte is Kádárt. Maoista izgatásért ült is pár darab belőlük, de jött a 80-as évek, és ők megvilágosodtak. „Demokratikus ellenzék”. Erre cserélték le a táblát, lettek a nagybetűs DE, majd az SZDSZ. Őket már ismerjük. Ávós nagypapa, Szadeszes fiú, LMP-s unoka. Ez a származási és vérvonal. Hogyan hihette bárki, hogy felállhat parlament, s ők nincsenek ott? Hogy lehetett ennyire balek? Míg a jobboldal egymást szecskázta, ők szépen betelepedtek. Közös ismertetőjegyük: aggódnak. Mindig és állandóan. A kisebbségekért, az emberi jogokért, a diszkriminációért, a kirekesztésért, a drogosokért, a homokosokért. Minél idealistább, világmegváltóbb és vadhumanistább szólamokat hangoztatnak, annál inkább róluk van szó. Tökmindegy mi az aktuális paraván, a lényeg ugyanaz. Figyeld, hülye magyar, innen lehet felismerni. „Minden ember egyenlő!” Ezt a baromságot csakis ő mondhatja. Ha így kezdi, megint csak róla van szó. Rajongnak mindenért, amiben ott szerepel a szó: Más. Aláírást gyűjtenek a grönlandi anarchistákért, a chilei feministákért, a fokföldi alternatívokért. Egyetlen dologért nem rajonganak: a magyarság. Ezért nem aggódnak. Csak, ha kezd talpra állni. Akkor be vannak tojva, s jő a félelem, a rettegés. A bőrönd bepakolva. De sajnos mindig maradnak... Forrás: pozsonyiadam.blogspot.com Alienexperiment

M.A. 2010.10.19. 13:14:30

Ez a Bombahíren is volt a tavaszi választások kapcsán.

2010.10.19. 17:59:43

hallottátok a nagy hírt? :D megtalálták bin ladent pakisztánban XD miaz, pakisztánt is meg akarják támadni?

loveb 2010.10.19. 21:17:05

megtalálták vagy el is fogták? vagy el is fogátk egy 30. számú hasonmását?:-)

loveb 2010.10.19. 21:26:37

Alienexperiment- hozzászólásodhoz: lehet, hogy érzékenynek tartasz, de hol van itt is a szeretet? hol ebben a szeretet érzése, a másik ember felé az a bizodalom, hogy esetleg előbb utóbb ő is... lehet, hogy szakasits volt, lehet hogy kunbéluskás volt. én a vérvonalas dologban nem hiszek. tudod, mert egy ember is hatalmas módon meg tud változni. ez a lét lényege. az, hogy az apja, nagyapja, ükapja ki volt, mi volt, csak addig érdekes tánszámomra, amíg meg nem találja a tejes utat, a fehér, tiszta, igazi, égi utat. ha magyar, mag-ar, magur, akkor fel fogja nyitni a szemét. ha nem idevaló, akkor soha. a magyar, éppen ezért magyar. egyedi és tudatos. egyedi de mégis közösségi szinten. tudatos-egyéni szinten. így egészíti ki a közösség és az egyén egymást, és ettől lesz egymással szimbiózisban az egyén a közösséggel, egymás rovására nem menve (jaj de csunyán fogalmaztam meg de a lényeg ez) nem vagyok pesti, elmondaná valaki, hogy a Dob, vagy Király utca miért lett megemlítve? sejtéseim vannak,d e szeretnék nemcsak naív tudatlan lenni, hanem naív tudós is:-) visszatérve arra, hogy schiffer: a MÁS. tudjátok nekem az lenne más, ha valaki szépen elkezdené megmutatni, hogy egy családot eltart önmaga, árukereskedésből, hogy van egy hektár erdeje, egy hektár földje, és egy hektár legelője. ez a szentháromság. a földdel megszentelve. Amen

M.A. 2010.10.19. 21:40:14

"elmondaná valaki, hogy a Dob, vagy Király utca miért lett megemlítve?" - Az ott a zsidó- és cigánynegyed sűrűje. Ilyen utcanevekkel, sajnos. (De talán nem véletlenül.)

Egy magyar 2010.10.21. 21:13:40

Már régebben írtam be, de elfelejtettem a felhasználónevem. Na mindegy. M.A., azt szeretném kérdezni, hogy most hogyan tovább? Mi lesz a közeljövőben hazánkban és a világban? Nem értem, hogy most mi folyik.

Alienexperiment 2010.10.21. 21:24:26

loveb, van egy angol (meg magyar, német, kínai, stb...) közmondás: 'Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me' -------------------------------------------------------------------------------- This means that you should learn from your mistakes and not allow people to take advantage of you repeatedly. Namost a belvárosi zsidógyerekek már nem másodjára, hanem legalább 5-ödjére qúrják át a fejünket. Én már tanultam belőle, pedig nekem csak 2X volt. Alienexperiment

quickikee 2010.10.22. 06:38:49

Mostmár jöhetne a Drábik vagy a Bogár is, ha a Postára rányúltok :))) tetszik

SpeaR 2010.10.23. 10:40:27

Sziasztok. Az adásban beszéltetek a lelkekről és istenről, ehhez a témához hozzászólnék, hátha adok bármiféle ötletet ezzel kapcsolatban. Megpróbálom röviden. -Egyetlen isten létezik, amit úgy kell elképzelni mint egy végtelen tudatot. -Ennek a végtelen tudatnak a részei a lelkek. Ezért minden lény a világegyetemben ennek a végtelen tudatnak a része. (Isten részei) -A lelkek soha nem fogynak el, mert a végtelen tudat VÉGTELEN mennyiségben tudja magát osztani. -A végtelen tudat a lelkek által (önmaga által) tapasztalja meg a világot. A tapasztalatok által fejlődik és tökéletesedik. -A világmindenségben mindenhol vannak gonosz és jó lelkek, mert egy olyan világban élünk, ami a kettősségre épül (mindennek megvan az ellentéte). Ha csak az egyik oldalt ismernénk, akkor nem tudnánk mihez viszonyítani.

M.A. 2010.10.23. 10:55:09

"-Egyetlen isten létezik, amit úgy kell elképzelni mint egy végtelen tudatot. -Ennek a végtelen tudatnak a részei a lelkek. Ezért minden lény a világegyetemben ennek a végtelen tudatnak a része. (Isten részei) -A lelkek soha nem fogynak el, mert a végtelen tudat VÉGTELEN mennyiségben tudja magát osztani." Ezeket én mind tudom. A rádióban azonban a vendégeknek lehetőségük van más véleményeket is megfogalmazni. A "lélek oszthatatlanságában" sokáig én is hittem egyébként. (Van is benne igazság, de mivel minden lélek egy, ezért maga a kérdés, hogy osztható-e a lélek, hibás.) "A végtelen tudat a lelkek által (önmaga által) tapasztalja meg a világot. A tapasztalatok által fejlődik és tökéletesedik." - óriási baromságot írtál, ha belegondolsz: a végtelen hogyan és hova tudna fejlődni? :) A tudat nem tapasztalja a valóságot, hanem generálja magának. Ha elolvasod A mindenkit vonzó című bejegyzést, ott írtam erről, mint ahogy erről is: "egy olyan világban élünk, ami a kettősségre épül (mindennek megvan az ellentéte). Ha csak az egyik oldalt ismernénk, akkor nem tudnánk mihez viszonyítani."

b_alin 2010.10.23. 13:11:18

Szerintem a gonoszság nem a lélekből fakad, hanem a lélektől való elfordulásból és az abból fakadó félelemből. Persze én jobb híjján magamból indulok ki, én nem tudom elképzelni hogy ártsak bárkinek ha nincs mögötte valamilyen félelem. Például ha megtámad valaki, és nem kell félnem hogy megöl, nem kell "biztosra mennem", akkor már nem luxus kegyelmet gyakorolni. Nem nagyon tudok hinni az eredendő gonoszságban, maximum az eredendő bűnben, ami lényegében az emberi hülyeség :) Igen olyanvilágban élünk ami a kettősségen alapul, viszont ez nem a lélek szintje. Amint a lelked leszületik, onnantól kezd értelmet nyerni a jó és a rossz, mert onnantól kezdve van személyes nézőpont. Az a gonoszság ami onnantól rakódik rá az emberre, az nem a lélek sajátja. Persze lehet hogy tévedek.

M.A. 2010.10.28. 09:47:23

Posta Imre nem jött el. A legutóbbi adást már csak 192-en töltötték le. Ezt így nincs értelme tovább csinálni. A 2012 Blográdió megszűnt. A tévéműsort viszont megpróbálom megvalósítani.

2010.10.29. 13:21:46

említetted, hogy a rádió azért van, hogy megmutassátok, hogy a blogon közölt dolgok hogyan illeszkednek a mindennapi életbe. na, szerintem ez hiba volt. a magam részéről mindig azt vártam, hogy mikor tértek már rá a komolyabb témákra, de folyamatosan csalódnom kellett. ezek a semmitmondó, többnyire 'spirituális-politikai' témák unalomig lerágott csontok (persze azért volt néhány jó és eredeti gondolat is olykor), arról nem is beszélve, hogy ez a hozzáállás nagy mértékben rontja a blogon leírtak hitelességét (már ha van). az első alkalommal mikor meghallgattam egy ilyen adást, merült fel bennem a gondolat, hogy csak néhány "gyerek" szórakozik. nem is a stílus, inkább a tartalom miatt. felhasználhattátok volna ezt a rádiót arra, hogy mélyebben, részletesebben kifejtsétek azt amit a blogon megjelentettetek, beszélhettetek volna azokról a szellemi utazásokról, amikkel az infót nyertétek, esetleg arról hogyan lehet ezt elsajátítani, taníthattatok volna agykontrollt, meditációs technikákat, stb. ezer és egy módja lett volna annak, hogy tartalommal töltsétek meg az adásokat, ezek helyett a lagymatag csevegések és sörözgetések helyett. bocs, ha túl éles a kritikám, de ennél diplomatikusabb már nem tudok lenni. igazából nagyon szívesen hallgatnám még az adásaitokat, feltéve, hogy minőségibb tartalmat raktok bele. ez az őszinte véleményem, remélem nem sértettem meg senkit.

idegen 2010.10.29. 13:24:58

az "azonosítóm" lemaradt.

Lucy 2010.10.29. 14:39:38

Ezért is hibás megközelítés megfélemlítéssel "biztonságot" teremteni, amitől félünk, pl egy rusnya pók a szobánkban, azt épphogy elpusztítjuk, vagy legalábbis el akarjuk pusztítani, életterünkből mindenképp elűzni. (embert (békében...) nem ölünk ugye, 10 par.).

M.A. 2010.10.29. 15:00:42

"Ezért is hibás megközelítés megfélemlítéssel "biztonságot" teremteni, amitől félünk, pl egy rusnya pók a szobánkban, azt épphogy elpusztítjuk" - ez mire válasz?

Lucy 2010.10.29. 18:51:37

Erről jutott eszembe "nem tudom elképzelni hogy ártsak bárkinek ha nincs mögötte valamilyen félelem" létezik ez a mechanizmus szerintem is

cath 2010.10.29. 21:07:08

Ha van mögötte félelem, akkor miért ? Nem értem. Ha rusnya pók van a szobámban, amitől én félek, akkor azt nem elpusztítani szoktam, hanem kitettetem :) a szűrét.

idegen 2010.10.29. 22:05:15

van aminek nem olyan könnyű kitenni a szűrét.

cath 2010.10.29. 22:54:41

hát nem is én csinálom, mert félek tőle, hanem valakivel megcsináltatom, aki nem fél tőle. és neki könnyű kitennie a szűrét. de ez csak a pókról szól.

Alienexperiment 2010.11.05. 13:12:54

idegen, én is folyamatosan ezt mondom, akkor ütne nagyot a 2012blog, ha olyasmit csinálnának, mint J-Bone, a Johnny Mnemonic-ban. Amit kaptak infót, azt szétszórták, hadd tudja mindenki, de persze ők konrét, és a mindennapokban használható dolgokat adtak: (megfoghatatlan és a mindennapokban használhatatlan spirituális valamikkel az emberek 99%-a nem megy semmire, nem vagyunk vényevő krisnák) gyógymódok, energiatermelő eljárások, esetleg sokévtizedekre titkosított információk, stb.. Alienexperiment

Diodara 2010.11.05. 16:50:49

M.A. keress rá The Arrivals. Most tartok első részénél, valami új muszlim szemszögből legyártott szemfelnyitós film.

loveb 2010.11.07. 20:39:14

nem lesz több blográdió? ?

véleményem 2010.11.16. 12:50:50

Sajnálom, hogy nem lesz több rádió:( Azért remélem a továbbiakban is kapunk információkat, mert bár néhány dologgal nem értek egyet, kifejezetten hasznosnak tartom a munkátokat. Jól jártatok azzal, hogy Postát nem hívtátok. Nem ide való. Neki megvan a maga kis világa. Ha rajta múlik folyni fog a vér rendesen, úgyhogy jó, hogy nem mondtad neki M.A, hogy ha balhé lesz, akkor inkább hagyjuk el az országot, mert erre tuti szívrohamot kapott volna és lehazaárulóz:D

loveb 2010.11.16. 20:29:30

2010. november 05. 13:12:54 Alienexperiment képzeld, egyetértek:-) 2010. november 16. 12:50:50 véleményem azt hiszem, hogy ez az ami a legfontosabb, csak nem nevezted meg. ebben az ordenáré világban is megmaradni és hűnek lenni az elvekhez. beszélgető partnernek kezelni valakit, nem pedig ellenségnek. nem lehurrogni, hanem eszmét cserélni. nem pedig információt. ÉN NAGYON SAJNÁLNÁM HA NEM LENNE TÖBB BLOGRÁDIÓ. DE, annyit el kell mondani, hogy laza volt a fonal, és egy nagyon patent havi műsor lenne akkor, ha ténylegesen nagyon konkrét témákról nagyn intenzív eszme csere lenne. akkor nagyot ütne. remélem, MA (emjé, meg Bálint, de most már ez nekem nagyon össze van keverve), hogy felülvizsgálod ezt a döntésed. ha Te szerepelsz az archivumomban, akor én szeretnék...a tiedben.

2012 2010.11.17. 10:58:40

Emjé nem én vagyok! Milyen archívumban akarsz szerepelni?

véleményem 2010.11.17. 13:11:06

loveb Nem mondtam ki... Azért nem mondtam ki, mert azt vettem észre, hogy aki egy "hazafi", "hungarista" honlapon kimondja azt, hogy ő már pedig nem hajlandó a saját elveivel (jobban mondva a saját lelki világával!) szembe menni és embereket gyilkolni a hazájáért, az már nem is lehet magyar és elmondják mindennek. Sajnos az ilyenek - mivel más elvet képviselsz, mint ők - nem kezelnek beszélgetőpartnernek, csupán egy káros sejtnek, amit a többi közül el kell távolítani, mielőtt kárt okoz. M.A Lassan itt lenne az ideje, hogy valami "megoldással" is szolgáljatok, ha tudtok. Nekem is van egy forgatókönyvem az elkövetkezendő időkre, de azt hiszem, hogy előbb megvárnám a tiéteket és csak aztán osztanám meg a többi kommentelővel.

marioatreides 2010.11.17. 13:23:19

Milyen megoldással? Terjeszd az igét, ennél többet egyelőre nem lehet tenni.

véleményem 2010.11.17. 15:05:04

M.A. Nem lehet többet tenni egyelőre? Ez újabb kérdéseket vet fel. :D - Miért nem? - Mi az, hogy egyelőre? - Mit tegyünk akkor, ha már lehet (és milyen módszereket vegyünk hozzá igénybe pl. katonai-szellemi stb.)? - Meg egyáltalán.... Hol is állunk per pillanat a játszámban? Szerintem jó lenne egy bejegyzés erről a blogon, mert bár a problémákat látjuk, de a kiutat nem.

bukovinai 2010.11.17. 21:23:32

Üdv! Én a "Terjeszd az igét" módszerrel értek egyet. Egyelőre valóban nem tehetünk ennél többet. De mi az, hogy többet ???? Olyan mélyen vannak emberek a Mátrixba, hogy ha nehéz és fáradságos munkával 1-et fel tudsz ébreszteni az már valami!!! Ennél többet ? Már ez is meghaladja sok ember erejét! Ne tűzzetek ki magatoknak olyan célokat amik irreálisak. Vagyis : Ne álmodozzunk! Sok embert ismerek és nagyon mélyen vannak a manipulációban. azért is kellene egy jól bevált módszer amivel bárkit meg lehet közelíteni és legalább annyit elérni, hogy ne higgyen el mindent ami a médiában van és kezdjen el saját maga gondolkozni (Ez is kurva nehéz! MErt az emberek inkább a saját szórakozásaikkal és a kényelmükkel vannak elfoglalva mintsem, hogy elkezdjenek gondolkozni egy ilyen nehéz kérdésen...

bukovinai 2010.11.17. 21:33:41

Még valami. A szabad akarat. Amikor emberek döntenek bizonyos helyzetekben (Mert ebből áll az élet, hogy döntéseket hozunk) akkor a szabad akarat csak akkor zavaró tényező, ha az emberek nincsenek tisztában az igazsággal. Ha meggyőzödtek valamiről, tudják és hiszik, hogy az úgy van, akkor a szabad akaratukból fogják a helyes utat választani. A hazugságoknak a manipulációnak és minden sötét dolognak egy a célja : Ne legyen világossság, ne legyen tiszta az igazság. Mert ilyenkor a szabad akarat helytelen döntést hoz. Tehát a lényeg: az igazság terjesztése. Mert aki ismeri az igazságot az a szabad akaratából mindig jól fog dönteni. Aki viszont egy hazugságot vél igazságnak az legjobb szándéka ellenére is rossz döntést fog hozni...

emjé 2010.11.17. 22:10:40

"Sok embert ismerek és nagyon mélyen vannak a manipulációban. azért is kellene egy jól bevált módszer amivel bárkit meg lehet közelíteni " Nem kell bevált módszer. Csak terjeszd az igét! Aztán szabad akaratával ki-ki eldönti, kell-e neki. Nem kell az összes járdaszélen totyorgó nénikét átkísérni a zebrán - lehet, hogy át sem akartak menni.

véleményem 2010.11.18. 08:19:33

bukovinai A terjesszük az igét dologgal természetesen én is egyet értek. Ugyanis sok más dolgot nem tehetünk MOST, ebben a pillanatban EGYÉNENKÉNT. Ugyanakkor, amennyiben hagyományos "racionális" gondolkodással él az ember, akkor már is előjön a TERV szó. Na már most ugye ez egyrészt stratégiai, másrészt pedig operatív lehet alapvetően. Meggyőződésem, hogy az ige terjesztése operatív szint. Azonban, ha e fölött nincsen egy stratégia, akkor szerintem nagy bajban vagyunk, mert a mi kis "hittérítéseink" nem fognak tudni elég széles rétegekhez elég rövid idő alatt eljutni. Vagyis két dolog merül fel: vagy M.A. is hisz a gondolat általi teremtésben és a földet körülvevő tudathálóban és a 100. majom elmélet működésében - amiket még nem hallottam tőle, de ettől még persze lehet mondta! - , vagy pedig van a "felsőbb jónak" egy igen jó terve a problémák megoldására, amit viszont nem tudunk. Sőt. Igazából a felsőbb jóról sem tudunk semmit! Vagyis van itt még bőven tisztázni való szerintem, amit minden féle képpen körül kéne járni, ha mód van rá.

bukovinai 2010.11.18. 10:50:08

A felső jó szerintem a következőképpen működik : Ha kell valami változás, akkor az megfogan valakinek az agyában és az rávesz másokat, hogy támogasság ebben. És ha jó a terv és eltökéltek akkor sikerülhet. Ennyi. A tervet nekünk kell kitalálni és nekünk is kell megvalósítani. A sors, a felső jó akarat és mások nem fogják megcsinálni a munkát helyettünk. Segíts mnagadon és Isten is megsegít. Kézbe kell venni a dolgokat és el kell kezdeni tervezgetni és cselekedni. Ha nincs stratégia, akkor ki kell alakítani, stb. MUNKA. el kell kezdeni dolgozni az ügyön. Különben a ház sose épül fel. Amíg csak elmélkedünk és beszélünk addig nem halad a munka :-) Jól mondod : tervezni kell. Össze kell hozni egy csapatot aki képes rá. (nulladik lépés) Szerintem még itt se tartunk - úgyhogy bőven van mit csinálni...

véleményem 2010.11.18. 10:59:23

Lehet, hogy igazad van és tényleg így működik a felső jó. Azonban, ha már vannak a témában szakértőnik, akik médiumokkal nyitogatják az Akasha-krónika könyveit, akkor szerintem jó lenne, ha nem találgatásokra építenénk egy ilyen fontos tervet, hanem tényekre. Amúgy az a problémám az elméleteddel, hogy sajnos nem célravezető. Például ott vannak azon technológiai újítások, amelyek kipattantak valakinek az agyából, de az irányítók "emberei" (szigorúan idézőjelben az embert:D) megakadályozták őket abban, hogy ebből legyen is valami. Meggyőződésem, hogy ha az irányítók közvetlen segítséget adnak az alsóbb szinteknek a pusztító tervek végrehajtásához, akkor a jó oldal is tud valamilyen úton-módon segíteni minket, ha sikerül vele felvennünk a kapcsolatot. Legalábbis nagyon remélem, mert ha nem ez a helyzet, akkor elég nagy gödörben vagyunk:D

2012 2010.11.18. 13:24:21

Minden jóslat determinál, vagyis önbeteljesítő vagy önmegsemmisítő hatása van. Ez utóbbi a probléma, ezért a következő lépésekről szóló információkat nem szórják szanaszét a világban: ahogy a "sötét oldal", a "világos oldal" is need-to-know alapon működik (egyébként nagyon sokban egyezik a módszertanuk), azaz csak annyi információt ad mindig, amennyi az adott operatív feladat elvégzéséhez szükséges. A következő lépést ráérünk megtudni akkor is, ha már odaértünk.

véleményem 2010.11.18. 13:50:03

Ok. Szóval egyelőre nem tudhatunk többet, terjesszük az igét. Arra viszont kiváncsi lennék, hogy mi a véleményed a vonzás törvényéről, a Földet körülvevő állítólagos tudathálóról és a 100. majom esetéről. Csak mert, ha ezek a dolgok ténylegesen működnek, akkor már érthető, hogy miért olyan fontos az igehirdetés és valószínűsíthető, hogy célt is ér. Még egy kérdést hozzácsapnék: most akkor létezik a spirituális tanítások által olyannyira sújkolt "energiagyorsulás"? Történik egyáltalán valami is, vagy csak az emberek mesélik be maguknak?

véleményem 2010.11.18. 13:50:57

Javítanám: két kérdés volt:D

2012 2010.11.18. 14:01:29

"mi a véleményed a vonzás törvényéről, a Földet körülvevő állítólagos tudathálóról és a 100. majom esetéről" - ezeket az elnevezéseket én sose hallottam. Elég sok ember idetalál erre a blogra, aki különböző "ezotériás" könyvek tucatjait olvasta, és mindig azt hiszik, hogy én is ismerem ezt a világot, pedig nem. Az "energiagyorsulásról" se tudom, hogy micsoda, de lévén az energia skaláris dolog, elég hülyén hangzik maga a kifejezés, még hülyébben, mint Nándinak a "rezgésfázis" szava a frekvenciára. "Történik egyáltalán valami is" - hogyne történne, minden nap történik valami... "Ma is rekordok dőltek meg Ma is milliók tüntettek Meglettek mind a fegyveresek Akiket senki nem keresett Jön a hőhullám, vonul a front A Központ nem vesz fel telefont Forr a tenger és reped a gleccser De ezegyszer mégsem jelez a rendszer Osztódnak sejtek A vírus csak terjed Méreg az ételben Zavar a vételben Nem lehet véletlen Erjed A helyzet..." ...jön szembe a történelem gyorsvonata, de aki nem látja, csak akkor fogja érezni, mikor ideért. Nagy spirituális hátraduplaszaltókra egy ilyen sötét rendszerben viszont nem kell számítani. Itt mindig a fizikai események lesznek a meghatározóak.

richie elfelejtett jelszóval 2010.11.18. 15:16:45

Azért engedtessék meg a kritikus hozzáállás és szólás: 1) Az információ forrásának és módjának pontos megjelölése nélkül a blogon megjelenő infok nem hitelt érdemlőek. Az nem indok, hogy nézz körül a világban és ezt látod... Ugyanígy érvelnek, akik az Annunakik, a zsidók, a USA kormányának összeesküvését látják a dolgokban, ugyanígy akik a jelenések könyvét próbálják értelmezni. - Ráadásul mi a bizonyíték, hogy a médiumokon keresztül érkező információk hitelesek? És jóindulatúak? /b Az megint nem érv, hogy te önkényesen kiírod FAQ-ban, hogy minden információ forrásra vonatkozó kérdés törölve lesz. Ha valami igaz, az nem fél nyilvánosság elé, vagy fénybe állni, azt minek titkolni, és tagadni? 2)Nem vagyunk itt annyian, hogy bármilyen konkrét információt elterjesszünk, elérve a kritikus tömeget, amikor a jövőre vonatkozó tudás megsemmisíti az általa felvázolt jövőt.

2012 2010.11.18. 15:28:40

"Ugyanígy érvelnek, akik az Annunakik, a zsidók, a USA kormányának összeesküvését látják a dolgokban, ugyanígy akik a jelenések könyvét próbálják értelmezni." - jól teszik. Akkor is, ha nincs igazuk. Sőt, akkor főleg. Ugyanis így legalább utánajársz, és van esélyed megtudni, hogy miben van és miben nincs igazuk. Ezzel részben kapcsolatos lesz egyébként a következő bejegyzés, amit terv szerint holnap írok meg (vagy mégsem). "mi a bizonyíték" - N I N C S . "Az megint nem érv, hogy te önkényesen kiírod FAQ-ban, hogy minden információ forrásra vonatkozó kérdés törölve lesz." - persze, hogy nem érv, hanem szabály. Ami alól ráadásul vannak kivételek, mint jelen helyzetben látható. Az önkényesség fogalma értelmezhetetlen a te szempontodból, mivel ez az oldal faq-stól, mindenestül az én önkényes játszóterem. Az én szempontomból az önkényesség nem megállapítható, mivel minden szabály egy koherens célt szolgál, egyik sem csak azért jött létre, mert úgy volt kedvem. "Nem vagyunk itt annyian, hogy bármilyen konkrét információt elterjesszünk, elérve a kritikus tömeget" - káosz-elmélet. Egyetlen szó kimondása egy kihalt utcán átírhatja a történelmet. Egyébként ha nem lenne lehetőség arra, hogy az itt leírtak elérjék a kritikus tömeget, el sem kezdtem volna írni a blogot.

véleményem 2010.11.18. 17:09:28

"Egyébként ha nem lenne lehetőség arra, hogy az itt leírtak elérjék a kritikus tömeget, el sem kezdtem volna írni a blogot. " Na puff neki:D Akkor gondoljuk tovább.... Mit értesz az alatt, hogy kritikus tömeg? És konkrétan mekkora számot is jelent ez? - Ez kissé megfoghatatlan dolog, de azért remélem tudsz rá adni valami választ. De jön itt egy kis rövid cikk netről bevágva és utána jön a saját okfejtésem erről. ″A 100. majom″ elmélet egy 30 évet felölelő, a japán makákó majmon végzett megfigyelésen alapul. Ezt a metaforát Lyall Watson alkotta a kritikus tömeg meghatározására (Életfolyam: a tudattalan biológiája). Később, ilyen címmel jelent meg Ken Keyes (A századik majom című) könyve, melyben magát a megfigyelést is leírja, és a 100. majom kifejezést metaforaként használja. A Csendes-óceán Japán délnyugati partjainál lévő egy részét Hyūga-nada-tengernek nevezik. Itt (Miyazaki megyében) található Kōjima (japán írásmóddal: 幸島) sziget, a Kushima nevű település van hozzá legközelebb. Ez a sziget elsősorban a vadon élő japán makákó kolóniáiról ismert. Az állatok megfigyelése 1947-ben kezdődött, és 1952-től minden egyedet megjelölnek, hogy a szaporodást, az egyedek családi szálait nyomon lehessen követni. A japán makákó (Macaca fuscata) igen értelmes faj, "hómajom"-nak is nevezik. Fürdőzésre használja a vulkánok melegítette kellemes hőmérsékeltű tavakat, illetve hógolyókat formál saját szórakoztatására. A Kiotói Egyetem Főemlős-kutató Intézete a főemlősök nemzeti kutatási központja is tanulmányozza az itt élő állatokat. A megfigyelések az állatok csoportos viselkedési szokásaira irányulnak, illetve kísérletek is zajlanak. Az alábbi megfigyeléseket 1952 és 1958 között jegyezték fel (ezt a megfigyelést tartalmazza Ken Keyes könyve): A szigeten élő vad kolóniát a kutatók folyamatosan a homokba dobott édesburgonyával látták el. A majmoknak ízlett az édesburgonya, az ételre ráragadt homok azonban zavarta őket. Az „Imo-nak nevezett tizennyolc hónapos nőstény megmosta a burgonyákat, és ezzel megszüntette a zavaró motívumot. A fortélyra anyját is megtanította. Játszótársai szintén elsajátították az új módszert, és szüleiknek is megmutatták. Rövidesen az összes fiatal egyed megmosta burgonyáit, de csak a gyermekeiket utánzó felnőttek tanulták meg ezt a viselkedést. 1958 őszén az eképpen eljáró majmok száma a szigeten már jócskán megnövekedett, a szám nagyságrendjét Dr. Watson 100 egyedben határozta meg. Ekkor csaknem az összes, a szigeten élő majom, minden további behatás nélkül, egyszerre csak mosni kezdte a burgonyákat. Ha az esemény kizárólag azon az egy szigeten történt volna meg, alighanem úgy gondolták volna, hogy létezik valamiféle kommunikáció a majmok között, s hozzákezdtek volna ennek a kommunikációs módnak a felkutatásához. Ám a környező szigeteken élő majmok szintén mosni kezdték a burgonyákat. Még a japán szárazföldön honos majmok is így cselekedtek. Semmiképpen sem lehetséges tehát, hogy ezek a majmok bármilyen, általunk ismert módon kommunikáltak volna egymással. Ez volt az első eset ilyen megfigyelésre. Feltételezték, hogy léteznie kell valamiféle, ezekre a szigetekre kiterjedő morfogenetikus struktúrának vagy mezőnek, amelyen keresztül a majmok képesek voltak egymással kapcsolatba lépni. - Ez az, amit én úgy neveztem, TUDATHÁLÓ. Szóval összefoglalva az egészet: Most arra megy ki a játék, hogy a Földön a tudatháló átalakítása érdekében - hogy pozitív változások történjenek az emberek gondolkodásában globálisan - el kell érnie a "felébredt" emberek számának azt a küszöbértéket, melyen túlhaladva a változási folyamatok beindulnak. Jól gondolom?

2012 2010.11.18. 17:30:47

"Most arra megy ki a játék, hogy a Földön a tudatháló átalakítása érdekében - hogy pozitív változások történjenek az emberek gondolkodásában globálisan - el kell érnie a "felébredt" emberek számának azt a küszöbértéket, melyen túlhaladva a változási folyamatok beindulnak." - Valami ilyesmi. Szaknyelven: az ideák áramlásának mintázatát kell megváltoztatni, ez persze célzott magnetikus lánc létrehozásával sokkal könnyebb lenne, csak részben mentálisan immunissá tették az embereket az ilyen folyamatokra (persze az ember elsősorban asztrális tudatosságú lény), másrészt nincs megfelelő iniciátorunk a lelkesedési reakció beindítására, harmadrészt az Irányítók tudják, ilyenkor mi a teendő: az iniciátort kiiktatni a láncból és az őrizetlenül maradt gyökeret megfertőzni eltérítő ideával. Úgyhogy marad a mentális igehirdetés egy mentálisan érzéketlen világban. Ezért várunk arra a történelmi gyorsvonatra: krízishelyzetben az emberek mentálisan kiszolgáltatottabbá válnak (lásd stressz alapú programozás, az Irányítás is ezt használja).

2012 2010.11.18. 17:33:05

Egyébként már tudom, hogy 2012-ben milyen új nevet fogunk felvenni: Krumplimosó Blog.

véleményem 2010.11.18. 17:58:19

Történelmi gyorsvonatra? Ez nem hangzik ám túl jól... Lehetőségek: a, Gazdasági összeomlás b, Harmadik világháború c, New World Order bevezetése d, Természeti katasztrófa e, mindegyik:D Attól tartok nem jó ötlet megvárni ezt a gyorsvonatot, majd felugrani rá, amikor lassítás nélkül elviharzik a vágányunk mellett! Nem megy előtte másik járat esetleg, ami nekünk jó lenne? Amúgy ne kapkodd el a névválasztást... Ha jövőre is ilyen "jó" lesz az időjárás (ilyen sok lesz a chamtrail gép:D), akkor 2012-re már krumplink sem lesz:D (Viccet félretéve az idei krumpli marha pocsék a sok esőtől és kevés is van belőle!)

spike 2010.11.18. 21:16:03

Nem is rossz név, talán az embereket is hozná, mert nem értenék, hogy mi értelme van egy krumplimosó blognak :D Talán mégis lenne annyi gond, hogy krízishelyzetben pont nem működne hatásosan. Úgy vettem észre, hogy ezt a bizonyos krízist mindenképpen meg kell várni, ismeretlenekre egyáltalán nem tudtam hatni, olyan keményen elvakultak.

2010.11.18. 22:44:18

http://bombahir.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=7686%3Anyugdijasokat-kueldene-a-nasa-a-marsra&catid=107%3Arovat-tudtech-urkutrepul&Itemid=489

bukovinai 2010.11.18. 22:53:37

Üdv! véleményem szerint, aki nem hisz a médiumoknak az egész egyszerűen JÁRJON utána! Te magad is lehetsz médium. Mert ez nem születés függő, hanem ember-függő. Tedd magad tisztába! Kezdj el tisztán élni, tisztán gondolkozni és tisztán érezni. Fogadd el a teremtő létezését és kezdd el keresni őt - tiszta szívből őszintén. Jönni fognak a "jelek". Kérdezz és jönni fognak a válaszok. A suggalatok. És rájössz, hogy ez nem is olyan egyszerű! Mármint félredobni az egódat a kicsinyes kívánságaidat és tiszta életet élni. A próféták mindig tiszta életű emberek voltak. Szerintem két adás is fut. Az egyik a tiszta, a másik a sötét. hogy melyiket tudod befogni az a vevőn is múlik vagyis rajtad. amennyiben nem élsz tiszta életet akkor a sötét adást fogod fogni. amint elkezded tisztába tenni magad jönnek majd a tiszta adások. NEKED. és ha jönnek, akkor nem kell már hinned a médiumoknak, mert te magad lehetsz a médium... Próbáld ki! A tiszta adás fogására tiszta vevő kell. Én sokszor kaptam már ilyen sugallatot. Gondolatokat a fejembe amik nem az enyémek. Nem én jöttem rá, hanem egyszer csak ott teremtek. Hogy ezt kéne tenni vagy azt. Ez máshonnan jött nem belőlem. Bárki kipróbálhatja (a tiszta élet elkezdését...) Mit veszthetsz vele ? Csupán az egód kívánságait. Vannak fokozatok. A legfelső fokozat kb mint amit Jézus csinált. Minden egójáról lemondott és csak az emberiségért dolgozott. Ezért kapott a tiszta adásból sokkal többet, mint mások. előre megmondom - mivel próbáltam - nem is olyan egyszerű lemondani az egód kis vágyairól... de nem ám!

véleményem 2010.11.19. 08:03:45

bukovinai Nagyjából én is így látom a dolgot. Megpróbálok én is a lélek irányába fordulni az egó helyett. Sajnos ez nehéz dolog, mert amint problémával találom magam szemben máris előjön az egó a félelemmel, aggódással. Szóval ez egy igen kiélezett meccs. Azonban azt se felejtsük el, hogy az egó háttérbe szorítása nem csak, hogy nem egyszerű feladat, hanem sok esetben kifejezetten veszélyes következményeket von maga után. Csak egy gondolat erejéig képzeld el, hogy nem hagyod, hogy az egód befolyásoljon és igyekszel jó ember lenni. Mi fog történni akkor, ha rossz emberekkel találkozol, akik fizikailag kárt akarnak okozni neked? Ugyanis a jó ember arról ismerszik meg, hogy nem üt vissza. Ha viszont nem ütsz vissza, akkor lehet, hogy ott lesz vége a dalnak. Felmerül a kérdés: mikor döntesz helyesen? Ha jó emberként nem ütsz vissza és vállalod ennek a következményét és esetleg meghalsz, vagy ha élsz az önvédelem jogával és megteszel mindent az életben maradásért. Vegyük észre, hogy az első esetben az életről való tudatos lemondásunk valójában az öngyilkosság egyik formája, csak épp nem a saját kezünkkel vetünk véget az életünknek, hanem mások által. Vagyis mi a helyes választás? Ugyanis az ország helyzetéből kiindulva a következő időkben jóformán bármelyik pillanatban előfordulhat, hogy lázadás tör ki és ezzel a helyzettel szembe kell néznünk. Hogy fogunk dönteni? Mi a helyes megoldás?

catsword 2010.11.19. 09:56:23

Ónagykirályunk eltolja azt a lázadást, nincs az még itt bármelyik pillanatban szerintem.

bukovinai 2010.11.19. 16:40:56

kedves véleményem :-) Nem erről van szó. Az egó háttérbe szorítása nem azt jelenti, hogy az igazságot szorítom a háttérbe és jófiú leszek. Az egó háttérbe szorítása egész pontosan ezt jelenti : Önfeláldozás. (amiről a magyar népmesék szólnak mind egy szálig) A tiszta élet felé fordulás önfeláldozás. önmagad kívánságait kell alább adnod egy magasabb cél érdekében. Kevesebb jólét és kényelem és több munka. Kevesebb élvezet és több szenvedés. Na. ez ez amivel nagyon nehezen birkózik meg az ember. Itt egy iskolapéldája ennek : http://www.youtube.com/watch?v=j6bRwnM8Ko0 Jó alaposan gondolkozzatok el a mese mozzanatain...

véleményem 2010.11.19. 17:09:28

bukovinai Magyar népmesék?:D Bátor aki arra vállalkozik, hogy a valószínűleg legalább 1000 évre visszatekintő ősi magyar bölcsességeket értemezze, miközben egy egész szimbólumrendszer van benne. :D Olvastam is ezekről egy könyvet és hát eléggé bonyolultak. Sokkal több van egy ilyen mesében, mint azt az ember valaha is képzelné. Valószínűleg ennek a történetnek az egyik bölcsessége ténylegesen a lemondás, de ez még nem oldja fel azt az ellentétet, amit írtam. Kérlek, ha van konkrét válaszod a kérdésemre, azt oszd meg velem. Az önmagad kívánságai sajnos nem értelmezhető, vagy csak kifejezetten nehezen. Ugyanis ki is az önmagam?:D Nem mindegy. Alapesetben ugyanis az egóval azonosítja magát az ember, ami persze nem igaz. De akkor, ki is vagyok? Elméletileg a lélek, akihez csak azért tartozik egó, hogy képes legyen a tapasztalásra és ez által lehetősége legyen a fejlődésre. De amíg az egó oldaláról lemondhatsz valamiről, addig a lelked oldaláról nem. Szerintem. Szóval a fenti konkrét esetben nem gyilkolhatok, mert a saját lelkem ellen teszek és nem pedig az egóm ellen. Már amennyiben sikerült jól kategórizálnom. Véleményed?

spike 2010.11.19. 19:56:11

vannak olyan harci technikák, amiknek a lényege, hogy az ellenfeled által bevetett erőt használod fel arra hogy önmagának okozzon kárt :) de szerintem ha megtámadnak és nem tudsz olyat csinálni, amit az előbb mondtam, akkor nyugodtan védd meg magad, és üss vissza.

catsword 2010.11.19. 20:22:17

ezzel meg nehezen bírkózik meg az asszony: http://www.youtube.com/watch?v=jMZxT5r2Y5c&feature=related
süti beállítások módosítása