HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Blogtalálkozó és programajánló (frissítve)

2010.04.20. 19:47 dangbird

Április 23-án, pénteken blogtalálkozó! A helyszín előreláthatólag a Magyarok Házának a büféje lesz, vagy pedig a Nemzeti Kávézó. Az előbbi valószínűbb. *150 ft a tokaji. Jöjjön el mindenki, mertkülönben. Hozzatok sört, hozzatok nőt. A pontos időpontot nem tudom megmondani, ugyanis itt jön a programajánló rész: 17:00-kor Rácz Sándor tart előadást a Széchenyi teremben '56-ról, arra pedig én be fogok ülni, mert utána/előtte/közben/helyette le akarom támadni, és elhívni a rádióba (van rá 5% esély, hogy eljön). Úgyhogy aki akar, az jöjjön arra is. Belépődíj elvileg nincs. 19:00-ra már biztos, hogy vége lesz, úgyhogy akkorra már ott fogunk ülni a büfében.
Szóljon e-mailben vagy kommentben, aki jönni akar, hogy tudjam, nagyjából hányan leszünk.

*Gy.k. mindkét helyszín az MVSZ székházában van, tehát csak attól függ, mennyi hely van, hogy ide vagy oda ülünk be.

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr96226050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stan 2010.04.21. 14:46:50

Mennék, de akkor pontosan hány órakor lesz a tali' a Nemzeti Kávézóban?

Stan 2010.04.21. 14:47:38

Vagy akkor Magyarok háza?

M.A. 2010.04.21. 16:11:23

Szerintem az írásból kiderül, Magyarok Háza, 1. emelet, büfé. Pontos időt nem tudok írni annak, aki nem jön a Rácz Sándorra. Mondjuk 19:00.

steinerista 2010.04.21. 18:45:25

"Az előbbi valószínűbb." Vagyis mérget ne vegyen rá senki?

Miklián 2010.04.21. 21:23:14

Én mennék, csak van egy kis problémám. Nógrád megyei vagyok és az Árpád Hídnál fogok leszállni. Onnan a Semmelweis utca kb. 5 kilométerre van, ami még nem is akkora gond, mivel ismerősöm lekísér, aki szintén Pestre jön. Rácz Sándor előadása 17:00-kor kezdődik és várhatóan 19:00-ra lesz vége. A buszom hazafelé pedig 20:20-kor indul, tehát hivatalosan van 80 percem. Csak mivel fél kilenckor már elég sötét van, nem szeretnék egyedül 5 km-t utazni a pesti utcán vaksötétben, mivel - őszintén megmondom - nógrádi parasztgyerek lévén nagyon messze áll tőlem Budapest, még világosban is. Lenne tehát egy kérésem. Ha valaki autóval érkezik a találkozóra, az esetleg kivinne engem a 20:20-as buszhoz az Árpád-hídhoz, vagy elkísérne legalább valaki helybeli, mert egyedül nem igazán van merszem ezt az utat bevállalni este Pesten. :S Ha valki segítene, azt előre is köszönöm!

M.A. 2010.04.21. 21:52:26

steinerista: Bakker, ha nem ott lesz, akkor a szomszédban, nem mindegy? Attól függ, hogy lesz-e péntek este (Rácz Sándor után) elég hely a MH büféjében. Ha nem, akkor átvonulunk a szomszédba.

M.A. 2010.04.21. 21:59:33

Miklián: az baj, a BKV-t ismerve ahhoz, hogy elérd a buszt, fél 8 fele el kell indulnod. Tehát a blogtalálkozón nem nagyon tudsz részt venni, max. az előadáson. Sajnos szállást nem tudok szerezni, pedig az lenne az ideális.

steinerista 2010.04.21. 22:18:23

Az írásból csak az derül ki, hogy "valószínűbb". Bocs, bocs, csak én is kedvet vlk-tól a kötekedésre és próbálgatom a szárnyaimat :D Majd elmúlik.

steinerista 2010.04.21. 22:19:28

De most már látom az eligazítást is :)

vlk 2010.04.22. 17:35:30

vlk-től nem vlk-tól...

steinerista 2010.04.22. 17:48:25

Miért vlk-től?

petrol 2010.04.22. 17:52:32

Elvileg megyek.

Miklián 2010.04.23. 22:48:30

Fergeteges előadás volt! Sikerült megkérnetek Sándor bácsit, hogy jöjjön el a 2012 Rádióba? Úgy néz ki, hogy nekem eljön megtartani az iskolai előadást. :)

Vlk 2010.04.24. 00:19:47

hé azt nem is én írtam! :D De nagyon helyes. Úgy kell kiejteni elvileg a nevemet hogy "Völk" Csak nem egy terminátor írt a nevemben? :) (Ha igen akkor ő tudja miért terminátor)

cath 2010.04.24. 07:48:42

Miklián, melyik iskolába? :)

Miklián 2010.04.24. 14:05:35

Balassagyarmatra. Egyszer már volt nálunk, de mint kiderült, akkor valamiféle körúton járt, amikor ugyanis 130? iskolának tartott előadást szerte az országban. Te is voltál voltál az előadáson? :) Sajnos nekem sietnem kellett utána, mert egy az, hogy ment a buszom, a másik meg, hogy fogalmam sem volt, hogy mikorra érek ki az Árpád-hídhoz és ott hogy veszek jegyet, és melyik buszra szállok fel. Még soha nem voltam benne a budapesti tömegközlekedés kavalkádjában, de szerencsére érkezett telefonos segítségem. :)

cath 2010.04.24. 15:29:13

Gondoltam hogy Bgy, abból a 20:20as buszindulásból :). Nem, most nem voltam, mert pár hónapos a gyerekem aztán nincs meg nélkülem, ott meg eléggé belezavart volna a hangulatba... :) De Gyarmaton vagyok sokat -majd ha nagyobb lesz akkor megint- mert odavalósi vagyok, csak sulis időszakomban elszakadtam előbb más vidékre most meg felnőtten pestre.

M.A. 2010.04.24. 17:15:01

Miklián: nem is vettelek észre. Meg is kértem a nevedben, hogy menjen Gyarmatra, de mondta, hogy már te szóltál neki. Utána egy olyan ember ment oda hozzá, aki sofőrnek jelentkezett, úgyhogy elvileg van esélye a dolognak. A rádióba lehet, hogy eljön. vlk: Bocs, nem vettem észre. Mindegy, már ott marad.

steinerista 2010.04.24. 19:34:47

Ó. Bocsi, én a nicked "véelkának" mondtam ki magamban, a "völk" eszembe sem sem jutott. Biztos mert majdnem "volk", az meg olyan távoli tőled (szerintem) :D A nyelvtörőket meg gondolatban is taszítom.

Damian 2010.04.24. 19:57:19

Sajnálom hogy nem tudtam elmenni a blog találkozóra lenne veletek találkozni de ez most nem jött össze majd legközelebb.

steinerista 2010.04.24. 21:51:53

Vlk, most esett le, nem is te írtad a hozzászólást??!? Miféle szánalmas trend ez, hogy mások nickjével írogatnak egyesek? Én tudom, hogy ez a világ egy vicc, de mindig van új a nap alatt :) M. A., ugye nem te voltál? A vfölököhöz (a letört fogam miatt f-hang nélkül nem tudom kiejteni :D) címzett soraidból merek rá következtetni, de remélem csak beképzelem.

M.A. 2010.04.25. 11:25:12

Nem én voltam. Mostantól oda fogok figyelni az IP-címekre.

Miklián 2010.04.25. 17:38:00

M.A. Szerintem ott ültél mögöttem Nándival, ha egyáltalán ott volt, ha pedig nem, akkor előttem három sorral. Legalábbis erre tippelek, mert valaki ült a bejárat előtti széksorban, akinek a hangja nagyon hasonlított Nándiéra és nem bírta fogni a száját, már amennyire le tudtam szűrni a rekedtes hangszínét blográdión keresztül. :) Amúgy tetőtől-talpig feketében voltam, egy ing volt rajtam, azon egy széthúzott kabát és egy fekete nadrág. Annak a széktömbnek a leghátsó sorában ültem, ami rögtön ott van a belépés után balra. Amúgy még az előadás előtt beszéltem a bácsival, mert amikor felmentem a lépcsőn, egy idős hölgy rögtön szólt nekem, hogy bent van Rácz Sándor, és akkor végre szóljak neki az előadás nevében. Ott egy kicsit megrökönyödtem, hogy Úristen, itt van előttem egy történelmi alak, na mit is mondjak neki, de utána feloldódtam, és minden simán ment. Volt egy telefonszámcsere, betáblázott a naptárába. Azóta nem hívtam őt, majd holnap veszem ki az iskolai dísztermet, amit remélem megkapok a nevében, és majd utána konferenciálódok vele egyet. Tényleg kár, hogy nem maradhattam, el kellett sietnem. Majd legközelebb kellene megyek a találkozóra is. Vettél azok közül az újságok közül, amiket az előadás végén említett? Szerintem elég jók lehetnek. cath: ha gyarmati vagy, akkor majd egyszer veled is összefuthatok. :)

Miklián 2010.04.25. 17:40:15

Majd legközelebb el kellne mennem a találkozóra is.* Kicsit fáradt vagyok az egész napi betonkeveréstől, szóval nem nagyon tudok írni. :)

M.A. 2010.04.25. 17:44:23

Nándi nem volt benn. Én középen ültem, kb. a 4. sorban. Tőlem balra ült az a botos ember, aki elég sokat közbeszólt.

lololok 2010.04.25. 18:59:47

Ki a III. világháborús próféta?

elbunda 2010.04.25. 21:05:34

Cszmeg,Orbán ép parról pofázik,hogy rendszerváltás történt,azaz rendszer megbuktatás és most új épül épp.Tényleg azt hitetik épp el,hogy most minden más,minden jobb lesz. 2/3 megvan :O

steinerista 2010.04.25. 22:42:21

Bocsi, félreértettem :) Tudja valaki, hogy honnan tudom letölteni a kommunista internacionálét ének nélkül?

Kang 2010.04.25. 22:47:36

www.sovmusic.ru

steinerista 2010.04.25. 22:52:03

Köszönöm :)

M.A. 2010.04.26. 13:36:25

lololok: Nem te, nyugi.

szakal 2010.04.26. 15:14:09

és én? és én?

lololok 2010.04.26. 17:16:58

Azt sejtettem, de ki az aki III. VH-ról haluzik?

elbunda 2010.04.26. 20:36:48

Jah,tudom hogy nagyon informatív voltam XD Akkor is megrökönyödtem rajta,ha mindenki megjósolta már . Én azon borultam,amikor echon 14%os volt a feldolgozattság,máris megvolt a 68%.. Na akkor néztem egyet

Nihilus 2010.04.26. 22:35:25

A harmadik világháború említéséről jutott eszembe egy megfontolandó dolog. Hosszú komment lesz, de szvsz megéri elolvasnotok! :) Mi, akik itt ezen az blogon írogatunk, valószínűleg mind tudjuk, hogy a vallás, mint olyan, a mai formájában nem több, mint egy manipulációs eszköz. Ettől függetlenül a Föld népességének nagy része (ez sajnos egyenlő a tudatlannal) kereszténynek vallja magát (az, hogy a parancsolatokat stb. nem tartják be, az most nem lényeges). Na most ugye, a Bibliában le van írva ez az Antikrisztusos téma, gondolom valamilyen szinten ezt mindenki tanulmányozta már ha érdeklődik az ilyen témák iránt. A mondandóm lényegét tekintve az sem lényeges, hogy ennek a próféciának a valóságtartalmában hiszünk-e vagy sem. Most jön az érdekes rész: Úgy van leírva az egész, hogy ez az Antikrisztus éveken keresztül csak pozitív dolgokat, csodákat fog tenni, hogy elhitesse, ő a megváltó, azután jönnek majd csak a valódi/gonosz céljai. Szerintem ez a "jóslat" nem más, mint az Irányítók egy nagyon ügyes, végső esetre tartogatott védelmi eszköze, ha valaki(k) komoly veszélybe sodorná(k) a hatalmukat. (Már ha ez egyáltalán megtörténhet...) Meg is magyarázom, hogy miért: Tegyük fel, hogy valamely módon egy valóban jó szándékú személy/párt politikai hatalmat szerez (bár ez nem túl valószínű a mai rendszerben). Tegyük fel azt is, hogy egy jó nagy adag értelmes ember követi is őket, ha meg már itt tartunk, tegyük melléjük a szép számban jelenlévő fénylényeket is. Bár ez már-már csodával határos, de feltételezzük azt is, hogy idővel akár egész országok, így ezzel együtt haderő is csatlakozik hozzájuk. Szép fokozatosan elkezdik rendbe tenni a bolygó ügyeit, öröm és boldogság stb.. Na itt jön képbe a "prófécia". Az embereket szépen fellázítják a Bibliai szövegre hivatkozva, esetleg egy két mesterséges eseménnyel, egyéb trükkökkel/belemagyarázásokkal az adott személyt minél inkább elkezdik az Antikrisztushoz hasonlítani. És most ebből a gondolatmenetből nem nehéz kilogikázni, hogy megint ott tartunk, hogy azokkal az emberekkel öletik, vagy legalábbis utáltatják meg, de kegyetlenül ezt a személyt/csoportot, akiken azok valójában segíteni akartak. (Ez egyébként egy kis kutatás után kiderül, nagyon kedvelt módszerük az Irányítóknak a "balesetek" mellett.) Na, ha valaki végigolvasta, akkor remélem érdekesnek találta a gondolatmenetet. :) És tegyünk fel magunkban egy kérdést: Mi van akkor, hogy ha igazából Lucifer a jófiú? :)

Nihilus 2010.04.26. 22:41:01

Egyébként pedig az a fő gond ezekkel az összeesküvés elméletekkel, hogy egyrészt információ hiányában sajnos csak elméletek, másrészt pedig egy idő után már az eddig alapigazságoknak tartott dolgokat is megkérdőjelezi az ember. (Bár ez talán nem is feltétlenül baj?) Egy ilyen alapigazságokat feszegető eszmefuttatás során jött elő az a téma is, amiről előbb írtam a hosszú postban.

lololok 2010.04.26. 23:33:14

"a Föld népességének nagy része (ez sajnos egyenlő a tudatlannal) kereszténynek vallja magát" Érzésem szerint tévedsz. Vedd észre, hogy amit te állítasz: legalább 4 milliárd ember keresztény. Ha azt írnád: "a Föld vallásos népességének nagy része", szerintem még az sem lenne igaz. Következésképpen az "elméleted" főképp a nyugati világról (Közép- és Nyugat-Európa ill. USA) szól. Mit szólna ehhez az 1 milliárd iszlám hívő? "az a fő gond ezekkel az összeesküvés elméletekkel, hogy egyrészt információ hiányában sajnos csak elméletek" Ez kb. minden gondolatra igaz. Ez egy ilyen világ. Néhány elmélet helyessége valószínűbb, néhányé kevésbé, de végső soron minden többé-kevésbé absztrakt gondolat egy elmélet, by definition. A szörnyű valóság az, hogy nincs objektív mód a valóság "as it is" átélésére. "ha valaki végigolvasta, akkor remélem érdekesnek találta a gondolatmenetet" Nem. "Mi van akkor, hogy ha igazából Lucifer a jófiú?" Hülyeség, Orbán Viktor A jófiú.

lololok 2010.04.26. 23:39:13

"de feltételezzük azt is, hogy idővel akár egész országok, így ezzel együtt haderő is csatlakozik hozzájuk" Statisztikus rendszerekben az ok-okozat "kristályos" elve egyszerűen nem érvényesül. Én úgy sejtem, hogy akik rendelkeznek az irányítás akár legkisebb szándékával/szenvedélyével, azok ezt nagyon jól tudják. Az egyik trükk pont az, hogy az átlag halandó folyton azt kérdezi: "miért?". Amit itt írsz, az bekövetkezhet, de az "eredeti", szinguláris okot már sehol sem fogod találni.

szakal 2010.04.27. 08:29:42

Ezt se hittem volna :D Lololok elmondta helyettem? Ki a III. vh-s hős? ;)

szakal 2010.04.27. 08:31:09

Mármint ez feljebb dicséret volt Lololoknak Nihilusi reagálására. :D

Nihilus 2010.04.27. 10:26:34

"Mit szólna ehhez az 1 milliárd iszlám hívő?" Ott is van egy ilyesmi történet úgy tudom, csak kicsit más köntösben, tehát nekik is be lehetne adni simán. "Hülyeség, Orbán Viktor A jófiú." Ez viszont egy megkérdőjelezhetetlen alapigazság. :) (Még egy pár évig, hehehe...)

lololok 2010.04.27. 16:32:58

"Mármint ez feljebb dicséret volt" Lejjebb is elfogadom...
süti beállítások módosítása