HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Vihar előtti csend (frissítve)

2010.04.17. 12:34 dangbird

Tudom, hogy látszólag nagyon leültünk, de nagy dolgok készülnek a háttérben, aztán hogy mi lesz belőlük, az már egy másik kérdés.

Elvileg* holnap lesz új bejegyzés, jövő héten megy fel egy rakás anyag a bonanzára, rádió-ügyben is még beszélnem kell pár emberrel, valamint lesz blogtalálkozó, jövő héten, talán pénteken, a pontos időpontot majd még kiírom.

Elsőként az újdonság-doboz meg lesz szüntetve, túl lassan frissül FF-felhasználóknak, egyszerűbb egy egysoros bejegyzést feldobnom, ha valami történik, ráadásul az még RSS-ben is látszik.

*Mégse sincs, az ördög a részletekben van, komplexebb a téma, mint kellene. Majd egyszer csak megíródik...

83 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr26226052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elbunda 2010.04.17. 17:05:48

Bumm! Éljen-éljen, blogtalálkozón egyébként mi szokott lenni?

M.A. 2010.04.17. 17:56:48

Iszunk, röhögünk meg iszunk. Bár most lehet, hogy kicsit komolyabb lesz, mert két fajsúlyosabb emberrel is össze akarok ülni (bár nem biztos, hogy egyszerre meg lehet szervezni).

steinerista 2010.04.17. 17:57:55

Kötetlen beszélgetés :) Semmiképpen sem holobigyó-tagadás! Jut eszembe, remélem tegnap mindenki ájtatosan emlékezett!

steinerista 2010.04.17. 18:46:24

Hát a holokausztra! Vagy azt mered mondani nem volt tegnap semminek sem az emléknapja? :)

M.A. 2010.04.17. 19:23:05

Ha nem tudom, hogy mi az a holokauszt, az vajon büntetendő?

steinerista 2010.04.17. 21:21:08

Igen, a 8. elemi osztály újbóli elvégzésével. Majd közmunka vállalása: 6 hónapi idegenvezetői munka a Holokauszt Múzeumban, zárás után takarítással. Remélem még nem a tűzzel játszunk.

wut? 2010.04.17. 21:57:41

Van holoholo múzeum?:O

steinerista 2010.04.18. 00:13:26

Micsoda eretnek kérdés ez??!? www.hdke.hu :D

Z.Lajos 2010.04.18. 10:49:42

Több száz, sok ezer, több tízezer, sok százezer...sok millió, több tízmillió!!! zsidó áldozata volt e gyalázatos tettnek. Emlékezzünk alázattal, ne csináljunk gúnyt e-megkérdőjelezhetetlen történelmi tényből! Vagy lecsap az holo-inkvizíció a demokrácia nevében:)

Vlk 2010.04.18. 11:38:41

Bármennyire is nem csípjük a cionistákat, azért a holokausztnak sok más áldozata is volt (sőt, felteszem zömében nem cionista meg szabadkőműves nagymester) szóval szerintem annyira nem kéne röhögni rajta.

steinerista 2010.04.18. 12:03:27

Nono, itt senki sem röhög az áldozatokon, ez vegytiszta hülyeség. Azon sem röhög senki történt, részemről én azon, ami most történik, kérlek gondolod újra. De ha már az áldozatokról van szó, vajon csak a holokauszt áldozatai érdemelnek emlékezést? Amióta világ a világ, minden háború és gyilkosság áldozata meg kellene, hogy érdemelje ezek alapján, akkor is ha a legcsúfabb pokollényről van szó. Így igazságos, de kinek van erre ideje, energiája? Egyáltalán fontos-e? Másik kérdés, hogy vajon a halál tényleg a vég és minden tekintetben megszűnünk majd létezni ha meghalunk?

Vlk 2010.04.18. 14:43:56

Én nem szeretem a megemlékezéseket és az ünnepeket a kötelező jellegük miatt, és idegesítenek a holokausztos viccek is és a holokauszt felmagasztalások is, ezt akartam megfogalmazni kb. Szóval szerintem a holokauszt poénkodás a ló másik oldalára esés.

M.A. 2010.04.18. 16:19:23

Jó hír: a halott kamerából sikerült kiműtenem a mikrofont, és nem kondenzátormikrofon, úgyhogy simán rá lehet dugni akármelyik gépre, tehát a rádió a régi minőségében jelentkezik majd.

steinerista 2010.04.18. 17:02:08

Vlk: na mégegyszer. Senki nem viccelt a holokauszttal, csak azzal, ami ma megy. Óriási különbség, sajnálom ha nem érted és továbbra is fenntartom, hogy vicc :) Én ezt az ünnepes dolgot nem értettem soha, hogy mitől is lenne kötelező. Mindenki utálja a karácsonyt, mert "kötelező szeretet", pff, persze, erre a megoldás nyilván a nem-szeretet. Érdekes dolog ez, rengeteg családot már csak ezek az ünnepek tartanak össze úgy, ahogy, gyakorlatilag nem is találkoznának ezek nélkül a családtagok évente háromszor sem és még ráadásul nyűgnek is érzik. Pontosabban észre sem veszik, hogy az állítólagos szeretet ünnepe már egy ideje kezd a nem-szeretet ünnepévé alakulni az ilyen hozzállás miatt.

Nihilus 2010.04.18. 19:05:30

A kérdésem bár nem szorosan, de valamilyen mértékben mégis kapcsolódik a holokauszthoz. A fajok keveredése miatt lehetetlen, vagy még ma is meg lehet azt állapítani első ránézésre egy emberről, hogy zsidó, vagy atlantiszi? (Tudom, hogy a kettő nem feltétlen ugyan az, de egy kérdésbe foglaltam.)

lololok 2010.04.18. 21:00:19

"Mengele supervised an operation by which two Gypsy children were sewn together to create Siamses twins. The hands of the children became badly infected where the veins had been resected. Often Mengele injected chemicals into the eyes of children in an attempt to change their eye color." "In December 1942, Professor Carl Clauberg came to the deathcamp Auschwitz and started his medical experimental activities. He injected chemical substances into wombs during his experiments. Thousands of Jewish and Gypsy women were subjected to this treatment. They were sterilized by the injections, producing horrible pain, inflamed ovaries, bursting spasms in the stomach, and bleeding. The injections seriously damaged the ovaries of the victims, which were then removed and sent to Berlin." "One twin recalls the death of his brother: "Dr. Mengele had always been more interested in Tibi. I am not sure why - perhaps because he was the older twin. Mengele made several operations on Tibi. One surgery on his spine left my brother paralyzed. He could not walk anymore. Then they took out his sexual organs. After the fourth operation, I did not see Tibi anymore. I cannot tell you how I felt. It is impossible to put into words how I felt. They had taken away my father, my mother, my two older brothers - and now, my twin ..."

lololok 2010.04.18. 21:00:42

Ez nem számít angol kommentnek, mert idéztem.

vlk 2010.04.18. 23:09:58

"remélem tegnap mindenki ájtatosan emlékezett" szerintem pedig ez a holokauszttal való viccelődés. Értem én hogy zavar hogy túllihegik, de ez az "emlékezzünk meg a holokauszt áldozatairól, ha-ha-ha" dolog szerintem nem csak a holokauszttúllihegőket sértheti hanem tiszteletlenség az ártatlan áldozatokkal szemben is.

steinerista 2010.04.19. 01:26:44

Jaj, ezzel csak arra céloztam, hogy tényleg kezd vallásos jellegű lenni a dolog, azt hittem ez tiszta, már csak az ájtatos szó miatt is... Még mindig nem értem, hogy ez hol érinti az áldozatokat, ugyanis azon viccelődtem, AHOGYAN MOST TÁLALJÁK EZT AZ EGÉSZET és nem azon, hogy emberek haltak meg. De tudod mit? Unom, hagyjuk, legyen igazad, kiröhögtem az összes áldozatot, személy szerint azokat is akikről lololok idézete szólt, én egy ilyen utolsó lelketlen rohadék vagyok, csak hagyjuk az egészet, jó? Bírod egyébként a monty pythont? Ja és még valami: "nem csak a holokauszttúllihegőket sértheti hanem tiszteletlenség az ártatlan áldozatokkal szemben is." - tehát azt állítod voltak akik megérdemelt halálukat lelték a holokausztban? És rajtuk akkor szabad viccelődni?? Ez olyan álszent, nem?

lololok 2010.04.19. 09:46:47

De miért a világ legszörnyűbb gaztette a messze legjobban dokumentált történelmi esemény a világon? A 12 éves húgom tette fel a kérdést, mert szóba jött az emléknappal kapcsolatban: miért pózoltak annyit a zsidók a kameráknak?

cath 2010.04.19. 10:23:41

szerintem ennek egyszerűen a fotográfia és filmezés akkori robbanásszerű elterjedése, fejlődése volt az oka. És nyilván ilyen képeket aztán jól eltettek az utókornak (ahogy az egyes családok meg eltették a játszó üknagyanyut, a 100 éve meghalt családi kutyát, stb. - nekünk ilyen régi fotó van ezer, sokkal több mint a szines film korszakból a saját családomról). Mellesleg nem a legszörnyűbb gaztett, végigvezethetjük, hogy magyarok hol és mikor haltak meg milyen körülmények között és hányan, azt hiszem lenne pár monumentálisabb népírtás a mi történelmünkben, csak azon nem divat sírni, sőt némelyiket elbagatelizálják a gimikben is és csak aki kurva okos akar lenni az tanulja meg az egyetemen- ha normális a tanára és nem csak könyvből tanít.

M.A. 2010.04.19. 13:34:02

lololok: Azzal még nem követek el bűncselekményt, ha kijelentem, hogy szerintem ez egy baromság, a németellenes propaganda része. Mengele tényleg kísérletezett embereken, de nem fizikailag, hanem pszichológiailag, és nem ezreken, "csak" néhány tucaton. Azzal sem követek el bűncselekményt, ha kijelentem, hogy nincs semmilyen fénykép vagy filmfelvétel a tömeges megsemmisítésekről. A világon legjobban dokumentált történelmi esemény a koncentrációs táborok felállítása, a zsidók és más emberek odaszállítása, rossz körülmények között való dolgoztatása, dokumentálva van sok-sok ember halála - azonban nemhogy fénykép, egyetlen papírfecni sincs a tömeges és szisztematikus, szándékos megsemmisítés ügyében. Ettől még természetesen az egész valóság!... Hogy egy, a youtube kommentjeiben gyakran elhangzó mondatot idézzek: aki nem hiszi, nézze meg a Schindler listáját, vagy a bőröndöket Auschwitzban. Erről ennyit.

vlk 2010.04.19. 14:47:48

"tehát azt állítod voltak akik megérdemelt halálukat lelték a holokausztban? És rajtuk akkor szabad viccelődni?? Ez olyan álszent, nem?" ööö... igen, ezt állítom. miért is ne lehetne nevetni az elbukott irányítókon, akik megérdemelték? Jó nem egy szép dolog, de szerintem az álszent szó nem illik rá igazán. Inkább mondjuk, dühös. Egyébként nemtudom azon is ilyen jóízűen nevetnél ha mondjuk a családod meghalna valami repülőgép-szerencsétlenségben, és sorra jelennének meg a viccek arról hogy jujujujj emlékezzünk rájuk hahaha, lol persze 6millióan lezuhantak rofl. Akkor is így bizonygatnád hogy nem azokon röhögsz évek óta akik meghaltak hanem akik politikai célokból eltúlozzák az eseményt? Nekem az a feltevésem hogy inkább csendben emlékeznél és próbálnád ignorálni a túlzásokat és a poénkodókat is. Egyébként hozzáteszem nekem egy zsidó hozzátartozóm sincs, és olyan se aki náci haláltáborban halt meg, egyszerűen csak szerintem unalmas poénok ezek. Aki meg nem hisz abban hogy léteztek ilyen haláltáborok, az kérdezzen meg valami idősebb bácsit/nénit, hogy hány zsidó családot ismert mondjuk akit elvittek/bezártak, és azóta se hallott róluk többet, nem volt az olyan régen. Meg fog lepődni. Nem kell itt történelmi dokumentumokat meg fényképeket keresgélni meg elemezgetni hogy hamisítvány vagy nem.

M.A. 2010.04.19. 15:40:58

Te fogsz meglepődni, ha megtudod, hányan jöttek haza a "halál"-táborokból. Az elmúlt 20 év alatt több, mint ezermilliárd forint állami pénzt vettek fel a "kiirtott" zsidók, kárpótlásul a halálukért.

steinerista 2010.04.19. 15:46:23

Vlk, szerintem fogalmad sincs arról, hogy ki érdemelt ott halált és ki nem, fogalmad sincs arról, hogy melyik az irányító és melyik nem. Akkor hogyan nevethetsz valaki halálán? Álszent, pontosan, az egyik halált meggyászolod, de a másikon nevetsz és emellett megpróbálod magad érző embernek beállítani azzal, hogy lehurrogod az esetleg másokat bántható poénkodást. Szegény koncentrációs táborban meghalt cionista szabadkőműves irányító hozzátartozóit te nem bántottad meg most egészen véletlenül azzal, hogy különös kielégülést érzel a halála miatt? Vagy az nem számít, mert ők tehetnek arról, hogy ilyen lett a rokon, hát szenvedjenek csak ők is? Hozzáteszem, ismerek cigányokat és nem cigányokat (de nem is zsidók!!), akiknek rokonukat deportálták és nem jött vissza. El sem hiszed, hogy a véleményük az egészről mennyire illegális és milyen jó poénjaik vannak, szóval hagyd ezt az időseket kérdezgetős dolgot. Ahány ház, annyi szokás, ugye. Arról sincs szerintem túl sok fogalmad, hogy egyeseket mennyire zavar, hogy egy családtagjuk halálából micsoda előnyt kovácsolnak maguknak egyes csoportok (ergo a repülőgép-szerencsétlenséges hasonlatod értelmetlen).

lololok 2010.04.19. 16:03:11

Azért idéztem azokat a hülyeségeket, mert véleményem szerint is közelebb állnak természetükben egy horrorfilm forgatókönyvéhez, mint hiteles történelmi feljegyzésekhez. A világháború egyéb vonulataihoz képest pedig a ma holokausztnak nevezett dolog eseményei - szerintem - feltűnően jól dokumentáltak. Túl jól. Értesz.

Lili 2010.04.19. 16:13:57

Mit számít, hogy ki mit gondol a holokausztról? Kártérítéssel kapcsolatos döntéshozói poszton úgysincs egyikőtök se.

Kang 2010.04.19. 19:44:41

Gondolom mindenki látta már a "Szovjet sztori" c. filmet. Mi a véleményetek róla?

M.A. 2010.04.19. 20:10:47

A 27-es számot viselő bejegyzés végén ajánlottam is. Összevág azokkal a dolgokkal, amiket a "bal" meg "jobb" oldalakról itt a blogon leírtam.

Vlk 2010.04.19. 21:08:27

"Hozzáteszem, ismerek cigányokat és nem cigányokat (de nem is zsidók!!), akiknek rokonukat deportálták és nem jött vissza." Értem tehát oda akarsz kilyukadni hogy zsidókat nem vittek el haláltáborba csak nemzsidókat? Már bocs de nagyon affelé tendál a beszélgetés. Igazából én mindig is leszartam a történelmet csak kicsit nevetségesnek tartom hogy 100 éven belül sincs ez a holokauszt dolog és egy csomó ember van aki mesélni tud róla, de mi már most kikutatjuk hogy á nem is volt ilyen/nem 6 millió halt meg hanem xszázezer, vagy annyi se. lololok te akkor ezek alapján semmi horrorfilmbe illő történetet nem hiszel el? Meg vajon mit akartak elérni az irányítók azzal hogy azt hazudták hogy embereken kísérleteztek? Ilyen alapon hiroshimát is le lehetne tagadni, ott 250k emberek kísérleteztek, á, de a náci németországban biztos nem voltak emberkísérletek, max pszicholoógiai kísérlet néhány tucat emberen... steiner: pontosan, fogalmam sincs hogy ki érdemelt halált ott, épp ezért nem is röhögök az egészen. Csak azt mondtam hogy aki megérdemelte azt kinevetném/nem zavarna ha kinevetnék. Nem próbálom magam érző embernek beállítani, ha az ellenségeimről van szó akkor az érzelem nem erény :) És ha az én rokonom lenne cionista szabadkőműves irányító, akkor elfogadnám hogy mások nevetnek a halálán. És nem azt sajnálnám hogy kinevetik hanem hogy okkal ünneplik a halálát. De szerintem ezek a kérdések értelmetlenek. Most arról van szó hogy voltak e ártatlan zsidó áldozatai a náci németországnak, akik nem természetes halállal haltak meg, és hogy illik e nevetni rajtuk/kinevetésnek számít e az hogy a tragédiára megemlékezőkön nevetünk. Jamég így valami eszembe jutott, példának okáért ott van Radnóti történetei, meg versei. Hogyhogynem ő is zsidó volt. És véletlenül írt verseket is a munkatáborról meg az erőltetett menetről, meg ilyenek. Ez is egy mocskos cionista összeesküvés vajon hogy ilyen verseket írt? Aztán meg eltűnt amerikába és 20 év múlva visszajött valami álnéven hogy felvegye a támogatást a haláláért? A munkatáboros haverjai meg a szemtanúk meg mind röhögtek a markukba hogy defaszán átírják a történelmet, hogy leírjuk hogy lőtték le? Á igazatok van ez is "túl jól van dokumentálva", nem igaz. ...vagy ez igaz, és szegény Radnóti sokkal jobban járt volna ha auschwitzba kerül, a jó német szomszédok kitöltettek volna vele egy Rorschach-tesztet?

M.A. 2010.04.19. 21:55:46

Radnóti pont jó példa: mutasd már meg, a Razglednicákban hol hexameterezik gázkamrákról vagy bármilyen szisztematikus megsemmisítésről! "Tarkónlövés: így végzed hát te is" Nagyon sokan meghaltak, igen, ezt senki nem tagadja. Mengele nem rorschach-tetszteket hajtott végre, hanem programozással kísérletezett, ami adott esetben fizikai kínzást és/vagy lelki terrort jelentett magas intelligenciájú gyerekeken (jellemzően zsidókon). Pl. felállította őket egymáshoz bilincselve egy sorba, és mindegyikük előtt kitépkedte egy virág szirmait: szeret-nem szeret. Ha nem szeret jött ki a végére, lelőtte a gyereket. Ez csak azért kellett, hogy az életben maradt gyerekek traumán menjenek át, ami az általa kidolgozott, az Irányítók által ma több millió emberen használt módszer alapja.

Vlk 2010.04.19. 23:14:26

Azért nem gázkamrázik mert őt nem gázkamrában ölték meg hanem még magyarországon lelőtték nemtudom hány emberrel együtt mert nem meneteltek elég gyorsan. Egyébként a gázkamrák létezésének a tagadása szerintem más mint a holokauszt tagadás, szerintem édesmindegy hogy lelőtték megfolytották kiéheztették felakasztották vagy halálradolgoztatták (najó nem mind1, talán a lelövés a leghumánusabb, ezt elismerem. bár ha belegondolok most megnéztem ezt a szovjet sztori-t youtubeon, jó anyag, és azt idézték azegyik haláltáboros tagtól hogy a ciklon-b-t azért szerették mert humánus volt. tényleg lehet hogy egy gyorsan ölő gáz amitől nincs kínhalál még a golyónál is humánusabb. szóval miért ne lehettek volna ilyenek?) Nade, ha ez a story amit mondassz a kísérletről hogy lelőtte azt a gyereket akinek nem szeret jött ki, akkor: "Mengele tényleg kísérletezett embereken, de nem fizikailag, hanem pszichológiailag, és nem ezreken, "csak" néhány tucaton." akkor ez a mondatod elég furcsa, szerinted lelőni egy gyereket nem fizikai hanem pszichológiai kísérletnek számít? :) Jó persze az egyiknek csak pszichológiai de a másiknak ez erősen fizikai.

steinerista 2010.04.20. 01:46:56

Vlk... Azért írtam, hogy nem zsidó, mert politikai nézeteik miatt vitték el őket. Szóval nagyon nem arrafelé tendál a beszélgetés, nem tudom honnan szedted ezt a hülyeséget. Mutasd már meg kérlek, hol is fogalmaztam meg véleményt a holokauszttal, mint történelmi eseménnyel kapcsolatban? Nem fogod tudni megmutatni :) és ehhez tartsd magad kérlek, mert lövésed sincs arról, hogy mit gondolok a holokausztról. "Most arról van szó hogy voltak e ártatlan zsidó áldozatai a náci németországnak, akik nem természetes halállal haltak meg, és hogy illik e nevetni rajtuk" Kösz, hogy szólsz :D Ilyenekkel ne engem fárassz lécci. "kinevetésnek számít e az hogy a tragédiára megemlékezőkön nevetünk." Úgy látszik megint el kell mondanom, hogy nekem az okoz vidámságot, ahogyan az egészet beadják a népnek és nem az, hogy a nép megemlékezik az áldozatokról. Tényleg ennyire nehéz a felfogásod, vagy csak kóstolgatsz? A neked írt hozzászólásaim azon részeire, amikből kiderül milyen ostobaságokat beszélsz miért nem reagálsz??

Vlk 2010.04.20. 14:11:45

stein, te nem fogalmaztál véleményt róluk, csak smileiztál meg utalgattál rá hogy 2012 arra utalt hogy nem is volt holokauszt vagy ilyesmi, mondjuk kimondani nem mondtátok ki, csak utalgattok rá. De amikor a véleményeteket bíráltam a holokauszttal kapcsolatban az inkább 2012nek szólt. Neked csak a hozzáállásod nem tetszett. Próbáltam egyébként mindenre reagálni anélkül hogy túl unalmassá válna ez a beszélgetés, pl a repülőszerencsétlenséges példára azért nem reagáltam mert valóban nemvolt ilyen szerencsétlenség és nem csináltak belőle kultuszt/nem vettek fel érte kártérítéseket, és nem állítják hogy 6millió áldozata volt a szerencsétlenségnek, csak azt mondtam hogy ha így lenne, és érintett lennél benne, vajon ugyanígy poénkodnál e, meg smileiznál meg eretnekeznél viccesen azon hogy azt állítják hogy nem tudja hogy miről van szó. De ha írtál valami megdönthetetlen bizonyítékot arra hogy a holokauszttal meg annak tagadásával való poénkodásnak köze sincs az áldozatokhoz bármilyen okból, akkor idézd magad megint, kérlek. Értem egyébként a viccet, csak nem szeretem :P de csak annyit mondtam hogy szerintem nem olyan szép dolog a holokausztból viccet csinálni. Nem azt hogy emiatt a pokolra fogtok jutni.

Diodara 2010.04.20. 14:13:59

Szerintem meg a pokolra juttok mind.

lololok 2010.04.20. 14:14:27

Vlk, én nem voltam jelen a holokauszton. Törvény van róla, hogy el kell hinni. End of story.

lololok 2010.04.20. 14:17:08

Másrészrül, naponta halnak meg igazságtalanul, csúnya módon emberek és egyéb élőlények. Az igazságtalan szenvedés valahol az élet része. Miért pont a zsidókat diszkrimináljuk kitüntetett szánalommal?

M.A. 2010.04.20. 14:25:56

Arra nincs törvény, hogy el kell hinni. Csak arra, hogy nagy nyilvánosság előtt nem szabad tagadni vagy elbagatellizálni.

lololok 2010.04.20. 14:39:19

Akkor ideje lenne hozni egyet! Ez így nem mehet tovább!

cath 2010.04.20. 15:00:43

hű vazzze nem akarjátok abbahagyni? lassan jobb reklám a holokausztnak ez a blog a hozzászólások miatt mint a törvény.

Vlk 2010.04.20. 16:11:22

törvény van róla hogy el kell hinni - ez mondjuk tényleg furcsa, és persze egyértelműen mutatja a zsidók hatalmát Magyarország fölött, de, ha belegondolsz, én pl nem kaptam volna érettségit ha nem hittem volna el hogy az usát európából érkezett telepesek hozták létre, például. :P szörnyűség!

steinerista 2010.04.20. 16:55:22

Vlk, nem utalgattam semmire, ugyanis fogalmam sincs, hogy mi történt akkor valójában. "Próbáltam egyébként mindenre reagálni anélkül hogy túl unalmassá válna ez a beszélgetés" Nem sikerült, csak saját magaddal beszélgetsz. A repülőgépes példádnál pedig olvasd újra kérlek, hogy mit reagáltam és értelmezd. "Nono, itt senki sem röhög az áldozatokon, ez vegytiszta hülyeség. Azon sem röhög senki történt, részemről én azon, ami most történik, kérlek gondolod újra. " "Senki nem viccelt a holokauszttal, csak azzal, ami ma megy" "azon viccelődtem, AHOGYAN MOST TÁLALJÁK EZT AZ EGÉSZET és nem azon, hogy emberek haltak meg." "Úgy látszik megint el kell mondanom, hogy nekem az okoz vidámságot, ahogyan az egészet beadják a népnek és nem az, hogy a nép megemlékezik az áldozatokról." Még mindig nem érted? Miféle megdönthetetlen bizonyítékot akarsz, gyermekem? Ha a szavam nem elég, így jártál. Diodara: most vagyunk a pokolban. cath: nem, szörnyen élvezem :)

Nihilus 2010.04.20. 17:48:24

Ezzel szerintem le is zárhatjuk a témát: http://www.metropol.hu/images/1267900815_holo.jpg :) Egyébként pedig ma van Hitler születésnapja.

lololok 2010.04.20. 19:06:53

Zikkájl!

Lili 2010.04.20. 22:05:09

M.A. írta: "Mutasd már meg kérlek, hol is fogalmaztam meg véleményt a holokauszttal, mint történelmi eseménnyel kapcsolatban? Nem fogod tudni megmutatni :) és ehhez tartsd magad kérlek, mert lövésed sincs arról, hogy mit gondolok a holokausztról." Lehet, hogy itt lenne az ideje állást foglalnod, nem? Így kicsit olyan íze van a dolognak, mint amikor Tomcat felmanipulálta azt a másik net-jobbos-hőse fiút valamelyik híd pillérére azzal az olcsó trükkel, hogy "úgyse mersz". Mondasz is valamit, meg nem is, az olvasók véresszájízük mértéke szerint kiegészítik, és mindenki azt hiszi, hogy egy követ fújtok, pedig ki tudja, Neked mi a valódi véleményed. Várom érdeklődéssel.

M.A. 2010.04.20. 22:14:38

Az idézetet nem én írtam.

Lili 2010.04.20. 22:16:48

Igaz. Hát ez égő.

steinerista 2010.04.20. 23:54:51

Kedves Lili! Először is, személyes névmást nem írunk nagybetűvel (ha már olyan trendi lett itt magyar nyelvtan) :) Másodszor pedig nincs semmilyen analógia, ugyanis nem manipuláltam senkit és nem fújtam egy követ senkivel. Szó sem volt részemről a holokausztról, egyáltalán sehol nem volt olyan megnyilvánulásom, amihez illett volna nyilatkoznom róla, mint történelmi eseményről (vagy miről). A többiek hidegen hagynak. Szóval nem értem miért kellene állást foglalnom a holokausztról, neked is kezdjem el idemásolni az idézeteket, amiket vlk-nak?? Vagy most te kostólgatsz? Felőlem... Majd rájössz, hogy végtelen a türelmem :D Basszus, ártatlan viccelődés volt az egész, nem az elszenvedő/emlékező embereken, hanem az irányítókon és micsoda "botrány" lett belőle... Szóval miért is véditek az irányítókat? Gyanúsak vagytok :D

cath 2010.04.21. 00:14:00

Mondom, hogy "thzi dzsermanzz" itt mindegyik. (from Snatch)

vlk 2010.04.21. 02:33:57

stein: én azt megértettem hogy azt mondod hogy nem viccelsz a holokauszttal, de ez nem igaz. ezeket írtad le: "holobigyó" "remélem tegnap mindenki ájtatosan emlékezett!" "Hát a holokausztra! Vagy azt mered mondani nem volt tegnap semminek sem az emléknapja? :)" Én értem hogy te mit mondassz, ha te ezekből se érted hogy én mire írtam hogy holokauszton való röhögés meg poénkodás, akkor nem tudok segíteni.

Lili 2010.04.21. 06:51:53

steinerista: elnéztem, hogy ki írta, hogy "fogalmad sincs, mit gondolok". Akkor lett volna helyénvaló a kommentem, ha M.A. írta volna az idézett mondatot. Az E/2. személyes névmást tudtommal szokás nagybetűvel írni levélben, és a komment részemről levélszerű képződmény.

szakal 2010.04.21. 11:10:03

VLK: Jaj máson lehet poénkodni? Szavakon lovagolsz. Mi a hasonlóság Hirosima és Teherán között? - Egyelőre még semmi. Mi a hasonlóság Auschwitz és a Gázai övezet között. - egyenlőre még nem robbantották be az összes alagutat. Az utcán szembetalálkozik két idősebb férfi. Mindketten erősen sántikálnak,húzzák a lábukat. Ahogy elhaladnak egymás mellet,egyikük elmosolyodik,biccent,megböki a mellét: -Don-kanyar,1942. A másik elmosolyodik,biccent,s megböki a mellét: -Kutyaszar,öt perccel ezelőtt. Az utcán szembetalálkozik két idősebb férfi. Mindketten erősen sántikálnak,húzzák a lábukat. Ahogy elhaladnak egymás mellet,egyikük elmosolyodik,biccent,megböki a mellét: -holokauszt túlélő,1945. A másik elmosolyodik,biccent,s megböki a mellét: -Kutyaszar,öt perccel ezelőtt. Egy francia meg egy ukrán hajótörött hánykolódik egy tutajon. - Félek, éhhalál vár ránk - szólal meg a francia. - Maga itt éhhalálról beszél, mikor odaveszett a jegyem! (éhhalál --> holodomor) Egy francia meg egy zsidó hajótörött hánykolódik egy tutajon. Ragyogóan tűz a nap. - Félek, szét fogunk égni - szólal meg a francia. - Maga itt holokausztról beszél, mikor odaveszett a jegyem! Figyelem! e viccek aktualizálásával nem kisebbítem, és nem vonom kétségbe a Holokauszt megtörténtét és mértékét! Ez pedig ráadás. Elsüllyed egy hajó a Karib-tengeren. Két túlélő partra vetődik egy lakatlan szigeten. Egyikük kétségbe esik, míg a másik nyugodtan lefekszik napozni. Kérdi az első - ideges - ember: - Maga meg mit fekszik ilyen nyugodtan? Itt fogunk éhenhalni! - Csak nyugi - válaszolja az első - Két éve adtam a Nemzetközi Zsidó Szövetségnek ötszázezer dollárt. Tavaly még jobban ment az üzlet, így tavaly adtam egy milliót nekik. - És, mi közöm van nekem ehhez? - Az idei befizetés ma vált esedékessé. Nyugodjon meg, megtalálnak.

Vlk 2010.04.21. 11:39:20

Hát ezek is hatalmas viccek. Viszont 1-2 nem fedi annyira a témát, pl a hiroshimás nem hiroshimát teszi nevetségessé. A don kanyaros mondjuk igen, szar vicc is meg tiszteletlen is. De most arról hogy mi tiszteletlen meg mi nem úgy látom hiába magyarázok mert nincs bennetek olyan, vagy nem akarjátok bevallani hogy jó hát, kicsit tényleg tiszteletlen. De a legfőbb oka a megjegyzésemnek amiből kiindult a vita az nem a tisztelet hanem az hogy kurvára unom a holokauszt témát, és hála a holokausztból viccet csinálóknak, kb 2x annyit hallok róla mint a zsidóktól.

cath 2010.04.21. 12:37:47

szakal, az utolsó vicc poénjáért szeretem a zsidó vicceket :). De ahogy láttam, a normálisabb zsidók is szeretik a zsidó vicceket.

steinerista 2010.04.21. 15:32:09

"Hát a holokausztra! Vagy azt mered mondani nem volt tegnap semminek sem az emléknapja? :)" Nos, ennek a poénnak az értelme az "igen" válasz, hiszen akkor 2012 elismerte volna a tagadást. De ez csak 2012-nek szólt, nem is vártam mástól, hogy értse. Ettől függetlenül nem volt rosszindulat semerre. "remélem tegnap mindenki ájtatosan emlékezett!" Ennek a poénnak az értelme pedig az volt, hogy mindenki azt tette-e, amit a háttérhatalom elvár tőle, úgy emlékezett-e, ahogy elvárják, tekintve, hogy a holokauszt mai tálalása a plebsnek erősen vallásos jellegű. "holobigyó" Játékos becézgetés csak, ártatlan dolog. Szerintem csak kötekszel, ennyire hülye nem lehetsz. "én azt megértettem hogy azt mondod hogy nem viccelsz a holokauszttal, de ez nem igaz" Ezt sértésnek könyveltem, miszerint hazug vagyok. Lili: rendben, bocsi, de talán tisztázhattad is volna az elején amellé a pár szó mellé, hogy "égő" vagy mi. Én pedig úgy tudom, hogy személyes névmást sehol nem írunk nagy betűvel, csak a reklámokban, hogy elaltassuk a fogyasztót, hogy mi tiszteljük és számít nekünk. Legalábbis a szokás elvileg egyidős a média és a marketing megjelenésével.

steinerista 2010.04.21. 15:33:31

Vlk, egyébként senkit sem érdekel, hogy unod a holokauszt-témát. Mint ahogy az sem, hogy nincs humorérzéked :D

lololok 2010.04.21. 15:57:46

Ha lesz steinerista-Vlk bunyó a blogtalin, elmegyek.

M.A. 2010.04.21. 16:13:04

Akkor lesz.

steinerista 2010.04.21. 18:47:08

Bunyó?? Nem, nem lesz. Egyszerűbben is el tudom érni, hogy egy életre kitiltsák az egész bagázst a kócerájból.

Vlk 2010.04.21. 19:15:57

mennyit fizettek? :) Stein megmondtam hogy értettem a poénokat, csak nem tetszettek. nem kell őket elmagyarázni nekem, magyarázás helyett inkább az én megértésemre koncentrálj. :P Egyébként tényleg csak kötekszem, de csak azért mert nekem van igazam és nem szeretek érvelés nélkül meghátrálni a vitákból. Szeretek szamárként szenvedni :) A poénkodás a halottakon való megemlékezésen és egy sokak életét követelő esemény nevének becézgetése nem szép dolog, ha nem akarsz megemlékezni akkor ne emlékezz meg, vagy mondd el a nyilvánvalót hogy szerinted túl sok ilyen megemlékezés van, körülbelül így tudom redukálni azt a dolgot amit el kéne fogadj (mert szerintem ha nem a holokauszt kapcsán merülne ez fel, elfogadná minden normális ember), vagy el kéne fogadd hogy én így látom. Abba hogy hogy lehet vallásosan tálalni a holokausztot meg hogy a háttérhatalom mit vár el hogyan emlékezzünk a halottakra, már inkább nem megyek bele, így is elég viharos ez a vihar előtti csend topic, már csak egy ateista vs vallásos vita hiányzik :D Jaés, hát végül is sértésnek is fel lehet fogni, de nem feltétlenül arra gondoltam hogy hazudsz, inkább hogy keményfejűséged miatt még magadnak se vallod be hogy igen, te a holokauszton poénkodsz, és ezzel a tiszteletlenség határait feszegeted. (Mert annyira tényleg nem nagy dolog, csak a vita kedvéért írok ennyit)

Diodara 2010.04.21. 19:57:41

Vlk, nézz utána a holokamunak jobban és akkor megérted, hogy miért vicces, hogy államvallássá emelték.

steinerista 2010.04.21. 20:31:29

"Szeretek szamárként szenvedni :)" Ez csak játék, pontosabban ez legyen a legnagyobb szenvedés az életedben. "poénkodás a halottakon való megemlékezésen" Látod, te még mindig itt tartasz és még elvárod, hogy megértsenek. A becézgetésben pedig nincs semmi rossz. "ha nem akarsz megemlékezni akkor ne emlékezz meg, vagy mondd el a nyilvánvalót hogy szerinted túl sok ilyen megemlékezés van, körülbelül így tudom redukálni azt a dolgot amit el kéne fogadj (mert szerintem ha nem a holokauszt kapcsán merülne ez fel, elfogadná minden normális ember), vagy el kéne fogadd hogy én így látom." Ezt most nem tudom honnan szedted, de engem nem zavarnak ezek a megemlékezések és elfogadom (vagyis hidegen hagy), ahogyan látod. Azt nem fogadom el, amit te a poénkodás mögé képzelsz. "keményfejűséged miatt még magadnak se vallod be hogy igen, te a holokauszton poénkodsz, és ezzel a tiszteletlenség határait feszegeted" :DDDD Nem vagyok egy keményfejű ember, nagyon nem ismersz. Ha nem a holokauszton poénkodom, akkor hogyan vallhatnám be magamnak, hogy azon poénkodom?? Attól félek neked kellene bevallanod valamit magadnak. Azt sem tudom, hogy még körülbelül hányszor kell leírnom, hogy nem a holokauszton poénkodtam, semmilyen tekintetben sem. Egyszerűen csak valami paranoia bújik meg benned, ráadásul semmi humorérzéked, úgy látszik. Megértem, hogy nem tetszik egy poén, de ettől még nem kell rögtön ráhúzni egy koncepciós pert az azt elsütő illetőre.

Kang 2010.04.21. 22:53:01

"A 27-es számot viselő bejegyzés végén ajánlottam is." Igaz. Bocs.

Vlk 2010.04.21. 23:05:04

Diodara kösz nem, épp ezt mondom hogy már a könyökömön folynak ki bizonyítékok meg az ellen-bizonyítékok is. Stein egyre jobban konzerválod az agyad hogy semmi köze nem volt a holokauszthoz annak amit írtál :P Egyébként az jó humorérzéknek számít hogy évek óta a holokauszt-túlzáson nevet mindenki és én nem tudok? Még ha vicces lenne, akkor lehet nevetnék is rajta, lehet az első holokauszt poénon én is nevettem de már nem emléxem mert nagyon rég lehetett. De szerintem nevettem rajta és belátom hogy nem volt szép, elnézést kérek. Koncepciós pernek pedig kicsit túlzás az hogy azt mondtam hogy ejnye ejnye.

steinerista 2010.04.22. 11:03:23

A kedvedben akartam járni ma reggel és próbáltam kitalálni valami bunkó viccet magáról a holokausztról. Nem sikerült. Ekkor gondoltam keresek egyet a neten és plagizálom. De rá kellett jönnöm, hogy nincsenek olyan viccek, amikben a holokausztot, mint történelmi eseményt viccelik el. De mivel te már unod is őket (gondolom rengeteget ismersz), mutatnál párat? Olyat amiben magát az eseményt figurázzák? Nem te konzerválod az agyadba véletlenül, hogy én magán a holokauszton viccelődtem? Egyáltalán miért akarod belém szuggerálni, hogy azon viccelődtem? Ha olyat adsz a számba, amit nem is mondtam, az csak egy ejnye-bejnye lenne? Ha nem érted a viccet, az azt jelenti, hogy nincs humorérzéked? Miért a magán történelmi eseményen viccelődik az, aki azon viccelődik, amivé azt a mai korban tették és ahogyan azt tálalják? Nem látsz véletlenül már ott is konspirációs összefüggést, ahol nincs? Biztos jót tesz neked, hogy ilyeneket olvasol, mint ez a blog és összeesküvés-elméletes társai?

M.A. 2010.04.22. 15:23:28

Holokausztagadás következik: Sámuel bemegy az izraeli bankba. - Shalom, Wiesenmayer úr! - köszönti a bank alkalmazottja. - Shalom. Azért jöttem, hogy 1 sékel hitelt kérjek. - Egy sékelt? De Wiesenmayer úr, hisz ezt minden probléma nélkül levonhatjuk az ön bármelyik számlájáról! - Nem, én hitelbe kérek 1 sékelt, amit egy hónapon belül megfizetek. Ha nem kapom meg ezt a hitelt, minden folyószámlámat megszüntetem az önök bankjánál, minden ékszeremet elviszem, megszakítok önökkel minden kapcsolatot. - Jó, ha így akarja, akkor megadjuk ezt a hitelt. Itt vannak az aláírandó dokumentumok. - Mekkora a kamat? - Havi 3%. - Rendben, de itt akarom hagyni a BMW-met garanciának. - Erre semmi szükség. Az ön számlái elégséges garanciát nyújtanak! - Ha nem fogadják el a BMW-met garanciának, akkor megszüntetem az összes számlámat az önök bankjánál, kivonom az összes vagyonomat, ékszeremet. - Rendben, Sámuel, a bank alagsori parkolójában hagyhatja a BMW-jét fedezetként. - Tökéletes! Sámuel hazamegy, és boldogan mondja a feleségének: - Sára, Sára! Most már nyugodtan mehetünk nyaralni! Sikerült egy parkolót szereznem havi 3 agoráért! Holokauszttagadást olvashattak.

Vlk 2010.04.22. 16:21:06

Most mit mondjak erre? Megértettem hogy bár végig a holokausztról volt szó, ti nem azon és az azt gyászolókon vicceltetek, az a szó csak véletlenül került oda. Sajnálom. Egyébként jó a zsidós vicc, a legjobb amit eddig ebben a topicban olvastam. :P De rájöttem egyébként hogy kitalálni se lehetne magáról a holokausztról vicceket, mert valószínűleg nem a holokauszt maga lenne a poén hanem mondjuk a neve a holokausztnak, vagy mondjuk a holokausztban az egyik katona, vagy az egyik orvos/munkatábor-vezető, vagy az egyik áldozat, vagy mondjuk az áldozatok száma, vagy a holokausztról fennmaradt bizonyítékok, vagy a tömegsírok, de nem "maga a holokauszt".

steinerista 2010.04.22. 16:25:58

Nem értettél meg semmit. Nem a holokausztról volt szó, hanem ahogyan azt ma tálalják. Nagyon nem ugyanaz. A vicc király, köszönöm :)

M.A. 2010.04.22. 17:18:45

Akkor most már lezárjátok ezzel az eszmecserét?

steinerista 2010.04.22. 17:41:50

Nemá :D Mondjuk bannolódni sem akarok, csak a végére azt megjegyzném vlk-nak, hogy habár tényleg nem vagyok olyan paraszt, hogy az áldozatokon és a rájuk emlékező hozzátartozókon röhögjek, azért zseniálisan megsejtetted mennyire cinikus vagyok magával a holobigyóval (:D) is, mint általában mindennel. Csak éppen itt erre még csak célozni sem céloztam. Vlk, köszönöm ezeket vidám perceket :) A kedvedért mostantól tartózkodni fogok a holokausztos viccektől (mondjuk eddig sem volt rám jellemző). Shalom!

Vlk 2010.04.22. 20:10:24

Köszi :P Gouranga

Alienexperiment 2010.04.23. 10:19:13

Az úgynevezett zsidó ünnepek a legundorítóbbak, ugyanis mások halálát/kiirtását ünnepelik, ez azért mutatja, hogy mennyire degenerált fajról van szó. Az ukránok és a kurdok meg a krími tatárok pl. ezredannyit sem sírhatnak a médiákban, hogy velük mennyire kib*sztak. (és ők tényleg nem adtak rá okot) De a legundorítóbb, hogy a zsidók mindenhová befofátlankodnak ezzel, azokhoz is, akik zsidót csak a TV-ben láttak. (szerencsések a japánok) Az meg a leghülyébbnek is gyanús kellene, hogy legyen, ha valamit nem lehet kutatni, milyen történelmi esemény az, amiben hinni kell? (muhahahaha, mint a NASA holdraszállás, megmondta a nasa szóvivő, hogy ottvoltunk és kész!) Alienexperiment

lololok 2010.04.23. 11:13:21

Ez azon ritka alkalmak egyike, amikor egyetértek veled/nem teljesen hülyeséget mondasz.

Vlk 2010.04.23. 11:43:58

Kutassátok a holokausztot ha nagyon érdekel de úgyis csak azt fogjátok találni hogy tényleg zsidócsillagot kellett hordaniuk, kiközösítették őket, és állatokként bántak velük, meg egy csomót kinyírtak. Tény, hogy ezt a cionisták arra használják fel, hogy elhallgattassák azokat akik szólni mernek valamit ellenük. Bár szerintem ez a leggyengébb taktikáik egyike, a pénz, a média meg a politika a legjobb fegyvereik. Szóval elvileg el lehetne tőlük venni ezt a holokausztot, de csak történelemhamisítással. Az meg szerintem a ló másik oldalára esés, ahogy már írtam, és túl nagy ár a semmiért. Azzal meg hogy bebizonyítjuk hogy nem 6 millió zsidó halt meg és nem gázzal ölték meg őket, sokra nem megyünk, ezek nem sokat vonnak le a holokauszt szörnyűségeiből. A többivel én is egyet értek.

Vlk 2010.04.23. 11:57:28

Jaés, amiért fontosnak tartom ezt a témát az az hogy, ha nem ismerjük el a holokauszt létezését, és/vagy nevetünk rajta meg vallásként kezeljük (ami egyben a vallásosokat is sérti, mert ezzel úgy tünteti fel a vallásokat mintha azok valamiféle kitalációk volnának), akkor ha mondjuk beszéltek egy átlagos emberrel, a cionistákról például, csak azt fogja látni hogy valami elvakult fanatikusok vagytok akik azt hiszik hogy nem volt holokauszt ráadásul mindenféle "bizonyítékokról" is beszéltek, és emiatt nem fogja elfogadni azt amit mondtok nekik. Szóval nehezebb úgy összefogni ha vannak ilyen megkérdőjelezhető meg nem szimpi dolgok.

Vlk 2010.04.23. 12:14:22

Kár hogy nincs szerkesztés, még annyival kiegészíteném hogy "ráadásul mindenféle "bizonyítékokról" is beszéltek" - ez azért rossz, nem tudom mennyit szoktatok birkákkal vitatkozni, de a legkönnyebben úgy érheted el náluk hogy elzárkózzanak az elől amit mondassz nekik hogy lekezeled őket, meg azt mondod ezek tények, ez így van, hülye ha nem hiszi el. Közbe meg van egy csomó olyan tény is, ami totál ellentmond ennek.

seh 2010.04.23. 14:06:34

bunkó holovicc: Mi az abszolut reinkarnáció? 8x4-es szappanhabból 32 zsidó

steinerista 2010.04.23. 14:46:08

Ne haragudj Vlk, tudom, hogy nem erről volt szó, de annyira örülök, hogy találtam kettőt, hogy muszáj közzétennem. Ezek sem az igaziak, de közelít, közelít. Aztán befogom :) Hitler Auschwitzba látogat. Azt mondja a raboknak: - No, zsidók, ma jó kedvem van, rendezünk egy focibajnokságot és a győztes csapat tagjait elengedem! A zsidók örülnek: - Akár kezdhetjük is! - kiabálják sorban. Erre Hitler: - Rendben zsidók, már felállítottuk a kapukat az aknamezőkön! Hitler Auschwitzba látogat. Azt mondja a raboknak: - No, zsidók, ma jó kedvem, futóversenyt rendezünk és az első, illetve utolsó befutón kívül minden résztvevő elmehet! A zsidók örülnek: - Akár kezdhetjük is! - kiabálják sorban. Erre Hitler: - Rendben zsidók, indulhat az első két versenyző! Seh is király volt!

M.A. 2010.04.24. 16:57:08

Ugye most nem kezdtek el holokauszt vicceket mesélni?

steinerista 2010.04.24. 19:35:51

Ki tudja :)

Szidó 2010.04.29. 19:56:43

Talán érdekes lehet: http://betahullam.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=121:coming-out-miert-van-betahullam&catid=34:koezoesseg&Itemid=59

M.A. 2010.04.29. 20:09:29

Tudok róla, már reagáltam is a blogomon.
süti beállítások módosítása