HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Célt tévesztett törvény

2010.02.23. 17:02 dangbird

"Aki nagy nyilvánosság előtt a holokauszt áldozatának méltóságát azáltal sérti, hogy a holokauszt tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel, bűntettet követ el és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő." (BTK 269§/C)

Hurrá. Sok vajúdás után megszületett az új numerus clausus. Törvény hivatott előírni Hitlernek visszamenőleg, hány zsidót volt köteles elgázosítani. Ám legyen. A probléma a következő:

A Btk. új paragrafusa a holokauszt-tagadást bünteti; ami pedig olyan, mintha azt büntetnénk, hogy valaki harmincöt tojásból készít magának rántottát vacsorára. Fölösleges, mert senki nem követi el. Senki nem olyan hülye, hogy ennyi tojást megsüssön, hiszen úgysem tudja megenni. És épeszű ember, aki például járt általános iskolába, nem tagadja a holokauszt megtörténtét, hiszen látta a hullahegyekről készült fényképeket a tankönyvekben.

A „holokauszt-tagadás” egy nemlétező fogalom. Arra hivatott, hogy a konstruktív szkepticizmust, az igazság keresését, amely az ártatlanul meghalt emberek sokaságának emléke előtt is tiszteleg, összemossa a tudatlansággal, a tények figyelmen kívül hagyásával. Senki nem tagadja a holokausztot. Senki nem is vonja kétségbe, hiszen bizonyítékok vannak rá. Senki nem is próbálja jelentéktelen színben feltüntetni, hiszen csak a koncentrációs táborokban a legóvatosabb becslés szerint is közel 300 000 ember vesztette életét, nem is beszélve a táborokon kívül történt népirtással. Több százezer áldozat nem jelentéktelen. Még 3 000 ember megölése is tömeggyilkosság, nemhogy 300 000 emberé. Így hát, ha valaki azt állítja, hogy körülbelül félmillió ember vesztette életét a holokausztban, ezen tettével nem meríti ki a Btk. fenti paragrafusát, így továbbra sem büntethető.

Ez a törvénymódosítás valószínűleg csak provokáció. Újabb figyelemelterelés, miközben a háttérben sokkal komolyabb ügyek zajlanak. Mint ahogy Tocsik Márta „bagatell” 800 millió forintos sikerdíján is azért csámcsogott a sajtó, hogy elfedjék, mindeközben hány száz milliárd forintnyi nemzeti vagyont privatizálnak el éppen nyomtalanul.

Sosem értettem, miért mossák össze az úgynevezett „szélsőjobboldalt” az állítólgos holokauszt-tagadással. Ha valaki gyűlöli a zsidókat, az nem tagadni fogja a holokausztot, hanem ünnepelni. Nem véletlen, hogy a holokauszt-revizionizmus vezéralakjai között zsidó professzorok is megtalálhatóak. Ők ugyanis személyesen érdekeltek. Akinek családtagja vagy barátja mondjuk az auschwitzi lágerba került, s onnan sosem tért haza, joga van hozzá, hogy megtudja az igazságot: mi történt azokkal az emberekkel, hogyan történt és miért történt. Ameddig a holokauszt-túlélők beszámolói egymásnak és sokszor önmaguknak is ellentmondanak, addig ez a kérdés nincs tisztázva. Amíg „sztártúlélők”, mint Elie Wiesel vagy Kertész Imre úgy nyilatkoznak, hogy a holokauszt „a történelem felett áll”, szakrális titokzatosság ködébe burkolódzik, s nem a tények, hanem a nyilvánvaló erkölcsi tanulság az, ami fontos, addig egyértelmű mindenki számára, hogy a mítosz és a történelem nincsen elválasztva egymástól. A zsidók nagy része éppolyan szentül hisz a hatmillió áldozatban és a gázkamrákban, mint akármelyik másik ember. Pedig joguk lenne megtudni, mi történt szüleikkel, nagyszüleikkel, testvéreikkel, barátaikkal.

A történelem ismétli önmagát. Újra zsidóellenes törvények születnek Magyarországon. A MAZSIHISZ pedig ünnepel. Legalább tudatják a nyilvánossággal, hogy ők is egy zsidóellenes szervezet.

Ha ezt a paragrafust átengedi az Alkotmánybíróság, kihirdetik és hatályba lép, a HOLOKAUSZT hivatalosan is Isten fölé emelkedett. A holokauszt-tagadást ugyanis büntetni fogja a törvény, az istentagadást viszont nem.

„Auschwitz fenséges esemény, a misztériumok misztériuma. A holocaust tagad minden választ, a történelmen kívül, vagy felette lebeg, lehetetlen megismerni, leírni, nem lehet elmagyarázni, soha nem fogjuk megérteni és tudását átadni.” (Elie Wiesel)

Nincs tehát itt probléma. Ha téged börtönbe zárnak „holokauszttagadásért”, Elie Wieselt vagy Kertész Imrét (aki a Schindler listáját is kamunak nevezte) melléd kell zárniuk. Öngól. Egy dolog azonban megragadta a figyelmemet a törvényben, ami fölött a legtöbb ember elsiklik: bár csak három év szabadságvesztést helyez kilátásba, „bűntettnek” nevezi a holokauszttagadást, nem „vétségnek”. A kettő között elég nagy különbség van. Például, míg vétség esetén az ember szabadlábon védekezhet, és ha megbüntetik, csak kap egy papírt, hogy szíveskedjen befáradni a fogházba, addig a bűntettet elkövető embert letartóztatják, és a büntetését általában börtönben kell végigülnie, ami azt is jelenti, hogy minimum a büntetés háromnegyed része letöltendő. Ezek tényleg nem viccelnek. Még szerencse, hogy a holokausztot Magyarországon senki nem tagadja.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr436226063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.A. 2010.02.23. 17:08:37

Ma egy éves a 2012 blog. Ünnepeljünk. :)

Laci 2010.02.23. 17:26:52

Boldog szülinapot! Ne rúgj nagyon be!

M.A. 2010.02.23. 17:37:16

Á, az elmúlt pár napban annyit ittam, hogy már elég volt...

Diodara 2010.02.23. 18:03:01

Függetlenül attól, hogy sokféleképpen lehet értelmezni, ha végignyomják a törvényt, akkor sorban vihetik el a nemzeti oldal kulcsfiguráit, bár szerintem is csak provokáció. Mindenesetre jó nézni, ahogy vergődnek mind a "politikai" "elit", mind az ő szolgálatukba állított médiumok, csatornák, gazdasági elemzők, szociológusok, jogászok. Ezek tényleg rettegnek. :)

balin 2010.02.23. 21:25:05

Engem nem zavar hogy hazudnak a holokausztról, csak az nem tetszik hogy már vagy huszadjára adják el a halottaikat, és lelkileg terrorizálják vele a magyarságot. Ami meg az áldozatok méltóságát illeti, bőven elég nekik hogy kihasználják a targédiájukat a "rokonok". Nincs még egy nép a földön aki pénzt csinálna a halottaiból.

lololok 2010.02.23. 21:51:09

Boldog születésnapot.

cath 2010.02.23. 23:47:51

"még jó hogy Mo-on a jolokausztot senki nem tagadja"- majd belemagyarázzák, ohgy ha azt mondod hogy nem a MÁV vagonokban utaztak, akkor az már tagadásnak minősül... meg minden egyéb, amit ők azzal kapcsolatban állítanak/állítani fognak, te meg azonnal nem hiszed el.

cath 2010.02.23. 23:48:40

amúgy meg boldog szülinapot nekünk ;-). Jé ezen a napon kezdted....?

t.p. 2010.02.24. 12:55:43

Rádiót a népnek :) Kezdenek hiányozni Nándi már-már erotikus sóhajtozásai :)

ezmegaz 2010.02.24. 16:37:06

Kis off de érdekes lenne megnézni Assassins creed ben lévő vonatkozásokat is-érdekes...

M.A. 2010.02.24. 16:47:20

Ott a pótrádió. Már van mikrofon, majd valamikor lesz rendes rádió is. Meg ßH rádió is.

Diodara 2010.02.24. 23:27:44

Napóleont hová tudnánk helyezni a történelemben? Apró zsákutca, a rosszul elsült forradalomból kiemelkedő jó képességű ember?

zip 2010.02.28. 21:10:27

Az sem mellékes, hogy ki volt a törvényjavaslat benyújtója, aki nem más, mint Mesterházy Attila, az MSZP elnökjelöltje. Hittétel és beavatási szertartás. Így biztosak lehetnek a zsidók, hogy a megfelelő embert támogatják...

csulok 2010.03.01. 12:15:10

Bár ahogy látszik, már magának a holokausztnak a definíciója sem egyértelmű. Azonban az, hogy 300.000 ember haláláról szól, ahogy a cikkben megjelenik (vagy több vagy kevesebb, most nem a szám a lényeg), az egyben nem azt jelenti, hogy tudatosan irtották őket. Most ez utóbbival mi a helyzet? Mert én elég sok "bizonyítékot" olvastam arról is, hogy ez utóbbi tény nem bizonyítható, sőt az ellenkezője bizonyítható. Nyilván magam nem tudom megítélni, hogy a magukat történésznek nevező "bizonyítók" által leírtak hibátlanok-e...

Vándor 2010.03.10. 14:57:40

Sólyom aláírta.

M.A. 2010.03.10. 15:28:51

NEM VOLT HOLOKAUSZT!!! :) (Áprilistól hatályos...)

elbunda 2010.03.10. 16:08:18

Nem nem soha (sem volt) :D

Vándor 2010.03.10. 16:24:44

Azt mondja meg valaki, hogy most április 1-től, vagy április 10-től hatályos? Az van a cikkekben, hogy a kikiáltást követő 30. naptól. De mi a kikiáltás napja? Az aláírás napja? Mert akkor kb. pont a választásig lehet:D

Diodara 2010.03.10. 17:41:43

Oké, akkor ne tagadjuk. Kezdjünk gyűjteni gázkamrákra, hogy befejeződjön a Végső Megoldás program. :) Bár szegény zsidók úgyis a helyzet legnagyobb vesztesei, jól behúzták őket a csőbe.

Alienexperiment 2010.03.15. 20:58:57

Ők jehova kedvencei , ezt kellene valahogy a világgal tudatni, mert kevesen foglalkoznak vallástudománnyal, okkultizmussal, ufológiával (vagy minek nevezzem) és történelemmel egyszerre. Azt is csak kevesen tudják felfogni, hogy jehova az a zsidók istene, (meg aki elfogadja) egy kisebb helyi istenkirály (errefelé strici) és az igazi főnök az nem ez a figura. (és az nem is striciként viselkedik) Tehát az egész kiválasztottság is egy óriási kamu, ill. igaz, csak ellenkező előjellel. Azért az nekem továbbra sem világos, hogy Szodoma és Gomorra elpusztítása meg a buzulás nyomulása az hogy egyeztethető össze? (ugyanattól az irányító csapattól ennyire ellentmondó parancsok?) Azért az szégyen, hogy a zsidók melletti beavatkozást ennyire nyíltan meg lehetett tenni a történelem folyamán, többször is, lásd Jerikó meg a frigyláda. Alienexperiment

elbunda 2010.03.15. 22:15:20

A keresztény világ szerint Jehova már mindenki istene Jézus óta,azaz,hogy a JHVH = Atya Fiú Szentlélek. Ezért (is) van a szentháromságot (is) jelképező háromszög Jézus alakja fölött. Volt egy szövetség a zsidókkal (Ószöv.);aztán lett egy az emberiséggel ,származás helyett vallási alapon (Újszöv.) A zsidók jelleme =Jehova jelleme(sarkítottan),így azt lehetne az emberek elé tárni,hogy Jézus mennyire nem volt már az a szemet-szemért elvű alak,mint Jehova.A palesztínai mészárlsokról szóló híre pl alátámasztják ezt.(Vagy azok a kijelentések,miszerint minden németet és magyart ki kell írtani,mert hollókoszt.) lehet következtetni,hogy az az Atya akiről Jézus beszélt,valójában kit takar. Tényleg érdekes,hogy az ószövetségi Jehova erkölcsi és társadalmi rendet tartott.Így a férfi-feleség alárendeltetési szerep is rendben volt, vagy a nemi identitások.Szóval ez a tolerancia-buzulás stb. nem kéne,hogya zsidókra jelelmző legyen.Hm.

Alienexperiment 2010.03.16. 10:26:09

Ott a nagy kérdőjel, hogy a zsidók miért kaptak TECHNIKAI ESZKÖZÖKET, ez teljesen idegen eljárás egy korrekt főnöktől, (eleve az, hogy csak ezzel vagy azzal a népcsoporttal foglalkozik) sokkal inkább elméleti képzés kellett volna mindenkinek, ahhoz meg nem kell frigyláda, meg egy csomó másik népcsoport halomra gyilkolása. (és még ők ugatnak valami 6millióról) Valahogy úgy tűnik, hogy a degenerált jehovát kitúrták a vezetésből és egy mégrosszabb, mégőrültebb csapat vette át a helyét, lásd a buzulás nyomulása, család helyett karrier, stb... Az ószövetség-újszövetség, szentháromság szerintem csak a papság ötlete volt, eleve úgy válogatták össze az apokrif iratokból, meg mindenféle zsinatokon döntötték el, hogy holnaptól mi legyen a hivatalos vallási duma, ha majd megnyitják a TELJES vatikáni levéltárat mindenki előtt (pl. netes archívum) akkor tisztábban fogunk látni. A bibliában (is) olvasható technikai instrukciók miatt kilóg a lóláb, egy igazi istennek nincs szüksége semmi ilyesmire: http://www.2000ad.uz.ua/ (a magyarázatai nem jók, de a kérdések felvetése jogos!) Egyszerűen hihetetlen, hogy mindenféle trükkökkel hogyan tudták hülyíteni a korabeli embereket meg a zsidókat, és senki nem tett fel kérdéseket? (vagy azok nem élték túl?) Alienexperiment

elbunda 2010.03.16. 19:02:09

Persze,hogy a Szentháromság nem igaz,csupán szimbólikus jelentéssel bír,amit ma már nem értenek. Az egyház legnagyobb bűne volt talán összemosni az ószöv. és újszöv. istenképét.Érdekes vallás lett volna,ha 100% krisztusi tanokon marad.De lehet,hogy nem lett volna sikeres egy még önagért sem haroln akaró,harcot végképp megvető vallási vezető.Úgyhogy összemosták a bosszú istenével,seregek istenével,hogy teljes legyen a képzavar. A könyvet ismerem, sőt,el is olvastam.Tényleg jók a felvetések,franc se tudja mi történt igazából.A Bibliának 1001 féle értelmezése van.Ez is egy a sok közül. Egyátalán,miért hagyta Jehova a zsidó népet a rómaiak által leigázni? (Ha elvileg Róma fölött is Jehova volt a góré-és rómában is volt rendesen erkölcsi hanyatlás,kb mint napjainkban-akkor pláne nem értem) Nekem ez is böki a csőrömet.

Alienexperiment 2010.03.16. 21:22:47

Lehet, hogy a rómaiak/görögök jehova főnökének voltak a kedvencei (egy ideig, amíg ment a kísérlet, mint nagysándorral, amikor nem bírt csatát veszteni) és ellene nem mert menni. (Prométeusz mint fényhozó) Az egészből az a lényeg, hogy a zsidókat (vagy bárkit) ki kell közösíteni a saját és a világ érdekében, mert szövetséget kötöttek jehovával, ill. ISTEN =/= JEHOVA, ezt mindenkivel tudatosítani kellene, mert óriási a különbség. (valószínűleg semmi segítséget nem fog kapni senki, amíg ez a döntés meg nem születik, ill. amíg ez nem lesz többségi!) Alienexperiment

lololok 2010.03.16. 21:43:10

Én vagyok az egyedüli, aki néha nem azonnal veszi le az ívet Alienexperiment kommentjeiből?

zui 2010.03.16. 22:09:54

:):):) Én azokat a kommentjeit szeretem, amelyekben az idegenekkel viaskodik. Ilyenkor mindig megnyugszom, hogy nem csak nekem van ufonériám! A lendülete pedig tényleg csodálatos!!!

Diodara 2010.03.16. 22:23:30

Hát igen, érdekes logika szerint magyarázza a dolgokat. :D Most pl gondolom arra utalt, hogy amíg az emberiség többsége (demokrácia forever) el nem fogadja, hogy izé, addig nem jönnek le a lufi ábrázatúak az égből és nem adják át a mindent elkészítő mikrót, meg a csillagromboló tervrajzát, amire utalt egyébként Jézus a magvető példázatában is. :) De nem röhögöm ki, mert lehet, neki van igaza, csak nem valószínű. Hogy miért, azt már kifejtettem valahol.

Alienexperiment 2010.03.17. 09:26:21

Kicsit már kezd 12majomra hasonlítani a helyzet (és fokozódik, nem a habostorta irányába) amikor James Cole a zárt osztályon szédeleg, a külső szemlélő első pillanatra nem tudja megmondani, hogy ki a zakkant , és ki az aki csak be van gyógyszerezve. Ezen kellene változtatni, hogy kívülről is világos legyen a különbség. Alienexperiment

lololok 2010.03.17. 10:22:39

Valóban fokozódik a nemzetközi helyzet, mint amikor Svájcban Don Bryce professzor a római/lengyel mitológiában felfedezte, hogy a 2012 körüli események (gondolok itt a Krisztus-féle P-típusú ufóészlelésekre) nem teljesen függnek össze a Beta Centauri kódú (titkos iratok, amiket a CIA őriz Area 52-ben) jóslatokkal. Persze minket hülyének néznek, mindenki tagad mindent, a politikusok (köztük John "Concave Nose" Lennon) közbe meg a mi pénzünkön polkáznak az Amsterdam-szigeteken.

Szej 2010.04.07. 18:37:49

Sajnàlom de engem nem gyoz meg a hullahegyek làtvànya a konyvekben 100 % -osan arrol hogy ezek elgàzositott emberek tetemei lennének és nem szerencsétlen tifuszban meghalt emberek.
süti beállítások módosítása