HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Regresszió

2009.09.16. 14:08 dangbird

Az első bátor jelentkező a blogról ma "átesett" egy regresszión. Túlélte, most kórházban kezelik. :) Ha akar, majd beszámol róla kommentben, én nem írok semmit. Szóval lehet jelentkezni továbbra is regresszióra, most már egy ember megerősítheti, tudom, hogy mit csinálok. A héten tervezek új bejegyzést is, addig olvassatok Szolgálati Telepet. A Šün-pólónak ma ismét sikere volt, a festékboltban az eladónő végig visszatartotta a röhögést, miközben beszéltem vele. Úgyhogy vegyetek azt is.

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr1006226109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyi 2009.09.17. 10:16:24

De nagy a csend! Hova lett mindenki?

p 2009.09.17. 10:42:00

Ehhez mit lehet hozzászólni, hogy mire kellett a festék?! :) Várjuk a beszámolót (meg a Sünpólósokat az utcán), kb ennyi..

2012 Blog 2009.09.17. 10:49:12

Nem csak a kommentelés, a látogatottság is visszaesett. Azt is sejtem, miért. Az emberek nagy többsége nem vevő az Atlantiszos témára. Ezzel kapcsolatban vannak már tapasztalataink. Aki vallásos, azért nem, aki materialista, azért nem, harmadik opció meg ritka manapság.

PL 2009.09.17. 10:56:56

Szerintem, ha gyakoribbak lennenek a bejegyzesek, akkor nagyobb lenne a latogatottsag. Ez egy olyan tema ahol nem sokan mozognak otthonosan, s ha nincs bejegyzes akkor elfelejtik. Ide kell szoktatni az embereket vhogy:)

cath 2009.09.17. 11:52:10

osztom az előttem szólóét. Lusta vagy :). A blogolos korábbi tapasztalataim alapján, a napi vagy max kétnapi bejegyzés tartja hosszabb távon ott a "magot"- egy kb állandó olvasótábort, és ez a gyakoriság kell minimum ahhoz is hogy a nemtudomhol feltünjön a blog mint friss új bejegyzéses oldal és akkor olvassák az aktuális blogolra tévedők is.

2012 Blog 2009.09.17. 12:10:50

Eddig is nagyjából hetente volt bejegyzés, mégis február óta folyamatosan felfelé megy a heti látogatottság. Az atlantiszos bejegyzéssel fordult meg.

PL 2009.09.17. 12:41:37

Mikor kezdtem kovetni a blogot, nagyon erdekesek voltak a temak, de amikor megjelentek az atlantisziak akkor mar kerdojelek kezdtek sorakozni, hogy hova is tevedtem. De lehet, hogy en is azon materialistak koze tartozom:) De kovetem a blogot,hogy lassuk ki alakule egy attekintheto kep, mar ha letezik ilyen. A Szolgalati Telepes irasok is erdekesek, de hat percek kerdese egy bejegyzes elolvasasa:)

2012 Blog 2009.09.17. 13:23:56

Erről beszéltem. Pedig mindent elkövettem annak érdekében, hogy kellően felvezessem az atlantiszos témát, síkokkal, reinkarnációval, kozmikus világképpel, mindennel. Ha kihagytam volna, nem lett volna teljes a kép. Ahogy a legutóbbi bejegyzésben írtam, itt az ideje, hogy tisztába jöjjenek az emberek a teremtősdi mögötti problémákkal. Tudatosan kell választaniuk majd két szellemi hatalom közül. Aki nem tud vagy nem akar választani, vagy nem fogadja el a választás szükségszerűségét, az sajnos törvényszerűen a rossz oldalon fogja magát találni - jelenleg ugyanis majdnem mindenki ott tartózkodik még. A Szolgálati Teleppel kapcsolatban meg, aggódok, hogy ha túl hosszú darabokra vágom, az új olvasók nem állnak neki a bejegyzéseknek.

Lili 2009.09.17. 13:54:13

Én annak örülnék, ha a Sz Telep leírását egyben elolvashatnám. Amúgy mivel nem megy az rss itt, amit, gondolom, valahogy elintéztél, mert más blogolos rss működik... tehát rss híján napi többször frissítgetek. Amúgy nem Te írod a Tor Salqvistet is? Azt nem olvasom rendszeresen, de hasonló a stílus.

2012 Blog 2009.09.17. 14:07:37

Nem "intéztem el" az RSS-t, sőt, a rádió felrakásakor beindított valós idejű letöltésszámláló szerint működik. (Amint felraktam a bejegyzést, pörögni kezdett a számláló, pár perc alatt 130-ig emelkedett. Ezek honnan jöttek, ha nem az itteni RSS-ről?) A Tor Salqvistet nem én írom, de tudunk egymásról (szintén bombagyáros), ő szokott is engem ajánlani, legalábbis volt már rá példa.

2012 Blog 2009.09.17. 14:14:58

Ja, amúgy azért van az értesítési lista, hogy rss híján se kelljen visszanézegetni.

PL 2009.09.17. 14:18:17

Tenyleg egy link ala nem tudod feltenni a teljes Szolgalati Telepet?:) S az uj olvasok majd meg lapozgassak a bejegyzeseket kulon, kulon. Vagy csak igy darabonkent kozlod..mintegy mezes madzagkent huzogatod az orrunk elott?:))

cath 2009.09.17. 18:30:08

ajaj. SzT-vel hódítasz? :)))) Befejezted már amúgy, vagy annyi amennyi itt is van?

2012 Blog 2009.09.17. 18:42:36

Nem írtam hozzá 2004 óta, az eddigit lassan felteszem, és ha sokan olvassák, akkor majd befejezem, és "kiadom".

lololok 2009.09.17. 21:35:18

Szasztok. Én lettem hipnotizálva. Érdekes volt, közben nem éreztem magam hipnotizálva, de amikor "magamhoz tértem" furcsán éreztem magam. Kb. aznap estig tartott. Olyan érzés volt, mintha még mindig ott lennék. Nem tudom még, mit gondoljak a procedúráról. Bár kétség kívül érdekes, hogy tulajdonképpen tudat nélkül, gondolkodás nélkül válaszoltam 2012 kérdéseire közben, és kb. a háromnegyedénél vettem észre, hogy - bameg - ennek van értelme. Amit láttam közben. Szal nem egy kifejezett áhá-élmény, de érdekes. Kicsit az ijesztő, hogy utána 10-12 óráig kavargott a fejem (igazából nem ijesztő, inkább vicces). Az atlantiszi témáról: először én is hülyeségnek tartottam. Most valahogy nem tudom, mit gondoljak. Belegondolva, sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. Meg senki se. Tehát csuklóból elutasítani ugyanúgy butaság, mint fenntartás nélkül elhinni. A szerző - szerintem - tűnik annyira értelmesnek, hogy kapásból ne nézzük hülyének.

2012 Blog 2009.09.17. 21:48:14

A furcsa közérzet-változások ugyanúgy általánosak kezdőknél, mint az időkiesés. Igen, amit előtte elfelejtettem mondani, hogy menet közben esetleg úgy fogod érezni, nem történt tudatállapot-változás, ez nem működik - és csak visszajövet kezded érezni, mennyire más állapotban voltál. Ráadásul a dolgokat bonyolította, hogy nem konvencionális módon hoztalak vissza, hanem szimbolikusan otthagytalak, ha már a belső mester erre utasított. Dehát egyetlen regresszió sem "szabvány", mindig történnek különös és egyedi dolgok. Volt, aki zokogni kezdett menet közben és nem válaszolt semmire, volt, aki nem volt hajlandó visszajönni, volt, akinek elváltozott a hangja és egy másik szellemi entitás kezdett beszélni rajta keresztül, volt, aki meg akart halni - gyakorlatilag mindenre fel vagyunk készülve.

boertttsllo 2010.09.20. 14:20:25

Helló! Megszabad kérdezni miért nem vállalsz már hipnózist? Egyébként most megint elolvasgattam ezeket a bejegyzéseket(atlantiszos, síkos,univerzumos,inkarnálós) és azon gondolkodtam, hogy mennyivel érdekesebb írások ezek mint az emberi programozásról szólók. Persze ez csak vélemény:)

Kun Zsolt 2010.11.05. 23:29:48

Engem érdekelne a regresszió...hogy tudom veled felvenni a kapcsolatot? Köszönettel, Zsolt 70/3305361

Andrási Jankó Adriana 2010.11.24. 19:38:09

Buzdítani szeretnélek, hogy az Atlantiszos téma (és az összes többi is) nagyon jó. Persze a szerzőnek fontos a visszaigazolás. Sokan nincsenek hozzászokva az ilyen "szélessávú" gondolkodáshoz, pedig ez az igazi :))) Légyszi privátban írj, hogyan zajlik ez a regresszió stb. Csináltam már ilyet, nem tudom ez milyen. Köszi, Adri

Rics 2010.11.24. 19:41:43

M.A., vagy 2012 :) : Írtam a másik bejegyzéshez, hogy szeretnék részt venni regresszión. Kérlek adj elérhetőséget!

2012 2010.11.24. 20:04:19

Nem ott van a főkocka fejében az e-mail címem?

emjé 2010.11.24. 22:48:24

Szívesen olvasnék olyan hozzászólás(oka)t is, amiket azok írnak, akiknél 'bejött' az R.H. és beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Pl. az élmény hatására megváltozott a szemlélete, átértékelte eddigi dolgait, előző életei viselt dolgaiból (ha már nem sajnálta a kalóriát a visszapillantásra) olyan következtetéseket vont le, amik meghatározták további életét, stb...

Rics 2010.11.24. 22:55:55

Mielőtt teljesen hülyének nézel.. :D Mit értesz főkocka feje alatt? A nyitó oldal tetején nincs, itt nincs. Vagy én vok ennyire vak? :S

Vándorrr 2010.11.24. 23:06:03

Engem is érdekelnének egyébként olyan beszámolók, amik valamiféle bizonyosságot adtak az alanynak. Van egyébként sok könyv a témában, dehát "közelebbről" mégis csak izgalmasabb ilyesmit hallani.
süti beállítások módosítása