HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Ki lettem „oknyomozva”

2009.09.03. 19:19 dangbird

Kicsit Jézus Szívés nosztalgiám lett a történtektől… (Ott kaptam ugyanis hasonló szintű „ellenérveléseket”.)

Kaptam egy megkeresést egy bloggertől, aki hozzánk hasonlóan amatőr podcast rádióval kísérletezik, megkért, hogy hallgassam meg a rádiójukat, mondjak véleményt, valamint felvetette a kapcsolatfelvétel lehetőségét információcsere céljából, mivel nagyjából hasonló irányban kutakodunk (bár különböző szinten, mint az hamarosan kiderül). A rádióban hallottak alapján ezen „információcserét” adottnak éreztem, mivel részben azokat a dolgokat találgatták, amelyeket én az előző bejegyzésben leírtam. Érezvén, hogy választ tudok adni a kérdéseikre, figyelmükbe ajánlottam a bejegyzést, kissé csodálkozva, hogy ha ők kerestek meg, nyilván tudják, miről szól a blogom, miért találgatják azt, amit én már korábban leírtam.

Ezt főhősünk nagyképűségnek érezte, mivel amit én írtam, az csak egy verzió, és mivel bár neki nincs saját verziója, idővel majd lesz, és ha lesz, azt én ugyanolyan nyitottsággal leszek köteles fogadni, mint amilyennel ő fogadja az enyémet. Erre reflektálva felvilágosítottam, hogy nem a tudás cseppjeit próbálom összekaparni a fizikai világban, hanem szökőkútból szoktam meríteni, tekintve, hogy kevesek számára elérhető transzcendens-okkult módszerekkel kutatunk – ebből következően én konkrét információkat továbbítok, nem saját elméleteket gyártok.

No, ezt barátunk úgy értelmezte, hogy én a Mindentudás Abszolút letéteményesének állítom be magam, és fejébe vette, hogy megmutatja, az én „elméletem” jelen formájában nem is lehet igaz, hiszen tele van „logikai bukfencekkel” (más szóval önellentmondásokkal).

Bár ilyen hibát nem sikerült benne találnia, összegyűjtött néhány „nyitott kérdést” – és itt jöttök a képbe ti, kedves olvasók. Kérlek benneteket, hogy kommentben válaszoljátok meg azon kérdéseit, amelyekre a válasz már eleve megtalálható az eredeti bejegyzésemben! A maradék 1-2 kérdést majd én megválaszolom (a következő bejegyzések által).

Íme a „cáfolat”:

„1. A szellemcsalád a történet elején olyan világot akart itt létrehozni, ahol nem ismerik a harcot és így máshogy oldják meg a problémáikat. De a felsőbb világok között nem volt már ilyen? Nyilvánvalóan fokozatosségi elven változnak felfelé a világok és így a következő szintek valamelyikén kell lennie fizikai léttel még rendelkező, ám spirituálisan nálunk fejlettebb világnak.

2. Az sem egészen világos a következő sorokban, hogy a Lemúria megnevezés ezt a szellemcsaládot, vagy a fajt illeti, amit teremtettek.

3. Helyenként röhejes részletekbe mész bele, minthogy hány karja volt és hány méter volt egy ilyen szellemlénynek a megtestesülve, máshol meg átsiklasz kardinális kérdéseken, minthogy az atlantisziak hogy lehettek hasonló szinten a lemúriaiakkal, ha szadizmusban is ékeskedtek. Nyílvánvalóan A (nagy A-val) Rendszer úgy kell működjön, hogy a hatalom csökken a spirituális tisztaság elvesztésével együtt.

4. Ha Lemúriának és Atlantisznak egyaránt nem jelentett volna problémát megölni a kisérleti lényeket, hogy lehet, hogy a leírás későbbi részében ez mégis nagy bűnnek számít?

5. Ha a gázbolygókat egyesítették Jupiterként, akkor mi van a többi gázbolygóval?

6. Ha a szilárd bolygókat a napba taszították, mi van a mostani szilárd bolygókkal?

7. Úja felmerül, hogy a Marson a lemúriai faj él, vagy az ő teremtőik? Illetve testet öltve avagy sem?

8. Ha mágia teremtette a jégpáncélt, most miért kezd elgyengülni a rendszer? Miért hagyja Atlantisz szétesni a rendszert?

9. Az ember testbe helyezése a Föld elsõ holdján történt. Miért?

10. Ha az atlantisziak mindegyik népnek szárnyas 4-5 méteres lényként mutatkoztak meg, miért van minden ókori kultúrának egészen más istenképe? Vagy sokkal korábban járunk? Mikor? Miért nincs leírva legalább becslés szintjén?

11. A négyes-ötös szintű világok elég magasak, nekik elvileg nem kéne már, hogy "ellenségük" legyen. Maximum elhárítandó probléma, nem?

12."a Kenót nekilökték a Földnek, ezzel szakították át ugyanis a jégpáncélt. " Az egész bolygót jégpáncél borította? Vagy a sarkok valamelyikéhez lökték? Miért nem világos? Illetve egy holddal való ütközés nem akármi, 3 aszteroida is mit művelt a Marssal. Ahhozképest mi elég jól vagyunk.

13. A mágnesesség hat a jégre?

14."2000 éve még száraz lábbal át lehetett sétálni Franciaországból Angliába!" Ha másról nincs, erről mindenképp kéne lennie valamiféle feljegyzésnek. Van?

15. Ha nem vehetik fel fizikai formájukat a Földön az atlantisziak, befolyásukat miért őrizhették meg? A Mesterek miért nem állították helyre a dolgokat? (Lemúria legitimitását, stb.)

Hirtelen csak ennyi logikai buktatót találtam, alaposabb tanulmányozás többet eredményezne.”

Hát hajrá. Talán alaposabb tanulmányozással fogsz is találni egyet, pongyola megfogalmazásból vagy ilyesmiből kifolyólag.

A játéknak az a lényege, kedves olvasók, hogy szeretném bemutatni: a kérdésekre nem újabb fantazmagóriákkal és további „elméletekkel” akarok válaszolni.

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr676226115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lili 2009.09.03. 20:28:13

szerintem jó kérdések, érdeklődve várom az értelmes válaszokat. Nekem nincs magától értetődő feleletem egyikre sem, ugyan olvastam az egész blogot, egyes bejegyzéseket többször is. A reakciódból úgy érződik, hogy bár vajmi keveset tudunk a kutatási módszereidről, azért illene tévedhetetlen és hiteles forrásként felfognunk, annak ellenére, hogy finoman fogalmazva "gyökeresen újszerű" magyarázatot adsz a világ folyására. Örülnék, ha leereszkednél közénk, és magad válaszolnál ezekre a kérdésekre. Lehet, hogy a fenti kérdések kötekedő hozzáállással születtek, de én mint rokonszenvező érdeklődő is kíváncsi vagyok a válaszra.

lololok 2009.09.03. 22:24:05

2012 blog, Megmondom őszintén, nekem az általad felvázolt atlantisz-sztori bárgyú hülyeségnek tűnik. Következésképpen nem találok benne logikai hibákat, mivel nincsenek benne egyértelmű logikai kapcsolatok sem. De nem jobbak mások hasonló sztorijai sem. Ha már itt tartunk, nekem is lennének kérdéseim, bár nem ilyen sok. Íme: 1, Miért írtad le ezt az atlantisz-elméletet, mi az, ami egyáltalán relevánssá teszi? 2, Ha szétnézek a világban, sehol sem látok egyetlen atlantiszit, se lemúriait. Leszámítva a tényt, hogy fogalmam sincs, mi működteti a világot, meg egyáltalán mi van, nem utal a létezésükre semmi. Számomra. Kérdés: ti mégis honnan szeditek hogy léteznek? Ha transzcendens-okkult érzékelés áll rendelkezésetekre, miért szarjátok el az időtöket hülye kis blogokkal? 3, Vak igazolást vársz most az olvasóidtól? Mivel ebben az "alacsony szintű" világban élek, az én illúzióm a megértésről érv-alapú. Érveket még nem olvastam a mesével kapcsolatban. Bónusz kérdés: Há most mé', nem?

AdMiRaL 2009.09.03. 23:20:28

Örülök a kezdeményezésnek, mindketten csak jól járhatunk, ha megtudjuk, hogy vélekednek halgatóink, olvasóink. Ebből kiderül, mennyire végezzük jól a dolgunkat. Már csak azt a hendikeppet orvosolnám, hogy míg nálunk ott vírít az oldalatok linkje, addig itt úgymond forrásmegjelölés nélkül "szövegkörnyezetéből kiragadva" olvashatóak a felvetéseim. Tehát engedelmeddel az oldal címe fohadiszallas.blogspot.com. Nem kívánok beledumálni többet, várom én is a további véleményeket!

zui0725 2009.09.04. 00:20:10

Sztem az ember elsősorban ember, azaz olyan lény a Földön, aki a kicsi agyában egy radarral rendelkezik, ami különböző adások, sugárzások befogására képes. Szórakozni lehet vele, mint egy rádióval, attól függően, hogy milyen a csatornakereső "kedve". Elóször a lemuriaiak tekergettek minket, majd az atlantisziak, most pedig a titokzatos irányítok. A fejlődés azonban végső soron megállíthatatlan ( még akkor is, ha vannak vargabetűs részek) és az ember is rájön arra, hogy ő egy ember, nemcsak egy rádió. Több ó annál, hiszen benne van az isteni szikra ( mindegy, hogy ki tette bele!) Most már nemcsak sugároz, hanem néha egy-egy pillanatra gondolkodni is képes. Eleinte ez nagyon fárasztja, de végül már egész ügyesen megy neki. Az evolúció is besegít, és az ember már olyan sokat gondolkodik, hogy végül a kicsi szikrájával azonosítja magát, és azt hiszi, hogy ő az Isten, miközben ő még mindig egy ember egy nagy radarral a fejében és egy kicsi szikrával a szívében. Napjainkban ordító rádiók járnak-kelnek az utcákon, akik Istennek képzelik magukat. Azonban eljön az a pillanat is, amikor az ember arra is rájön, hogy nem isten, hanem ember. Figyelmét és gondolatait és minden radarját Isten felé fordítja ( a fejlődés során ezt is megtanulta) és el akar jutni egy olyan világba, amelyből csak egy szikrát kapott, de mégis odavágyik. Ezt azonban képtelen egyedül megvalósítani, és ehhez ad óriási segítséget 2012. A szikrát addig is fényesíteni lehet ( lélekkel,szellemmel), sőt kötelező! Sztem ez a bolg is egy csiszolóműhely.

Argus 2009.09.04. 10:45:49

Szerintem ne vedd fel minden hülyével a kesztyűt, aki beléd köt. Minnél többen olvassák ezt a blogot, annál több helyről fogsz majd hideget meleget kapni. Úgy látom a legtöbb kérdéssel nem az egyébként a baj, hogy cáfolná amit leírtál, vagy megválaszolható, hanem egyszerűen értelmetlen kötözködés.

2012 Blog 2009.09.04. 10:56:05

Na most, már meg kell, hogy szólaljak, Argus: ha úgy gondolod, hogy "kötözködés", akkor tételesen írd le, indokold meg, hogy miért! Még mindig a bejegyzés és a reflektációja legyen a témánk, ne egymás minősítgetése vagy távkiértékelése... lololok: Szerintem már írtam, hogy a következő néhány bejegyzésből ki fog derülni, hogyan kapcsolódik Atlantisz az Irányítós témához, és végül hogyan derül majd ki, mi a 2012-es év jelentősége történelmileg. Egyébként én nem azt kértem, hogy gyártsatok érveket vagy indokokat helyettem, csak azt, hogy a pontokra azt írjátok le válaszul, ami az általam leírottakból már kideríthető! "Ha transzcendens-okkult érzékelés áll rendelkezésetekre, miért szarjátok el az időtöket hülye kis blogokkal?" - Na ez érdekes. Szerinted mit kellene csinálnunk? Admiral: Nem érzem, hogy "szövegkörnyezetből kiragadva" idéztelek volna, gyakorlatilag egy önállló blokknak számító darabot másoltam át kihagyás nélkül. De legyen, olvassa el, aki ott talál bárki többletinformációt. Viszont azt szeretném, ha a pontokra és a bejegyzésre koncentrálnának, és nem az én "autentikusságomon" menne a vita.

Newcomer 2009.09.04. 11:42:50

Rádió sose lesz már? Hiányzik a macsek! :)

Tekla 2009.09.04. 12:30:40

Két dolog, a 10. pontra: benne van a bejegyzésben, 25 évezreddel ezelőtt járunk. a 13. pontra: az is ott van, hogy szupravezető jég (mert közel 0 Kelvin hőmérsékletű), és az bizony mágneses, bár ezt nem kötelező tudni, de mint matek-fizika szakos tanár, alátámaszthatom. A többire tényleg nincs - nem találok - direkt választ, ki kéne logikázni.

Lili 2009.09.04. 12:53:30

Ma este? Nem holnap lesz a találkozó?

zui0725 2009.09.04. 13:11:09

3, pont " hogy lehettek hasonló szinten" Szerintem azért lehettek hasonló szinten, mert kb. azonos tudással rendelkeztek. A tudás szerintem egy képesség az információk befogadására, tárolására és kombinálására. A lényeg azonban az, hogy ezt a tudást mire használjuk. Sok helyen olvasni, hogy amint fent, úgy lent. Tehát csak nézzünk körbe a saját környezetünkben. Azonos tudású emberek mire használják a tudásukat, ha egyáltalán használják? Mégis mind a Föld lakói az anyagi síkon. Mászrészt mind a két szellemcsalád végülis az embert akarta felhasználni a kisérletezgetéseikre, azaz a kiindulási pont ua., tehát bőven megfértek egymás mellett. 2012Blog! Javíts,ha nem jól gondolom!

2012 Blog 2009.09.04. 13:17:26

Nem holnap lesz, valójában mindenkit átvertem, és egyedül fogok találkozni magammal, ti meg egymással holnap. :) Magyarán nem tudok írni, helyesen a komment: "Holnap (azaz szombat) este személyesen találkozhatsz vele a blogtalálkozón. De az itteni kommentelést inkább korlátozzuk a témára." Az előzőt mindjárt törlöm. zui: Egyelőre én sem szólok közbe, ha már Admiralt lecsendesítettem, hagylak benneteket kibontakozni kb. vasárnap estig. (Addig még talán egy új bejegyzés is lesz.)

tecnic 2009.09.04. 15:55:53

igen az a baj ahogy argus írta, egy csomó lényegtelen, fingfűrészelő kérdés van, de azért akkor, ha lehetne, én megpróbálnám: 1: "De a felsőbb világok között nem volt már ilyen?" - válasz: "az volt a tervük, hogy egy olyan _sötét_ rendszert hoznak létre, amelynek lakói nem ismerik a harcot, az erőszakot" 2: "a Lemúria megnevezés ezt a szellemcsaládot, vagy a fajt illeti, amit teremtettek" - ez tök értelmetlen kérdés, Lemúria az eredeti teremtő szellemcsalád volt, a teremtmény meg az Emberiség 3: "az atlantisziak hogy lehettek hasonló szinten a lemúriaiakkal, ha szadizmusban is ékeskedtek" - válasz: "Atlantisz az övékhez mérhető tudással bírt", magyarán senkise mondta hogy erkölcsileg 1szinten lettek volna 4: "Ha Lemúriának és Atlantisznak egyaránt nem jelentett volna problémát megölni a kisérleti lényeket" - válasz: "nem jelentett _volna_ különösebb problémát a teszt-lények elpusztítása, _azonban_ Lemúria nem akarta őket kísérleti alanyként használni", továbbá, a "Mesterek" mitől rágtak be: "z ember számára a halál valóság volt, karmikus teher és hátráltatás, rettentő dolog – az emberben és az állatokban lévő természetellenesen erős halálfélelmet Atlantisz tervezte" - magyarán még nem lett volna olyan nagy gáz legyakni őket, lemuria mégse akarta! 5, 6: bár nem annyira lényeges, ez érdekes kérdés, a cikk alapján mintha a föld lenne az 1etlen bolygó 7: ua., mint a 2., plusz: "Lemúria a Mars asztrálsíkjára költözött (...)ott élnek ma is." 8: Ha mágia teremtette a jégpáncélt, most miért kezd elgyengülni a rendszer? - ezt a kérdést egyszerűen nem lehet érteni, pontosítani kéne 9: részletkérdés de érdekelne engemis 10: tudtommal összes régi kultúrának ember és/vagy állat-formájú istenségei vannak, a kérdés második felét már tekla megválaszolta, az tényleg kiveri a szemed 11: említett fingfűrészelés, szóhasználati részletkérdés, egy ellenség az 1 elhárítandó probléma, nem? 12: na ebben van valami, de sztem a cikkből úgy értendő, hogy a jégpáncél a légkörön kívül volt, de nem derül ki világosan! a kérdés második fele merő kötözködés, mert egyrészt nem tudod mekkora volt a kenó, a cikk szerint "sokkal kisebb", másrészt szerintem evidens, hogy egy aszteroida kurva gyorsan repül, egy kozmikus méretekben a közvetlen szomszédból lökött hold meg nem annyira, mellesleg ha szétvágni akarták a jégpáncélt és nem csak átlyukasztani, akkor nagy és lassú tárgy kellett hozzá pont, tehát tök logikus..... 13: letudva szintén, bár a cikk nem részletezi hogy a mágneses levitáció tarthatta a "levegőben" pontosabban a légkörön kívül a jégpáncélt, de ez is tök logikus lenne 14: ezt várjuk kíváncsian 15: szintén érdekes részletek, de lemúria legitimitásával sztem nem volt gáz, csak "Atlantisz megbukott, Lemúria pedig ebben a formájában már nem tud, illetve nem akar mit kezdeni a Földdel és az emberiséggel", ahogy a szerző írja, magyarán így maradtunk magunkra, lemúrék visszajöhettek volna ha akarnak hát ez tényleg szánalmas így a végére érve, szerintem se tényleg ne foglalkozz olyan kérdésekkel, amikre már leírtad a választ, pláne 1 cikk erejéig, így is elég megválaszolatlan kérdés van! amúgy kiemelni hogy lehet szöveget, vagy azt csak admin joggal tudsz? (áttekinthetőbb lett volna)

2012 Blog 2009.09.04. 17:10:21

Kedves "tecnic", Hogy a végén kezdjem, félkövérrel kiemelni bárki tud. :) Kacsacsőr-zárójelek közé tett b és /b jelekkel lehet - de az áttekinthetőségnek jót tett volna már egy kis központozás is! :) Az "e-mail címeddel" kapcsolatban, nem spamelési célból kérem a feltüntetését, hanem azért, hogy ha valaki privát választ akar küldeni egy hozzászólásodra, megtehesse, nem muszáj mindent nyilvánosan megvitatni. Egyébként dicséret jár neked, kb. ezekre a dolgokra gondoltam, csak arra nem számítottam, hogy egyetlen ember össze fogja tudni gyűjteni gyakorlatilag az egészet. Amihez hozzá kéne még fűznöm: 5, 6: Pongyolán fogalmaztam a bejegyzésben, bár írtam, hogy 30-40 bolygó volt, ebből maradt, ami maradt, a többi volt az, amit megsemmisítettek, értelemszerűen. 9: Azt valóban állítottam, hogy amit tudok, meglehetős bizonyossággal tudom, nem csak feltételezés szintjén, de azt nyilván nem állítom, hogy mindent tudok. Valamiféle mágikus-technikai jelentősége volt, hogy ott kellett megtörténnie. Egyébként az emberi szellemeket "végigturnéztatták" az egész Naprendszer minden (megmaradt) bolygóján, bizonyos energiákkal úgymond "telítődtek", amelyek a születés pillanatában adott viszonylatokban aktiválódnak, ez az asztrológiai jellemrajz alapja. (Erről azt hiszem, Nándiék könyve részletesen ír. De Paksi Zoltán is beszél róla az egyik előadásán, alkalmasint előnyálazom.) 11: Az ellenség/probléma kérdés nem csak "fingfűrészelés" :), Atlantisz valóban ellensége ezeknek a hatalmaknak, hogy miért, az nem tartozik ide (nem érinti a Föld múltját, jelenét és jövőjét szinte sehogyan). 12: Ezt sem írtam le rendesen, a jégpáncél valóban a légkörön kívül helyezkedett el, nem pedig egy állandó jégkorszakban csúszkáltak az emberek, bár azt írtam, hogy életre alkalmas területek voltak mindenhol. A nekilökést szintén nem részleteztem, de sikerült kilogikáznod, valóban elég nehéz néhány 100 ezer km-ről kozmikus sebességre gyorsítani valamit (és szükségtelen, ha nem az egész bolygót akarják darabokra hasítani). 13: A jelenséget Meissner-effektusnak hívják - mindig is bátorítottam az olvasókat, hogy járjanak utána a dolgoknak, legalábbis az ellenőrizhető tényeknek, ne mindent csak benyaljanak, amit írok. 14: Lásd az előző pontot, valaki utánajárhatna nekem, egy hevenyészett wikipedia-túrásból csak annyi jött le, hogy a globális felmelegedés előtti ezirányú folyamatok körül feltűnően nagy a kuss. (Pl. mert cáfolja a nevetséges Pangea-elméletet.) Hát, ennyi. Nem tudom, maradt-e még megfejtetlen talány. Bár Admiral lehet, hogy újabb listát ír majd, ezúttal 55 ponttal, de abból már nem csinálunk ilyen játékot. Ha valakinek van még észrevétele, hallgatjuk.

zui0725 2009.09.04. 22:42:58

Én még nem rohannék el innen olyan gyorsan. Lemúria és Atlantisz történetének leírását ismét elolvasva rájöttem, hogy egy lényeges részen átsiklottam, amit tképpen nem is értek. "Annak rendje és módja szerint nekikezdtek először a tervezett létformák szellemstruktúráját kiépíteni, többek között az emberét" kérdés: Akkor végülis az emberiség Istenét ( teremtőjét), Isteneit a lemúriai szellemvilágban kell tisztelnünk? Azok az imák és kérések, amelyeket a földi ember felsóhajt "őt-őket" érik el? Mert eddig bennem úgy ülepedtek a dolgok, hogy az ember létezése ahhoz az Istenhez köthető , aki a Földet ( Naprendszert) teremtette, s a lemúriaiak ahhoz kaptak engedélyt, hogy a már megteremteremtett emberrel kísérletezgessenek. Ha a végeredményt tekintem, akkor tképpen mindegy, mert ebből így csak az szűrhető le, hogy az embert magára hagyta a teremtö(i)je. A következő részt pedig abszolút nem értem: " Atlantisz nem birtokolta azt a tudást, amellyel a tudatos lelket az újonnan teremtett szellemekkel összekapcsolhatta volna, tudatos lényeket alkotva." Ha kérhetném, ezt szájbarágósabban magyarázd el! Köszi

2012 Blog 2009.09.05. 08:18:40

Azok az imák és kérések egy többféle istenkép keveréséből származó fiktív istenhez szólnak, de erről még fogok írni. "az ember létezése ahhoz az Istenhez köthető , aki a Földet ( Naprendszert) teremtette, s a lemúriaiak ahhoz kaptak engedélyt, hogy a már megteremtett emberrel kísérletezgessenek" - mint leírtam, a Lemúriaiak kezdték el nulláról teremteni az embert. "az embert magára hagyta a teremtö(i)je" - ez nem olyan egyszerű, Lemúria nem a teremtője az embernek, sokkal inkább Atlantisz, mivel ők csinálták végig a teremtést, Lemúria csak elkezdte. Olyan ez, mintha születésedkor putriban lakó cigányok elrabolnának a szüleidtől, és ők nevelnének - legfeljebb származásilag vagy a szüleid gyereke, és mikor a hatóságok közbeavatkoznak, állami gondozásba vesznek. Ilyen árva az emberi faj. Persze a hasonlat rossz. "a kérhetném, ezt szájbarágósabban magyarázd el!" - akármennyit pancsolsz különböző "fizikai", "szellemi" és egyéb energiákkal, azok csak energiák, tudatos lény nem lesz belőlük. A tudatos lényhez az kell, ami a Bibliában van, hogy Isten belelehelli a saját lelkét az emberbe. Persze valójában nem Isten volt ez (legfeljebb közvetve), nem az ember megformálása után történt, hanem előtte (először a magot hozta létre Lemúria, a többit építette köré Atlantisz), és nem csak az embernél állt fenn ez a jelenség, hanem minden élőlénynél.

Lili 2009.09.05. 09:10:31

Isten létének ilyen magyarázata alapján akkor Te hogyan magyaráznád a Gondviselést? Én bizony érzem Isten működését az életemben, és ez nem Nyugati aluljárós térítő duma. Ez a közbenjárás hogyan illeszkedik az általad leírt világba. Azt kizárhatjuk, hogy csak beképzelem magamnak.

2012 Blog 2009.09.05. 09:24:00

Ugye most a karmamechanikáról nem kell szemináriumot rögtönöznöm? Nem lenne nagyon jó. Mindenesetre a keresztény istenképről még lesz szó, mint az előbb írtam. A Gondviselés is ide tartozik. Isten "működése" az más kérdés, mint egy korábbi bejegyzésben írtam, Isten "mindenütt jelenvaló", ha "jogfolytonos" egy rendszer, ha nem.

Lili 2009.09.05. 10:03:54

Én nem kötném össze magamtól a Gondviselést a karmával, úgyhogy ha összefoglalnád pár mondatban, hogy jön ide, annak örülnék. Túracuccom nincs, meg úgysem mennék idegenekkel erdőbe :P de sörözni jövök.

2012 Blog 2009.09.05. 10:07:16

Nem kell félni, Tomcat leiratkozott. :D Akkor először is definiáljuk, mi az a "Gondviselés". (Meg mi az a "karma"...)

Lili 2009.09.05. 10:12:12

A Gondviselés számomra: szerencsés véletlenek túl sűrű előfordulása ahhoz, hogy "szerencse" és "véletlen" lehessen, illetve döntéshelyzetben a hirtelen megérzések, amelyek hamarabb jutnak eszembe, mithogy végig tudnám gondolni, hogy mit érdemes cselekedni. Kivétel nélkül a megérzésnek van igaza utólag visszatekintve. Ezek nem lehetnek pusztán véletlen és ösztön, vagy az agyam terméke. Karma: tetteink életeken keresztül cipelt következményei?

zui0725 2009.09.05. 11:29:06

Gondolom rájöttél már arra, hogy a szellemi útkeresésben igencsak kezdő vagyok, de hát mindenki volt, vagy lesz egyszer kezdő. Adott pontból egy másikba eljutni idő és energia( sztem itt a tudás jobb szó lenne) kérdése. Aki korán indul az lassú, nyugalmas sétával is ott lesz az adott helyen adott időben. Aki később eszmél, annak rohannia kell, s akkor sem biztos, hogy célba ér. Igen! Isten ( kozmikus ) mindenhol és mindenben jelen van. Mégis előbb vagy utóbb elkezdjük keresni. Minden, ami történik, az Ő tudomásával bír. Mégis arra kérjük, hogy változtasson a dolgok menetén kívülről. És most jöttem rá, hogy ő csak általam, rajtam keresztül "belülról" tud a legegyszerűbben segíteni a lélek által. Ennek a léleknek a hangját, mivel annyira "magas tisztaságból " érkezett csak akkor tudom érzékelni, ha tisztán és tiszta ( nyugalmas) környezetben vagyok. Azt hiszem ez az egyik legegyszerűbb, de mégis legnagyobb titkok egyike. Furcsa, hogy ezt már nagyon sokszor hallottam, de mégsem futtattam le magamban. Azt hiszem a te bejegyzéseid kellettek ahhoz, hogy tényleg elgondolkodjam a dolgokon.( a fénymásolós hasonlat fogott meg legjobban) Azt hiszem Atlantisz szellemei ezt a nyugalmat veszik el tőlünk. Nagyon rossz érzés, amikor az ember rájön arra, hogy a "szülei " csak játszottak vele, s elkeseredésében elindul világgá. Sok-sok élet és tapasztalat kell ahhoz, hogy lerázza magáról a rossz szülői mintákat és végre egyszer elindulhasson benne az a program, ami elárulja neki, hogy a szülei végülis nem az IGAZI szülei. Fájdalmasan örömteli pillanat ez. Rájönni arra a titokra, hogy a radarjaidat nem a külvilág felé , hanem befelé kell fordítanod. Akkor talán megtalálod az igazi teremtődet, nem leszel egyedül és akkor már félni sem fogsz!

cath 2009.09.05. 14:10:24

zui - Istentől nem lehet kérni hogy változtasson a dolgok menetén :) . Magyar mondás- segíts magadon, isten is megsegít. Én maximum csak erőt szoktam kérni fentről, hogy ezt vagy azt végig tudjam csinálni ÉN! Más nem tesz meg helyettünk semmit, isten meg főleg nem... vagy ha igen, az nem az lesz, amit akartál és kértél: mindig megtalálják a módját a "teremtők", hogy a legnagyobb vágyadat is úgy teljesítsék, ahogy több benne az üröm, mint az öröm :). Lili- a te gondviselésed, ezekszerint "csupán" a saját megérzéseid. Ez nem gondviselés, hanem a te saját "jó huzalozásod" :). A gondviselés az amikor az összes részkörülmény csak ront és ront egy alap rossz helyzeten, és te mégis a lehető legjobban kerülsz ki, jobban mint egy átlag- semmilyen előjelű helyzetből. És ehhez nem a te tudásod-megérzésed segített, hanem egyszerűen csak "úgy történt". Bár furcsa a magyar nyelv- a gond-viselése azt feltételezi, hogy tulképp átveszi a bajt vagy ő tesz valamit a gondok ellen- holott inkább őrzésről van szó és óvásról. Megrőződik az ember mind testileg mind lelkileg, és nem hat rá az adott baj, rossz dolog, esemény...

Fátum 2009.09.05. 18:13:53

Hány éves volt a kérdések összeállítója? 5-6?

zui0725 2009.09.05. 22:01:19

cath: Mostanában már nemigen szoktam magamért imádkozni. Viszont hiszek az erejében, hiszen az ima végsősoron gondolat, aminek viszont ereje van. Lehet, hogy ez az eró nem a jelenben fog megnyilvánulni, de a jövő esetleg alakítható általa.

szeter 2009.09.06. 12:02:55

Cath! Gondodat viseli... itt a gond nem egyenlő a probléma szóval. Szerintem a "gondőrzés" nem volna helyes, hiszen, ahogy írtad is, az embert őrzi, nem a gondot. Kedvencem a katasztrófavédelem. Védjük a katasztrófát? De ez új keletű szó, régen még tudtak fogalmazni, szavakat alkotni... Egyébként nagyon egyetértek a lényeget illetően... Persze ez a kis nyelvi kitérő nem a téma része, bocs.

Merevke 2010.01.02. 17:48:35

Ha már az imáknál tartunk- mennyi értelme van akkor Krisztushoz imádkozni?

boertttsllo 2010.06.12. 12:43:52

veszem a fáradtságot és én is véleményezem hátha jár még erre valaki:) 1. ezt már elmondták nagyjából hogy mit ír a 2012blog erről: sötétrendszer ahol a lakók nem alkalmazkodnak a sötétmegoldásokhoz hanem a kreativ és együttmüködés képességével építik fel a társadalmukat (tehát többet ésszel mint erővel) 2. ez számodra nem világos, persze az elnevezés meg kábé olyan szintü fontosság itt minthogy a piros színre használjuk a zöld szót és viszont (de ezt írja is (nem tom ki a blogger) hogy elnevezésen ne akadjunk má fel) 3. ez kritika és van benne valami péel sok írás van arról hogy mi a helyzet, kevesebb arról hogy mit kék csinálni, vagy tanács a fejlődés útján, de várj türelemmel majd egyszer az is elkezdődik (gondolom) 4. az hogy valamit könnyü-e vagy nehéz megcsinálni még nem befolyásolja hogy bűnös-e az adott dolog, péel: nekem nem okozna gondot az öngyilkosság mégis az a megítélés járja hogy bűn (amúgy meg a bűn ennél sokkal viccesebb fogalom[erről napestig lehetne írni]) kábé 5-10 ig nincs értelme a kérdésekre mert az hogyha tudod rá a választ nem befolyásol semmit:P (és én sem tudom rájuk a választ de valahogy nem befolyásol vagy ha igen akkor ugysem tudom elkerülni) 11. az ellenség fogalom csak a földön létezik még az Irányítók sem azért vannak itt hogy direkt elbasszák a te életed, belefolyanak a mindennapjaidba aztán meg kinevessenek hogy milyen béna vagy:P vannak lények és vannak célok ne hidd azt hogy te vagy a középpontban, amit látsz a Földön az mind eszköztár, még te magad is ... 15. nos mint az előbb is említettem nincs olyan hogy ellenség rendszer csak az emberek között , viszont felmerülnek célok és érdekek mindenütt, főleg az Úrtól hisz az ő akarata elkerülhetetlen, és Ő maga az aki meg is ítéli a dolgokat mert elég jól ért hozzá. namármost gondolod hogy ezt egy nálad inteligensebb létforma talán nem tudja? és nem tartod elég inteligensnek hogy ezt a tényezőt figyelembe vegye? az ember az aki részt vesz az ő játékában és az ember az aki a csábítás útjára lép, mondhatni szabad akaratából választja a rosszat gyakran. persze az hogy a lehetőségek rosszak ezt lehet mondani és ez el is lesz ítélve az meg hogy a csábító milyen ítéletet kap szerencsére nem mi döntjük el de amúgy is hát nem azért jött le az Úr személyesen több ízben türelmét bizonyítva az ember felé hogy ezt megértsd és rezonálj a dolgokra amiket mond, ha olvasod az írásokat és megérted azokat nem lesz tovább kétséged és ez az Ő határozott véleménye:) békesség

egyKrisztiasokközül 2014.04.04. 10:13:32

sziasztok! nagyon fontos kérdésem lenne szerintetek LÉTEZIK FEJLŐDÉS itt a földön? mert szerintem amint kitörne a káosz, ugyanúgy egymást öldösnék az emberek mint 3000 éve nekem van egy olyan érzésem, hogy a fejlődés csak ILLÚZIÓ és valójában nem haladunk semerre

M.A. 2014.04.06. 13:47:49

És ezt a kérdést miért itt teszed fel? A legutóbbi előadásomon ("Mint tudjuk..." - Ember és természet konferencia) beszéltem erről. Mint ahogy egy korábbin is, múlt és jövő címmel. https://www.youtube.com/watch?v=N7RKSf2tseU https://www.youtube.com/watch?v=x3S4Fa06SgY
süti beállítások módosítása