HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Táltos

2012.03.19. 15:33 dangbird

Hova lettek a táltosok Magyarországról? Nem a "táltosiskolát" végzett természetgyógyászok, hanem az igaziak, a hatujjúak, a 34 fogúak, akik úgy születnek, hogy értenek az állatok nyelvén, tanulás nélkül ismerik a csillagok járását...

Lehetne erről egy bejegyzést írni, de nem írok, mert nem tudom a választ. Úgyhogy kérdezem: ismer valaki ilyen igazi táltost?

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr1006225968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazur 2012.03.19. 16:41:54

Én már egy valamirevaló garabonciásnak is örülnék.

ManoNegra 2012.03.19. 20:44:40

Bár nem ismerem személyesen, és mindenki azt mond amit akar, de érdekes olvasmány! http://www.taltos.tv/2010/06/22/csege-beszelgetes-egy-osi-taltossal-multrol-es-jovorol-1-resz/ http://www.taltos.tv/2010/06/29/csege-beszelgetes-egy-osi-taltossal-multrol-es-jovorol-2-resz/ http://www.taltos.tv/2011/10/30/csege-beszelgetes-egy-osi-taltossal-multrol-es-jovorol-3-resz/

st.anger 2012.03.19. 20:56:36

ismertem egy lányt, aki mindkét kezén hat ujjal született. persze levágták neki.

Inlakesh 2012.03.20. 17:56:42

Ami nekem nem egészen világos: 1. Mi köze a testi fogyatékosságnak a táltosokhoz? Nem hiszem, hogy azért mert valaki több ujjal, vagy foggal születik, már táltosnak számít. 2. A születéskor kapott tudás mitől értékesebb, mint az élet során szerzett? Nem mind arany, ami fénylik, és nem minden fénytelen dolog értéktelen.

cath 2012.03.20. 18:50:04

nem attól táltos valaki, hogy több ujja van, az csak egy "jel", hogy lehet akár az is. A táltos nem "születésével" kapja a tudást, hanem a táltosba (mint emberi lény) egy régi és mélyebb tudást "birtokló" lélek-szellem születik le. Ezért másabb (több és mélyebb) mint az a tudás amit alkalomadtán minden ember elér tapasztalatból az élete során. Táltost szerintem mostanában nem újságcikkek alapján lehet találni... ha van még egyáltalán, jól rejtegeti a kincseit, ... mivelhogy disznók elé gyöngyöt nem szórunk...

gyuff 2012.03.21. 10:48:52

"A táltos nem "születésével" kapja a tudást, hanem a táltosba (mint emberi lény) egy régi és mélyebb tudást "birtokló" lélek-szellem születik le." :D:D:D olvasgattam a témába régebben és volt egy egész értelmes gyűjtés ahol a szerző a lehető legtöbb véleményt megjelenítette ha kiváncsiak vagytok összefoglalom de a lényege az volt, hogy a gyereket kiválasztja a többi táltos, és 5-6 éves korában elviszik otthonról néhány napra (elképzelhető hogy a szülők nem engedték a gyereket, ekkor azok akik elvitték volna megcsonkították és ott hagyták) tehát a könyv szerint mindenkképpen kiválasztották számukra idegen lények

Inlakesh 2012.03.21. 11:37:54

cath: "nem attól táltos valaki, hogy több ujja van, az csak egy "jel", hogy lehet akár az is." - Igen, szóval lehet bárki más is. "A táltos nem "születésével" kapja a tudást, hanem a táltosba (mint emberi lény) egy régi és mélyebb tudást "birtokló" lélek-szellem születik le. Ezért másabb (több és mélyebb) mint az a tudás amit alkalomadtán minden ember elér tapasztalatból az élete során." - Most azt állítod, hogy az adott lélek táltos tudással lett megteremtve. Ez mennyire hihető? Szerintem semennyire. Minden lélek bejár egy hosszú utat és ennek az útnak a során szerzi a tudását. Egyébként sem értem hogy gondolhatja azt bárki, hogy az előző életekből áthozott tudás a születéssel aktiválódik. Csak egy példa: azért mert előző életedben olimpikon futó voltál, még a mostaniban is meg kellett tanulnod járni. (Kicsit sarkított példa, de remélem érthető.) Egy 4-5 éves gyerek nem képes mit kezdeni az élettel kapcsolatos mély tudással, éppen ezért kell neki az adott életében fejlődni, tapasztalni, mert akkor már lehet, hogy kész lesz a birtokában lévő tudás felszabadítására és használatára, ill. a tudáshalmaz bővítésére. A velünk született képességeket, tudást ki kell fejleszteni használhatóra, és ebben szerintem a mai "táltosiskolák" is jobb kiindulási alapok a semminél. A disznó meg gyöngy dologban viszont egyet értek. A kalahári sivatagban sem őshonos a jegesmedve, nem véletlenül. Egy Bálint által elképzelt "táltost" ma jobb esetben bugrisnak, rosszabb esetben őrültnek tartanának. Így viszont nem lenne képes hatékonyan használni a tudását. Bálint: Amúgy mióta feltétel egy természetgyógyásznál, hogy a magasabb szférákkal napi kommunikációban legyen, vagy hogy a szellemeknek segítsen átkelni? Biztos elolvastad, amit írtam? Csak mert nem úgy tűnik...

2012 2012.03.21. 14:58:13

Az elméleti filozofálások mellett azért megjegyezném, gyakorlati jellegű volt a kérdés, konkrétan kéne egy ilyen táltost találnom.

Vándorr 2012.03.22. 09:45:41

4. §: A leggyakrabban előforduló hibák, amelyet Internetes eszmecserénél elkövetnek (javasoljuk, hogy ezeket ne csak a 2012 Blogon kerüld el, hanem mindenhol): A személyeskedés a közhiedelemmel ellentétben nem mások anyjának a szidalmazásánál kezdődik. A személyeskedés azt jelenti, hogy a témát megpróbálod átterelni egy másik hozzászóló személyére, vele kapcsolatos „tényekkel” próbálsz foglalkozni a vita tárgya helyett. Pl: - Fénysebesség fölé lehet gyorsítani egy űrhajót gravitonmeghajtással. - Látszik, hogy nem figyeltél fizika órán! A távkiértékelés a személyeskedés egy speciális formája, amikor valakivel kapcsolatban ráadásul olyan „tényeket” próbálsz megállapítani, amelyekről nem lehet tudomásod, pl. iskolai végzettség, intelligencia-hányados, életkor, családi állapot, szexuális beállítottság, stb. Az ellentmondás nem vita. Ha nem értesz egyet valakivel, azt indokold meg, a másik mondanivalójának sima negálása nem „érvelés”: - Fénysebesség fölé lehet gyorsítani egy űrhajót gravitonmeghajtással. - Semmi sem tud fénysebességnél gyorsabban haladni! Az ismételgetés is tipikus hiba: az szintén nem érvelés, hogy ugyanazt leírod még egyszer (vagy többször), átfogalmazva.

2012 2012.03.22. 10:03:26

Inlakesh: nekem nem természetgyógyász kell, hanem táltos.

Inlakesh 2012.03.22. 10:28:38

Tudom, hogy nem temészetgyógyász kell, csupán az jött le nekem, hogy te természetgyógyász kategóriába sorolod az általam javasolt személyt, miközben ő jóval többet tud annál. Na mindegy, ha megkeresed, akkor megkeresed, ha nem, nem. Remélem azért, hogy sikerrel jársz egy neked megfelelő személy felkutatásában. Ötlet: esetleg a yotengritesek nem tudnak segíteni?

cath 2012.03.22. 11:26:56

Inlakesh :) "Most azt állítod, hogy az adott lélek táltos tudással lett megteremtve. Ez mennyire hihető?" - Annyira mint az hogy van isten. de amúgy nem ezt állítottam. Hanem hogy többet hoz magával, mint egy "átlag" többéleten túl lévő lélek. Azt nem firtattam hogy ez a többlet-tudás ezerbillióval több előző életből való vagy így "teremtették"... "Egyébként sem értem hogy gondolhatja azt bárki, hogy az előző életekből áthozott tudás a születéssel aktiválódik" - ezt sem írta senki. csak hogy hozza a "csomagot", és a táltosnál jobban aktiválódik mint más földi halandónál. A materiális "jel"-több csont pl., azért kell hogy erre az illetékesek felfigyeljenek és kezdjenek foglalkozni a kissráccal :) "olyan irányban " is. 2012, MIRE kell neked?

2012 2012.03.22. 11:49:28

Vagy inkább "ezerbillió" élet által olyan adottságokra tesz szert, melyek feljogosítják arra, hogy kapjon születéskor egy "csomagot", ami által táltos lesz...?

cath 2012.03.22. 12:14:52

na. publikusan nincs IGAZI táltos. :) Most kérdeztem. kereséssel rákérdezéssel önjelölt táltosokat lehet találni, de gondolom nem az kell. "Vagy inkább "ezerbillió" élet által olyan adottságokra tesz szert, melyek feljogosítják arra, hogy kapjon születéskor egy "csomagot", ami által táltos lesz...?" - a csomagtól nem lesz táltos, csak jelölt. És nem csak "adottságok" kellenek hozzá. Adottságokkal együtt is lehet egy rongy.. :) Tartás, kitartás, ön(meg)tartás, fegyelem, igazlátás, igaz"Bírás", stb... ezek nincsenek adottságcsomagban. ezeket ki kell művelni a szellemvilági kapcsolat mellé. inlakeshnek: SZERINTEM... :)

Inlakesh 2012.03.22. 14:00:28

Cath, szerintem a végén még egyet fogunk érteni egy témában. :D

st.anger 2012.03.22. 15:04:05

én úgy tudom, hogy egy táltos eleve annak születik és az is lesz, ha akarja, ha nem. olyan emberek, akik speciális képességekkel születnek, ezeket nem tudják megtagadni. senki sem fogja pl. kiszúrni a saját szemét, csak azért mert körülötte mindenki vak. legfeljebb nem arra használja majd a képességeit, amire rendeltetett, nem kap instrukciókat, hogy hogyan használja, ami miatt állandóan bajt hoz a közösségre amiben él. többnyire ki szokták őket közösíteni. ezért tudom azt elképzelni amit cath írt, hogy ha a szülők nem adták a gyereket, inkább megcsonkították valahogy, amivel elvették a táltos képességeit, hogy ne csináljon akaratlanul is bajt, vagy megfelelő morális és egyéb kiképzés nélkül ne romboljon bele a világ dolgaiba. a táltos nem azt jelenti, hogy "jó srác" isten szolgája, pap, vagy ilyesmi. táltos az, ami valami hatalmas erőtöblettel, mesés képességekkel bíró "dolog". akár ember, vagy ló, vagy bármi. nem a tudáson múlik. egyszóval nem lehet senki táltos, aki nem annak születik. a hat ujj is valószínűleg egy speciális energetikai képlet, egy eltérő forma, ami hatékonyabban tud megnyilvánítani bizonyos erőket. más "jelek" mint például a burokban születés már jóval rejtettebb dolog, de némi fantáziával el lehet képzelni, hogy születéskor ez megóvja a csecsemőt valamitől, amitől minket "átlagosokat" nem véd semmi.

cath 2012.03.22. 16:07:18

Inakesh- nem direkt azért vagyok itt hogy vitatkozzak veled :), csak többnyire kiveri a biztosítékot nálam, az olyan kijelentésed, hogy "nem éheznek a világban", meg hogy ha mégis, akkor mindez azért van mert én hetente egy napot mosógéppel mosok, miközben sok amerikaival ellentétben nekem teljesen fenntartható mértékű az ökolábnyomom :)))... st.anger- nekem a nagyapám burokban született, jó sokáig élt, de régiesen szólva is egy önző, rongy ember volt... egészen addig amig unokái nem lettek,onnantól az egyik olyan ember akitől rengeteget tanultam - szellemi, hazafias, anyagi, érzelmi, életszemléleti szinten is. Bár az önzése megmaradt, amint "tanítói" státuszba került, hihetetlen tudást tudott átadni. Azért írtam, hogy szerintem :) igazi táltosok már nincsenek (történelmünk utóbbi pár száz éve is pusztítást végzett ebben, hiszen pont azok a tulajdonságok amik még a plusz-tudáshoz elengedhetetlenek egy szellem-hírnöknek, hogy abból jó tátos váljon, a történelmi magyarországon sokszor egyenlően voltak a halálos ítélettel). Szerintem a tudás elaprózva bennünk él, azaz egyes emberekben, de a mai kor minimum csodabogárnak hiszi... és nem áldás hanem "átok" a családnak a mai viszonyok között...:( (egyébként a burokban születés szerintem nem táltos jel, csak szerencsésnek szokták azt mondani :)- és konkrétan azért szerencsés, mert hogy túlélte :)). Táltos materiális jel, hogy több csontja van (azaz foggal születik, egyel több az ujja a a kezén vagy lábán...) Aztán amúgy már vagy 200 éve szerintem nincs is... mert kell hozzá tanulás meg beavatás is, azt meg ugye ki végezné manapság...? De ha valaki talál egyet...... :)

Inlakesh 2012.03.22. 16:30:08

Cath én elhiszem, hogy nem azért vagy itt, hogy vitatkozz velem, de hidd el nagyon jó vitapartner lennél, ha odafigyelnél arra, amit írok, nem pedig arra, hogy az én írásom mit vált ki belőled. ;)

st.anger 2012.03.22. 16:53:41

"egyébként a burokban születés szerintem nem táltos jel, csak szerencsésnek szokták azt mondani " arra gondoltam, hogy mivel a születés egy igen erőteljes dolog ezen a világon, minden bizonnyal vannak egyéb vonatkozásai is, mint maga az esemény. szerintem mindenféle elementálok és egyéb nem anyagi lények élősködnek rajta. másfelől talán születéskor veszítünk el valamit - tudást, erőt, bármit, amit odaátról hozunk. ha valahol valaki elintézi, hogy egy gyerek burokban szülessen, talán pont azért van, hogy megakadályozzon valami hasonlót mint a fentiek, ezzel egy másféle életminőség lehetőségét teremtve. másfelől az, hogy öregapád "rongy ember" volt nem jelent semmit. ahhoz, hogy az ember megértsen bizonyos okkult folyamatokat, le kell vetkőzze magáról a hagyományos jó-rossz elképzeléseit. ő talán jobban érezte, jobban átélte ennek a világnak a visszásságait és ettől lett olyan amilyen. minden ember önzővé és szemétté válik, aki úgy érzi többre hivatott és tele van erővel, de nem tud mégsem megvalósítani semmit. nem azt akarom mondani, hogy táltos volt az öreg :) de a burokban születés sok mindent meghatározhatott nála. a burok is csak egy momentum. véletlen csak az ami nem vezet sehová.

ManoNegra 2012.03.22. 20:43:06

Én balga, azt hittem eddig, hogy Te vagy táltos 2012! Elárulod végre, miért 2012 a blog neve?

Inlakesh 2012.03.22. 22:32:35

Talán ez a bejegyzés válasz a kérdésedre: http://2012.blogol.hu/read?perm=2810150#logdrb

palalap 2012.03.23. 00:22:31

Molnár V. Józsi bácsi nem tud valakiről? Ő eléggé benne van a témában...

palalap 2012.03.23. 00:25:27

Ez lemaradt: http://www.youtube.com/watch?v=DOcQcJzyToM

ManoNegra 2012.03.23. 08:45:15

Inlakesh köszi, ez nekem kimaradt.

szakal 2012.03.23. 11:03:37

Sziasztok! Molnár V. Józsi bácsi ebben a kérdésben minden tiszteletem mellet egy nagy f.... A táltosságot és a kereszténységet összemosni szerintem egy olyan hiba, amit a keresztények nagyon szeretnek elkövetni, úgy, hogy magát a szót és jelentését nem definiálják. Vannak a Judeo meg nem Judeo keresztények, és a táltosok ilyenek. Erről mindíg az Audisták jutnak az eszembe, akik fölényesen azt mondják, az autó az az audi, tehát az audi az autó. Pedig az csak egy márka, akár a kereszténység, aminek jellemzője hogy vannak márkajelei, szertartásai, pld a megkeresztelkedés, bűnbocsánat, utolsó kenet. Ami a táltosoknál nincsen. Szerintem a legegyszerűbb, ha a forrásokhoz fordultok, pld Molnár V. Józsi bácsi által forrásoknak tekintethez, és olyan következtetést vontok le amilyet akartok. Ki lehet táltos? szerintem! :) nem születik, és nem kijelölt, olyan módon, ahogy itt olvastam. A sorsa persze adott, de attól eltérhet, és lehet felvállalni ezt a sorsot később is. A leírások alapján az itt elhangzottakhoz képest van még egy "táltosképző" állapot. Ez pedig a gyermekkorban bekövetkező hosszú, majdnem halálos lefolyású, vagy hosszú ideig eszmélet vesztéssel járó betegség. És mivel a táltoság lelki tényező ezt is kéne vizsgálni. Vajon egy gyermeknek a lelkében, viselkedésében mit eredményez, ha fizikailag eltér a többektől, netán a betegsége miatt nem képes a csoporttal együtt élni. Ez sok esetben zárkózott, befelé forduló érzékeny, intellektuális lelki fejlődést eredményez, egy olyan korban amikor a gyerekek 12-14 évesen már felnőtt számba mennek, és jobban érdekli őket a hadakozás, vadászat, legénykedés, szoknyavadászat mint a bölcselkedés. Egyébként Vass Albert Hagyaték-ka alapján a táltosok keresgélést én erdély országban kezdeném, vagy Máté Imrénél a kormorán rend nyomait kutatnám, de leginkább hagynám, hogy megtaláljanak, ha akarnak.

szakal 2012.03.24. 08:42:59

ja! http://www.youtube.com/watch?v=gxEac78aW44 www.tengri.hu

2012 2012.03.24. 10:42:29

Ezt mondhattad volna hamarabb is Sólyomfival kapcsolatban!

szakal 2012.03.24. 12:29:17

vannak dolgok amik annyira triviálisak, hogy eszembe sem jutnak :)

cath 2012.03.24. 16:36:36

Én úgy hallottam hogy sólyomfi erkölcsileg pont hogy nem rendelkezik a táltos erényekkel... (azaz pénz pénz pénz, nő nő nő heti bontásban, felsőbbrendűségi komplexus, stb...) Persze ettől függetlenül van egy szép nagy "udvartartása" akik vakon követik őt... De nem leszólni akarom, én nem ismerem, aki viszont ismerte pár év alatt kiismerte és nincs jó véleménnyel róla...

19682willem 2012.03.24. 16:55:24

"úgy hallottam" én is hallottam már sok mindent.. maradjunk abban, hogy senki nem lát bele a másik ember fejébe. Ezen felül ha úgy nézzük, akkor annak sincs értelme amit mi csinálunk, mert csak kontárkodás az egész..

cath 2012.03.24. 20:21:10

ejj ,de bele kellett kötni :) Arra céloztam,hogy fenntartásokkal kezelném az említett önön-fi táltost, mivel sok ismert és többek által megtapasztalt "tulajdonságai" és viselkedése némiképp hiteltelenné teszi... Akitől "hallottam", évekig az udvartartásában révült megbabonázva (vagy vezetve:)), amig fel nem ébredt.... :). De nyilván privát vélemény, csak szóltam hogy azért mert eljátsza, még nem feltétlenül atyaúristen... Mi meg ITTEN :), feltehetően egyikünk sem jutalékért irogat, hanem saját véleményt, vélekedést, hitet, tudást, tudnivélést bocsátunk közre, azaz ilyen szempontból a mosógépes vitánk is hitelesebb volt, mint egy sólyomfi-tűzugrásos tábor napi 15 ezerért....

Inlakesh 2012.03.24. 20:39:42

Cath második bekezdésével egyetértek. Persze ez ugye senkit nem érdekel, de azért leírom. :D

19682willem 2012.03.24. 21:12:06

"feltehetően egyikünk sem jutalékért irogat, hanem saját véleményt, vélekedést, hitet, tudást, tudnivélést bocsátunk közre" Ha megkérdeznéd magadtól, hogy miért és netán válaszolnál is rá, talán nem lett volna mosógépes vita(vagy nem ilyen formában). Ez is csak az én véleményem, bár kíváncsi vagyok Inlakeshére

19682willem 2012.03.24. 21:20:10

Igazából nagyon úgy érzem( bár nem tudom Bálintnak minek táltos.. szóval ezt jó volna tudni az érzésem helyességének szempontjából..) Hogy a kérdés nem az, hogy van-e táltos, hanem kell-e nekünk most? Mert lehet, hogy nem az a táltos kell nekünk, vagy hogy kell-e nekünk az a táltos, amit az elmúlt 500 évben "láttunk" Tudni kellene mire is kellettek ezek a táltosok az elmúlt 500 évben illetve azelőtt, ehhez meg azt kellene tudni, hogy kit is nevezünk táltosnak. Csontváry? Táltos kell, csak milyen? Biztos jó-e az a "táltos" aki az eddig ismert táltosok kimerevített képét vetíti?

Inlakesh 2012.03.24. 23:40:07

willem én a mosógépes vitát nem akarom újranyitni, ha nem gond, szóval tartózkodom

19682willem 2012.03.25. 10:05:35

szó nincs újranyitásról..

Hunfonix 2012.03.26. 15:57:18

én ismerek táltost, legalábbis apám azt mondja róla, hogy igazi táltos. Nem tesz semmit amivel elárulná hogy ő táltos... kérhetek hozzá elérhetőséget ha érdekel.

2012 2012.03.27. 09:49:25

Ennél több infó nem ártana. Mire alapozza azt, hogy táltos?

szakal006 2012.03.27. 19:35:57

Én kérem szépen az elérhetőségét. Ha apád azt mondja, egy jó beszélgetést meg ér. Szakal006@gmail.com :)

Hunfonix 2012.03.28. 15:43:58

Megkérdeztem. Kecskeméti illetőségű. Ott gyógyít, és ott is él. Én nála nem voltam még csak borét, és kumiszért (csoda egy ital :) ), szóval engem nem gyógyított még, de apa azt mondja, hogy remek gyógyító.

Inlakesh 2012.04.23. 08:12:42

Találtál már táltost Bálint?
süti beállítások módosítása