HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Előadás januárban

2015.12.23. 12:48 dangbird

Tóth Bálint

Mindennapi egészség

 

Az ember megszületik, s lassan felcseperedik. Teste növekszik és fejlődik, fizikai és pszichés ereje gyarapodik, míg elér egy kiteljesedést, 20-23 éves kor körül, s onnan aztán élete hátralévő részében lassan hanyatlik ereje, egészsége – és végül meghal. Ez az életgörbe, melyet a természet törvénye diktál.
...biztos ez? Valóban természetes állapot, hogy huszonévesen „haldoklani” kezdünk, hogy életünk második felére lecsökken munkaképességünk, elveszítjük állóképességünk nagy részét, emlékezetünk elromlik? Valóban normális, hogy az orvos az életünk mind gyakrabban visszatérő, s végül állandóvá váló szereplője? A világ legjövedelmezőbb iparága ma a gyógyszereké, még a fegyvergyártást is megelőzi.
Az előadáson szó lesz többek között az orvos és a beteg kölcsönös felelősséghárításának abszurditásáról, a természettől elszakadt, modern lét szellemi, lelki és testi ártalmairól, a népi gyógyászatról és annak mai alkalmazhatóságáról, a vega, paleo és egyéb táplálkozási divatokról, sóról és cukorról, születésről és halálról.

Helyszín: Soter Klub, Budapest, VI. ker., Dessewffy u. 53.

Időpont: 2016. január 9. 19:00

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr58193746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robitsas 2015.12.23. 16:09:32

Áldás, Békesség mindenkinek!

dzsugasvili 2015.12.26. 02:18:41

A blogon is meg az előadásokban is sokszor előfordult a Harcosok klubja c. film elemezgetése különböző szempontokból.

Örömmel (???) tájékoztatok mindenkit - aki magától még nem hallott róla -, hogy Mr. Robot címmel 10 részes sorozat formában készült egy nagyon hasonló jellegű iszonyatosan király történet, aminek még folytatása is következik.

Annyi minden van benne, hogy cikkes elemzést is megérne simán. Érdekes módon egy kisebb csatorna készítette, és az idióta cím miatt szerintem nagyon nem is fog elterjedni. Biztos ez is volt a cél, de éppen ezért ajánlom itt és most hangsúlyozottan e blog közönségének.

maztro 2015.12.26. 11:55:40

Lehet, hogy nem emlékszem elég jól, de - ha már párhuzammal indokolsz -, szerintem a Harcosok klubja csak érintőlegesen jelent meg a blogon, ami elemezgetés szempontjából többízben bejött az a Star Trek univerzum, és a Mátrix. :)

Akkor már itt tárnám elétek a saját irányítók-wikis cikkemet a filmről (így még Bálint sem hozta elő, bár sokan vesznek észre jeleket belőle, csak nem rakják egybe, és nem jönnek rá, hogy a film egésze egy teljesen másik film is egyben, a jelek nem különállóan hébe-hóba kerültek bele):

hu.iranyitok.wikia.com/wiki/Harcosok_Klubja_(film)

dzsugasvili 2015.12.31. 21:39:32

Kedves Bálint, az imén néztem egy Pap Gábor-előadást, és abban megkérdezik őt a magyarság skorpió voltáról, PG pedig azt válaszolja, hogy ő ilyesmi elképzelésről még nem hallott, nem tud ilyen tulajdonságról. Ez az elmélet honnan származik akkor?

Ebben volt:
www.youtube.com/watch?v=I2ONRkz_VmM

Boldog új évet mindenkinek!

dangbird 2016.01.03. 17:50:01

"Ez az elmélet honnan származik akkor?" - a gyakorlatból. A magyar néplélek megfigyelése, a népművészet, szimbolizmus, Szent Korona szerkezetének tanulmányozása, stb.

dzsugasvili 2016.01.03. 19:38:23

Remek. Akkor - legalább röviden - valami ismertetőt lehetne erről olvasni? Akár kommentben, akár rendes írásban. Vagy akár csak 1-1 pontról a felsoroltak közül.

emberneve.gyufa 2016.01.04. 14:47:11

@dzsugasvili:

Hogyne, már korábban készültem, hogy összefoglalom az elmélet lényegét, de nem ez volt a kérdés, a választ pedig hiába kerestem 3 napig, nem találtam. :)

Az elmélet lényege, hogy az íjfeszítő szkíta műveltség, a keleten és nyugaton is ismert 12-es asztrológia felosztást önmagára képezve 12 törzsre osztotta fel magát. Ugyanakkor, mivel a 12 törzs örökölte a szkíta osztály nyilas tulajdonságát, tekinthetőek az egyéni törzsek asztrológiai felosztása az alábbi módon:

pl:
nyilas - kos (besenyő?)
nyilas - bika (avar?)
nyilas-ikrek (hun?)
...
nyilas - skorpió (magyar!:)
nyilas-bak (székely? kazár?) *

Az elmélet szintetizál sok más reálisnak érezhető kijelentést, miszerint a szkíta nép nem a klasszikus birodalmi berendezkedés szerint működött, hanem a legősibb műveltségnek megfelelően gyakorlatilag élő történelemként pulzált Ázsia és Európa között. Ezt Pap Gábor is elmondja szinte szóról szóra a Szkíta erkölcsről című videóban.

Valami miatt, feltehetően a kínai és a (német-)római birodalom okozta fenyegetettség miatt, őseink jobbnak tartották a legvédhetőbb földrészekre telepedni(!), ez Európában a Kárpát-medence. Hogy bebiztosítsák a területet, a skorpióval azonosított nép az ország közepén foglalt helyet magának, mivel az az elpusztíthatatlanságot jelentette az antik hagyományban.

Néhány érdekesség:

-> a hátrafele nyilazás mint magyar sajátosság, hátul hordja fegyverét, mint a skorpió

-> bár a magyarok és a székelyek annyira nem különböztetik meg magukat, a hagyomány szerint a székelyek-csillaga a szaturnusz (székely szombat ugye..), a magyarok csillaga a jupiter

az elmélet alapján a magyarok-csillaga vagy a mars vagy a plutó is lehetne, de

-> lehet, hogy a 'honfoglalásként' ismert esemény után évszázadokkal később más szkíta törzsek is csatlakoztak a "szentföldhöz" ami választ adhat olyan kérdésekre, mint a jászok, kunok megmagyarázhatatlanul gyors asszimilációjára, mindamellett, hogy megtartották identitásuk (hasonlóan mint a székelyek)

www.youtube.com/watch?v=vVgFzavSXu8

-> választ adhat arra az őseinket jelképező űrre a történelemben amit nem tanítanak, nem emlegetnek (lehet egy vesztett háború után van ez a műveltség, vagy éppen egy vesztésre álló háborúban nagy birodalmak ellen)

-> illetve, hogy miért ilyen jó a történelmi kapcsolata a 'magyaroknak': a katalónokkal, az örményekkel, a bajorokkal, türinghiával, kasselel stb...

ezekben a helyekben az a közös, hogy a spiritualitásra, szabadságra törekvő kisebb nemzetek akiket birodalmak nyomnak el
jó... manapság mindenkit..., de a felsoroltak hagyományosan misztikus érdeklődésű népek

-> a kazár kártya: a 13. törzsként ismert kazárok az elmélet szerint a 12 szkíta egyike máig nem megmagyarázható módon(mikor is az egyébként nem térítő zsidó vallást egy egész nép felveszi a 8. században) az elmélet sem magyarázza meg, de jelentőséget tulajdonít a 12v12ről történő 11v13-as felállásnak

paranoiásabbak szerint, ez az ami alapján tulajdonjogot követelnek majd a kárpát medencéből bizonyos körök (...nc)

-> a skorpió nyugati jelének vége teljesen megegyezik a nyilas nyugati jelével (a test évköri felosztásában [a skorpió a nemiszerv, a nyilas a comb] is egymást fedik)

de maga a skorpió jel a feltekeredett kígyót is ábrázolhatja egyébként, mint kígyótartó

* Érzésre töltögettem ki még néhányat, mivel nem találtam semmilyen leírást erről az elméletről, tehát ezt ne tekintsd referenciának, csak érzékeltetni akarom az elmélet lényegét.

Bocs hogy sokat írtam, ha valakinek van még hozzáfűznivalója javítanivalója ne tartsa magában.

2016.01.05. 20:33:10

@emberneve.gyufa: ó ez a törzses - népes asztrológiai felosztás pedig érdekelne... Hol olvastál ilyenről vagy tudsz valami támpontot?

Mondjuk a nyilas- skorpió az tuti nagyon saját ellensége - ez megmagyarázhatná a a magyar "átkot", hogy ahol több ember van, ott már nincs egyetértés.

dzsugasvili 2016.01.05. 21:39:59

@emberneve.gyufa: Köszönöm a felsorolást. Kicsit esetlegesnek tűnik. A ló szimbólum gyakorisága miatt a nyilas eléggé konkrétnak tűnik, de a skorpió ennyire nem szilárd ezek alapján.

emberneve.gyufa 2016.01.06. 14:13:31

@cathsword:

"Mondjuk a nyilas- skorpió az tuti nagyon saját ellensége"

Szerinted amúgy Niki ló, vagy skorpió? :)

Nem biztos, hogy szerencsés dolog a kicsinyes emberi ellenségeskedést a természet egyéb egységeire is értelmezni. Pl: valóban a nyilas és a skorpió egymás mellett van, ezért elvileg kevésbé bírják egymást, de az asztrológiai analógiák !kapcsolatai nem értelmezhetők struktúra nélkül. Pl: a nyilas ideális társaként az asztrológusok a skorpiót is megemlítik.

"Hol olvastál ilyenről vagy tudsz valami támpontot?"

Egyrészt hallottam róla Bálinttól és megértettem (linkelt előadás), másrészt pedig írtam (és ez neked is szól vili), hogy csak érzésre töltögettem ki :)

Fogtam a szkítához hasonló népeket akiknek a történelme szalmaszálként lóg a levegőbe és "kisugárzásuk" alapján párosítottam néhány állatövi jeggyel, kvázi hasraütés szerűen (ha akarod hazudhatom, hogy az akashából merítettem :D).

Azért írtam, hogy csak én találtam ki mert kizárólag a kérdéses elméletről akartam bővebb magyarázatot adni vili-nek amiből megérti a Bálint által tolmácsolt elképzelést, viszont erről továbbra sem találtam írott anyagot. (Badinyi foglalkozik hasonlóval amúgy)

Éééés hogy összezavarjam azokat akik nem olvasnak teljes kommenteket, poénból kitöltögetem a teljes évkört hasonló nemzetekkel :)

Íme:

nyilas-kos: besenyők

nyilas-bika: avarok

nyilas-ikrek: hunok

nyilas-rák: szabinok

nyilas-oroszlán: mongolok

nyilas-szűz: ujgurok

nyilas-mérleg: tuvaiak

nyilas-skorpió: magyarok

nyilas-nyilas: médek

nyilas-bak: székelyek

nyilas-vízöntő: kazárok

nyilas-halak: etruszkok

Egyébként itt jegyezném meg, hogy van egy olyan elgondolás is, mely szerint ezeket a nomád népek a szkíta vonalon azonosnak tartották egymást, így könnyen csatlakoztak egymás seregeihez, vagy éppen harcoltak egy másik nép neve alatt.

Pl:
- lehet hogy a honfoglalás előtt kárpát medencében élő avarok Attila korában még hunok voltak, de valami ok miatt avarként ismerjük őket

- ha ez így van, lehet, hogy önként és nem véletlenül erősítenek egy-egy analógiát jelképező törzset más analógiával rendelkező népek, azzal, hogy felveszik a nevét

- ez mind csak feltételezés, de ha így van, akkor most a magyaron van a sor jó 1100 éve és székelytől kunig mindenki magyar :)
- talán a skorpió tulajdonság van ostrom alatt mint ahogy Bálint említette az előadásban?

Megtudhatja következő epizódból! To be continued...

Előadás linkje:

Tóth Bálint™: Kereszt a koronán II/2

www.youtube.com/watch?v=IKmI6vHL0rU

dangbird 2016.01.06. 14:22:12

Tudtommal a tatárok Kos, a besenyők Oroszlán, az avarok Szűz, a kazárok pedig Bika tulajdonságot jelenítettek meg a Nyilason belül, az Etruszkok pedig nem Nyilas nép voltak. A Nyilas szkíták ismert népcsoporti előfordulásait, "utódnépeit" szerintem nem is lehet és nincs is értelme megpróbálni egy tizenkettes teljes körbe foglalni, ezek csak eseti jelenségek, ahogy a jelenlegi magyarság Skorpiósága is. (A székely-Bak stimmel.)
A Skorpió és a Nyilas egyáltalán nem "ellenségek", sőt, a Nyilas a Skorpiótól nyeri közvetve az energiáját (ahogy Gábor is elmondja a témaindító előadásában, időközben megnéztem), illetve ahogy én mondtam az egyik előadáson, talán a fehérlófiáson: a Nyilas tulajdonképpen a Skorpió fullánkjával lő, azt lövi a Bakba (míg a másik irányból a Vízöntő a Halak vizét meri elé).

emberneve.gyufa 2016.01.06. 14:39:10

@dangbird: Értem én, csak tréfáltam :)

De ha már felhoztad a nyilas-bak-ot megjegyzem, hogy a Hun is lehet közelebb áll az Orionhoz (Nimród), ahol ugyanez a motívum megismétlődik Nimród-bika alakban.

dzsugasvili 2016.01.06. 20:08:32

@dangbird: Na épp az utolsó bekezdésedből látszódik, hogy ez az egész témakör egy igen fura mese-valami, ami bár szép, szerteágazó, de sose lesz egyértelmű, így pedig a haszna is megkérdőjelezhető marad.

Nekem ugyanis PG majdnem obszcén magyarázatából inkább az jött le, hogy a skorpió "lövedéke" a nyilas, egyfajta mag, ebből lesz az újabb születés következő évben, a bak és a többiek pedig a halig bezárólag a skorpió maradéka. Ugye a halakra mondják el mindig, hogy az a pusztulás legvége, az abszolút nulla, amiből utána a kosban indul el majd az élet. PG ezért magyarázza a halak/megváltói elhivatottság kapcsolatát (ti. hogy a halak a legmélyebb pont az élet szempontjából).

De ha ugyanabból az előadásból ennyire különböző módon láttuk a helyzetet, akkor ez így azért kínos.

2016.01.06. 20:18:50

@emberneve.gyufa: Niki ló vagy skorpió ... :)

nem kicsinyes emberi ellenségeskedésre gondoltam, hanem hogy más a világlátásuk és rezgésük az egészben. a nyilas "istenibb" és nagyvonalúbb mindenben, a skorpió "földibb" és némiképp aljasabb ;) meg önzőbb. A nyilas összevissza csapong és nincs számára lehetetlen, a skorpió meg lépésről lépésre törtet és lemar mindent ami az útjába kerül (függetlenül attól hogy valódi ellenség-e). A vizes jegyek közül szerintem a leggázabb és életellenesebb.

Jaj az asztrológusok szerint aki nekem jó, attól mindtől hülyét kapok, úgyhogy vagy hülyeségeket beszélnek, vagy ufo vagyok. Viszont van egy mintázat ami alapján be lehet lőni az embert.

dangbird 2016.01.06. 20:19:18

Én nem az előadás alapján mondom, amit mondok, csak hivatkoztam rá.
Egyébként a kettőnk által leírottak nem zárják ki egymást (bár szerintem pl. "abszolút nulláról" senki nem beszélt, de még mélypontról sem).

dzsugasvili 2016.01.07. 00:18:31

Most nem beszélt, mert a 2 részben nem jutott el csak a bakig. A 2. rész vége le van vágva. Máskor viszont sok szó esett erről.

Gergő92 2016.01.17. 07:46:26

Eszembe jutott a sóval kapcsolatban, az a mondas, hogy: Ven kecske is megnyalja a sot. Teljesen vilagos a hallotak alapjan. : ) .

2016.01.22. 17:56:32

erről az előadásról készült valami hangfelvétel?

...csak mer már halálra izgulom magam a só miatt :)...

dzsugasvili 2016.01.22. 21:16:10

Egy korábbi előadásban elhangzott néhány szó a gyíkemberekről, hogy most már bizonyos, hogy most már biztos, hogy léteznek, de utána 1-2 perc alatt félbe maradt a téma.

Erről marha jó volna hallani legalább 5 mondatban egy kommentben, mert kicsit hírértékén alul lett kezelve a téma.

emberneve.gyufa 2016.01.23. 01:23:46

Egy kommentben pedig azt írta, hogy látott egyet budapest utcáin. Erről is beszélhetne vagy írhatna valahol. :)

Gergő92 2016.01.23. 06:35:28

@cathsword: ja keszult. Miutan megtudod, hogy mi volt a soval kapcsolatban, csak azt fogsz enni utana.

emberneve.gyufa 2016.01.23. 12:04:11

"Ti vagytok a földnek savai; ha pedig a só megízetlenül, mivel sózzák meg? nem jó azután semmire, hanem hogy kidobják és eltapossák az emberek." Mt. 5.13.

2016.01.23. 20:26:10

Én sok sót eszek, azért érdekel, mert folyton szóvá teszik- már rendesen idegesít, baszki aki dohányzik azt nem basztatják ennyit - én mindig azt eszek amit kívánok- ez eddig bejött.

Gergő92 2016.01.23. 22:45:09

Érdekes, már mástól is hallottam ezt, hogy azt eszek amit kívánok. Valakinek tényleg bejön, de nálam nem annyira. Én, ha nem fognám magam vissza, akkor kb. 200kilós lennék már. Hihetetlen mennyiségeket képes vagyok megenni. Szerintem egy fekete lyuk van a hasamban. :D . Egyébként most diétán vagyok, de 2 hét szünetet tartottam karácsony tájékán. Kb 6.5kg jött fel, mondjuk 4.5 meg le utána 1 hét alatt. Szerintem csak a bejgliből naponta 2kilót megettem.:D. Meg volt olyan, hogy 40db háztartási kekszet ettem, meg fél üveg nutellát(kb30dkg). Bár nekem is van olyan étel amit valamiért nagyon kívánok és biztos meg van az oka, hogy miért, ez pedig a kakaó meg a mák, meg a tej, tejtermékek(túró,sajt). ha valaki tudja mi közös ezekben, mi van ezekben, hogy így szeretem, akkor írja le.

Gergő92 2016.01.23. 23:00:49

JA igen... Egyébként azok a hirdetések, amiben azt írják, hogy 5-6-7 nap alatt 4-5-6kg le megy, az csak ámítás, mert annak kb. 10-15%-a lesz zsír.Az nagyrészt az izmokból kiürült szénhidrát meg a víz, meg a béltartalom.

Gergő92 2016.01.24. 16:58:17

@cathsword: :D NEm számoltam meg, csak sac. per kb mondtam. Akkor te azok közé az áldásos(,vagy nem) emberek közé tartozol aki nagyon jó inzulin érzékenységgel rendelkezik, hogy minden szénhidrátot izomba szálít a szervezete, vagy a fölöst csak kidobja.Nekem is van egy ilyen munkatársam, aki naponta 3kiló tésztát, meg csomó pacaltot megesz és tök vékony.Egyébként mintha ráéreztél volna, hogy hogyan étkezek, mert tényleg számolom, hogy mennyit eszek. :D Ezt részben költségtérítés szempontból is teszem. Én úgy is vásárolok, hogy megnézem, hogy mennyi az étel tápértéke(különösen a fehérje tartalomra vonatkozólag és kiszámolom gyorsan fejben, vagy telefonon, hogy mennyibe kerül a fehérjének a grammja. De ezt csak húsoknál,tejtermékeklnél nézem többnyire. Zöldségnél,gyümölcsnél értelmetlen, mert ott nem az számít. Meg azért is kezdtem el számolni, mert kíváncsi voltam, hogy igaz-e az a kifogás, hogy szegényebb emberek nem tudnak egészségesen táplálkozni. Az én paramétereim 1100-1300ft-ból kitudom hozni naponta úgy, hogy ebbe ebben bőven benne van a szükséges fehérje,szénhidrát,zsír, ásványi anyag bevitel és finomak is az ételek. Amúgy tudom, hogy ez egy kicsit olyan, mint a Mátrixban, amikor Dózer mondja, hogy amit esznek abban benne van minden aminek a testnek szüksége van, de...én ilyen vagyok :D

Egyébként nem tudom elképzelni, hogy milyen kára volt a sok felülésnek, ha csak nem az, hogy hátat meggörbült, vagy köldök sérvet kaptál.

"A cukrot nem te kívánod, hanem a benned élő gombák :) - biztos átvették a hatalmat az agyad felett. Bár szerintem cukor is kell (nem tudom erről mit mondott a májsztró) "- Pont ezt mondta a "májsztró" :) Ezt olvasva amúgy hirtelen megdöbbentem, hogy lehet candidás vagyok, de aztán belegondoltam, hogy annyira már nem vagyok éhenkórász, mint mondjuk fél éve.

dangbird 2016.01.24. 17:03:50

"Egyébként nem tudom elképzelni, hogy milyen kára volt a sok felülésnek, ha csak nem az, hogy hátat meggörbült, vagy köldök sérvet kaptál." - most látom, hogy azt kivágtam az előzetesből, hogy bizony az nagyon nem jó a lumbális porckorongoknak. Majd a "teljes"(ebb) videó is felkerül majd egyszer. Egyébként februárban megtartom még egyszer ezt az előadást (nagyjából, nyilván B verzióban) a Bolyafészekben. Jövő héten hirdetem meg.

(Ja és persze az előzetest is csak az találta meg, aki feliratkozott YouTube-on.)

Gergő92 2016.01.24. 23:32:32

Edzéssel kapcsolatos weboldalakon se ajánlják a felülést, csak az iskolában csinálják, meg a Nemzetvédelmi Egyetem felvételién kell, mi kőzben tökre ellehet csalni a lendülettel.

emberneve.gyufa 2016.01.25. 08:18:36

@cathsword: A túrónak egészséges a zsír-szénhidrát aránya, ezért az emésztésnek kedvező. A kakaó, kávé elvileg hasfogóként funkcionál a széntablettához hasonlóan. A mák meg ... az evolúció lényege nem? :D

A Vörös Oroszlán - részlet :D
"Azért térek ki erre részletesebben, hogy rámutassak; a régebbi korok alchimistái mennyire ismerték a helyes étkezés szabályait, a vitaminok szerepét, és már akkor állították, hogy a diétának döntő szerepe van csaknem minden betegség megelőzésénél és gyógyításánál. Rochard, akit 230 év előtt szolgáltam, szintén hústalanul étkezett, nyers gyümölcsöt, tejtermékeket fogyasztott, és betegeinek diétát rendelt."

78Zoli 2016.01.25. 09:41:00

@cathsword:
Dr. Lenkei Gábor: Egészségünk titkai - Amit még soha nem mondtak el Önnek!
www.youtube.com/watch?v=ZXd_39cRwLU
Az előadásnak nem a só a fő témája, de lényeges eleme, gyakran vissszatér rá. A só kell! Ezt könnyed formában, érthetően, humorosan magyarázza el.

@Gergő92:
William Dufty: Cukorblues című könyve kifejti a cukorral kapcsolatos hátrányokat.
A lényege az, hogy a cukor függőséget okoz, mint a kábítószer vagy cigaretta. Nem hittem el.
Kipróbáltam, hogy mi van ha egyáltalán jutok cukorhoz három napig. Akkor tudtam meg mit érez az aki leszokik valamiről.
Az élelmiszeripar által feldolgozott cukor egy üres kalória, nem tartalmaz semmilyen kísérő anyagot ami a szervezet számára szükséges lenne. Ezért, hogy a szervezet fel tudja dolgozni a cukrot, önmagából vonja ki azokat az anyagokat amire szüksége van. Például kálciumot, káliumot, foszfort, stb-t.
Amíg nem alakul ki cukorbetegség, addig a cukor nem árt, pl. zöldség, gyümölcs formájában elfogyasztva.
A fehér cukor a könyv szerint egy allergén, aminek a következményét cukorbetegségnek hívja a jelenlegi orvostudomány.
Számomra a könyv nagyon hasznos volt. Elmúlt a három éven át tartó hasmenésem.

Gergő92 2016.01.25. 12:02:04

@78Zoli: Én egyszerűen édesítőt használok és így a cukor probléma meg van oldva.

Gergő92 2016.01.25. 23:25:48

@cathsword:Te olyan vagy, mint mamám, ő is olyan érzékeny néhány ételre, vagy ételekben lévő bizonyos összetételekre, amikor megeszik valamit és neki valahol, akkor mindig mondja, hogy ebbe biztos ez, vagy az volt.Áldás és átok is egyszerre. Rám is jött már a nevethetnék saját magamon, mert tudom, hogy én vagyok csak ilyen bolond, hogy számolgatok.:D De amúgy nem nagyon zavartatom magam rajta, meg a boltban egyébként senki se néz senkire szinte.

Amúgy úgy szoktam csinálni, hogy: MEgnézem, hogy 100grammban mennyi cucc van és milyen arányban. Számolgatni csak akkor szoktam már, amikor ezek az arányok jók. Pl.:Csirkemell, 1300ft, vagyis 100gram 130ft.fehérje kb. 21. 130/21=6,2. A leggagyibb párizsiknak 4 körüli ez az értéke(de olyat csak a macskáimnak veszek). Általában csak a fehérjékkel számolok, mert a többi makrótáp. az filléres.

X-aktákat is legutóbb 5-6évesen láttam belőle részleteket, de sose engedték, hogy nézzem, így misztikum maradt a számomra, hogy mik lehettek benne. Most meg már nem érdekel
süti beállítások módosítása