HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Szabadkőműves és egyéb okkult szimbólumok hétköznapjainkban II.

2010.02.04. 15:36 dangbird

Miután az előző bejegyzésben tisztáztuk az alapfogalmakat, lássunk néhány konkrét előfordulást. Természetesen a szabadkőművesség fellegvárának számító Egyesült Államok irányába érdemes nézelődni elsősorban.

Az első, ami szembetűnik az amerikai címer vizsgálatakor, hogy az nem címer. Egy címernek legalább nagyjából pajzs alakúnak kellene lennie. Ez viszont kör alakú, és szimmetrikus – a mágiában kicsit is járatos emberek tudják, ez a mágikus pecsétek jellemzője. Az amerikaiak nem is címernek nevezik, hanem „Great Seal”-nek, tehát szó szerint pecsétnek.

A pecséten látható madár valójában egy és ugyanaz, mint a Turul. (Ráadásul a zászlójuk is árpád-sávos!) Noha ők Bold Eagle néven nevezik, itt valójában egy olyan szimbólumról van szó, amely nagyon sok ország és nép hagyományában és szimbolikájában megjelenik. A Turul az ősmagyar mitológiában nem csak szimbolikus madár, hanem valóban láthatták őseink, ha felnéztek az égre: a ma latin szóval Aquilának nevezett csillagkép neve volt ez hagyományunk szerint. Az „Aquila” az, amely megjelenik nagyon sok ország, így Amerika szimbolikájában is.

A két szám, amely leggyakrabban visszatér a képen, a 6 és a 13. 13 állam részvételével alapították meg az Egyesült Államokat, 13 csillag látható a sas feje felett, 13 betű az E PLURIBUS UNUM, 13 csík látható a középen lévő zászlón, 13 levél és 13 bogyó van az ágon a madár jobb lábában, 13 nyílvessző a madár bal lábában. Kétféle farktolla van, az egyikből 9, a másikból 11, ezenfelül, mit ad Sátán, pont 66 (6*11) toll számolható meg a szárnyain.

A trükkök százai még ezután következnek, ugyanis az amerikai „címernek” hátoldala is van!

Ezt a szimbólumot szokták nemes egyszerűséggel „dollárpiramisnak” nevezni azok, akik nincsenek tisztában azzal, hogy a papír egydollárosra (amelyet elértéktelenedése folytán réges-régen fémpénzzel kellett volna felváltani) a „címer” hátoldaláról került ez a kép.

Mit keres egy egyiptomi piramis a modern USA szimbolikájában? Talán csak nem az Alantisz-Egyiptom-Római birodalom-NWO folytonosságról szóló összeesküvés-elméletemet támasztja alá? Sajnos ez nem csak elmélet, a piramis tényleg ott van, ezt a képet nem én rajzoltam… Persze mondhatnánk, hogy amerikai piramisról van szó, de egyrészt azok majdnem olyan messze vannak földrajzilag Washingtontól, mint Egyiptom, másrészt, ha kétségeink lennének, hát ott van a piramis tetején a háromszögbe zárt szem, az egyiptomi Ámun-Rá istenség jelképe, akit a héberek Jehovának vagy Jahwei-nek is neveztek: ő a földi „isten”, a sötét piramis csúcsa (mint az itt látható is), ellentétben Atum-Rá-val (a kettőt gyakran keverik, persze nem véletlen), aki a valódi, kozmikus Isten, s akinek sokadik generációs teremtménye Ámun-Rá. Igen, persze a háromszögbe zárt szemet a keresztény vallás is sajnálatos módon átvette, nem is sejtve, milyen sötét, gyakorlatilag antikrisztusi szimbólumról van szó – vagy talán éppen szándékosan helyezik minden keresztény templomban az oltár fölé s Krisztus alakja fölé ezt a jelet? Annyit mindenesetre tudni kell a háromszögről, hogy világos, isteni erők megidézésére csúcsára állított háromszöget szoktak használni, a talpán álló háromszög a sötét erők megidézésének eszköze.

És akkor most legyünk rosszindulatúak. Tételezzük fel, hogy a zsidóság és a szabadkőművesség között összefüggés van, hogy a szabadkőművesek a zsidó világállamot építgetik évszázadok óta. Heves antiszemitázások és egyéb jelzők közepette fogjuk meg, és rakjuk rá a fenti Dávid-csillagot a „dollárpiramisra”:

Az M-A-S-O-N betűket sifrírozza ki…

Az angol nyelvben a szabadkőművesek gyakran csak kőművesnek nevezik önmagukat, a három alsó fokozatnak (amelyekbe a tagok 99,9%-a tartozik) hivatalos megnevezései is Fellow Mason, Brother Mason, Master Mason.

No, akkor számoljunk. 13 emeletes a piramis, 78 (6*13) téglából áll, 13 fűcsomó van előtte, az ANNUIT COEPTIS szintén 13 betű, bár itt 12 karakter formájában ábrázolódik (az egyértelműség hiánya nagyon is szándékos és szimbolikus jelentőségű!), középen pedig egy szóköz van. Ez a fajta szóközzel elválasztott, szimmetrikus hat-hat karakteres elrendezés egy másik helyen is megjelenik az egyesült államok szimbolikájában: UNITED STATES.

Ezt az országot gyakran illetik a „USA” névvel, ennek pedig szintén rejtett szimbolikája van. A gematria alapja (amely nemcsak héber nyelvben alkalmazható), hogy az ABC betűihez számokat rendelünk, tipikusan az ABC-beli sorszámuk alapján, A=1, B=2, stb. Ha az USA-t számokra váltjuk így, 21+19+1 = 41 jön ki. Egyébként a 19-es szám is vissza-visszatér a szabadkőműves-szimbolikában, bár ennek okkult jelentőségével nem vagyok tisztában: a NOVUS ORDO SECLORUM is szóközökkel 19 karakter, ahogy a Szovjetunió CCCP betűkódja is három 19-est tartalmaz (természetesen az orosz ábécé szerint), valamint egy 17-est, ezek összege véletlenül 75…

S ha már a szocialista rendszer szóba került, nézzünk meg egy másik érdekes „címert”!

Rárámm! Ismerős? Ezt már határozottan címernek nevezték, noha szintén pajzs helyett kör alakú és szimmetrikus.

Mindenek előtt le kell szögezni a pontosság kedvéért, hogy ennek a címernek – cseles módon – jópár változata forgalomban volt a kádár-rendszerben, s az egyes gabonaszemek ill. az aranysugarak száma verziónként változott. A fenti verzió az, amelyet az iskolai tantermekben, ahol a jó szocialista elvtárssá nevelés zajlott, a leggyakrabban használtak.

Felül egyből ott virít a vörös Pentagram, belőle 14 aranysugár indul ki. Ami kiveri az ember szemét, az a hatos felosztás, a búzakévék 6 részre vágása a szalagok által, s ha nekiállunk megszámolni a szemeket, felül és középen 14-14, alul pedig 11-11 van, tehát 4*14+2*11 = 78, amin talán már meg sem lepődünk; a NÉPKÖZTÁRSASÁG szó pedig 14 karakter…

Hölgyeim és Uraim, ez is egy szabadkőműves pecsét! A Magyar Népköztársaság 19 betű, bár 20 karakter és szóköz nélkül, mindenesetre emlékeim szerint a személyi igazolványokban például 20 aranysugárral és kalászonként 20 búzaszemmel jelent meg a kádár-„címer”.

Kiránduljunk most vissza Amerikába, és nézzünk meg egy mégoly gyakran használt szimbólumot – oly gyakori ez, hogy nem is kell képet beszúrnunk, hiszen a szabványos ASCII karakterkészletnek is része: $. A dollárjel, egy egy vonallal, vagy két vonallal áthúzott S betű.

Nem tudom, ki tette már fel a kérdést élete során, hogy miért pont egy S betű a dollár jele, miért nem mondjuk egy Đ, vagy ilyesmi?

Nos, ez egyáltalán nem S betű, hanem egy kígyó, amelyik egy botra csavarodik fel. (Ha két „áthúzás” van, akkor pedig egy 11-es számra!) A kígyó a világ minden kultúrájában az Asztrálfény szimbóluma, még az eszkimóknál is, akik pedig kígyót soha nem láthattak. Az Asztrálfény, mint univerzális csábító jelenik meg a Teremtés könyvében is, a keresztények a bűnbeesésre csábító kígyót teljesen önkényesen azonosítják a Sátánnal.

Ezt a szimbólumot általában Merkúrbotnak nevezik, vagy Hermész botjának, s két változata van: az egyikre egy kígyó csavarodik fel vagy éppen lefelé, a másikat két kígyó fonja körül teljesen. A két kígyó az Asztrálfény kettős természetét jelképezi, s a teljes körbefonódás az ember kiszolgáltatottságát a csábító erőnek. A letekeredő, egy kígyós bot, amelyet Aszklépiosz botjának is szoktak nevezni, a szorítás enyhítését, az Asztrálfény feletti uralmat, a beavatást is jelképezi, s ezért szimbóluma Aszklépiosznak, a mítikus gyógyítónak: a gyógyítás az ókorban a beavatottak tevékenysége volt. Aszklépiosz botja persze csak a merkúrbot egyik formája, ugyanis a gyógyítás a merkúri tevékenységek közé tartozik a kereskedelemmel, utazással, hírvivéssel, kommunikációval, intellektuális tevékenységekkel, s az ezekkel való visszaéléssel (pl. lopás, hazugság) együtt. A zsidó nép tipikusan merkúri tevékenységekre specializálódik, s ezzel egyszersmind függő helyzetbe kerül a többségi társadalomtól. Az például nem egyértelmű, hogy az új korban a jogrendszerek fokozatos merkurizálódása vonzotta be a zsidókat a törvényhozás és a jog világába, vagy éppen a zsidók nagyszámú megjelenése merkúrosította el a törvény egyébként jupiteri szignatúra alá tartozó világát. Tény mindenesetre, hogy a merkúri jelleg s ezáltal a merkúri visszaélések alaposan átformálták a törvényhez és igazságszolgáltatáshoz fűződő viszonyunkat.

Még egy nagyon fontos, megemlítendő grafikus szimbólum van, amelynek jelentését tisztázni kell, ez pedig a „békejel”, amelyet szeretett >humanistáink< olyan lelkesen szoktak a Hősök Terén kirakni.

A fenti kép az ún „életrúna” a germán mitológiában, amely egyúttal a magyar rovásírás ZS betűje, s ha valaki elég öreg, emlékezhet, hogy a ’90-es években rengeteg tizenéves mászkált ezzel a nyakában, ugyanis a Bonanza Banzai szimbóluma is ez volt. (Azt valószínűleg csak Fábián Tibor tudná megmondani, hogy volt-e emögött valamiféle ravasz szándékosság.)

Amit ma is gyakran láthatunk nyakláncokon lógni, s már a ’60-as évek óta kísért a globális társadalomban, az ennek a fejjel lefelé fordított változata, amely így persze nem más, mint a halálrúna, s abban szinte teljesen biztosak lehetünk, hogy a humanisták nem véletlenül pont a Hősök terén szeretnek eme sötét szimbólum formájában felállni. A halálrúnát azon személyek sírjaira rótták fel a germánok, akiknek azt kívánták, a túlvilágon se leljenek nyugalmat. S ugyanez az üzenet szól Árpád-házi királyainknak – hasonló gyalázat ez, mint a halotti korona Szent István fején a tízezresen (bár szerencsére valójában az sem István király arca). Mellesleg megemlíthetjük, hogy a Mercedes Benz cég szimbóluma is egy módosított halálrúna (a középső vonás az életrúnán is bizonyos verzióknál hiányzik, így egy bekarikázott Y-nak néz ki).

A grafikus szimbólumoktól eltávolodva lássunk még egy területet, ahol érdekes „alternatív” jelentésekre bukkanhatunk, ez pedig a kézjelek világa.

A fityiszt vagy fügét az egyiptomi beavatottak használták beavatotti státuszuk jelzésére. Bár a fáraói család tagjainak s a papoknak, akik az okkult tudomány és a mágia beavatottjai voltak, homlokán ezüst kígyó hirdette a közember számára, hogy beavatottal van dolga, azonban mikor erről magaviseletében, beszédében megfeledkezett valaki, eme kézjellel emlékeztették rá. A kézjel üzenete kb. ennyi: „minden porcikámban ’varázserő’ van, tehát kuss”.

A bal kéz kisujjának és mutatóujjának feltartásával formált ördögfej jelentése egyértelmű, az Illuminátusok üdvözlő kézjele (többek között), s bár a rockzenében legtöbben divatból, tudatlanságból használják, a politikusoknál ez a kézjel mindig árulkodó. Valódi jelentésének leplezésére került bele a süketnéma jelrendszerbe, vicces módon (nyilván szándékosan, a „békejelhez” hasonló logikával létrehozva) pont a szeretet szimbólumaként.

A mutató- és középső ujj feltartásával formált V betű hivatalosan a győzelem jele, valójában azonban nem csak V betű, hanem egy 11-es szám is egyúttal: tehát „az Isten feletti győzelem” kézjele…

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr536226070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laca 2010.02.04. 16:54:38

Tovább nincs? Ha már lehetek egy kicsit mohó...

Szeter 2010.02.04. 17:51:46

Tele van a leírás a 13-assal, de azt nem mondtad, mi a szám jelentése?

2012 Blog 2010.02.04. 17:55:12

"A 12-es szám 3*4, így a heteshez hasonlóan egy teljesség-szimbólum, a teljes kör szimbólumaként használatos. 12 ember vagy bármilyen más dolog alkot egy teljes kört, innen származik a babona, hogy a 13 szerencsétlen szám. A valóság az, hogy a 13 nem mint sorszám, hanem mint mennyiség lehet szerencsétlen, ugyanis ahogy az atomok törekszenek a nemesgáz-szerkezetre, úgy törekszik egy 13 tagú csoport 12 tagúvá válni, s a leggyengébb láncszem (olykor valóban szerencsétlen körülmények között) rendre kieshet, elveszhet a csapatból."

p 2010.02.04. 17:57:27

imádok tanulni :)

szomszedsrac 2010.02.04. 20:30:21

A mutató- és középsőujj győzelemi jelét vissza lehet vezetni a hosszú íjjal lövő angol katonák húrfogására is, a százéves háborúban lett náluk köszönési jel.

2012 Blog 2010.02.04. 20:36:27

Sokféle információ kering ezeknek a jeleknek az eredetét és a jelentését illetően.

newman 2010.02.04. 21:44:09

Sziasztok. Nemrég olvastam, hogy a 666 szám jelentheti a szén alapú életet. Ugyanis a szén a 2.periódus 6. főcsoportjában van ezért 6 protonja 6 neutronja és 6 elektronja van. (itt most persze a C12re mint a legnagyobb mennyiségben jelenlévő izotópra gondolhatott az író) Szerintetek lehet benne valami?

2012 Blog 2010.02.04. 21:53:12

A 666 alapvetően nem "gonosz" szám, nincs sötét jelentése, csak a "Fenevad" használja saját szimbólumaként (nevének számaként).

Vándor 2010.02.04. 22:09:42

Szabadkőműves jelképek kapcsán: Sok példáról olvastam, ill. youtube-on is sok összevágott video tekinthető meg arról, hogy amcsi filmekben, a popzenében és egyéb helyeken mennyire gyakori a jelképek felbukkanása. Erre rengeteg példát lehet találni, és sokan is hívják fel rá a figyelmet. Arra a kérdésre viszont még nem találtam logikus magyarázatot, hogy MIÉRT? Mi értelme van ennek, hogy különféle szimbólumokat dugdosnak el egymásnak? A legtöbbjük fel sem tűnik a nézőnek (ha csak nem keresi azokat), szóval tényleg nem értem. Erre tudja valaki a magyarázatot?

ADMIRAL 2010.02.04. 22:29:02

Mindkét írás érdekfeszítő lett és nem csak teljesen mainstream dolgokat tartalmazott, hanem pár újdonságot is. (számomra pl. a $ ). Viszont a Béke-jeles történetet már én is boncolgattam még a legelső blogomon évekkel ezelőtt :) http://admiralblog.blog.hu/2008/04/08/a_beke_jele

ADMIRAL 2010.02.04. 22:30:15

Vándor: Nem egymásnak dugdossák el. A MÁGIA erejét százszorozzák, ezerszerezik meg azzal, hogy mindenki a tudatában hordozza a kódot.

Lazur 2010.02.05. 04:30:04

A kör bezárult.

2012 Blog 2010.02.05. 10:01:44

Vándor: Mintha erről már beszéltünk volna az egyik rádióban, talán az ötödikben?

lancelotbeka 2010.02.05. 10:29:48

Szia! Visszatérő olvasód vagyok.A cikhez annyit szeretnék hozzáfűzni,ha jól tudom,a kibaszott UsA-ban nem is lehet elnök az a jelölt,aki nem tagja valamelyik szabadkőműves páholynak...nem engedi meg a lobby...

lancelotbeka 2010.02.05. 10:35:41

Ha nem problema,kiteszem a blogomba az oldalad linkjét.

2012 Blog 2010.02.05. 10:41:17

Tedd, sőt, ha teheted, a bannert, vagy legalább a kisbannert (a kommentsáv alatt) tedd ki. Amerikában az elnökjelöltséghez többek között az alábbiak kellenek: republikánus vagy demokrata párttagság (ugyanaz), 3. szintű vagy annál magasabb szabadkőműves tagság, Halálfejes Rend tagság, Trilaterális jóváhagyás, ADL jóváhagyás (az ifj. Bush pl. majdnem ezen bukott meg)

27 2010.02.05. 11:41:47

ADL=Anti-Defamation League?

2012 Blog 2010.02.05. 11:51:23

Hát igen, valószínűleg nem az "Animal Defense League"...

Alienexperiment 2010.02.05. 18:11:44

A 11 évenkénti súlyos eseményekről lehetne hallani valami elemzést? A naptevékenység maximumával magyarázzák, de ki tudja, a dátumok mindenesetre magukért beszélnek: (a köv. ilyen 2012-ben lesz, egy teljes naprendszer bolygóegyüttállással, ilyen mostanában nem volt egyszerre, csak valami 46ezer éve?) 2001, 1990(89), 1979(78), 1968, 1956, 1945, 1933(34), Ian Xel Lungold magyarázata is érdekes, ő a maya naptárat húzza rá mindenre, szerinte ahogy közeledünk 2012-höz, úgy sűrűsödnek az események, és egyre rövidebb idő alatt fog egyre több minden, egyre gyorsabban megtörténni, mint a maya kerék a kerékben naptár működésében, amit gyorsítva forgatunk. Ő mindenesetre pzitív végkifejletre tippel. A mindenhonnan érkező negatív hatású erőkkel szemben mivel lehet védekezni? Pl. csúcsával felfelé álló pentagram otthoni falra festése, (persze a vakolat alá, hogy ne nézennek őrültnek) állítólag a HAARP ellen is jó egy egyszerű kis egység, ami a megfelelő frekvenciájú jelet bocsátja ki, és ezzel a közvetlen közelében hatástalanítja a HAARP (TV/Rádió/stb) negatív hatását. Alenexperiment

2012 Blog 2010.02.05. 18:58:53

Hát én 2012-re semminek a végkifejletét nem tippelném józan ésszel, főleg nem pozitívat, ahogy jelenleg haladnak a dolgok. A "negatív" erőkkel szemben belső tisztasággal, renddel, harmóniával, nyugalommal lehet védekezni, Pentagram festegetéseket nem ajánlok sehova. A HAARP hatástalanító egység kicsit már olyannak hangzik nekem, mint az alumíniumsapka a tévénézéshez, hogy ne tudják programozni az agyunkat, meg alufóliával bevonni az egész házban minden falat, hogy ne tudják műholdról lehallgatni a gondolatainkat... (komolyan olvastam ilyet! :D)

András 2010.02.05. 19:00:47

Erről a bolygóegyüttállásról a 2012 film óta hallok mindenfelől. Ahogy ott mutatják, az kamu, mert olyan nem lesz hogy egyvonalban sorakoznak fel. Belülről kifelé 2012 elején és végén az óra számlapjai szerint így helyezkednek el ("alulról" nézve a Naprendszert, és a Földet forgatva 12 órához) : 4 ; 5 9 ; 4 12 ; 12 1 ; 7.5 10 ; 11 3.5 ; 4 8.5 ; 9 7.5 ; 7.5 Ez teljesen összevissza van, a legnagyobb jóindulattal sem lehet egy vonalra tenni őket. Jupitertől kifelé ráadásul olyan keveset mozognak egy év alatt (fokban mérve), hogy egy együttálláshoz a gázóriásoknak már rég fel kellett volna sorakozni nagyjából, de amint látszik, nem így van.

Alienexperiment 2010.02.05. 21:10:30

Az alu helyett (hahaha) érdemes lenne kipróbálni vas/fémrácsot, ha tudnám a hullámhosszt, akkor ki lehetne számolni, hogy milyen oldalhosszúságú ráccsal lehet kiszűrni, (szinte teljesen visszaveri, parabola antenna is van ilyen, kb. mint a tésztaszűrő, a szélterhelése kicsi, egyéb jellemzőiben ua.) és a Föld harmonikus rezgését lehet sugározni a lakáson belül is, állítólag azt (is) elnyomják a HAARP-pal, és ezzel is betegségeket, koncentrációs zavarokat okoznak, ezt akár még a TV és rádió adásokkal is meg tudják oldani. Szerintem bizonyos dallamok, hangrend és színek is tudnak befolyásolni, reklámokban, választási anyagokban, filmekben több, mint valószínű, hogy alkalmazzák is. (csak nem nagyon tudjuk, mire kell figyelni) A Donnie Darko c. film korrekten mutatja be amit bemutat, vagy félrevezetés? (nem túl ismert) Alienexperiment

sergi 2010.02.05. 22:15:12

Láttam a Donnie Darkót.Elmagyaráznád lécci,hogy miről szólt.Nagyon kiváncsi lennék rá.Ha röviden,akkor röviden.

Szeter 2010.02.06. 10:04:32

2012, bocs, hogy visszakanyarodok az elejére, de csak most néztem rá újra a blogra... Idézted magad, amiben a 12-es számról van szó, és mellesleg ebből származóan arról, hogy a 13-ast szerencsétlennek tartják, pedig nem is, illetve csak mennyiségileg :) Semmi arról, hogy ez hogy kapcsolódik az isteni teljességhez vagy a megtöréséhez vagy akármi... Ennyi? Szerencsétlen szám? Akkor miért jó pl. végtelen mennyiségben a pecsétjükre festeni? Ha, mint írod, arra törekszik, hogy 12 legyen belőle, ami viszont pozitív szám, akkor miért használják a csúnya bácsik?

ph 2010.02.06. 11:10:45

Mi van a 75 meg a 78-as számmal? Na meg ha nem jelent semmi rosszat a 13as szám miért van vele tele az amerikai címer? Jó post amúgy, ezen a peaces halálrúnán mindig röhögök.:D A békejel egyébként még a mutató és középsőujj feltartása is. Ez is elgondolkodtató. Nem említetted a "jó" jelet, a 666 jelét,azt a 6-ost formáló kézjelet.EZ a jel a magyar jelnyelvben is használatos.

2012 Blog 2010.02.06. 11:45:22

A 13 a fekete mágusok által tradicionálisan használt szám, hogy a dolgok egyensúlyban lévő körforgásába (12) erővel behelyezzék önmagukat (+1), azután pedig a leggyengébb elem fog kiesni, nem ők. Azért nem írtam többet a 13-as számról, mert bizonyos részleteket ki akartam kerülni. A 75 3*25, gyakori szám a latomális szimbolikában, a 78 6*3, még gyakoribb - hogyhogy mi van velük? Nem hiszem, hogy a 6-ost formáló kézjelnek köze lenne a 666-os számhoz. Manapság már mindenre rámagyarázzák. A 666 egy héber név gematrikus átirata, tehát csak a zsidó és arra épülő (keresztény, muszlim) hagyományokban van jelentősége. Ha máshol is találkozunk vele, az mást jelent. Azt a kézjelet pedig szerte a világon használják ősidők óta, méghozzá mindenhol más jelentéssel. A mediterrán népeknél pl. nullát jelent, a Kelet-ázsiai népeknél pénzt (főleg kölcsönkérést), úgyhogy nehéz szándékosságot feltételezni a használata mögött, és egy hatos meg a 666 között még elég hosszú az út. (660 :)

ph 2010.02.06. 12:21:59

Mi ven velük..úgy értem... mit szimbolizálnak? A 666 jelet http://www.bombagyar.hu/index.php?post=222#XMBKFCX eminnen vettem. XD Meg valami konspirácijós oldalon is volt,de azokkal rég nem foglalotoskodok,meg nem mondom hol volt.

ph 2010.02.07. 16:39:41

Ok, a 6hoz 660 kel lhogy 666 legyen,de akkor mi az értelme az UNITED STATES 6 -6 felosztásnak, a 6 ra osztott kalásznak,66 toll stb? A Makrokozmosz is gonosz? A másik cikkbeli vita: Ha Hitler szabadkőműves társaság tagja volt,hogyhogy hurcoltatott a koncentrációs táborba szabadkőműveseket? Meg zsidókat riogatott azzal a jellel,hogy itt a messiásuk...vagy az volt a terv hogy elviszi őket,aztán lesz egy kamu sztori és erre építve megnövelik a zsidók szerepét,na meg az "elholokausztoltak" aduásszal tehetnek amit akarnak? Akárhonnan nézem,a hollókoszt is kellet Izrael megalapításához,már csak hogy legyen egy földönfutó zsidóság akik lazán jöttek földet művelni a sivatagba.

2012 Blog 2010.02.07. 16:47:03

A hatos nem gonosz, csak gyakori eleme a zsidó-szabadkőműves szimbolikának. Senki nem mondta, hogy a Thule társaságnak sok köze lenne a szabadkőművességhez. Szabadkőműveseket ugyanúgy elvihettek, mint zsidókat. Mindenki feláldozható a cél érdekében, még a legfelül lévő emberek is. A fordított horogkereszt jelentését a legtöbb zsidó nem ismeri, még a rabbik közül is vsz. csak kevesen.

The BitBrain 2010.02.08. 01:06:10

Egy kis adalék a Hitleri témához. "Minden mozgalom: a modern Rózsakeresztesek, a Golden Dawn, a német Vril Társaság (ez majd a Thule Csoporthoz vezet el bennünket, amelyben megtalálhatjuk Haushoffert, Hesst, Hitlert) többé-kevésbé szoros kapcsolatban állt a hatalmas és jól szervezett Teozófus Társasággal." - Paulwells-Bergier: Mágusok hajnala (232. o.) "1920-ban Dietrich Eckardt és a Thule Társaság másik tagja, Alfred Rosenberg építész megismerkedig Hitlerrel... Három éven át nyüzsögnek a Reichswehr kis káplánja körül, irányítják gondolatait és cselekedeteit. Konrad Heiden írja: "Eckardt hozzákezd Adolf hitler szellemi képzéséhez" Megtanítja írni és beszélni. Tanítása két területre terjed ki: a "titkos" tudományra és a propaganda tudományára... 1923 júliusában az új tanító, Eckardt lesz a nemzetiszocialista párt hét alapító tagjának egyike. A hét: szent szám. Még azon az őszön, a halálos ágyán azt mondta: "Kövességek Hitlert. Táncolni fog, de a zenét én szereztem neki. Mi adtuk neki az eszközöket ahhoz, hogy kapcsolatba léphessen Velük... Ne sajnáljatok, nagyobb hatással voltam a történelemre, mint bármelyik német..." A Thule-legenda a germánok eredetéig nyúlik vissza." - Paulwells-Bergier: Mágusok hajnala (280. o.)

Hermész3X 2010.02.08. 21:57:34

OFF! Somogyban volt egy 2.9 erősségű földrengés délután öt-kor. Az érdekessége az, hogy két nagy robbanás előzte meg, és a rezgés nem tartott tovább 3másodpercnél.Szerintetek mi okozta,én több cikket is találtam hasonló esetről de itt tudtommal nincs bánya. Itt egy videó is--- > http://kapos.hu/hirek/kis_szines/2010-02-08/29-es_erossegu_foldrenges_somogyban.html

Krtkopes 2010.02.10. 20:17:17

Általában csak ugy érdekességként olvasgatok itt és a többi jel megmagyarázását meg lehetne talán cáfolni de az amerika címer hátoldalán található piramis TÉNLYEG nagyon fura.1.Mi köze amerikának a piramisokhoz?2.Az a zsidó csillagos dolog a cimerben bár nem pontosan a közepén található a betükel együtt is nagyon gyanus nem is beszélve a 13-as számrol.Még lenne egy kérdésem,lehet én vagyok tudatlan de a piramis legalsó részén a:MDCCLXXYI jelek mik?

zui 2010.02.10. 21:46:10

A szám: 1776. http://hu.wikipedia.org/wiki/Az_Egyes%C3%BClt_%C3%81llamok_f%C3%BCggetlens%C3%A9gi_nyilatkozata

Krtkopes 2010.02.10. 21:50:08

Jaaaaaaaa értem,köszi:)

lololok 2010.02.10. 22:11:17

Jó a dizájn!

Robi 2010.02.11. 23:15:08

Szia 2012 Szabad akaratrol nem irnal?(ha nem is bejegyzes mert lehet nem lehet rola annyit de legalabb valamit). milyen szinten szabad az akarat egy ilyen rendszerben? Ezek is jo bejegyzesek lettek, csak folytasd.

2010.03.07. 10:43:03

Nem,kötekedés,csak.. Az nem Amun-RÁ szeme,hanem Hóruszé.(legalábbis hivatalosan a szabadkőmívesek ezt vallják, http://www.ezomisztika.hu/files/horuszsz.jpg )Mutass már egy képet,ahol láthatom Amun-Rá szemét háromszögbe zárva. Jahveba nem kötök bele,mert láttam egy képet ahol a tetagramma volt látható egy háromszögbe zárva szabadkőműves ábrázolásban.

Nihilus 2010.04.23. 19:07:40

Írjátok be a Google Maps-be az alábbi koordinátákat: 47.471739,19.189292 (Műholdas felvételen nézzétek!) Ez valóban az lenne, aminek látszik? (Egy káosz szimbólum.)

M.A. 2010.04.24. 16:59:22

Bizony lehet.

elbunda 2010.04.24. 22:47:33

Msot lebuktál :D "fordított háromszög: A lefelé mutató hegyű egyenlôszárú háromszög a Sátán-elv ábrája, a fekete mágia jele, az elsötétülés jelképe" :D Gonoszul el akarod hitetni,hogy a háromszög az rossz XD Am ifura : a fordított háromszögnél a két csúcs az egy(én) fölött áll,mitn a fordított pentagramnál.Téves úton járok?

elbunda 2010.04.24. 22:56:05

Kicst már gáz,hogy ilyen későn foglalkozok effélével(vigilantcitzen, szimbólumok,ect.)... XD

M.A. 2010.04.25. 11:26:16

Ez az idézet honnan van?

elbunda 2010.04.25. 13:29:59

Csak kigugliztam hogy fordított háromszög. És kijött ez: http://www.irasszak.hu/szimbolumok-szekesi-istvan.php De vannak itt elég fura/hülye magyarázatok is ahogy nézem...tegnap csak a háromszöges részt olvastam.

elbunda 2010.04.25. 13:34:23

http://rpg.hu/iras/mutat.php?cid=4104 Ez hasonló iromány,de kimerítőbb és vannak hivatkozások az oldal alján.

M.A. 2010.04.25. 13:59:51

"Az ember azért hozta létre a szimbólumokat" - az elsőt idáig olvastam. A második ezós-édesvizes cucc, a forrásai: "Naturalap Pázmány Péter Elektronikus Könyvtár Mandalás oldalak Magyar zsidó honlap Csörgő Zoltán: A szimbólumok és szertartások szerepe a modern kori ember életében Illés Zsuzsanna: Álmok és szimbólumok" Az én forrásom: Eliphas Levi: Dogma et Rituel de la Haute Magie Más kategória. Amúgy nézted az utána közvetlenül jövő sort? "sátán-S: Ezt a jelképet használták a hitleri SS náci-csoportok." :D Majd a következő előadáson elmondom, mit jelent az SS szimbóluma. (Zseniálisan kifejező egyébként.) De egyébként keresgélj utána a neten, hogy Atlantisz volt a "gonosz" és Lemúria a "jó", vagy fordítva. Mindenhol fordítva fogod találni.

1 Ft 2010.04.25. 14:22:23

Már eleve a forrás: rpg.hu. Bár cím alapján a 2012.blogol.hu se látszik megbízhatóbbnak. Eliphas Lévi megbízható forrás?

elbunda 2010.04.25. 15:47:46

Jogos. :D Olvastam az egészet,nagyon téves úton jár... még nekem is fájt. Nem semmi dezinformálás. Ez is nagyon kész van : "nero-kereszt: A hatvanas években mint a béke szimbóluma volt ismeretes, ám napjainkban a heavy-metal rajongók és az okkultisták vették használatba, mint megtört keresztet, keresztényellenes jelképként." Pff. SS szimbólumra nagyon kíváncsi vagyok :O Egyébként nem egyezik meg a rovásírás Ü betűjével? http://mimagyar.hu/index.php/kezmves/nem-eladok/festmenyek?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=1491&category_id=644

elbunda 2010.05.19. 20:36:05

Tovább ragozom a fordított kereszt témát, : http://vigilantcitizen.com/wp-content/uploads/2009/08/crowley11.jpg Sátánista pista /okkult szimbólumok ezerrel, tetején a fordított háromszöggel.Ennek mi az oka?

el 2010.05.19. 20:36:40

Francba,fordított háromszög,nem kereszt..

dimitrij 2010.08.02. 18:20:31

Egy gepelesi hiba a szovegben: "Talán csak nem az __Alantisz__-Egyiptom-Római birodalom-NWO folytonosságról szóló összeesküvés-elméletemet támasztja alá?"

loveb 2010.12.11. 21:56:22

DÖBBENETES, LENYŰGÖZŐ AHOGY SEGÍTSÉGGEL A MOZAIK KEZD ÖSSZEÁLLNI. KÖSZÖNET ÉRTE.
süti beállítások módosítása