HTML

A Játék Neve: Föld

Ez a blog arról szól, hogy hogy működik a világ valójában. Túl a látszatokon, a manipuláción, a mindent átszövő hazugságon és felelősséghárításon. A jelenkor eseményeinek mozgatórugóival is foglalkozik, ahogy a régmúltba is tapogatózik visszafelé, egészen az emberi lét kezdeteiig. Mindez egy sokéves kutatómunka eredményeire támaszkodik. A blog korábban "2012 blog" címen működött a blogol.hu szerverén. Kapcsolat: blog2012 kukac freemail ponnt hú!

Friss hozzászólások

  • Lazur: @Nikiló: www.youtube.com/watch?v=TQcqOW39ksk Apropó, és az már smafu, hogy a kínaiak azért akarnak... (2023.09.15. 00:32) Emberek, Irányítók és a Háttérhatalom
  • Gergő92: Nem csak én szoktam néha felnézni ide. :) (2023.01.18. 00:00) Mire készülnek a Marson?
  • Lazur: Ez egész friss: futureofhumanity.report/en www.youtube.com/watch?v=MYJFc3vA6N4 Csak a rotary klu... (2023.01.10. 18:29) 2019
  • Lazur: Szűk tíz évbe telt, de lassan a híradóba is bekerül ahogyan Kínában készülnek a cellák. www.youtu... (2022.12.05. 01:07) AUTOKRÁCIA (szerk)
  • Gergő Bohrát: A mostani események fényében bár 10 év késéssel, vagy inkább több, de csak efelé haladnak a dolgok... (2022.04.23. 22:12) A Jobbik és az Irányítók
  • Lazur: 2012 helyett 2021, de itt a mátrix 4. része: www.youtube.com/watch?v=JQVHrXek73E (2021.12.17. 20:30) Előadás videó - A Mátrix-trilógia (szerk)
  • Kápráz: ...Történt egyszer, hogy Noé szőlőt telepített, de a bortól megrészegedvén meztelenül feküdt sátrá... (2021.12.11. 21:02) Előadás videó (szerk)
  • maztro: @Gergő Bohrát: Szeretnek minket behúzni a csőbe, a cikk lényegében minden pontján prezentálja azt,... (2021.08.26. 05:03) Menetrend (szerk)
  • dangbird: Új nagy ívű, félelmetes novella a személyes blogomon: marioatreides.blog.hu/2020/01/06/nem_tehete... (2020.01.06. 10:36) Olyan, mintha
  • dangbird: ferfiakklubja.hu/fk_magazin/az_fk_noi_tamogatoi_korebol/amikor_nem_fogadjuk_el_a_ferfi_es_no_kozot... (2019.11.13. 10:09) A házasságról

Utolsó kommentek

Kutatási módszereinkről

2009.09.04. 11:33 dangbird

A most következő témáról a rádió 3. adásában akartunk beszélni, ami viszont csak nem akar összejönni, és úgy tűnik, már nem lehet tovább halogatni a témát.

A sok-sok „honnan veszed” kérdésre próbál ez a cikk egy valószínűleg a legtöbbek számára nem túl kielégítő, mégis pontos és viszonylag részletes választ adni.

Információink törzsét az ún. „asztrálvilágból” származó információk adják. Mint >korábban leírtuk<, az emberek tudatos lényekként képesek létezésük magasabb szintű vetületeire is ráébredni. Valaha ez alapvető adottság volt az emberi fajnál, bizonyos mértékű asztrális látással és mégikus erőkkel eredendően rendelkeztek az emberek, azonban >Atlantisz bukása után< egy magasabb hatalom „megvakította” az emberi fajt, innentől mágikus erőit öntudatlanul használja, az anyagi és a lelki, „transzcendens” dolgok között elsősorban a „hit” vagy hűség megelőlegezett bizalma jelent hidat.

Azonban megfelelő gyakorlatozással bárki képessé válhat arra, hogy „transzcendens” érzékeit kifejlessze, megtanulja harmadik szemét használni (ennek magyarázatába hadd ne menjünk most bele), sőt, figyelmének irányításával az asztrálvilág magasabb régiói, nagyobb teljessége felé is megnyílhat a tudata. Mindennek az eléréséhez a legtöbb embernek hosszas gyakoratozásra, elkötelezett munkára, áldozathozatalra van szükség – pont azért, hogy ez megfelelő megtisztulást jelentsen az emberi önzés alól, így csökken eme képességek helytelen célra használatának az esélye.

Minden emberben ott van a képesség, hogy fizikai létezésétől elvonatkoztasson, és ha „utazni” nem is tud, legalább saját mélytudati régióival szembenézzen, régmúltjába, akár korábbi életeibe is alámerülhessen – ez regressziós hipnózis által érhető el. Vannak azonban olyan emberek, akik ezen a téren speciális adottságokkal bírnak, születésüktől fogva közelebbi kapcsolatban állnak a „láthatatlan” világgal – mely így számukra nem láthatatlan, legfeljebb nehezen érthető, minthogy tanításukkal-nevelésükkel ezeken a síkokon nem foglalkozik senki. Az ehhez hasonló emberek képesek lehetnek viszonylag kevés gyakorlás után arra is, hogy a téridő-krónikába betekintve képet kapjanak a múlt és lehetséges jövősíkok eseményeiről, sőt, akár a földi asztrálrégiókat is elhagyva az ún. köztes létbe is képesek kilépni, és megnyílik előttük az Univerzum nagyobb egésze, magasabb szellemiségekkel, hatalmakkal képesek kommunikálni és onnan – bár meglehetősen szűrve, egyszerűsítve – információt „lehozni” a földi létezésbe.

A Fényörvény Csoport ilyen képességű embereket gyűjt össze, tehetséges látnokokat, médiumokat használ és használt az elmúlt bő évtizedben információszerzésre – az összegyűjtött hiteles információk tengelye köré építi a világi, empirikus forrásokból megszerzett információkat, és egy minden síkon teljes, transzencens, ám mégis konkrétumokra visszavezethető tudáshalmazt gyűjt össze. Részben ennek a gyűjtőmunkának az eredménye a 2012 Blog is, mint azt már kitalálhattátok.

Az információk hitelességéről: a kutatás évei alatt igen nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy az „áthozott” információk hitelességéről meggyőződjünk. A Fényörvény Csoport hálózatos rendszerben működik, ami azt jelenti, hogy nincsen fix, körülhatárolható tagsága, egy cél és egy eszmeiség tartja egyben, „tagjává” válik mindenki, aki céljaink eléréséért hajlandó és alkalmas cselekedni – a hálózatos rendszer egyúttal azt is jelenti, hogy az együttműködésben résztvevő személyek egy része nem ismeri egymást, illetve egyetlen olyan résztvevő sincs, aki minden résztvevőt ismerne. Ezt kihasználva a médiumok egymástől időben és térben elkülönülten tudják végezni munkájukat. Ha egy adott kérdést mélymeditációs transzban felteszünk egy médiumnak, adott választ fog rá adni. Ez önmagában visszaellenőrizetlen információ. Ezután később (akár évekkel később) ugyanezt a kérdést egy másik médiumnak is feltesszük, és ha az előzővel megegyező választ ad, a visszaigazolás megtörtént. A visszaigazolás önmagában még nem hitelesítés, az információkat növeli a médiumok hitelessége, amely a „foglalkozások” sorozatán keresztül derül ki – az, hogy az adott személy mennyire hajlamos a tévesztésekre, pontatlanságokra, más médiumokkal való egyet nem értésre. Több száz személyen végeztünk az évek során regresziós hipnózist, és szerencsénkre a sorsunk, küldetésünk összehozott bennünket azzal a néhány megfelelő, kivételes alannyal, akik a kutatást lehetővé tették.

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekneve.blog.hu/api/trackback/id/tr46226114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oKbuT 2009.09.04. 13:41:28

Kedves 2012, Az írásod arra enged következtetni, hogy te is részét képezed a fent említett Fényörvény csoportnak vagy legalábbis azok közé az emberek közé tartozol akik "speciális adottságokkal bírnak, születésüktől fogva közelebbi kapcsolatban állnak a „láthatatlan világgal" melynek (és a téridő-krónikába való jártasságuknak) köszönhetően tisztában vannak a "valódi igazságokkal". Ha te valóban rendelkezel az említett tulajdonságokkal, akkor kijelenthetjük, hogy a 2012 blogban olyan abszolút igazságok hangzanak el, melyek puszta megkérdőjelezése is felesleges, hiszen igazságtartalmuk egy olyan régióból származik melynek hitelességét firtatni sem érdemes? Milyen érzés egy olyan világban élned és dolgoznod, melynek polgárai (többségükben) nincsenek birtokában az általad említett tulajdonságoknak és ennélfogva a megkérdőjelezhetetlennek tűnő igazságoknak? Végül két kérdésem lenne még, ha megengeded. Milyen formában értesülsz az információkról, honnan tudod eldönteni egy ellentmondásos politikai, társadalmi, környezeti miliőben hogy melyik fél szava a valós és melyik fél céljaihoz fűződik pozitív/hasznos/tisztességes/jobbító szándék. Végezetül említetted a “köztes létbe való kilépés” képességét. Mit jelent a te olvasatodban a “köztes lét” kifejezés? Amennyiben egyre gondolunk és ez a bardo, akkor milyen módszerrel sikerült számodra a tapasztalás és mennyiben változtatták meg az ott látottak a jelenlegi életed? Ha úgy véled a válaszaidat privátban osztanád csak meg velem szívesen veszem. Az erről való döntést természetesen rádruházom. Köszönöm.

2012 Blog 2009.09.04. 16:53:28

"kijelenthetjük, hogy a 2012 blogban olyan abszolút igazságok hangzanak el, melyek puszta megkérdőjelezése is felesleges"- én kijelenthetem. Hogy ehhez mások mit szólnak, az persze megint más kérdés. Nem hívőket, követőket keresek egyébként. És persze előfordulhat, hogy tévedek, ugyanúgy, mint ha elmennél a Hősök Terére, és saját szemeddel látnád, hogy 2 négyzetméternél nagyobb az alapterülete, és elmondnád mindenkinek - utána kiderülne, hogy tévedtél. Lehet, csak nem igazán valószínű. "Milyen érzés egy olyan világban élned és dolgoznod, melynek polgárai (többségükben) nincsenek birtokában az általad említett tulajdonságoknak és ennélfogva a megkérdőjelezhetetlennek tűnő igazságoknak?" - sokszor olyan, mint egy elmegyógyintézet. :) De ez egyébként saját személyes "problémám", hogy milyen érzés, nem kell, hogy érdekeljen senkit. Igyekszem a saját személyemet háttérbe szorítani a 2012 Blogon, én a közvetítő vagyok, lehetne más is az helyettem, ha éppen ő kapja a feladatot. "onnan tudod eldönteni egy ellentmondásos politikai, társadalmi, környezeti miliőben" - mint írtam, a "látás" képezi a dolgok tengelyét, ehhez hozzájön a józan logika és mérlegelés, az "evilági" dolgok gondos megfigyelése. Ezért is fordulhat elő, hogy kisebb dolgokban tévedek. "Amennyiben egyre gondolunk és ez a bardo" - nem, a 4 bardo a földi körforgás 4 szakasza, a köztes lét a rendszer(ek)en kívül van. A "világűr" feleltethető meg neki leginkább fizikai síkon. Ide csak kevesek tudnak kijutni a földi létből, legtöbben egy élet munkája árán.

Elric 2009.09.04. 20:17:24

A jobb erthetoseg kedveert leirhatnad azt is, hogy milyen ertelemben hasznalod pl az "asztralvilag" fogalmat (eredeti gorog? mai nyalezo? esetleg valami mas?), mert jelentos az elteres...

2012 Blog 2009.09.05. 08:10:54

Az "úgynevezett síkokról" című bejegyzésben adtam a legjobb közelítést, ez linkelve is van ebből a bejegyzésből. Fizikai létezés leírására szolgáló nyelven esti meséket írni egy másik valóságról teljesen fölösleges.

zui0725 2009.09.05. 21:36:12

Milyen veszélyeket rejthet a regressziós hipnózis? Azokkal, akik korábban a segítségetekkel visszamentek az előző életeikbe, kapcsolatban vagytok-e, segített-e a problémájuk megoldásában ez a módszer? Vagy nem is volt problémájuk, csak "érezték", hogy ezt ki kell próbálniuk? A médiumiságra születni kell. Akkor elvileg ennek a születési horoszkópban meg kellene mutatkoznia. Vagy tévedek?

zui0725 2010.05.30. 21:10:04

"Több száz személyen végeztünk az évek során regresziós hipnózist," Ezzel kapcsolatban kérdeznék. Az alanyok kb. hány százaléka volt az előző vagy korábbi életében magyar?

M.A. 2010.05.30. 21:10:59

Fogalmam sincs, valószínűleg az esetek nagy részében nem is vizsgálták.

elbunda 2010.05.30. 21:25:16

Gondolom ne mis gyakori,hogy valaki két egymást követő életben is egyazon nép közé inkarnálódik,vagy mégis?

Richie 2010.09.12. 17:29:21

Helló! Egy jó ideje követem figyelemmel a Blog alakulását, ámbár ez az első hozzászólásom. -Remélem ezt is figyeled, vagy látod, ha itt frissül - A kérdéseim most teljesen felületesek, logikailag nem is kapcsolódnak, mondjuk úgy: ismerkedési kérdések, vagy megjegyzések. 1) Egy honlapon olvastam, hogy sok embernek vannak a "Nagy" Háborúval kapcsolatos álmai. Nem valamilyen háború, nem sima tűzharc, hanem maga az anarchia, füst van a levegőben, furcsán félelmetes a hangulata, és ami a legijesztőbb, hogy TUDOM, hogy ez most olyan álom. Érdekelne a te véleményed erről, mert először nem hittem a szememnek, mikor megláttam, hogy mások is pont ugyanazt álmodják mint én. 2) Egy másik nehezen megközelíthető dolog: kicsi koromtól van egy furcsa érzésem. Régebben nem értettem, de ma is tisztán emlékszem kisgyerekkori képekre, ugyanezzel az érzettel. Ma már tudom, hogy valamiképpen a teljes béke és nyugalom pillanataiban jön, ilyenkor idegennek érzem magam. Kész paradoxon. Emlékszem, kisgyerekként a saját szobámban pihentem, minden nyugis, a szüleim szomszéd szobában szintén hétvégi délutáni sziesztát tarthattak és rám jön az érzés: kik ezek az emberek? El akarok menni, idegenek, miközben erre semmilyen pszichológia okom nem volt. És mondom: mindez a délután legjobb, bágyad pillanataiban. Van rá elméletem, de túl kevés a tapasztalatom, és az infom, hogy elfogadjam, érdekelne, Te mit gondolsz róla. És ebből következik a harmadik kérdésem is: kik foglalkoznak regressziós hipnózissal? Hogy lehet elérni őket? Nem fogadom el a reinkarnációt. Nem is utasítom el. Pontosan azért, mert nincs elegendő élményem ezzel kapcsolatban, bizonyos jelek, vagy élmények mégis arra engedek következtetni, hogy ebben az irányban kéne keresnem - nem is valamiféle igazságot, hanem sokkal inkább Önmagamat. Úgy érzem, emlékeznem kéne valamire, ami nem megy, mintha a nyelvem hegyén lenne egy régen ismerős szó, és csak azért sem bírom kimondani. Bosszantó. És még egy utolsó dolog, bocs, hogy ilyen hosszasan és csapongva írosgatok egy régen halott topoicba :). Elsőként a freeze élménnyel kapcsolatban. Én soha sem ébredek fel teljesen, még tart valami vizuális hatás, ám rettegés tör rám, és az a biztos tudat, hogy elvesztem, meg fogok halni, esetleg, hogy van még valaki mellettem. Mindig elhatározom, hogy a következőnél megpróbálok addig ebben az állapotban maradni, amíg csak tudok, hogy valahogy "szétnézzek" de nem megy. A rettegés mindig erősebb és kényszerítem magam, hogy megmozduljak. Ennek van egy ellentéte is nálam, félálombeli határtalan boldogság. És volt egyetlenegyszer, életem egyik legszebb élménye (pedig azért történt már egy-két érdekes dolog): zenét hallottam. de nem oylan zenét amit ismernék, rézfúvósok szóltak, és olyan gyönyörű volt, mint amit még sohasem hallottam. Egyetlen ismerősömnek volt ilyenje, ő teljesen mást hallott, és ő is csak egyszer. Felteszem létezik rá valamilyen akadémista, racionális magyarázat, ám ez most nem érdekel, inkább neked írtam. :) Tényleg, bocs a hosszadalmas megfogalmazásért, meg a sok-sok rizsáért, első alkalom, legközelebb rövid leszek. :D

Diodara 2010.09.12. 17:44:51

Basszus, Richie! Zenés álmom nekem is volt! Iszonyatosan békés és nem tudom, leírhatatlan érzés volt hallgatni, mondjuk én egy olyan álmomban hallottam, ahol meghaltam. :) Valami régi palánkvár mellett voltam egy erdő szélén. Aztán mikor felkeltem még néhány percig bennem volt a dallam és az érzés.

Richie 2010.09.12. 18:07:42

Érdekes lenne tudni, hogy vajon csak agyi funkciók, vagy valami többről van-e szó...

Richie 2010.09.12. 19:37:12

A többi kérdésemre van valakinek ötlete 2012-n kívül?

Richie 2010.09.12. 19:46:08

úgy értem rajta kívül IS

Vándor 2010.09.12. 20:32:38

Richie: Nagyon sok közös van bennünk azok alapján, amiket leírtál. Nekem is voltak/vannak olyan tudatállapotaim, amit leírtál (idegen érzet), és nekem is szokott lenni alvási paralízisem (te freeze állapotnak hívod, de ugyanarról beszélünk). Nekem is voltak már zenés élményeim, és néhányszor már "szét is néztem". Érdekes dolgok ezek. Regresszióval tudtommal foglalkozik a blog írója, én is régóta fontolgatom, hogy megpróbálkozom vele.

Vándor 2010.09.12. 20:35:12

Egyébként a "freeze állapotról" már én is kérdeztem a blogon (és más blogokon/helyeken is). Ezen a blogon óva intettek a dolog gyakorlásától, mondván, hogy veszélyes lehet, míg más helyeken bátorítottak. Igazából nem tudom, kinek adjak igazat, de tény, hogy már sokszor voltak ilyen élményeim, és rossz élmények inkább csak az elején voltak, amíg félelem volt bennem a dolog kapcsán. Ma már nincs ilyen.

Vándor 2010.09.12. 20:43:37

Richie: Még valami eszembe jutott ezek kapcsán. Pontosabban 2 dolog. Az egyik a www.crescendo.hu című blog, amit egy pszichológus vezet (nem csak pszichológiai témákban), itt van néhány nagyon érdekes cikk és élménybeszámoló az alvásparalízis állapotairól (többek közt velem is megjelent nemrég egy interjú, amiben leírtam az élményeimet), ha rákeresel az alvásparalízis címszóra a blogon, akkor megtalálod őket. A másik dolog, amit ajánlanék, az egy könyv: Robert Monroe - Journeys out of the body Magyarul is megjelent, de a neten csak angolul találtam meg, ha szükséged van rá, szólj és átküldöm valahogy. Ezt a könyvet a 70-es években írta meg a tag, akinek évtizedeken át voltak ilyen élményei. Abszolút gyakorlatias, és mellőz mindenféle ezo-dumát, csak a tapasztalatait írja le feketén-fehéren, szerintem kötelező darab az olyan embereknek, akik hajlamosak az ilyesmire.

Richie 2010.09.12. 20:48:55

Vándor: köszi az infot, rákeresek, meg abszolút érdekel a könyv is! Háborús álmaid is voltak?

Vándor 2010.09.12. 20:52:19

Voltak furcsa, meg erős hangulatú álmaim (pl. idegen űrhajókkal kapcsolatosak), de háborúsra konkrétan nem emlékszem. A többi dolog viszont stimmel, amikről te is írtál.

Richie 2010.09.12. 20:57:35

Na, helyben vagyunk. És miről szóltak azok az álmok? A honlap ahol olvastam pontosan ezt írta. Háromfélét álmodnak az emberek: 1)Háború 2)Űrhajó, vagy hasonló 3)Egy másik világ - ez a legritkább, az első a leggyakrabb. kíváncsi lennék, mit jelentenek ezek. Ha most készpénznek vesszük az ezen az oldalon leírtakat, elképzelhető, hogy ahhoz a háborúhoz van köze? (Oks, ez most elég belemagyarázós lehet :D) Tudod, egész életemben az éreztem, hogy van valami nagyon fontos, valami igazán jelentős dolog, aminek be kell következnie, és nekem a részesének kell lennem. Valami, ami igazán értelmet ad sokmindennek. Persze, lehet, hogy csak pszichologikus eset vagyok, és nem bírom elviselni a világot, ezért kitalálok ilyesmiket. De... valamiért ezt nem tudom elfogadni.

Vándor 2010.09.12. 21:07:19

Hogy pontosan miről szóltak, arra nem emlékszem. Ami megmaradt belőlük, az az érzelmi töltés, amit okoztak. Pl. olyasmire kell gondolni, hogy egy városban vagyok, aztán egyszer csak látom, hogy jön egy űrhajó az égből. Ilyenkor jó sok adrenalint érzek, és annak ellenére, hogy kicsit félelmetes a dolog, valahogy mégis baromi izgalmasnak találom, és valahol örülök neki, hogy ez történik. Nem tudnám pontosan leírni, de valami ilyesmi. Amúgy én is sok mindent olvastam sok helyen, de a legbiztosabb az, amit az ember saját maga tapasztal meg, erre kell törekedni. Nem biztos, hogy érdemes túlzott figyelmet szentelni az álmoknak. Persze érdekesnek érdekes.

Richie 2010.09.12. 21:11:17

Talán igazad van az álmokkal kapcsolatban. Nem tudom. Minél több mindent olvasok, keresek, figyelem magam, annál bizonytalanabb vagyok. Régen szilárdan azt gondoltam: ez így és így van. Ma abban sem vagyok biztos, hogy ki az, aki gondolkozik... :)

Vándor 2010.09.12. 21:15:59

Ismerős, az utóbbi időben én is nagyon sokszor érzem úgy, hogy beleőrülök ezekbe a dolgokba. Egyszerűen azért, mert ezek a dolgok elindítottak bennem egy nagyon erős felfedezési vágyat, vágyat az igazság megtapasztalására. A gond az, hogy ezzel egyedül vagyok a környezetemben, és nem nagyon tudok senkivel beszélgetni ezekről, tehát marad a netes infovadászat. Ezzel meg az a baj, hogy vannak ellentmondások, és persze soha sem tudhatom, hogy kinek hihetek, kinek nem, meg úgy általában, mi lenne a helyes irány.

emjé 2010.09.12. 21:42:32

Richie, az a kérdés, mit fogadsz el racionális válasznak? A reinkarnáció sokak számára, számomra is racionalitás - regressziós hipnózis nélkül is. Ha pedig reményeid szerint létezik "akadémista, racionális magyarázat ", akkor egy regressziós hipnózisban vajon hová/meddig szeretnél racionálisan visszamenni?

Diodara 2010.09.12. 22:20:40

Én továbbra is azt mondom, k*rvára mindegy, hogy ki mit mond és miről prédikál és igaz-e vagy sem, amíg minden ugyanúgy megy tovább. Beleőrültök? Ez csak természetes. :)

Richie 2010.09.13. 14:38:37

emjé: Félreértesz. Én azt mondom, hogy létezik akadémista magyarázat, de mivel azt ismerem, ezzel nem foglalkozom, nem érdekel. Viszont miért kéne valamit elfogadnom, amiről nincsen tapasztalatom, saját élményem? Ezért kérdeztem rá a r.h.-ra, mert olyan messze szeretnék visszamenni, amennyire csak lehet...

emjé 2010.09.13. 14:57:20

Richie, természetesen rajtad múlik a dolog, mindössze oda akartam kilyukadni, hogy az r.h.-ban megélt dolgokra is létezik egy szakajtó 'akdémista' magyarázat. Na most aztán ki vagy ám segítve...:-)

Richie 2010.09.13. 15:36:28

emjé: most már értem. Szeretnék élményeket gyűjteni, és amennyiben lehet, meg szeretnék győződni az élmények hitelességéről. Ha például óegyiptomiul szólalnék meg folyékonyan, az eloszlatná minden kétségem. :D

Vándor 2010.09.13. 17:45:39

Erre már én is sokat gondoltam, hogy mennyire eloszlathatna bizonyos kétségeket egy olyan regresszió, amiből legalább egy konkrét helységnevet megtudok, ahol valaha éltem (névvel persze még jobb lenne), mert ez ellenőrizhető dolog lenne. Elutaznék oda, és jó eséllyel ismerős dolgokkal találkozhatnék. Persze tudom, hogy számtalan ilyen eset létezik, dokumentálva van, de a legtöbbet mégis csak az ér, amit az ember saját maga tapasztal.

emjé 2010.09.13. 21:45:13

Azért van annak jó oldala is, hogy 'felejtősek' az előző életek élményei itt a 3D-ben. Sokaknak lenne csempe a szájuk egy kíváncsiságból végigcsinált r.h. után, miután szembesültek néhai vérfertőző perverz nagybácsi, párizsi guillotin-kezelői, vagy felnégyelendő trónbitorló múltjukkal....:-)

Kang the Conqueror 2010.09.13. 22:22:13

Igen, a karma(?) is egy módfelett "jó oldala" a 'felejtős', beleszületős 3D-nek. Nagyon, nagyon igazságos és jó.

Vándor 2010.09.13. 22:46:23

Nyilván nem véletlen, hogy nem emlékszik az ember a dolgokra. Egyesek szerint kimondottan káros lenne a legtöbb emberre, ha megismerné korábbi életeit. Én nem hiszem, hogy van ilyen szabályszerűség. Ha valaki tudatosan bevállalja, hogy szembe akar nézni vele, akkor én nem látom okát, hogy mi baja származhatna belőle. Ki van ez találva.

Richie 2010.09.13. 23:13:37

Egyetértek Vándorral: Ha az ember tudatos lény, márpedig hitünk szerint az, még akkor is, ha nem mindig tűnik úgy, és KÉPES vagyok felfogni mit teszek és KÉPES IS VAGYOK végrehajtani, akkor a következményeket is képes lehetek kezelni. Persze... nem árt kiegyensúlyozttan nekilátni a dolognak, arra az esetre, ha borul a csontváz. Ha viszont figyelem a mostani életemet, és megfigyelek sorsszerűen ismétlődő problémákat, akkor nagyjából következtethetek-e az előző életemre eseményeire? Legalábbis nagyságrendileg? Ha a mostani életem kellően izgalmas, sokrétű, kihívásokkal (amik egyaránt nehezek és fájdalamasak) ugyanakkor az átlagosnál nagyobb sikerélményekkel is tarkított, akkor vajon mi következik mindebből? Lehet , hogy semmi? De a legfontosabb... HOGYAN és KINÉL kell érdeklődni egy ilyen utazásra?

M.A. 2010.09.14. 08:41:53

Vándor, bocs, de az e-mail címemet kinyerhető formában töröltem. Én már nem foglalkozok regressziózással, Szemrád Nándornál lehet érdeklődni a 06 20 919 88 63-as számon.

Vándor 2010.09.14. 09:41:49

Bocs, erre nem is gondoltam... csak láttam, hogy a főoldalon is kint van, de most látom, hogy ott is kép formájában van kirkava.

steinerista 2010.09.14. 23:05:58

"A gond az, hogy ezzel egyedül vagyok a környezetemben, és nem nagyon tudok senkivel beszélgetni ezekről, tehát marad a netes infovadászat." Azé voltak blogtalálkozók is :) Én pl órákat tudok beszélni a témáról ha valakit érdekel a saját hülyeségem, de írni a világba semmiképpen sem, akkor inkább vadásszon infót neten mindenki :) Persze nyilván nem akar/tud mindenki eljönni esetleg egy ilyen talira, ez van.

Vándor 2010.09.14. 23:15:14

Talán egyszer eljutok:). Eddig mindegyik időpontban volt egyéb programom (zenélés, barátnő, stb). Meg azért valljuk be, egy esetleges néhány havonta egyszeri blogtalálkozó nem olyan sok alkalom, ha az embert szabadideje nagy részében baszogatják ezek a témák.

steinerista 2010.09.14. 23:42:32

Ha lenne rá igény, gondolom lenne sűrűbben is. Egyébként szerintem ebben a témában a legjobb csak csinálni, nem a miértekkel és hogyanokkal foglalkozni. Rájön mindenki arra amire rá kell, így, vagy úgy, "hozza az élet" :)

Vándor 2010.09.14. 23:45:44

Ezt osztom. Nyilván nem jó átesni a ló túloldalára és egyfolytába csak beszélni a dolgokról, de azért szerintem hasznos tud az is lenni néha.

steinerista 2010.09.15. 09:19:54

Persze, hogy hasznos. Keresni kell a lehetőséget az egymással való beszélgetésre, de tapasztalataim szerint ez a téma írásban kicsit nehézkes, én az irl kommunikáció híve vagyok. De ez lehet az én hibám.

quickikee 2010.10.21. 20:03:23

Én mióta beleástam magam a dologba, és próbálok a lehető legtöbb információt a birtokomba szerezni mind a 2012es esztendőről, mind a Háttérhatalomról, azóta ezzel kapcsolatos álmaim vannak. Azonban volt egy kifejezetten rémisztő álmom, mikor tudomást szereztem az Echelon technológia létezéséről. Azt álmodtam, hogy teljesen hétköznapi ember módjára sétálok az utcán, folyamatosan előre. Ám egyik pillanatban, gondolok egyet, és jobbra próbálok kitérni, de valami megmagyarázhatatlan dolog visszatérít eredeti, egyenes utamhoz. Erről szólt az egész álom, hogy én valójában jobbra szeretnék menni, de akárhányszor megpróbálom, mintegy képugrás szerűen újra az eredeti irányba találom magam. Nagyon szörnyű, hátborzongató érzés volt. Álmomban meg voltam győződve róla, hogy nem álmodok, ez a valóság. Aztán amikor felébredtem, elgondolkoztam... Nem tudom mire jutottam, olyan bizarr ez az egész... Ti mit gondoltok, lehet, hogy üzenni próbált az álmom? Vagy csak a szörnyű felfedezés utólagos feldolgozása? Egy biztos, azóta sokat gondolkozok a dolgon, és egyre mélyebben beleásom magam az egészbe. Hogy ez az álom valójában a valóság, és egy ilyen technológia által az Irányítók befolyásolják az átlag emberek cselekedeteit, vagy sem, azt mindenki döntse el maga. Azt hiszem az én válaszom megvan. Bár nem vagyok benne biztos, mert tényleg igen bizarr az egész...
süti beállítások módosítása